UNIA BEZ BARIER PROJEKT PROMOCJI RYNKU WEWNĘTRZNEGO I FORUM RYNKU WEWNĘTRZNEGO W KRAKOWIE.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Gimnazjum nr 56 w Poznaniu
Advertisements

Podsumowanie Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości Justyna Politańska.
Uniwersytet Łódzki - Start w karierę Październik -Grudzień 2011.
„Na dobry początek – staż”
Nagroda Marszałka Województwa Wielkopolskiego
Projekt Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu.
Wirtualny spacer po Białymstoku. Projekt realizują słuchacze CKU w ramach programu Szkoła z Klasą 2.0.
III Forum Gospodarcze Województwa Kujawsko-Pomorskiego Toruń, 28 maja 2003r.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
INFORMACJE DLA SZKÓŁ.
Inicjatywy lokalne w ramach Priorytetów VI, VII i IX Mrągowo, Szkolenie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
1 Zasada równości szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy Mikołajki, lutego 2010 r. Bartosz Szurmiński – Kierownik Zespołu ds. Informacji i Promocji.
PATENT na innowacyjny biznes
Młodzieżowa przedsiębiorczość
Projekt Szkoła z klasą 2.0 Edycja 2011/2012. Cele projektu Celem Programu jest promowanie wykorzystywania w nauczaniu nowoczesnych technologii informacyjno.
Jak ubiegać się o pracę Opis warsztatów dla nauczycieli – członków Klubu Przedsiębiorczych Nauczycieli IMPULS.
Projekt Akademia Młodego Europejczyka został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu Uczenie się przez całe życie.
PRAKTYCZNY PRZEWODNIK Czym jest przegląd portfolio? to jedno z wydarzeń towarzyszących IV Międzynarodowemu Festiwalowi Designu – Łódź Design Przegląd.
Skąd pomysł? Pomysł na konkurs pojawił się w celu wyróżnienia i promocji działalności Animatorów i Animatorek Społecznych – osób, które zarówno swoją
Wstrzel się w aktywność. Projekt skierowany dla 80 uczniów i uczennic szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych. Obejmuje swoim zasięgiem: Powiat tczewski.
Internetowa Gra Giełdowa dla Studentów X edycja.
© ABB Group February 18, 2014 | Slide 1 Akademickie Targi Pracy, Łódź, ABB IT Challenge 2013.
W ramach projektu III sektor dla wolontariatu Joanna Czabajska Szkolenie jest realizowane w ramach projektu pn.: III sektor dla wolontariatu finansowanego.
Aktywny Młody Mazowszanin Działania skierowane do młodzieży: -Konkurs -Rady młodzieżowe przy samorządach gminnych i powiatowych 1Warszawa, 29 maja 2013.
Promocja kształcenia ustawicznego w województwie lubuskim.
Katedra Zarządzania Miastem i Regionem
PARTYCYPACJA PUBLICZNA – czym jest?
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
DRUGIE ŻYCIE ORGANIZATOR
9 grudnia 2011 r.Szkoła Podstwowa nr 3 w Krośnie DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0.
Focus.pl. Pierwszy w Polsce popularno-naukowy serwis łączący w sobie elementy redakcyjne z innowacyjnymi narzędziami społecznościowymi. Focus.pl tworzony.
Zadania projektu Wdrożenie dwóch form działań Roczny plan Sieć współpracy wspomagania szkoły i samokształcenia.
Spotkanie mieszkańcówSpotkanie mieszkańców z Burmistrzem Byczyny z Burmistrzem Byczyny Spotkanie dotyczyć usprawnienia przepływu informacji i poprawy przekazu.
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Jak społeczność lokalna może wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej?
DEBATA Nie tylko wybory czy młodzi ludzie mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji? w ramach realizacji programu CEO - Sejm Dzieci.
Ko-Kluby Przedsiębiorczości – promocja świadomości proekologicznej wśród młodzieży szkół ponadgimnazjalnych.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Szkolenie dla nauczycieli - szkolnych koordynatorów projektu „Sklep  wysypisko: ulica jednokierunkowa?” Warszawa, dn. 16 lutego 2007 r. Projekt współfinansowany.
Debata Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym.
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
Gimnazjum nr 4 im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Tychach w projekcie „SEJM DZIECI I MŁODZIEŻY”
I. Działania Stałej konferencji ds. konsultacji funduszy europejskich
© ABB Group August 21, 2014 | Slide 1 ABB IT Challenge 2014.
UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. TRAINEESHIPS.
Inicjatywa studencka na miarę XXI wieku. Plan prezentacji ● 1. Czym jest BiznesZone? ● 2. Przedsięwzięcia związane z projektem ● 3. Kim są odbiorcy projektu.
Świętokrzyskie Centrum Kielce, ul. Żelazna 22 Świętokrzyskie Centrum Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej.
Plan debaty Czas trwania debaty: Stworzenie przez uczestników „mapy form aktywności społecznej” Przedstawienie wyników z ankiety dot. aktywności.
Kłanino r. Gabriela Albertin – Koordynator Projektu
Łączność pokoleń w sieci. Tylko z TIK!. Początek – szkolna debata Podczas debaty szkolnej uczniowie zaproponowali jeden z punktów kodeksu, który brzmiał:
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma  Pracownik  przedsiębiorca  przedsiębiorstwo.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Poznajemy zawody w miejscu pracy.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Biznes przy tablicy. OTWARTA FIRMA Idea programu Otwarta firma – Biznes przy tablicy to program przeznaczony dla uczniów szkół.
KLASA ZE SNÓW do wzięcia udziału w konkursie artystycznym edycja 2015 / 2016 ZAPROSZENIE.
X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA.
INFOTUR INFOTUR system promocji atrakcji turystycznych Powiatu Limanowskiego i Dolnego Kubina Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego.
Każdego roku organizacje pozarządowe podejmują liczne inicjatywy na rzecz mieszkańców naszego Miasta. Organizowane przez nie akcje i wydarzenia promują.
Dr Barbara Cieślik – opiekun naukowy Łukasz Wróblewski – prezes koła SKN Ubezpieczeń Komunikacyjnych Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Lesznie Planujesz rozpoczęcie lub rozwój działalności? Chcesz być konkurencyjny na rynku? Masz innowacyjny pomysł.
Budżet partycypacyjny to proces, w trakcie którego mieszkańcy decydują o wydatkowaniu części budżetu dzielnicy lub miasta. W ramach budżetu partycypacyjnego.
Gorączka Złota PCK „Detektyw Grosik” Kampania 2017
Szkoła współpracuje ze społecznością lokalną Fundacja Civis Polonus
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Czym jest PAP? Projekt porusza kwestię partycypacji obywatelskiej młodych ludzi w mieście Poznań. Głównymi tematami projektu będzie zaangażowanie w politykę.
Otwarta firma – Biznes przy tablicy
III EDYCJA OLIMPIADY Hasło przewodnie – Literatura na ekranie: adaptacje i przyliterackość filmu Terminy: 3 września–29 października 2018 r. – rejestracja.
Akcja 3 Rozwój polityki młodzieżowej
Nowoczesna edukacja z wykorzystaniem technologii
Zapis prezentacji:

