MOJE HOBBY PODRÓŻOWANIE Autor: Paweł Herma.

HiszPANIA Przygoda zycia 3 miesiace … 12 tygodni … 90 dni … 2160 godzin … Pieciu polskich uczniów w odleglym kraju.

Projekt Comeniusa Spotkanie partnerów w mieście Konya w Turcji października 2010.
Wakacje z Królewną Śnieżką. Jesteśmy siostrzyczkami, Dwu jajowymi bliźniaczkami. Chociaż nieco się różnimy. Wakacje obie bardzo lubimy. W tym roku w góry.
przyjaźń ponad podziałami
Mieszkańcy Afryki i ich problemy Jak jest? Jak powinno być?
- Odmienne strony - Szkoły z Charakterem. Szkoła Jaka ta szkoła jest, wszyscy widzą… Już na pierwszy rzut oka! Dzieci takie uśmiechnięte, radosne, starsi.
POLSKA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. LECHA BĄDKOWSKIEGO W LUZINIE
ODKRYWANIE AUSTRALII PRZEZ POLAKÓW
Dlaczego PSP w Brzeźnicy jest fajną szkołą ?. Obiekty Sportowe Mamy piękne boiska i dużą sale gimnastyczną
„Przyjaźnie z przedszkola do szkoły”
EWALUACJA PROJEKTU „STAŻE ZAGRANICZNE DROGĄ DO SUKCESU ZAWODOWEGO” ZSP NR 1 W JAWORZNIE wrzesień 2011 – wrzesień 2012.
Uczniowie ZS nr 2, Tychy Szkoła Szans Biblioteka Zespołu Szkół nr 2 w Tychach 2007/2008.
KONKURS "VAŘENÍ BEZ HRANIC JIRKOV 2011 My tam byliśmy !
W pierwszym tygodniu pobytu w Wielkiej Brytanii uczestniczyliśmy w kursie komputerowym obejmującym wiadomości z zakresu rachunkowości i księgowości.
Kolegium Zakonu Pijarów
Tytuł: Ciekawe miejsca w Polsce Temat: Określanie położenia w przestrzeni. Układanie zdań z użyciem wyrazów oznaczających stosunki przestrzenne Autor:Alicja.
Staż zagraniczny szansą na karierę zawodową. Przed wyjazdem i rozpoczęciem stażu w Wielkiej Brytanii każdy z uczestników projektu musiał odbyć szkolenie.
Portugal – Açores, Pico Island Po raz kolejny dzięki współpracy z Comenius uczestniczyliśmy w zagranicznej wyprawie, sponsorowanej przez.
Włochy.
Wizyta w Polsce r. – r. Projekt Partnerski – Comenius Porosty a zanieczyszczenie powietrza.
Pielgrzymki Jana Pawła II
Zielona szkoła Ośrodek położony jest nad największym jeziorem w Polsce-Śniardwy.
W dniach nasza klasa wraz z klasą 1e i opiekunami uczestniczyła w wycieczce integracyjnej do Lanckorony. Celem było przełamanie pierwszych.
UE w skrócie.
Adrian Wąsowicz Szkoła Podstawowa nr 4 w Słopnicach
ŁOTWA grudzień W dniach grudnia 2013 r. uczennice wraz z nauczycielami z ZSO w Józefowie nad Wisła gościli w Jelgavie na Łotwie w ramach.
Praktyki zagraniczne Turcja. W dniach r r uczniowie ZST im. Gen. Władysława Andersa w Białymstoku uczestniczyli w wyjeździe na praktyki.
BIURO PODRUŻY ,, ITAKA`` Prezentacja na prace kontrolną z przedmiotu:
„Włóczykije”. W celu zapewnienia uczniom właściwego zagospodarowania czasu wolnego od nauki oraz rozbudzenia w nich zamiłowania do turystyki pieszej w.
Karolina Iciek „Podniesienie umiejętności zawodowych technika obsługi turystycznej na europejskim rynku pracy” realizowanego przez FRSE w ramach Europejskiego.
MARTYNA PIETRASZEK ALEKSANDRA PIETRZAK Leonardo da Vinci „Sky is the limit – work without borders” 2014.
