Agata M. Aleksińska, ur. 1979r. w Bydgoszczy psycholog trener terapeuta fotografik.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Rola diagnozy klinicznej jako głównego wskazania do psychoterapii
Advertisements

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
PROJEKT UDANY START. WSPARCIE PSYCHOSPOŁECZNE, EDUKACYJNE I ZAWODOWE DLA WYCHOWANKÓW OPUSZCZAJĄCYCH PLACÓWKI OPIEKUŃCZO WYCHOWAWCZE. realizowany w ramach.
Biuro Polityki Społecznej Urzędu m.st. Warszawy
Doskonalenie kompetencji pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych – na przykładzie projektu: pomoc psychopedagogiczna i terapeutyczna w poradnictwie.
Europejski Fundusz Społeczny Sektorowy Program Operacyjny Rozwój Zasobów Ludzkich 2004 – 2006, Działanie 1.3. Przeciwdziałanie i zwalczanie długotrwałego.
Rola FORUM w realizacji projektu Tworzenie i rozwijanie standardów jakości usług instytucji pomocy i integracji społecznej.
Lucyna Maculewicz - Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Nr 3
Wielkopolski Model Asystenta Rodziny
Wspieranie dziecka i rodziny w środowisku lokalnym DZIAŁALNOŚĆ ASYSTENTA RODZINY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚREMIE, CZERWIEC 2011R.
Agata Maria Aleksińska, ur w Bydgoszczy.. psycholog trener autor psycholog, ukończony wydział kliniczny SWPS W-wie trener, absolwent Szkoły Treningu.
Podstawy Pomocy Psychologicznej
Semestr 6 Semestr 7 Semestr 8 i 9 Semestr 10.
PSYCHOLOGIA Drzwi otwarte Rekrutacja 2010/2011.
Przyjazne środowisko – szansą na integrację społeczną w powiecie średzkim Nr POKL /08.
Rola poradni w rozpoznawaniu potrzeb edukacyjnych i możliwości psychofizycznych dzieci oraz udzielaniu wsparcia merytorycznego dyrektorom w zakresie.
PRACA SOCJALNA.
Instytucje wspierające proces wychowawczy nauczyciela wychowawcy ośrodka wychowawczego Anna Ozga.
Zadania Świetlicy Profilaktyczno – Wychowawczej w zakresie pomocy dzieciom z trudnościami wychowawczymi i dydaktycznymi.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania Programu Operacyjnego Kapitał
SZKOLNY OŚRODEK KARIERY ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 6 w ŁODZI,
Doradca zawodowy - całożyciowe doskonalenie warsztatu pracy Izabela Staszkiewicz III Toruńska Pedagogiczna Konferencja Studencka 2 czerwca 2009 r. Wydział
Systemowe wsparcie dla uczniów, rodziców i nauczycieli
Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna Nr 1 w Kaliszu
Podstawy prawne funkcjonowania poradni
Wspomaganie nauczania w klasach I-III
Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom „Bratek” w Barlinku ( Barlinek, ul
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bolesławcu realizuje projekt: Aktywni Społecznie w Powiecie Bolesławieckim, współfinansowany przez Unię Europejską
Iwona Jeziorska Ośrodek Terapii w Środowisku
RODZICE kierowani przez SĄD najlepiej rokujące formy pomocy psychologicznej.
Konferencja podsumowująca projekt: Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie w 2011 r. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
PODDZIAŁANIE PODNOSZENIE KWALIFIKACJI KADR POMOCY I INTEGRACJI SPOŁECZNEJ PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI.
KRAKOWSKIE STOWARZYSZENIE TERAPEUTÓW UZALEŻNIEŃ
PROJEKT: „STAĆ MNIE NA WIĘCEJ”
Projekt Pociąg do aktywności – program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Uzasadnienie realizacji projektu
„Rodzic – pierwszy wychowawca i nauczyciel”
Reintegracja społeczna i zawodowa poprzez program zatrudnienia socjalnego.
Na czym polega socjoterapia?
Zbudujmy system przeciwdziałania przemocy w rodzinie Lublin, 25 listopada 2009 r.
ZADANIA Cel podejmowanych działań, określenie na czym polega realizacja zadania Formy realizacji Diagnozowanie dzieci i młodzieży. diagnoza określająca.
Nowy kierunek: PEDAGOGIKA SPECJALNA Instytut Pedagogiki Uniwersytet Wrocławski SPECJALNOŚĆ: EDUKACJA I REHABILITACJA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ.
EUROPOS SĄJUNGA EUROPOS REGIONINĖS PLĖTROS FONDAS VEIKLŪS KAIMYNAI.
Zadanie dofinansowane przez Województwo Lubelskie.
Zawód z przyszłością!. W całej Polsce działa tylko ok doradców zawodowo-edukacyjnych! zawodowo-edukacyjnych!
Znaczenie doradztwa zawodowego w nowej perspektywie finansowej Kraków, 27 marca 2015 r.
Europejski Fundusz Społeczny Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII: „Promocja integracji społecznej” Działanie 7.1: „Rozwój i upowszechnianie.
P RACA Z GRUPĄ JAKO ELEMENT PSYCHOTERAPII UZALEŻNIEŃ.
PORADNICTWO ZAWODOWE w WIELKIEJ BRYTANII
Środowiskowy Dom Samopomocy
AKTUALNE DZIAŁANIA PORADNI Natalia Bismor. AKTUALIZOWANA W KAŻDYM ROKU SZKOLNYM OFERTA WARSZTATÓW: DLA DZIECI / UCZNIÓW „Program profilaktyczno- wychowawczy.
Program szkoleniowy dla kandydatów do sprawowania pieczy zastępczej.
Punkt Konsultacyjny dla Osób Uzależnionych i Współuzależnionych ul. H. Jordana Myślenice (budynek „Sokół”) tel: 012/
PORADNIE PSYCHOLOGICZNO - - PEDAGOGICZNE Hanna Śniatała Renata Scholtz.
O Ś RODEK INTERWENCJI Kryzysowej Ul. Mickiewicza 31 Sucha beskidzka.
PRACA KOREKCYJNO – EDUKACYJNA Z OSOBAMI STOSUJĄCYMI PRZEMOC REFLEKSJE, UWAGI Z PRAKTYKI JERZY SZCZEPANIEC TARNOWSKI OŚRODEK INTERWENCJI KRYZYSOWEJ I WSPARCIA.
Mgr Teresa Żarnowska-Kukuryk Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 4 im. J. Ciesielskiego Zespół Poradni nr 2 w Lublinie.
tel/fax: (34) ul.Jasnogórska 15/ Częstochowa Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Na podstawie Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 lutego 2013 r. w sprawie szczegółowych zasad działania publicznych poradni psychologiczno-pedagogicznych,
DZIECKO W KRYZYSIE = RODZINA KRYZYSIE WSPARCIE RODZINY I DZIECKA NA BAZIE ZASOBÓW FUNDACJI FOSA 1. Punkt Wsparcia Środowiskowego (Wrzeszcz) 2. Poradnia.
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH NR 6 W ŁODZI. Szkoła mieści się w pięknej, secesyjnej kamienicy w samym sercu miasta. Usytuowanie:
Potrzeby rodzin z dzieckiem niepełnosprawnym na terenie Gminy Miejskiej Kraków Analiza w zakresie wsparcia rodzin w ramach polityki społecznej Urzędu Miasta.
Minimalny standard usług i katalog stawek 9.2 B
Zbudujmy system przeciwdziałania przemocy w rodzinie
FORUM ŚRODOWISK POMOCOWYCH 18 lutego 2015r.
Działalność Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Dębicy
I FUNDACJA KONSTRUKTYWNEGO ROZWOJU
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Łapach
Rola Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w procesie wsparcia ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Zapis prezentacji:

Agata M. Aleksińska, ur. 1979r. w Bydgoszczy psycholog trener terapeuta fotografik

wykształcenie 1998 – 2003Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w W-wie wydział: kliniczny moduły specjalizacyjne: Interwencje systemowe wobec rodziny Psychoterapia osób uzależnionych i współuzależnionych, IV – V 2004 Terapia skoncentrowana n a rozwiązaniach w praktyce klinicznej (I stopień), 70 godzin Instytut Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, 2004 – 2005Szkoła Treningu i Warsztatu Psychologicznego Ośrodek Edukacji i Pomocy Psychologicznej INTRA w W-wie, i inne.

doświadczenie zawodowe miejsce Placówka opiekuńczo – wychowawcza Firma Szkoleniowo – Edukacyjna Empiria Biuro Karier UW Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidziej, Sztab Interwencji Kryzysowej dla Powodzian LINK 4, AM w W-wie Portal psychologiczny: stanowisko / rola psycholog udzielanie porad psychologicznych trener udzielanie wsparcia psychologicznego trener autor artykułów

umiejętności indywidualna diagnoza funkcjonalna, nozologiczna wykorzystanie w pracy klinicznej narzędzi różnych kierunków psychoterapii (psychodynamiczny, humanistyczny, behawioralno-poznawczy, skoncentrowany na rozwiązaniach) współpraca z lekarzem psychiatrą, z rodziną i otoczeniem klienta/pacjenta samodzielne lub we współpracy opracowanie i realizacja programów szkoleniowych praca z grupą w oparciu o proces grupowy lub/i dyrektywne realizowanie scenariusza

zainteresowania turystyka (Tatry) fotografia pisanie artykułów, tworzenie blogów urządzanie wnętrz