W dniach 26-28.09.2007r. Uczniowie szóstych klas wyjechali na trzydniową wycieczkę „Śladami Renesansu”. Celem wyjazdu było zwiedzenie i poznanie historii.

PÓŁKOLONIE LETNIE W Z S S SOCHACZEW

Survival Camp 2006.
02 lipca o godzinie 6.00 rano ponad czterdziestoosobowa grupa uczniów z naszej szkoły wyruszyła na wycieczkę do Trójmiasta. Podróż upłynęła nam na słuchaniu.
RADOM I JEGO GENEZA.
Oferta edukacyjna dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie SP i G na rok szkolny /201 4.
NAJSTARSZE MIASTA POLSKI GNIEZNO KRAKÓW SANDOMIERZ POZNAŃ.
TRZYDNIOWA WYCIECZKA KLASOWA Kraków, Wadowice, Wieliczka
WYCIECZKA-BAŁTÓW I GÓRY ŚWIĘTOKRZYSKIE (20 V 2009 r.)
Opracowali laureaci. Nasza przygoda ze Strasburgiem rozpoczęła się w kwietniu, gdzie pod czujnym okiem pani profesor Kobielskiej poznawaliśmy historię
MultiCentrum - Jawor r. Wycieczka uczniów ze Szkoły Podstawowej nr 5 w Brzegu Dolnym.
Nasz pierwszy przystanek to Wambierzyce. Zwiedziliśmy Sanktuarium Wambierzyckiej Królowej Rodzin.
Czterodniowa wycieczka uczniów Szkoły Podstawowej w Konradowie do Krakowa i Wieliczki zorganizowana w ramach projektu „Lubuska Szkoła Równych Szans-III.
WYCIECZKA SZKOCJA- ANGLIA
Trip to London r. o godzinie 9.00 wyjechaliśmy z Kwidzyna, by wyruszyć w dwudziestoczterogodzinną podróż, przez Niemcy, Holandię, Belgię, Francję,
Zapraszamy na wyjątkową wycieczkę !!!
Występują: - dzieci ze świetlicy w CZP nr 1 - dzieci z Ogródka Jordanowskiego - opiekunowie.
Portugal – Açores, Pico Island Po raz kolejny dzięki współpracy z Comenius uczestniczyliśmy w zagranicznej wyprawie, sponsorowanej przez.
Sandomierz  Sandomierz posiada liczne zabytki. Jest ich tutaj mnóstwo. Zabytkowe jest wszystko - od posadzki w sandomierskiej katedrze do cegieł w Bramie.
MUZEUM GEODEZJI I KARTOGRAFII W OPATOWIE
Historia gminy Paczków
Comenius - Wizyta w Danii. Dzień Pierwszy – Sobota Podróż: We wczesnych godzinach rannych wylecieliśmy z Katowic-Pyrzowic do Frankfurtu by tam się przesiąść
OPOLE–WIELICZKA–KRAKÓW. Rankiem, 18 czerwca, uczniowie Szkoły Integracyjnej w Szalejowie Górnym przygotowywali się do wyprawy na pierwszą 3- dniową szkolną
Wyjazd do Olsztyna Muzeum Przyrody Zamek w Olsztynie Planetarium
LUBLIN Spacer po mieście.
GDAŃSK.
Wycieczka do Wrocławia i okolic
Wycieczka do Sandomierza
Projekt,,Nasza szansa- praktyki zagraniczne” Stafford, marzec 2014.
Nasze zmagania z nauką w Ochotnicy Górnej. Wszyscy z uśmiechem na twarzy przyszliśmy pod szkołę ;)
ALPY I TROPIKI WYCIECZKA PRZEZ 4 KRAJE NIEMIEKOJĘZYCZNE:
Planujemy wycieczkę trzydniową
Zloty Stok Wycieczka klas 4a i 4c byliśmy na wycieczce w złotym stoku
Wyjazd organizacyjny wolontariatu W dniach 4 – 5 października odbył się wyjazd wolontariatu. Wyjechaliśmy o 16. spod szkoły, a na miejscu byliśmy o 17.
Wycieczka do Nysy W grudniu udaliśmy się szynobusem na wycieczkę do Nysy Podczas spaceru podziwialiśmy takie atrakcje jak: Wieżę Wrocławską, Fontannę Trytona,
„Szlakiem najpiękniejszych zamków” PROJEKT „KLUB MŁODEGO PODRÓŻNIKA”
Jedno jest niebo dla wszystkich… Jedno jest niebo dla wszystkich i jedno słońce nad nami a my jak dzieci miłości pragniemy bez granic, bez granic.
Najstarsze miasta Polski
WYCIECZKA „SZTUKA RENESANSU W POLSCE”. CEL WYCIECZKI Zapoznanie z pozostałościami epoki renesansu w Polsce. Przybliżenie życia i twórczości Jana Kochanowskiego,
Chełmno 53°21'57″N 18°25'22″E Jest nad Wisłą w województwie kujawsko-pomorskim miasto, które potrafi zachwycić. Miasto Chełmno najstarsze w północnej.
Automatyczne wyświetlanie Klikając utracisz wiele animowanych fotografii Slides will advance automatically.
Sprawozdanie z wycieczki do Rezerwatu Jaskini Niedźwiedziej 1 kwietnia 2011roku Cele wycieczki: 1. Rozwijanie zdolności obserwacyjnych przy użyciu przyrządów.
ERASMUS+ PRAKTYKI ZA GRANICĄ N EUMÜNSTER – T ARNÓW 2016.
Nasza grupa wycieczkowa przed Muzeum Stefana Żeromskiego - zbieramy siły po wykładzie kustosza.
Kłodzko leży w Kotlinie Kłodzkiej nad rzeką Nysą Kłodzką. Główne miasto krainy historycznej zwanej ziemia kłodzka.
Pomorze Zachodnie-Berlin 2017
Kronika międzynarodowej wymiany językowej
Toruń, Malbork, Grunwald
ZIELONA SZKOŁA Z PRZYGODĄ W BIESZCZADACH dla uczniów klas V- VI
Euroweek.
Zabytki i atrakcje turystyczne Lubelszczyzny
„Od Technika do Europejczyka. Nowe doświadczenia- większe możliwości”
Wyjazd Klasy 3 Technikum
Zagraniczny Staż Zawodowy uczniów ZS Nr 1 im. M
LUBELSZCZYZNA 2018.
Vitalis-Niemcy 2017 Dominik Gwizdała.