Przemysław Łaba 3e Gimnazjum nr 28 we Wrocławiu. Moje wcześniejsze podróże Zawsze wakacje spędzałem klasycznie:
PRAKTYKI ZAWODOWE WE WŁOSZECH – RIMINI 2014
LEKCJA WE WŁOSZECH.
Kamil Kuczman.  Wycieczka do rezerwatu przyrody „Polanki”
Praktyki zawodowe w Londynie Podróż do Londynu.
P ROGRAM S ZKOŁA Z KLASĄ 2.0. W roku szkolnym 2012/2013 nasza szkoła po raz drugi wzięła udział w programie Szkoła z klasą 2.0.
Australia jest najmniejszym kontynentem świata
„Rozwój daje radość”. Wycieczki współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał.
Zapraszamy do biura podróży Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Sprawozdanie z wycieczki szkolnej. Dwa tygodnie temu, a dokładnie 25 września 2015 roku pojechaliśmy na jednodniową wycieczkę klasową do Łodzi. W wycieczce.
PROJEKT: „EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR PL01-KA realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej Erasmus+: Kształcenie.
Jedno jest niebo dla wszystkich… Jedno jest niebo dla wszystkich i jedno słońce nad nami a my jak dzieci miłości pragniemy bez granic, bez granic.
Uczniowie przebywający na praktyce w Hiszpanii przesyłają gorące pozdrowienia dla dyrekcji, nauczycieli oraz koleżanek i kolegów z Zespołu Szkół Nr 1 W.
PODRÓŻ MOICH MARZEŃ EGIPT.
WIZYTA W AUSTRII UZALEŻNIENIA. „Na początku grudnia 2014 roku, braliśmy udział w wyjeździe do Austrii. Wizyta ta była w ramach programu Erasmus + „Safe.
Kornwalia Hrabstwo jak z bajki.... Państwo Wielka Brytania Państwo Wielka Brytania Kraj Anglia Kraj Anglia Region South West England Region South West.
W czasie podróży odwiedziliśmy 3 kraje : Białoruś, Rosję oraz Litwę.
„Wiedza teoretyczna nie jest wszystkim- ucz się i pracuj na poziomie europejskim!”
Bezpieczne wakacje Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wycieczka rowerowa po Dolinie Baryczy. Dolina Baryczy Uważana jest za Europejską Ostoję Ptaków, chronioną w ramach Europejskiej Sieci Natura Występują.
Staż zawodowy – My, czyli Konrad Grzywacz i Karol Skibiński z kl. IV ct mieliśmy przyjemność spędzić te 3 miesiące na stażu zawodowym.
Dzieci świata Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
NIKOLA GANCARZ KL III C Kandydatka do Samorządu Uczniowskiego.
Projekt pt: „Zdobywamy Europejski Rynek Pracy – staże zawodowe dla absolwentów” został zrealizowany przez Szkołę Językową „4 Languages” Nicolas E.T. Weatherill,
Współpraca polsko - fińska. Jalasjarvi  Miasto znajduje się ok. 400 km na północny zachód od Helsinek  posiada nieco ponad 8000 mieszkańców  miasto.
Akcja 1 - Kształcenie i szkolenia zawodowe
PODRÓŻE HENRYKA SIENKIEWICZA
ERA SZKOLNEGO KOMPUTERA!
PASCH-Jugendkurs lato 2016
Moja wymarzona wycieczka rowerowa po Europie.
„Wielka wyprawa Molly”
Sport czyli moje hobby.

MOJE HOBBY PODRÓŻOWANIE Autor: Paweł Herma

Od początku Najpierw zacząłem wyjeżdżać na wiele ciekawych wycieczek. Zaczęły mnie coraz bardziej interesować. A teraz mam już za sobą zwiedzone kilkanaście miejsc w Polsce i za granicą.

