PRAKTYKI ZAWODOWE WE WŁOSZECH – RIMINI 2014

Prezentacja na temat: "PRAKTYKI ZAWODOWE WE WŁOSZECH – RIMINI 2014"— Zapis prezentacji:

1 PRAKTYKI ZAWODOWE WE WŁOSZECH – RIMINI 2014
Natalia Świętoniowska

2 PRAKTYKI RIMINI

3 WENECJA W drodze do Włoch mieliśmy możliwość zwiedzenia pięknego miasta Venezia. Wąskie uliczki, małe kamieniczki, stoiska z pamiątkami , które zjamują pół miasta, kanały to zapamiętam na długo. Oczywiście w tym miejscu zaczęliśmy czuć palące włoskie słońce i spróbowaliśmy prawdziwej włoskiej pizzy 

4 Po długiej podróży dotarliśmy do Rimini,do naszego 3 gwiazdkowego Hotelu „Giovane Italia”. Zostaliśmy miło i ciepło przyjęci przez właścicieli hotelu. 

5 Sistema Turismo Spotkania w Sistema Turismo przebiegały sprawnie i bezproblemowo 

6 PRACA W HOTELU „BENGASI”
Praktyki odbywałam w Hotelu 3 gwiazdkowym „Bengasi” jako pokojowa wraz z dwoma koleżankami. Miło wspominam ten czas, było wiele zabawnych sytuacji także związanych z gośćmi 

7 KURS BARMAŃSKI Składał się z części teoretycznej ,oraz praktycznej. Wiele się nauczyłam dzięki tym spotkaniom, poznałam wiele rodzajów kaw a także drinków 

8 SZPITAL Niestety odwiedzenie szpitala w Rimini padło na mnie… na szczęście nie było to nic groźnego i z tego wyszłam cała i zdrowa  Dzięki Pani profesor i Sistema Turismo wszystko potoczyło się dobrze i bez żadnych problemów 

9 MIĘDZYNARODOWE TARGI KAWY
Znakomite przeżycie… zobaczenia tak wiele maszyn do kawy, wiele nowych rodzajów kawy, drinków, koktajli 

10 RAVENNA Do Ravenny pojechaliśmy pociągiem, była to wycieczka kilku godzinna. Miasteczko bardzo ładne i spokojne 

11 SAN MARINO Wycieczka była cudowna Piękne miasteczko, zabytki, widoki zapierające dech w piersiach, przyjemne sklepiki, restauracje, pizzerie, które tworzyły niesamowity klimat 

12 MORZE I PLAŻA Oczywiście nigdy nie brakowało czasu na przyjemności  Zawsze po pracy, lub miedzy przerwami, w weekndy, mieliśmy czas dla siebie by poopalać się, wykąpać w morzu oczywiście zawsze pod nadzorem naszej Pani Profesor 

13 RIMINI Zwiedzanie miasta wieczorami, oraz w ciągu dnia, próbowanie każdego radzaju pizzy w każdej pizzeri, spacery wzdłuż plaży… niezapomniane chwile 

14 NOWE ZNAJOMOŚCI Poznałam wielu ludzi w hotelu, w którym odbywałam praktyki, a także wiele innych osób mieszkających obok nas. Miałam możliwość poznać ludzi z różnych narodowości i poznać kulturę nie tylko włochów 

Pobierz ppt "PRAKTYKI ZAWODOWE WE WŁOSZECH – RIMINI 2014"