Prezentacja na temat: "W dniach 28-29.09.2007 nasza klasa wraz z klasą 1e i opiekunami uczestniczyła w wycieczce integracyjnej do Lanckorony. Celem było przełamanie pierwszych."— Zapis prezentacji:

2 W dniach 28-29.09.2007 nasza klasa wraz z klasą 1e i opiekunami uczestniczyła w wycieczce integracyjnej do Lanckorony. Celem było przełamanie pierwszych lodów i poznanie naszych nowych koleżanek i kolegów, z którymi spędzimy najbliższe 3 lata. Wyjazd obejmował zarówno zwiedzanie Lanckorony i okolic, jak również ćwiczenia integracyjne prowadzone przez pedagoga.

3 Lanckorona Lanckorona to położona malowniczo miejscowość na południowo-wschodnich zboczach Lanckorońskiej Góry, nieopodal Kalwarii Zebrzydowskiej. Dziś przyciąga turystów i malarzy, ciesząc oko starodawną zabudową rynku i atmosferą sennego miasteczka z XIX-wiecznego sztychu.

4 Lanckorona

5 Lanckorona

6 Nasza integracja Gdy dotarliśmy do Lanckorony i zakwaterowaliśmy się w naszym schronisku wybraliśmy się na wycieczkę do położonej w pobliżu Kalwarii Zebrzydowskiej.

7 Droga była długa… …i kolorowa…

8 Na miejscu trochę odpoczęliśmy… …pochodziliśmy po okolicy… …posiedzieliśmy na ławeczkach… …integrując się przy tym…

9 …potem wróciliśmy do schroniska… …w niezbyt suchym stanie… …lecz w dobrym humorze…

10 …wieczorem się integrowaliśmy… Grając w bierki… x) Tańcząc… x) Lub po prostu rozmawiając… x)

11 …także z klasą 1e… x)

12 Następnego dnia mieliśmy zajęcia z psychologiem… Zobaczyliśmy również ruiny zamku…

13 Spędziliśmy miło czas na ryneczku w Lanckoronie…

14 Chłopcy grali w piłkę nożną…

15 Dziewczyny im kibicowały…

16 Było miło… …zabawnie…

17 ...ciekawie… …wesoło

18 Koniec

Pobierz ppt "W dniach 28-29.09.2007 nasza klasa wraz z klasą 1e i opiekunami uczestniczyła w wycieczce integracyjnej do Lanckorony. Celem było przełamanie pierwszych."