UNIA BEZ BARIER PROJEKT PROMOCJI RYNKU WEWNĘTRZNEGO I FORUM RYNKU WEWNĘTRZNEGO W KRAKOWIE

IDEA PROJEKTU Młodzi ludzie mają poznać na czym polega Rynek Wewnętrzny. Wykorzystując swoją kreatywność, przedstawią idee reform w sposób bardziej przystępny i nowoczesny niż poprzez urzędowe dokumenty. Setki wydarzeń w całej Polsce pokażą, że zmiany o które zabiega Róża Thun i Rafał Trzaskowski dotyczą każdego z nas. Dzięki wykorzystaniu mediów społecznościowych przeniesiemy dyskusję o reformach do Internetu, dając każdemu możliwość stworzenia rankingu najważniejszych zmian. Na konferencji w Krakowie będziemy mogli się pochwalić wywołaniem ciekawej dyskusji publicznej i setkami lub nawet tysiącami podpisów pod pomysłami zmian w RW.

CELE MERYTORYCZNE PROJEKTU: wyjaśnić na czym polega Rynek Wewnętrzny i dlaczego jest ważny pokazać Polakom jak proponowane zmiany mogą wpłynąć na ich życie rekrutować młodych i aktywnych ludzi do Projekt:Polska CELE KOMUNIKACYJNE PROJEKTU: wzmocnić wizerunek Róży Thun i Rafała Trzaskowskiego jako ekspertów w temacie RW potwierdzić wiodącą rolę Polski w forsowaniu zmian poprzez pokazanie setek podpisów młodych Polaków pod projektami zmian w RW

ZAŁOŻENIA Projekt składa się z 3 etapów. Skierowany jest głównie do studentów, ale otwarty także na inne grupy społeczne. Przy optymalnym zaangażowaniu i promocji może wziąć w nim udział nawet 3-4 tysiące osób.

SZCZEGÓŁOWE ZAŁOŻENIA 9 maja 2011 Konferencja prasowa w Warszawie. Ogłaszamy start projektu-jednocześnie rusza witryna internetowa, poprzez którą będą przyjmowane zgłoszenia uczestników. Tydzień wcześniej do wszystkich wyższych uczelni (z dużym naciskiem na koła naukowe i kluby europejskie) oraz szkół ponadgimnazjalnych w Polsce rozesłane zostają zaproszenia do wzięcia udziału w projekcie.

