{Instytut Adama Mickiewicza}

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STOWARZYSZENIE Strategia działania (19 października 2007) Stowarzyszenie Q-Service Truck 4Jot Consulting.
Advertisements

Wojciech Budzyński Strategia kształtowania postaw społecznych odnośnie rozbudowy sieci dróg i autostrad w Polsce
Współpraca międzysektorowa na rzecz csr na Śląsku Rola instytucji publicznych w upowszechnianiu CSR w regionie. Katowice, 27 czerwca 2012.
innowacyjna wielkopolska
Aktualizacja Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Kujawsko- Pomorskiego Zespoły tematyczne Pierwsze plenarne spotkanie grupy eksperckiej Przysiek,
Polish Decade 10 lat Instytutu Adama Mickiewicza.
Instytut Adama Mickiewicza 2010
10-LECIE INSTYTUTU ADAMA MICKIEWICZA Wsparcie PR
Strategia komunikacji 10-lecia Instytutu Adama Mickiewicza
PROPOZYCJA STRATEGII DZIAŁAŃ PR
JUBILEUSZ INSTYTUTU ADAMA MICKIEWICZA DZIAŁANIA PR.
CADSES – main features of the programme CADSES – główne założenia programu Katowice, Ministerstwo Gospodarki i Pracy Krajowy Punkt Kontaktowy Interreg.
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PITWIN – Portal Innowacyjnego Transferu Wiedzy.
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
Doświadczenia z budowania relacji między Wydziałem Ekonomiczno-Socjologicznym UŁ a jej otoczeniem – koncepcja Wydziałowej Rady Biznesu Dr Agnieszka Kurczewska,
Internetowa Akademia Biznesu
Warszawa - Berlin - Wiedeń – Barcelona Sp. z o. o
Strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska.
FOTO Fundacje korporacyjne – sojusznik czy konkurent organizacji pozarządowych? Warszawa, 14 czerwca 2010 roku.
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski.
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski. 02Ministerstwo Rozwoju RegionalnegoWarszawa, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 2007.
Grupa Wymiany Doświadczeń Zarządzanie kulturą Miasto Kutno Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Projekt.
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Idea klastra Wszystko, co obecnie masz czy kiedykolwiek będziesz mieć, wszystko, czym się staniesz, co zrobisz i czego doświadczysz, uzyskasz wraz z innymi.
ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIU ODPADÓW I WŁAŚCIWE POSTĘPOWANIE Z ODPADAMI
SIEĆ ERRIN SIEĆ ERRIN Jakie są zadania sieci ERRIN i jak osiągnąć jej cele 19 października 2006 Latour de Freins - Bruksela.
Gdańsk miastem wolności.
5 grudzień styczeń 2010 PROJEKT MARKETINGOWY.
PROGRAM COMENIUS Dobre Szkoły dla Młodych Europejczyków/Edukacja Społeczna i Uczenie się Metodą Projektów Good Schools for European Juniors/Social.
Prawa człowieka – edukacja – działanie
A B C POLSKIEJ PREZYDENCJI 2011.
Departament Społeczeństwa Informacyjnego
dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa
NOWY SYMULATOR! Rozbudowany zakres decyzyjny ! The Worlds Largest Strategy and Management Competition.
ABC FUNDUSZY EUROPEJSKICH © Mariola Ciborowska, 11 grudnia 2012.
Strategia rozwoju SBP na lata Sprawozdanie Maria Burchard ZG SBP.
Ośrodek Działań Ekologicznych Źródła
