Rekrutacja
Rekrutacja Szkołę do udziału w Projekcie zgłasza dyrektor poprzez złożenie on-line kwestionariusza zgłoszeniowego w terminie do 15.01.2010 r. Szkoły deklarujące udział w Projekcie są zobowiązane do uczestnictwa we wszystkich częściach Projektu do końca jego trwania.
Kryteria naboru do Projektu Udział w Projekcie zadeklarować powinno średnio 7 nauczycieli ze szkoły przystępującej do udziału w Projekcie, uczących poniższych przedmiotów w grupie uczniów rozpoczynających naukę w roku szkolnym 2010/2011: matematyki, fizyki, chemii, biologii, geografii, języka angielskiego, informatyki (nauczyciel informatyki może być również opiekunem Projektu ze strony szkoły), przedsiębiorczości (WOS) oraz pedagog szkolny. W Projekcie muszą uczestniczyć wszyscy uczniowie klas pierwszych gimnazjum, rozpoczynający naukę w roku szkolnym 2010/2011, aż do zakończenia Projektu w roku szkolnym 2012/2013. Szkoła udostępni uczniom w godzinach pozalekcyjnych pracownię komputerową wyposażoną w sprzęt spełniający wymagania określone w Regulaminie rekrutacji. Deklaracja przez szkołę chęci współpracy z instytucjami lokalnymi.
Jak stać się uczestnikiem Projektu – trzy kroki dyrektora szkoły zapoznanie się z Regulaminem rekrutacji dostępnym na stronie internetowej www.eakademiaprzyszlosci.pl, wypełnienie formularza rejestracji zgłoszeń w wersji on-line oraz przesłanie zgłoszenia w nieprzekraczalnym terminie do 15.01.2010 r., podpisanie umowy o współpracy na konferencji dla dyrektorów szkół w lutym 2010 r.
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Kontakt Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Al. Jerozolimskie 136 02-305 Warszawa Biuro Projektu tel. (22) 576 25 30 faks (22) 576 26 09 e-mail: eakademiaprzyszlosci@wsip.com.pl
Zapraszamy do udziału w Projekcie Zespół projektu e-Akademia Przyszłości