W dniach r. Uczniowie szóstych klas wyjechali na trzydniową wycieczkę „Śladami Renesansu”. Celem wyjazdu było zwiedzenie i poznanie historii trzech polskich miast : Sandomierza, Zamościa i Kazimierza Dolnego.

I dzień Pierwszy dzień zaczął się dla uczestników wycieczki bardzo wcześnie, ponieważ już o 6.15 każdy musiał stawić się na zbiórce przed budynkiem szkoły. Piętnaście minut później wyruszyliśmy w kierunku Sandomierza.

SANDOMIERZ SANDOMIERZ Do Sandomierza dotarliśmy około Miasto przywitało nas mglistą i dżdżystą pogodą. Mimo tego z uśmiechem ruszyliśmy Do Sandomierza dotarliśmy około Miasto przywitało nas mglistą i dżdżystą pogodą. Mimo tego z uśmiechem ruszyliśmy za naszym przewodnikiem. za naszym przewodnikiem.

Chodziliśmy wąskimi uliczkami Sandomierza podziwiając zabytkowe kamienice mieszczańskie. Zwiedzaliśmy takie obiekty: jak ratusz katedra, kościół św. Jakuba, Collegium Gostomianum i zamek. Chodziliśmy wąskimi uliczkami Sandomierza podziwiając zabytkowe kamienice mieszczańskie. Zwiedzaliśmy takie obiekty: jak ratusz katedra, kościół św. Jakuba, Collegium Gostomianum i zamek.

Szczególnie cenna okazała się dla nas wizyta w Domu Długosza, gdzie mieliśmy szansę podziwiać cieniutkie rękawiczki królowej Jadwigi – patronki naszej szkoły.

Możemy powiedzieć, że widzieliśmy Sandomierz ze wszystkich stron, m.in. z góry – Możemy powiedzieć, że widzieliśmy Sandomierz ze wszystkich stron, m.in. z góry – z tarasu nad Bramą Opatowską z tarasu nad Bramą Opatowską i spod ziemi – spacerowaliśmy podziemną trasą turystyczną. i spod ziemi – spacerowaliśmy podziemną trasą turystyczną.