Społeczne partnerstwo na rzecz zdrowia środowiskowego
Plan rozwoju Biblioteki Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi Centrum Badań i Rozwoju Kształcenia WSHE.
Łomianki w XXI wieku Wirtualna Gmina - koncepcja budowy lokalnej społeczności informacyjnej na miarę XXI wieku.
Inwestycje Kapitałowe – nowy fundusz na innowacyjny biznes Krzysztof Krzysztofiak Kraków, 6 kwiecień 2009 r.
Co się zdarzy w Polskim PR w najbliższych latach?
Instytut na rzecz Ekorozwoju
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
STRATEGIA ROZWOJU MIASTA ŚWIDWIN NA LATA
Przygotowanie MŚP do realizacji ambitnych projektów i wdrażania innowacji w ramach PO Inteligentny Rozwój.
Kultura. Rozwój. Olsztyn Perspektywa NGO Olsztyn, rok.
WPROWADZENIE DO LIGI ODPOWIEDZIALNEGO BIZNESU. Liga Odpowiedzialnego Biznesu to program edukacyjny Forum Odpowiedzialnego Biznesu budujący nowe kadry.
Katedra Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Łódzkiego Łódź 2015 Informacja – droga do przyszłości.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Metoda partycypacyjnego planowania zintegrowanego rozwoju w SOM.
Każdego roku organizacje pozarządowe podejmują liczne inicjatywy na rzecz mieszkańców naszego Miasta. Organizowane przez nie akcje i wydarzenia promują.
VIRGIN MOBILE ACADEMY PODPOWIADAMY, JAK W PIĘCIU KROKACH PRZYGOTOWAĆ PREZENTACJĘ KONKURSOWĄ.
Plan konsultacji społecznych I część – prezentacja zakresu prac nad Strategią, celów strategicznych I i II rzędu II część – pytania skierowane do uczestników.
Komitet Gospodarki Miejskiej Zenon Kiczka Przewodniczący Komitetu Gospodarki Miejskiej Krajowa Izba Gospodarcza Warszawa, maj 2014 Gospodarka miejska wobec.
PORTAL DIGITALIZACJA AGATA BRATEK Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego Konferencja POLSKIE ZBIORY W EUROPEANIE – Toruń, dn. 19 X 2012 r. Japoński.
Polityka kulturalna Niemiec
„POLSKA – PAŃSTWA NORDYCKIE. SAMORZĄDOWY WYMIAR WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ” Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych w ramach konkursu.
Propozycje wyzwań, celów i programów opracowanych w ramach sekcji Gospodarka i Nauka.
Lubelskie Centrum Obsługi Inwestora Spotkanie pracowników PAIiIZ i COI L U B E L S K I E C O I Doświadczenie Lubelskiego COI w pozyskiwaniu funduszy Unii.
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
Wzmacnianie odporności Warszawy na zmiany klimatu Leszek Drogosz, Dyrektor Biura Infrastruktury Urzędu Miasta st. Warszawy.
Wizerunek firmy na konkurencyjnym rynku pracy - Nowe formy rekrutacji 1 Martyna Ładkowska Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE.
Alternatywny slajd początkowy – logo bez animacji
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Czym jest PAP? Projekt porusza kwestię partycypacji obywatelskiej młodych ludzi w mieście Poznań. Głównymi tematami projektu będzie zaangażowanie w politykę.
Program „Działaj Lokalnie” Zasady komunikacji i promocji
Opracowanie: Dagmara Lustyk
Grupa tematyczna ds. innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich
Zapis prezentacji:

{Instytut Adama Mickiewicza} Strategia działań PR {Instytut Adama Mickiewicza}

Agenda Analiza sytuacji Grupa docelowa Grupa docelowa pośrednia 3 etapy komunikacji Cele – etapy komunikacji Świadomość Edukacja Zaangażowanie Strategiczni partnerzy

Analiza sytuacji Słabe Strony Mocne Strony Szanse Zagrożenia Niska rozpoznawalność w Polsce Brak wiarygodności Instytutu Brak znajomości przez elity rządzące Brak konotacji z promocją polskiej kultury za granicą Mocne Strony Jedyna instytucja komunikująca polską kulturę za granicą Inicjowanie i opiniowanie innych projektów Doświadczenie i medialność Pawła Potoroczyna Szanse Wykorzystanie potencjału medialnego 10-lecia IAM do zbudowania świadomości Zbudowanie trwałego wizerunku IAM Zagrożenia Niekonwencjonalna działalność IAM mało zrozumiała dla społeczeństwa/ elit rządzących Brak zrozumienia dla opłacalności inwestycji w kulturę

Grupa docelowa Elity rządzące Elity kulturalne i biznesowe Osoby wykształcone i studenci

Grupa docelowa pośrednia Media Ogólnoinformacyjne Biznesowe Lifestylowe Kulturalne

Strategia budowania wizerunku 3 etapy komunikacji Strategia budowania wizerunku

Cele – etapy komunikacji Świadomość – Kim jesteśmy? Co robimy? {myślenie} Edukacja – Trzeba promować polską kulturę na świecie {postawa} Zaangażowanie – Zacznij działać! {działanie}

Świadomość {myślenie}

Inwestycja w kulturę się opłaca Raport: Jak inwestycja w kulturę zwiększa wartość kraju? Wywołanie publicznej debaty Komunikacja ogólnopolska, regionalna, biznesowa Partnerzy: Patroni Medialni, Instytucje Kultury, POT, Organizacje biznesowe, Bank, Consulting, Uczelnie Ekonomiczne

Teaser Komisja śledcza ds. promocji polskiej kultury {viral – zainteresowanie}

Hotel Sejmowy Nie pozwól zadeptać polskiej kultury

Expert Positioning – Paweł Potoroczyn Paweł Potoroczyn ekspertem w dziedzinie promocji polskiej kultury na świecie Komentarze eksperckie – bieżące wydarzenia Human Story Stałe rubryki w mediach Stałe działania w Social Media

Harmonogram działań

Edukacja {postawa}

Gra miejska 10 największych miast w Polsce 10 wskazówek dot. projektów IAM i samego IAM Internet i przestrzeń miejska Szczególnie portal Culture.pl

Gra miejska Rywalizacja miast Drużyny polityków Zwycięzca – obchody artystyczne

Organizacje biznesowe i lobbingowe Cykl wykładów w organizacjach biznesowych Jak bardzo opłaca się inwestowanie w promocję polskiej kultury? Współpraca z POT, Ministerstwem Finansów i Ministerstwem Kultury

Przedmiot: Komunikacja kultury Merytoryczna współpraca z MEN, uczelniami wyższymi i ekspertami Jak promować polską kulturę? Jak wypromować swoją twórczość?

Pociąg do kultury 10 Dróg Polskiej Kultury POT Droga Literatury Droga Muzyki Droga Teatru Droga Malarstwa Droga Designu

Pociąg do kultury 10 Dróg Polskiej Kultury 10 wagonów polskiej kultury Biura podróży

Harmonogram działań

Zaangażowanie {działanie}

Kulturalne konto Współpraca z bankiem Część wpływów na konto na rzecz rozwoju IAM CSR sieci handlowej Zniżki w instytucjach kultury Dedykowane karty

Twój kawałek kulturalnego tortu

Twój kawałek kulturalnego tortu Pokaż czym dla Ciebie jest polska kultura Aukcja malejąca

Jak dziś świętowałby Adam Mickiewicz? Konkurs Jakiej muzyki słuchałby Mickiewicz? Co przeczytałby tego dnia? Jaki spektakl chciałby zobaczyć? W co by się ubrał? Pomniki Adama Mickiewicza

Jak dziś świętowałby Adam Mickiewicz? Imprezy w elitarnych klubach w całej Polsce DJ i VJ miksują najlepsze kawałki polskiej kultury Muzyka Literatura Film Malarstwo Grafika Przy zapewnieniu sponsora wydanie DVD Guerilla PR

Flashmob 10 miast w Polsce 10-minutowe przekazanie najlepszych kawałków polskiej kultury Film (viral)

Dzień Kultury Polskiej Zbieranie podpisów pod petycją na stronie www.culture.pl oraz podczas wydarzeń Kultura dostępna dla wszystkich

Lupy Kultury Przeznaczone dla osób „powiększających” kulturę polską Prestiżowe nagrody

Harmonogram działań

Strategiczni partnerzy Biznes Edukacja

Strategiczni partnerzy Kultura Turystyka

Strategiczni partnerzy Władze lokalne Agencja PR Agencja BTL Agencja Interaktywna Studio Graficzne Drukarnia

Dziękujemy za uwagę Zespół nr 6