POLITYKA PERSONALNA BIBLIOTEKI AKADEMICKIEJ W DOBIE ZMIAN Maria Garczyńska Biblioteka Główna AGH w Krakowie Łódź, 2010
ZMIANY W OBSZARACH: 1. MENTALNOŚĆ KLIENTÓW I PRACOWNIKÓW BIBLIOTEK 2. UWARUNKOWANIA EKONOMICZNO-SPOŁECZNE 3. ZMIANY TECHNOLOGICZNE Łódź, 2010
MENTALNOŚĆ KLIENTÓW I PRACOWNIKÓW BIBLIOTEK 1. ZMIANA NASTAWIEŃ I OCZEKIWAŃ 2. KOMPETENCJE a) PSYCHOLOGICZNE (ŚWIADOMOŚĆ, SAMOOCENA, SAMOKONTROLA), PRAKSEOLOGICZNE (SUMIENNOŚĆ, ADAPTACJA, MOTYWACJA), SPOŁECZNE (EMPATIA, PRZYWÓDZTWO), b) ZAWODOWE (WIEDZA) Łódź, 2010
UWARUNKOWANIA EKONOMICZNO- SPOŁECZNE 1. STAŁA KONTROLA JAKOŚCI USŁUG 2. NOWE MOŻLIWOŚCI (SPOSOBY) PRZEKAZYWANIA INFORMACJI 3. STAŁE KSZTAŁCENIE KLIENTÓW 4. KONTAKTY INTERPERSONALNE I LOBBY OKOŁOBIBLIOTECZNE 5. POZYSKIWANIE ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCH Łódź, 2010
ZMIANY TECHNOLOGICZNE 1. BIBLIOTEKARZE „POMOCNICZY” 2. BIBLIOTEKARZE NAUKOWI/DZIEDZINOWI 3. ŁĄCZENIE WIEDZY/UMIEJĘTNOŚCI Z RÓŻNYCH DZIEDZIN Łódź, 2010
ROZWÓJ ZAWODOWY I OCENA PRACOWNIKÓW 1. KSZTAŁCENIE 2. DOKSZTAŁCANIE 3. SAMOKSZTAŁCENIE Łódź, 2010
ACTION LEARNING 1. SEKCJE 2. PROBLEMY 3. SPOTKANIA Z UDZIAŁEM MODERATORA 4. ROZWIĄZANIA PRAKTYCZNE A TEORIA Łódź, 2010
ACTION LEARNING 1. IDENTYFIKACJA PROBLEMU (konkretność) 2. WDROŻENIE ROZWIĄZANIA (zastosowanie) 3. OBSERWACJA REZULTATÓW (działanie) 4. REFLEKSJA (obserwacja) 5. MODYFIKACJA (zmiana) Łódź, 2010
ACTION LEARNING 1. PRZESTRZEŃ OSOBISTA 2. AKTYWNOŚĆ 3. ROZWÓJ ZAWODOWY 4. MENTORZY Łódź, 2010
BIBLIOTEKARZE DYPLOMOWANI 1. DZIAŁALNOŚĆ NAUKOWO-BADAWCZA 2. DZIAŁALNOŚC ORGANIZACYJNA 3. DZIAŁALNOŚĆ DYDAKTYCZNA 4. INNA DZIAŁALNOŚĆ Łódź, 2010
DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