Wielu wrażeń, tym razem smakowych, dostarczył obiad w restauracji „Pod ciżemką”. Wielu uczestników wycieczki na długo po nim wspominało zaserwowany deser- niespodziankę (szarlotkę na ciepło). Wielu wrażeń, tym razem smakowych, dostarczył obiad w restauracji „Pod ciżemką”. Wielu uczestników wycieczki na długo po nim wspominało zaserwowany deser- niespodziankę (szarlotkę na ciepło).

Około opuściliśmy Sandomierz i wyruszyliśmy w kierunku Krasnobrodu. Około opuściliśmy Sandomierz i wyruszyliśmy w kierunku Krasnobrodu. Po 4 godzinach dotarliśmy do Ośrodka Wypoczynkowego Pszczeliniec. Tutaj zjedliśmy kolację i zakwaterowaliśmy się w domkach. Po 4 godzinach dotarliśmy do Ośrodka Wypoczynkowego Pszczeliniec. Tutaj zjedliśmy kolację i zakwaterowaliśmy się w domkach.

Pszczeliniec szybko stał się naszym „drugim domem”. Stało się to za sprawą niezwykłej atmosfery tego miejsca, miłych gospodarzy oraz wspaniałych warunków mieszkaniowych.

II dzień - ZAMOŚĆ Po śniadaniu wyruszyliśmy Po śniadaniu wyruszyliśmy w kierunku w kierunku Zamościa, Zamościa, dokąd dotarliśmy dokąd dotarliśmy około godz około godz

Zwiedzanie zaczęliśmy od głównego rynku. Wraz z przewodnikiem podziwialiśmy ratusz i renesansowe kamieniczki zbudowane wokół rynku. Następnie udaliśmy się do Muzeum Miasta Zamość. Zwiedzanie zaczęliśmy od głównego rynku. Wraz z przewodnikiem podziwialiśmy ratusz i renesansowe kamieniczki zbudowane wokół rynku. Następnie udaliśmy się do Muzeum Miasta Zamość.

Wraz z przewodnikiem udaliśmy się na czterogodzinny spacer ulicami Zamościa. Podziwialiśmy m.in. gmach dawnej Akademii Zamojskiej, katedrę, rezydencję Zamoyskich.

Poznaliśmy Zamość nie tylko jako miasto, ale również jako twierdzę – NIGDY NIE ZDOBYTĄ Poznaliśmy Zamość nie tylko jako miasto, ale również jako twierdzę – NIGDY NIE ZDOBYTĄ w walce przez w walce przez obce wojska! obce wojska! Niezapomnianych Niezapomnianych przeżyć dostarczyło przeżyć dostarczyło nam przejście TRASĄ TURYSTYCZNĄ W BASTIONIE VII, gdzie mogliśmy się poczuć jak XVII-wieczne wojsko broniące swojego kraju. nam przejście TRASĄ TURYSTYCZNĄ W BASTIONIE VII, gdzie mogliśmy się poczuć jak XVII-wieczne wojsko broniące swojego kraju.

Około wróciliśmy do Krasnobrodu. Niewątpliwą atrakcją tego dnia była jeszcze dyskoteka, którą zorganizował i poprowadził dla nas właściciel Pszczelińca.

III dzień – KAZIMIERZ DOLNY Około 9.00 pożegnaliśmy Krasnobród i po trzech godzinach jazdy autokarem dotarliśmy do Kazimierza Dolnego. Około 9.00 pożegnaliśmy Krasnobród i po trzech godzinach jazdy autokarem dotarliśmy do Kazimierza Dolnego.

W Kazimierzu podziwialiśmy m.in. kamieniczki przyrynkowe, zamek, basztę, kościół farny św. Jana Chrzciciela i św. Bartłomieja, kościół Zwiastowania Najświętszej Marii Panny. kościół Zwiastowania Najświętszej Marii Panny.

Zwiedzanie zakończyliśmy rejsem po Wiśle.

Niestety Kazimierz pożegnał nas ulewnym deszczem. W ciągu pięciu minut przemokliśmy do suchej nitki – czyżby był to znak, że musimy tu wrócić? Niestety Kazimierz pożegnał nas ulewnym deszczem. W ciągu pięciu minut przemokliśmy do suchej nitki – czyżby był to znak, że musimy tu wrócić?

Dziękujemy organizatorom, opiekunom i uczestnikom wycieczki.