Monitoring Plus Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Priorytet 2 - Wzmocnienie rozwoju zasobów.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
Advertisements

Toruń 26 marca 2012 r. Spotkanie robocze z pracownikami PUP odpowiedzialnymi za realizację badań pracodawców w ramach projektu Rynek Pracy pod Lupą.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżet państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego.
Badanie wizerunku firmy i satysfakcji klientów z usług firmy
Badanie efektywności pomocy dla grup szczególnego ryzyka
Seminarium System aktywizacji zawodowej kobiet – kobieta pracująca Grudzień 2006.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz przez budżet państwa, realizowany pod nadzorem Wojewódzkiego.
Projekt zrealizowany przez: ASM Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o Kutno ul. Grunwaldzka 5 tel. 024/ fax. 024/ Instytut.
Projekt zrealizowany przez: ASM Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o Kutno ul. Grunwaldzka 5 tel. 024/ fax. 024/ Instytut.
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
Projekt zrealizowany przez: ASM Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o Kutno ul. Grunwaldzka 5 tel. 024/ fax. 024/ Instytut.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
Warszawa 20 stycznia 2003 Sieć Doskonałości: Budownictwo, Materiały i Technologie Dzień informacyjny Nanotechnologie, materiały wielofunkcyjne i procesy.
SZKOŁA MARZEŃ Program zwiększania szans edukacyjnych i życiowych uczniów szkół wiejskich 1   16.
Dane informacyjne Nazwa szkoły: ZSO nr 1 I Liceum Ogólnokształcące im. ppor. Emilii Gierczak w Nowogardzie ID grupy: 97_6_G_P1 Opiekun: Barbara Papuszka.
Realizator Regionalne Towarzystwo Rolno-Przemysłowe „Dolina Strugu”
Nowy zawód szansą na lepszą przyszłość w ramach ZPORR 2.3 Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach.
Priorytet VIII REGIONALNE KADRY GOSPODARKI Priorytet IX ROZWÓJ WYKSZTAŁCENIA I KOMPETENCJI W REGIONACH.
Projekt współfinansowany w 75% przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego i w 25% z budżetu państwa. Regionalne Centrum Informacji Medycznej.
Chcę się uczyć i pracować EFS – ZPORR /Działanie 2.1/ Rozwój umiejętności powiązany z potrzebami regionalnego rynku pracy i możliwości kształcenia ustawicznego.
Chcę się uczyć i pracować – organizacja praktyk zawodowych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w Powiecie Mieleckim 28 czerwiec 2005r. Spotkanie organizacyjne.
Północna Izba Gospodarcza Jak przedsiębiorcy postrzegają absolwentów szczecińskich uczelni wyższych? Badanie telefoniczne przeprowadzone.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- V Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Lubelskie Samorządy na 5 – wzmocnienie i poprawa jakości usług urzędów administracji samorządowej Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Młodzieżowe Centrum Kariery oraz Punkt Pośrednictwa Pracy
MOBILNE CENTRUM INFORMACJI ZAWODOWEJ w Koninie
ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku
Technik ekonomista.
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Szkolnictwo Wyższe i Nauka Priorytet IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Departament Wdrożeń i.
1 Sytuacja na małopolskim rynku pracy w kontekście dostosowania kompetencji mieszkańców do potrzeb pracodawców Kierunki rozwoju kształcenia i wychowania.
DIAGNOZA DOSTOSOWANIA UMIEJĘTNOŚCI I KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH DO WYMOGÓW LUBUSKIEGO RYNKU PRACY ZAŁOŻENIA PROJEKTU Projekt jest współfinansowany przez Unię
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
24 kwietnia 2006, Warszawa Elżbieta J. Syrda 24 kwietnia 2006, Warszawa Budownictwo – wyniki roku 2005, perspektywy i uwarunkowania działalności branży.
Priorytet 2 Wzmacnianie rozwoju zasobów ludzkich w regionach Działanie 2.1. Rozwój umiejętności powiązany z potrzebami regionalnego rynku pracy i możliwości.
Zespół Szkół Technicznych we Włocławku
Podstawy prawne polityki rynku pracy
Zakład Doskonalenia Zawodowego
ZESPÓŁ SZKÓŁ BUDOWLANYCH
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
Ankieta C Metryczka Rekrutacja.
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
Rodzice pierwszymi doradcami zawodowymi swoich dzieci.
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
Partner wiodący- Projektodawca: ASM- Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z. o.o Partnerzy: Wielkopolski Związek Pracodawców Prywatnych Centrum Statystyki.
BADANIE UKRYTEGO POTENCJAŁU LOKALNEGO RYNKU PRACY MONITOROWANIE PLUS WARSZTAT
kobiet – „Kobieta pracująca…”
Marta Warych Kinga Sowik klasa 3LP
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Janusz Bokser – WUP Toruń Toruń
MODUŁ A.
Jakość życia na obszarach wiejskich Wybrane zagadnienia Wzorcowy System Regionalny Monitoringu Jakości Usług Publicznych i Jakości Życia.
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
„Myśl przyszłościowo – kształć się zawodowo”
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
Badanie losów absolwentów Wydziału Nauk o Żywności ANKIETA SATYSFAKCJI – bezpośrednio po studiach wypełniana VI – X 2013 Warszawa, 2014 Biuro Karier i.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
O projekcie Starostwo Powiatowe we Włodawie, w celu podniesienia pozycji zawodowej osób nieaktywnych zawodowo, integracji społeczno-zawodowej oraz zmiany.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem lekarzy 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM LEKARZY Czerwiec 2014.
PRACOWNIE MARZEŃ Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia.
Wyniki ankiety ewaluacyjnej Kierunek: GEOGRAFIA II st. Studia stacjonarne 2014.
Wyniki ankiety ewaluacyjnej Kierunek: GOSPODARKA PRZESTZRENNA II st. Studia stacjonarne 2014.
Biuro Funduszy Europejskich Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego  Priorytet 1: Rozbudowa.
Centrum Kształcenia Ustawicznego Liczba słuchaczy Rok szkolny Liczba słuchaczy Liczba oddz. 2010/ / / / / /179.
MÓJ ZAWÓD.
Zapis prezentacji:

Monitoring Plus Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Priorytet 2 - Wzmocnienie rozwoju zasobów ludzkich w regionach, Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego

Wybrane wyniki badań wśród uczniów i studentów - mieszkańców województwa kujawsko - pomorskiego

Nota metodologiczna technika kwestionariuszowych wywiadów bezpośrednich dobór próby: - UCZNIOWIE: liceów ogólnokształcących oraz pozostałych typów szkół; zamieszkujący miasto/wieś (dobór proporcjonalny) -STUDENCI: wszystkich kierunków i uczelni (dobór proporcjonalny); mieszkańcy województwa respondenci to uczniowie dwu ostatnich klas szkół ponadgimnazjalnych oraz studenci dwu ostatnich lat studiów wszystkich typów

Uczniowie ze względu na rodzaj szkoły (w%; N=480) BADANIE UCZNIÓW SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH

Powody wyboru szkoły ponadgimnazjalnej (w%; N=480) BADANIE UCZNIÓW SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH

Jak oceniasz poziom, w jakim Twoja szkoła przygotowuje do wykonywania zawodu? (w%; N=480) BADANIE UCZNIÓW SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH

Ocena przydatności praktyk zawodowych – KORZYŚCI (w%; N=197) BADANIE UCZNIÓW SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH

Czy zdarza się, że młodzież ucząca się/studenci odbywają praktyki zawodowe w Państwa firmie? (N=940; w%) BADANIE PRACODAWCÓW – firmy małe

Czy zdarza się, że młodzież ucząca się/studenci odbywają praktyki zawodowe w Państwa firmie? (N=635; w%) BADANIE PRACODAWCÓW – firmy średnie i duże

Ile osób odbywających praktyki w Państwa firmie w ciągu ostatnich 5 lat znalazło w niej następnie zatrudnienie? (N=277; w%) BADANIE PRACODAWCÓW – firmy małe

Ile osób odbywających praktyki w Państwa firmie w ciągu ostatnich 5 lat znalazło w niej następnie zatrudnienie? (N=322; w%) BADANIE PRACODAWCÓW – firmy średnie i duże

Ocena przydatności praktyk zawodowych – SŁABE STRONY (w%; N=197) BADANIE UCZNIÓW SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH

Preferowane formy poszukiwania pracy (w%; N=480) BADANIE UCZNIÓW SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH

kształcenie (7,6%) nauki humanistyczne i sztuka (14,9%) nauki społeczne, gospodarka i prawo (29,0%) nauka (26,5%) nauki techniczne (8,5%) rolnictwo (1,7%) nauki medyczne (4,7%) usługi (7,1%) Studenci – kierunki kształcenia: (w%; N=720)

Powody wyboru kierunku studiów (w%; N=720) BADANIE STUDENTÓW

Jak ocenia Pan/i poziom, w jakim Pana/i kierunek studiów przygotowuje do wykonywania zawodu? (w%; N=720) BADANIE STUDENTÓW

W jakim zawodzie zamierza Pan/i pracować po ukończeniu studiów? (w%; N=720) BADANIE STUDENTÓW

Co zamierza Pan/i robić po zakończeniu edukacji? (w%; N=720) BADANIE STUDENTÓW

Ocena przydatności praktyk zawodowych – KORZYŚCI (w%; N=720) BADANIE STUDENTÓW

Ocena przydatności praktyk zawodowych – SŁABE STRONY (w%; N=720) BADANIE STUDENTÓW

Ocena przydatności poszczególnych kursów i szkoleń (w%; N=720) – Część I Zakres/tematyka kursu/szkolenia: Miejsce w rankingu Średnia ocena Kurs językowy 14,64 Obsługa komputera; informatyka 24,35 Prawa jazdy (B, inne kategorie) 34,25 Rozwój osobisty 44,03 Zarządzanie zasobami ludzkimi 53,57 Kurs bezwzrokowego pisania 63,56 Obsługa urządzeń biurowych 73,55 Finanse, księgowość 83,54 Marketing 93,49 BADANIE STUDENTÓW

Ocena przydatności poszczególnych kursów i szkoleń (w%; N=720) – Część II BADANIE STUDENTÓW Zakres/tematyka kursu/szkolenia: Miejsce w rankingu Średnia ocena Kurs szybkiego czytania 103,34 Sprzedaż, obsługa klienta 113,30 Zarządzanie jakością 123,29 Ubezpieczenia 133,10 Specjalistyczne kursy zawodowe (np. BHP, elektryczne I i II st.) 143,06 Obsługa maszyn i urządzeń (np. tokarki, spawarki) 152,57 Uprawnienia do obsługi wózków widłowych, koparek, dźwigów 162,46 Inne kursy, szkolenia 173,55

Z jakiego punktu widzenia dokonywano oceny (w%; N=720) BADANIE STUDENTÓW

Preferowane formy poszukiwania pracy (w%; N=720) BADANIE STUDENTÓW

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ ASM Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. Ul. Grunwaldzka 5, Kutno Tel. (024) ; fax. 01