POKAZ EFEKTÓW PRACY UCZNIÓW W RAMACH REALIZOWANEGO PROJEKTU

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Konkurs Ministerstwo Edukacji Narodowej Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.3. Poprawa jakości.
Advertisements

Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
Projekt „Uwaga! Sposób na sukces”
Renata Gogulska Doświadczenia tutorskie z moimi uczniami
Zajęcia matematyczne Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Smolniku.
Jak samorząd uczniowski może wpłynąć na życie społeczności szkolnej?
II ROK Rozwijanie wrażliwości muzycznej małego dziecka.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Wirtualne Koła Naukowe – środowisko uczenia się w wirtualnej przestrzeni. Henryk Szaleniec.
Dlaczego 6-latek do szkoły TAK?!
Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
STRATEGIA ROZWOJU PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 29 IM
Koncepcja rozwoju Szkoły Podstawowej nr 6 im. W. Chotomskiej w Dzierżoniowie na lata 2008 – 2013.
Projekt edukacyjny Siódemka realizowany przez Zespół Szkół nr 2 Szkołę Podstawową nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu ul. Sienkiewicza 5,
Młodzieżowa przedsiębiorczość
Projekt Szkoła z klasą 2.0 Edycja 2011/2012. Cele projektu Celem Programu jest promowanie wykorzystywania w nauczaniu nowoczesnych technologii informacyjno.
Szkoła Podstawowa im. R. Wyrzykowskiego w Bełdowie rok szkolny 2009/2010.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY NA PREZENTACJĘ POKAZU EFEKTÓW PRACY UCZNIÓW
Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. F. D. Kniaźnina w Puławach
05 GRUDNIA 2011 MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ WOLONTARIATU
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 W BYTOMIU.
KLUB OPIEKI POZALEKCYJNEJ WSPÓLNA CHATA. Klub Opieki Pozalekcyjnej w naszej szkole istnieje od 1995 r. Jest integralną częścią świetlicy szkolnej. Zajęcia.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
Gimnazjum Nr 1 w projekcie „Mały Archimedes”
Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Poskwitowie
Sprawozdanie z realizacji projektu „Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III SP z gminy Charsznica” w szkole podstawowej im. Mikołaja.
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli
Podsumowanie realizacji projektu Czym skorupka za młodu nasiąknie… Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I, II, III szkół podstawowych w Gminie.
II.2.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej.
„Szkolne Centrum Nauki”
KLASY INNOWACYJNE alternatywa dla … ”Nauka to pokarm dla rozumu”
doświadczenia drogą do wiedzy"
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
SZK – Szkolne Zespoły Kompetencyjne
„PIERWSZE UCZNIOWSKIE DOŚWIADCZENIA DROGĄ DO WIEDZY”
Szkoła Podstawowa Nr 13 im. T. Kościuszki w Chorzowie
Witamy w Gimnazjum Nr 3 im. Fryderyka Chopina w Sochaczewie.
Akademia Młodych Noblistów. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, 3.3. Poprawa.
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
Zespół Szkół w Nowym Folwarku
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO Podnoszenie kompetencji uczniowskich w dziedzinie nauk.
Talent jest darem uniwersalnym, ale potrzeba wielkiej odwagi, żeby go wykorzystać. Nie bój się być najlepszy.
Nadanie naszej szkole imienia Stanisława Hadyny sprawiło, że weszliśmy do rodziny szkół noszących imię tego wybitnego Ślązaka. Są wśród nich:  Polska.
„Otwarta droga ku przyszłości
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Co to jest spacer edukacyjny?
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
SZEŚCIOLATEK W PRZYJAZNEJ SZKOLE Szkoła Podstawowa im. Marii i Lecha Kaczyńskich w Podsarniu.
Innowacja pedagogiczna „Moja przygoda z fletem” -podsumowanie
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Projekt polsko - słowacki NR SK01-KA _2 "Podróże z liczbami" w ramach programu Erasmus+ edukacja szkolna - partnerstwo strategiczne szkół.
SZEŚCIOLATEK W SZKOLE. ZABAWA JEST NAUKĄ, NAUKA ZABAWĄ. IM WIĘCEJ ZABAWY, TYM WIECEJ NAUKI. /Glenn Doman/
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
Harmonogram naborów wniosków o dofinansowanie na 2015 rok w trybie konkursowym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego.
Uczniowie wyróżniający się pod względem nauki i zachowania w klasach I – III Szkoła Podstawowa:
Projekt edukacyjny „Kompetencje kluczowe”
Rozwój fizyczny, społeczno-emocjonalny i umysłowy bialskich pięciolatków w oparciu o badania przeprowadzone przez nauczycielki bialskich przedszkoli mgr.
doświadczenia drogą do wiedzy"
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Szkoła Podstawowa nr 214 Ul. Fontany 1.
ŚWIETLICA SZKOLNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 150
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Realizacja podstawy programowej na II etapie edukacyjnym
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
Zapis prezentacji:

POKAZ EFEKTÓW PRACY UCZNIÓW W RAMACH REALIZOWANEGO PROJEKTU ,,PIERWSZE UCZNIOWSKIE DOŚWIADCZENIA DROGĄ DO WIEDZY’’ W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. M. KOPERNIKA W SWOJCZANACH

DO WIEDZY” SZKOŁA PODSTAWOWA IM. M. KOPERNIKA W SWOJCZANACH PODSUMOWANIE REALIZACJI PROJEKTU ,,PIERWSZE UCZNIOWSKIE DOŚWIADCZENIA DROGĄ DO WIEDZY” SZKOŁA PODSTAWOWA IM. M. KOPERNIKA W SWOJCZANACH DN.15.06.2011 R.

CEL PROJEKTU: ROZWIJANIE INTELIGENCJI WIELORAKICH U DZIECI ROZPOCZYNAJĄCYCH NAUKĘ SZKOLNĄ W OPARCIU O TEORIĘ HOWARDA GARDNERA

GŁÓWNE ZADANIA: WIELORAKIE I WIELOASPEKTOWE WSPIERANIE ROZWOJU UMYSŁOWEGO, EMOCJONALNEGO, SPOŁECZNEGO, FIZYCZNEGO I MOTORYCZNEGO UCZNIÓW ROZPOCZYNAJĄCYCH NAUKĘ SZKOLNĄ POPRZEZ PRAKTYCZNE DZIAŁANIA

UMOŻLIWIENIE IM DZIAŁANIA WE WSZYSTKICH DZIEDZINACH AKTYWNOŚCI PROWADZĄCYCH DO ROZWIJANIA KOMPETENCJI KLUCZOWYCH, A SZCZEGÓLNIE: JĘZYKOWEJ, MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZEJ, ARTYSTYCZNEJ I RUCHOWEJ, KOMUNIKACYJNO-INFORMACYJNEJ ORAZ SPOŁECZNEJ

PROWADZENIE ZAJĘĆ Z DZIEĆMI NA BAZIE OŚRODKÓW ZAINTERESOWAŃ Z WYKORZYSTANIEM ŚRODKÓW DYDAKTYCZNYCH UMOŻLIWIAJĄCYCH JAK NAJLEPSZE NABYCIE NIEZBĘDNYCH KOMPETENCJI

ZAPEWNIENIE UCZNIOM DOŚWIADCZEŃ EDUKACYJNYCH I SPOŁECZNYCH NA MIARĘ ICH ZAINTERESOWAŃ, UZDOLNIEŃ, MOŻLIWOŚCI I POTRZEB

NAUCZYCIEL PROWADZĄCY ZAJĘCIA: MGR ANNA GĘGOTEK UCZESTNICY PROJEKTU: UCZNIOWIE KLASY I

Sebastian Grabowski

Bartłomiej Jedynak

Oliwia Kałużna

Emilia Kruszec

Natalia Maj

Damian Musiał

Martyna Słaboń

Kamila Wróbel

Nasze projekty

Nasze projekty

Nasze pomysły

Nasze pomysły

Nasze zabawy

Nasza praca

Nasza praca

Nasza praca