Wycieczki zagraniczne Za granicą byłem w Grecji i Włoszech. W Grecji byłem, nad morzem Egejskim. We Włoszech byłem nad morzem Adriatyckim.

Polskie wycieczki W Polsce odwiedziłem kilka interesujących miejsc. Są to: Góry Stołowe, Zakopane, Morze Bałtyckie, Warszawa, Ogrodzieniec. A także miejsca niepozorne: Leskowiec.

Spotkania Klubu Podróżnika Spotkania odbywają się w Klubie Integracji Społecznej w Wieprzu. Przybywają tutaj prelegenci z różnych miejsc świata. Opowiadają o kulturze i potrawach z danego regionu.

Grecja Grecje odwiedziłem w 2008 r . Był to wyjazd na zieloną szkołę organizowany przez nauczycieli. Była prawie cała klasa i można było się świetnie bawić.

Włochy Włochy odwiedziłem w 2007 r. Był to wyjazd na zieloną szkołę organizowany przez szkołę. Była połowa klasa i można było się świetnie bawić.

Góry Stołowe W górach stołowych byłem minionego lata. Był to wyjazd zorganizowany przez Klub Integracji Społeczne. Podróż była jednodniowa, ale bardzo wesoła.

Zakopane Na tej wycieczce byłem 3 dni z całą klasą. Było bardzo miło i wesoło. Wycieczki z klasą są najciekawsze.

Morze Bałtyckie Było pięknie i miło, oraz bardzo ciepło. Była to zielona szkoła w Dąbkach. Czas pobytu trwał tam 11 dni.

Warszawa Warszawę odwiedziłem 2 lata temu w czasie wakacji. Mieszkałem u mojej cioci w bloku. Codziennie zwiedzałem różne miejsca, trwało to 20 dni.

Ogrodzieniec Zamek w Ogrodzieńcu zwiedziłem w czasie koncertu zespołu Golec Orkiestra. Jest to bardzo ciekawe miejsce. Na błoniach tego zamku nakręcono film zemsta.

Leskowiec Na Leskowcu byłem już kilka razy. Byłem z rodziną, a także na wycieczce z klasą. Jest to miejsce na, które warto się udać.

Miejsca, które mam zamiar odwiedzić w przyszłości. Wiele miejsc, które mnie fascynują mam zamiar odwiedzić. Są nimi Australia, Chiny, Kenia, Stany Zjednoczone. Są to wyprawy które mam zamiar odbyć.

Australia W Australii warto wiedzieć, że jest bardzo dużo kangurów. Miasta najmniejsze liczą tam po trzech mieszkańców. Uważam, że naprawdę warto odwiedzić to miejsce.

Chiny W Chinach jest bardzo piękna i bujna roślinność. Jest bardzo dużo krajobrazów. Niektórzy opowiadają, że ludzie są bardzo przyjaźni.

Kenia Kenia jest krajem położonym we wschodniej Afryce nad Oceanem Indyjskim. Powierzchnia całkowita: 582 650 km². Długość wybrzeża: 536 km.

Stany Zjednoczone Państwo położone w Ameryce Północnej. Dziś USA jest zarówno po części wymieszanym kulturowo, etnicznie, religijnie i obyczajowo krajem. Pierwsi Europejczycy prawdopodobnie dotarli na obrzeża Stanów Zjednoczonych ok. 1000 r.

Podróże Pasja ta jest inspirująca i pouczająca. Cieszę się, że mogłem tyle miejsc zwiedzić. Była to tylko namiastka wielu z tym związanych przeżyć.

Bibliografia www.bednarek.internet.v.pl www.alf.ifj.edu.pl www.bertur.pl www.wycieczki.interia.pl www.niebieskamila.pl www.fotcom.biz.pl www.dfv.pl www.boncol.com.pl www.malypodroznik.pl