POKAZ EFEKTÓW PRACY UCZNIÓW W RAMACH REALIZOWANEGO PROJEKTU ,,PIERWSZE UCZNIOWSKIE DOŚWIADCZENIA DROGĄ DO WIEDZY’’ W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. M. KOPERNIKA W SWOJCZANACH
DO WIEDZY” SZKOŁA PODSTAWOWA IM. M. KOPERNIKA W SWOJCZANACH PODSUMOWANIE REALIZACJI PROJEKTU ,,PIERWSZE UCZNIOWSKIE DOŚWIADCZENIA DROGĄ DO WIEDZY” SZKOŁA PODSTAWOWA IM. M. KOPERNIKA W SWOJCZANACH DN.15.06.2011 R.
CEL PROJEKTU: ROZWIJANIE INTELIGENCJI WIELORAKICH U DZIECI ROZPOCZYNAJĄCYCH NAUKĘ SZKOLNĄ W OPARCIU O TEORIĘ HOWARDA GARDNERA
GŁÓWNE ZADANIA: WIELORAKIE I WIELOASPEKTOWE WSPIERANIE ROZWOJU UMYSŁOWEGO, EMOCJONALNEGO, SPOŁECZNEGO, FIZYCZNEGO I MOTORYCZNEGO UCZNIÓW ROZPOCZYNAJĄCYCH NAUKĘ SZKOLNĄ POPRZEZ PRAKTYCZNE DZIAŁANIA
UMOŻLIWIENIE IM DZIAŁANIA WE WSZYSTKICH DZIEDZINACH AKTYWNOŚCI PROWADZĄCYCH DO ROZWIJANIA KOMPETENCJI KLUCZOWYCH, A SZCZEGÓLNIE: JĘZYKOWEJ, MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZEJ, ARTYSTYCZNEJ I RUCHOWEJ, KOMUNIKACYJNO-INFORMACYJNEJ ORAZ SPOŁECZNEJ
PROWADZENIE ZAJĘĆ Z DZIEĆMI NA BAZIE OŚRODKÓW ZAINTERESOWAŃ Z WYKORZYSTANIEM ŚRODKÓW DYDAKTYCZNYCH UMOŻLIWIAJĄCYCH JAK NAJLEPSZE NABYCIE NIEZBĘDNYCH KOMPETENCJI
ZAPEWNIENIE UCZNIOM DOŚWIADCZEŃ EDUKACYJNYCH I SPOŁECZNYCH NA MIARĘ ICH ZAINTERESOWAŃ, UZDOLNIEŃ, MOŻLIWOŚCI I POTRZEB
NAUCZYCIEL PROWADZĄCY ZAJĘCIA: MGR ANNA GĘGOTEK UCZESTNICY PROJEKTU: UCZNIOWIE KLASY I
Sebastian Grabowski
Bartłomiej Jedynak
Oliwia Kałużna
Emilia Kruszec
Natalia Maj
Damian Musiał
Martyna Słaboń
Kamila Wróbel
Nasze projekty
Nasze projekty
Nasze pomysły
Nasze pomysły
Nasze zabawy
Nasza praca
Nasza praca
Nasza praca