PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO Podnoszenie kompetencji uczniowskich w dziedzinie nauk.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
Advertisements

Wycieczka do kina w Krakowie
Człowiek- najlepsza inwestycja
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
„Czy jestem Eko?” Dąbrowa Górnicza 2013.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany przez Uniwersytet.
Wpływ domu rodzinnego na sukcesy edukacyjne uczniów
Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.
Budowanie wspólnoty uczących się MODUŁ VIII Sesja 8.1 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROGRAM.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Program aktywnej edukacji obywatelskiej promujący ochronę walorów przyrodniczo cennych regionów Polski Program aktywnej edukacji obywatelskiej promujący.
Szkoła Podstawowa im. R. Wyrzykowskiego w Bełdowie rok szkolny 2009/2010.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Podniesienie kompetencji nauczycieli z obszarów wiejskich Dolnego Śląska w zakresie innowacyjnych metod nauczania w obszarze ICT i nauk matematyczno-przyrodniczych.
EDUKACJA EKOLOGICZNA W ROKU SZKOLNYM 2011/2012
GENEZA PROJEKTU wyrównanie szans edukacyjnych uczniów w szkole wiejskiej, gdzie koszt utrzymania 1 ucznia jest bardzo wysoki, duża odległość od centrów.
Zespół Szkół w Starzynie
PROJEKT EDUSCIENCE W SZKOLE PODSTAWOWEJ W ZGŁOBNIU.
- Kandydatka na przewodniczącą szkoły.
„W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych”
Witam Państwa!.
Gimnazjum Nr 1 w projekcie „Mały Archimedes”
Podstawowe informacje o projekcie ZSKP w projekcie Zadanie Wyjazdy AMW Festiwal Nauki Ekodolina Szymbark Toruń Warszawa Gdańsk – Sobieszewo.
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
Sprawozdanie z projektu Mali Badacze realizowanego w klasach I-III Publicznej Szkoły Podstawowej nr 52 w roku szkolnym 2012/2013.
PROJEKT „MÓJ WYBÓR – MOJA PRZYSZŁOŚĆ” REALIZOWANY PRZEZ
American Systems sp. z o.o.
„Szkolne Centrum Nauki”
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Akcja jest skierowana jest.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wielką energią w twórczym działaniu jest nasza aktywność w odkrywaniu.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Tego roku chętni uczniowie klasa pierwszych zgłosili się do projektu unijnego Rozwój przez kompetencje. Chcemy pokazać w naszej prezentacji jak przebiegały.
Dane Informacyjne Nazwa szkoły:
Realizacja programu rozwojowego
DAWID DAMIAN KINGA FILIP ANDRZEJ NADIA NATALIA.
SZKOŁA PODSTAWOWA W TEMPLEWIE. TEMPLEWO- wieś w gminie Bledzew, w powiecie międzyrzeckim, w województwie lubuskim. To wieś sołecka położona 8 km na pd.
Wyniki ankiet uczniów, rodziców i nauczycieli podsumowujące 2-letni Projekt Comenius Projekt: „Przedsiębiorczy może być każdy”
„Podnoszenie kompetencji uczniowskich w dziedzinie nauk matematyczno- przyrodniczych i technicznych z wykorzystaniem innowacyjnych metod i technologii.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
TIK w pracy nauczyciela
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO Podnoszenie kompetencji uczniowskich w dziedzinie nauk.
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO Podnoszenie kompetencji uczniowskich w dziedzinie nauk.
Dobre praktyki TIK. Dla kogo program? Program skierowany jest do wszystkich tych nauczycieli, którzy widzą potrzebę edukacji medialnej w szkole, chcą.
Prawdziwy przyjaciel lasu
Aktywne szkoły na rzecz globalnej odpowiedzialności Polska Akcja Humanitarna.
Tydzień Morza Bałtyckiego (23-27 II 2015)
Jak wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej ? Jak wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej?
Podziel się z nami swymi marzeniami
Zapraszamy do biura podróży Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Asertywność w relacjach społeczno – zawodowych w ramach projektu „Licencja pracownika ochrony fizycznej I-go stopnia pierwszym stopniem do zatrudnienia”
PROJEKT NIE BIERZESZ- NIE DAJESZ- WZOREM SIĘ STAJESZ GIMNAZJUM NR 1 IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO.
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Wł. Broniewskiego w Kościanie rok szkolny 2011/2012.
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
SZANOWNI UCZNIOWIE ŁÓDŹ Gimnazjum nr 39 im. Juliana Tuwima ul. Królewska 13/15, Łódź tel.(042)
AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
Zmiany podstawy programowej – perspektywa 2009 roku
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
ERA SZKOLNEGO KOMPUTERA!
Innowacja pedagogiczna Beata Kubsik
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
PAN KLEKS AKADEMIA PANA KLEKSA
„Szkoły Aktywne w Społeczności” SAS
Zapis prezentacji:

PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO Podnoszenie kompetencji uczniowskich w dziedzinie nauk matematyczno-przyrodniczych i technicznych z wykorzystaniem innowacyjnych metod i technologii - EDUSCIENCE Projekt realizują Cyfrowa Szkoła – innowacyjne rozwiązania dla Edukacji… Konferencja upowszechniająca projekt EDUSCIENCE zorganizowana pod Honorowym Patronatem Marszałka Województwa Świętokrzyskiego Pana Adama Jarubasa Kielce, 6 listopada 2014 r.

