Prezentacja na temat: "Comenius - Wizyta w Danii. Dzień Pierwszy – Sobota Podróż: We wczesnych godzinach rannych wylecieliśmy z Katowic-Pyrzowic do Frankfurtu by tam się przesiąść"— Zapis prezentacji:

1 Comenius - Wizyta w Danii

2 Dzień Pierwszy – Sobota Podróż: We wczesnych godzinach rannych wylecieliśmy z Katowic-Pyrzowic do Frankfurtu by tam się przesiąść w kolejny samolot do Kopenhagi Po wylądowaniu w Kopenhadze udaliśmy się na pociąg który zawiózł nas do samego Odense

5 Dzień Drugi - Niedziela Do Odense przyjechała grupa uczniów z Portugalii wraz z nauczycielami Uczniowie udali się wieczorem do klubu w celu poznania się

6 Dzień Trzeci - Poniedziałek Spotkanie całą grupą na rynku w Odense Zwiedzaliśmy miasto Wizyta w domu Hansa Christiana Andersena Wizyta w wiosce Funen Nauczyciele udali się na wspólną kolację, a uczniowie spędzali wolny czas u rodzin

7 Dzień Czwarty - Wtorek Oficjalne przywitanie i zwiedzanie szkoły Kold college Zajęcia w szkole i prezentacja przewodników turystycznych Lunch przygotowany przez Michaela Edsen-Johansena i jego uczniów

11 Po lunchu udaliśmy na kolejne zajęcia w szkole Po skończonych zajęciach mieliśmy wycięczkę nad Morze i zwiedzaliśmy tamtejszy ekskluzywny hotel, po którym oprowadzał nas jego manager

12 Dzień Piąty - Środa Całodniowa wycieczka do Legolandu

13 Wycieczka po Hotelu Legoland i spotkanie z managerami hotelu w Sali konferencyjnej Po spotkaniu Czas wolny, uczniowie i nauczyciele udali się na lunch a później spędzaliśmy miło czas jeżdżąc na rolercoasterach Po wycieczce w Legolandzie wróciliśmy do Odense i wraz z uczniami udaliśmy się na imprezę

14 Dzień Szósty - Czwartek Tworzenie w szkole wspólnego przewodnika po wszystkich czterech państwach Kończące spotkanie i zamknięcie prac na przewodnikiem Lunch w szkole przygotowany przez Palle Brolykke Zakupy w centrum handlowym i czas wolny dla uczniów Udanie się do rodzin

15 Dzień Siódmy - Piątek Pożegnanie się z rodzinami i podróż pociągiem z Odense do Kopenhagi skąd następnie samolotem do Frankfurtu by stamtąd lecieć już bezpośrednio do Katowic-Pyrzowic

16 Prezentacja zrobiona przez: Dawida Depta

Pobierz ppt "Comenius - Wizyta w Danii. Dzień Pierwszy – Sobota Podróż: We wczesnych godzinach rannych wylecieliśmy z Katowic-Pyrzowic do Frankfurtu by tam się przesiąść"