Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Program „Działaj Lokalnie” Zasady komunikacji i promocji

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Program „Działaj Lokalnie” Zasady komunikacji i promocji"— Zapis prezentacji:

1 Program „Działaj Lokalnie” Zasady komunikacji i promocji

2 Cele: Promocja „Działaj Lokalnie”,
Promocja sieci Ośrodków Działaj Lokalnie, Poprawa jakości materiałów na stronach i w mediach społecznościowych, Promocja zaangażowania

3 Główne zasady Stosowanie logotypów „Działaj lokalnie” przy promocji własnych przedsięwzięć. Informacja o dofinansowaniu: „dofinansowano ze środków Programu Działaj Lokalnie Polsko – Amerykańskiej Fundacji Wolności realizowanego przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce”

4 Stowarzyszenie „Dziecko”

5 Główne zasady: Promocja projektów na stronach ODL i głównej „Działaj Lokalnie” Promocja projektów w mediach społecznościowych Promocja w lokalnych mediach ODL mają obowiązek wybrać projekty z potencjałem do promocji regionalnej/ ogólnopolskiej

6 Jak zainteresować media?

7 Czy nasz projekt jest fajny?

8 Rekomendacje DL: Mówimy o tym, co jest naprawdę ważne i wpisuje się w szerszy kontakt społeczny, Mówimy prostym językiem, jesteśmy otwarci na komunikację, Pracujemy nad budową informacji Dbamy o detale

9 Na co kładziemy nacisk? Human story – stawiamy na ludzi,
Język konkretnych korzyści, Pozytywny przekaz, Mówimy obrazem: Infografiki/ zdjęcia Jesteśmy aktualni

10 Media a NGO Co powiedzieli nam dziennikarze?
Informowanie przed wydarzeniem, Wskazanie najciekawszego momentu wydarzenia, Wyznaczenie osoby do kontaktu, Przygotowanie wypowiedzi. Media a NGO

11 Jak zbudować dobrą notatkę?
Co? Kto? Kiedy? Gdzie? W Jaki sposób? Po co? Co w związku z tym? Zasada trójkąta: Tytuł Lead treść

12 Jakimi narzędziami dysponujemy?

13 Social media Lubisz to? W promocji „Działaj Lokalnie” stawiać będziemy
na media społecznościowe: facebook, Youtube. Kanał na youtube: Ośrodek Działaj Lokalnie Gostyń

14 Czy każdy projekt musi mieć swoje profile w mediach społecznościowych?
SIECIUJMY SIĘ! Magia hasztag #odlgostyn #dzialajlokalnie @dzialajlokalnie

15 Dobry news facebookowy….

16 Na facebooku liczą się obrazki….

17 Przepis na sukces 1. Kontaktujmy się 2. Pamiętajmy o robieniu zdjęć
3. Chwalmy się swoimi osiągnięciami 4. Promujmy się nawzajem 5. Szukajmy nieoczywistych rozwiązań

18 Zadanie domowe  Przesłanie na maila: przynajmniej 3 newsów wraz ze zdjęciami z projektu: przed, w trakcie i po realizacji projektu

19 Bądźmy w kontakcie


Pobierz ppt "Program „Działaj Lokalnie” Zasady komunikacji i promocji"

Podobne prezentacje


Reklamy Google