EDUSCIENCE w SP nr 5 w Skarżysku-Kamiennej

Dzięki Eduscience osiągnąłem lepsze oceny z matematyki. Będę korzystał z niego dalej, ponieważ chcę mieć coraz lepsze oceny i jeszcze więcej wiedzieć. Lepiej mi się uczyło, kiedy grałam w gry, byłam wtedy szczęśliwa. Dawało mi to dużo frajdy. Teraz przyroda i matematyka wydają mi się po prostu łatwiejsze. Projekt Eduscience pomógł nam lepiej uczyć się przyrody i matmy.

EDUSCIENCE w opinii uczniów i uczennic

Projekt Eduscience dał mi dużo do zrozumienia, ponieważ dzięki temu projektowi bardziej podoba mi się przyroda, czy też matematyka. Przez ten rok moja klasa i ja oglądaliśmy ciekawe transmisje, czy też graliśmy w gry np. „Zakład.”

EDUSCIENCE w opinii uczniów i uczennic

EDUSCIENCE w opinii uczniów i uczennic uczniów i uczennic

EDUSCIENCE w opinii uczniów i uczennic W pierwszym roku programu EDUSCIENCE najciekawszym okazało się spotkanie z naukowcami, którzy pokazali nam doświadczenia z udziałem robota oraz niezwykłe nadmuchiwanie balonów z użyciem wody. Na wycieczce EDUSCIENCE najbardziej podobało mi się, jak badaliśmy temperaturę morza i jak analizowaliśmy próbki piasku. Następnego dnia przyjechał do nas pan, który zajmował się tsunami i innymi zjawiskami na morzach i oceanach, opowiadał nam o skutkach tego żywiołu. Podobało mi się także, jak mieszaliśmy różne substancje uzyskując ciekawe kolory. Szczególną uwagę zwróciłem na foki, które popisywały się przed nami, ciekawe było opowiadanie o różnych zwierzętach morskich, np. o planktonie czy meduzach.

EDUSCIENCE w opinii uczniów i uczennic Podczas wycieczki zorganizowanej przez Eduscience zwiedzaliśmy Toruń, Gdynię, Sopot, Gdańsk, Hel. Najbardziej podobało mi się fokarium na Helu. Ośrodek ten przyjmuje chore foki na leczenie i rehabilitację. Gdy foki są zdrowe, wypuszczane są na wolność. Wypuszczanie fok ma na celu także uzupełnienie strat, jakie ich bałtycka populacja ponosi wskutek nierozważnej działalności człowieka (zanieczyszczeń morza, rybołówstwa, zakłóceń). Czyni się to także po to, aby foki szare żyjąc w obrębie całego morza spełniały pozytywną rolę drapieżnika i były testerem czystości morskiego ekosystemu, w tym jakości ryb, które konsumuje człowiek. Wojtek Sieczka, 3b

Projekt Eduscience dał mi możliwość uczenia się poprzez gry, pokazy slajdów, krzyżówki. Lubię ten projekt, bo naprawdę ciekawie użytkownicy przedstawiają swoją wiedzę. Oglądanie transmisji było bardzo ciekawe, a szczególnie o dzikich krainach. Mam nadzieję, że ten projekt będzie rozwijał się dalej. A naukowy piknik i wycieczki przypieczętowały moją decyzję. Trzymam kciuki za Eduscience!

EDUSCIENCE w oczach nauczycieli Najmłodsze dzieci dwa lata uczyły się, że świat, który ich otacza jest niezwykły. I chociaż tak dużo o nim wiemy, kryje wiele zagadek. Teraz te dzieci są już w trzeciej klasie. I same proszą nauczyciela, aby w dalszej nauce wciąż korzystał z platformy. Jest w nich chęć do aktywnego samodzielnego działania. Uczniowie z obecnej szóstej klasy, którzy tylko przez rok uczestniczyli w projekcie, zyskali także narzędzie pomagające im w samodzielnej nauce. Za chwilę opuszczą mury naszej szkoły, rozpoczną naukę w gimnazjum, ale zostanie im dostęp do platformy, chęć odkrywania czegoś nowego i samodzielnego działania. Myślę, że wystartują w gimnazjum z lepszej pozycji niż ich rówieśnicy, którzy nie zasmakowali podróży z EDUSCIENCE. Małgorzata Harenza, Administrator Eduscience w SP nr 5 w Skarżysku-Kamiennej

Dziękuję za uwagę w imieniu Drużyny EDUSCIENCE ze Szkoły Podstawowej nr 5 im. Jana Pawła II w Skarżysku-Kamiennej. To możliwe! - ucząc się z pasją, spełniamy marzenia.