9 maj – 9 czerwiec 2011 r. Uczestnicy zarejestrowani na stronie projektu otrzymają kolejno 10 lekcji zawierających informacje dotyczące Single Market Act i wszystkich kwestii związanych z Rynkiem Wewnętrznym. Warunkiem przejścia do kolejnej lekcji będzie zdanie krótkiego testu. Do każdej lekcji dołączony zostanie krótki (30 sekundowy) film z Różą Thun i Rafałem Trzaskowskim w roli głównej. E-learning ma za zadanie poszerzenie wiedzy uczestników i zachęcenie ich do zgłębienia tematu. Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma swoją dedykowaną stronę www np. Strony dedykowane wystartują 9 czerwca, w momencie zakończenia rejestracji uczestników projektu. Na stronie uczestnik będzie mógł zamieścić zdjęcia, filmiki i opis swojego wydarzenia. Dodatkowymi narzędziami promocyjnymi mają się stać Facebook, Twitter i inne portale społecznościowe oraz fora tematyczne. Będziemy tworzyć narzędzia do ich wykorzystania.

9 czerwiec – 30 czerwiec konferencji regionalnych w największych miastach w Polsce. Zaproszeni zostaną uczestnicy (którzy przeszli e-learning) z danego obszaru, np. mieszkańcy Dolnego Śląska do Wrocławia. Na konferencji odbędzie się jeden panel dyskusyjny poświęcony jednej propozycji z Single Market Act. Panelistów wybierzemy wśród ekspertów z danej dziedziny. Uczestnicy zostaną także przeszkoleni z tematyki dotyczącej organizacji eventów, kontaktów z mediami, współpracy z władzami lokalnymi itp. Propozycje miast: Warszawa, Kraków, Łódź, Poznań,Kielce, Białystok* * Dwa pozostałe miasta zostaną wybrane 20 maja. Kryterium wyboru będzie aktywność koordynatora regionalnego i liczba zarejestrowanych uczestników projektu w danym mieście.

1 lipca – 18 wrzesień 2011 Przeszkoleni uczestnicy projektu będą mieli za zadanie zorganizowanie wydarzenia Promującego Rynek Wewnętrzny, Single Market Act czy samo Forum. Może być to happening, debata, panel dyskusyjny, teledysk, krótki film, blog, wystawa. Wedle uznania i pomysłu. Materiały dokumentujące zrealizowane Wydarzenie przesyła do nas (formularz) i sam umieszcza je na swojej stronie (zdjęcia, filmy). Event musi dotyczyć konkretnego postulatu, np. zniesienia roamingu. Na swojej stronie internetowej uczestnik zbiera także podpisy wspierające wybrany postulat. Ilość podpisów stanowi jedno z kryteriów wyboru zwycięzcy. Na głównej stronie www pojawi się mapa Polski z informacją, które propozycje są dla młodych Polaków najważniejsze i jak przebiegają głosowania w poszczególnych miastach. Następnie jury wybiera zwycięzców konkursu.

DZIEŃ PRZED ROZPOCZĘCIEM FRW Konferencja podsumowująca projekt. Zapraszamy laureatów i dziennikarzy. Róża Thun i Rafał Trzaskowski wraz z laureatami wręczą księgę wydarzeń (pięknie oprawiona księga ze zdjęciami, opisami wydarzeń zrobionych w całej Polsce) oraz zebrane przez uczestników podpisy ważnemu przedstawicielowi UE.

N AGRODY NAGRODY GŁÓWNE: staż dla jednej osoby w biurze Róży Thun w PE staż dla jednej osoby w biurze Rafała Trzaskowskiego w PE NAGRODA II STOPNIA 25 wyjazdów studyjnych do PE NAGRODA III STOPNIA kolacja dla 15 osób z ważnym przedstawicielem KE podczas FRW NAGRODA IV STOPNIA 25 zaproszeń do udziału w FRW z zapewnieniem noclegu i wyżywienia

DLACZEGO WARTO? Stworzyliśmy projekt, który zaangażuje młodych ludzi w działanie i przybliży setkom ludzi, co się kryje pod pojęciem jednolitego rynku wewnętrznego. Pokaże UE, że Polska potrafi nie tylko być beneficjentem funduszy europejskich, ale też może być inicjatorem zmian w UE. To projekt, który dzięki dużemu zainteresowaniu mediów, spozycjonuje Różę Thun i Rafała Trzaskowskiego jako bardzo aktywnych członków Parlamentu Europejskiego.