POLICEALNE NIEPUBLICZNE STUDIUM EKONOMICZNE W GORLICACH 2013 ANALIZA ANKIETY DOTYCZĄCEJ ZADOWOLENIA Z NAUKI.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Adam Miratyński Towaroznawsto 1021b.
Advertisements

ZESPÓŁ EDUKACJI „WIEDZA”
Prezentuje się Grupa A-8 języka angielskiego
Centrum Kształcenia Ustawicznego w Limanowej
Rodzic jako doradca zawodowy
Demokracja w szkole.
EGZAMIN POTWIERDZAJĄCY KWALIFIKACJE ZAWODOWE
Dane informacyjne Nazwa szkoły: ZSO nr 1 I Liceum Ogólnokształcące im. ppor. Emilii Gierczak w Nowogardzie ID grupy: 97_6_G_P1 Opiekun: Barbara Papuszka.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Czy masz jakieś określone plany dotyczące przyszłości? a) tak, wiem dokładnie co chcę robić b) nie,nie mam pojęcia co chcę robić c) nie jestem pewien\na,
Szkoła mojego dziecka ( analiza badania) Opracowała : mgr Anna Kędziorek – Pedagog.
„Zero” tolerancji dla przemocy
DORADZTWO ZAWODOWE DLA UCZNIÓW.
ku lepszej przyszłości”
SZKOŁA BEZ PRZEMOCY RODZICE.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Przykłady dobrej.
Kończycie w tym roku gimnazjum. Przed wami stoją ważne wybory dalszego kształcenia. Nasza szkoła oferuję: Przyjazną i bezpieczną atmosferę, Doskonałą
Dlaczego Publiczna Szkoła Podstawowa w Brzeźnicy jest fajna??
GENEZA PROJEKTU wyrównanie szans edukacyjnych uczniów w szkole wiejskiej, gdzie koszt utrzymania 1 ucznia jest bardzo wysoki, duża odległość od centrów.
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, 16 czerwca 2011 r.
Najczęściej występujące odpowiedzi: bardzo dobrze dobrze jest w porządku nie mam uwag jest sprawiedliwy jasny zrozumiały.
Witam Państwa!.
STYCZEŃ 2013 R. Wyniki ankiety: Opinia rodziców o szkole G IMNAZJUM NR 10 I M. I GNACEGO J ANA P ADEREWSKIEGO W G LIWICACH G LIWICE UL. L IPOWA.
Angelika Libura KrDZTo1013 Nr. Indeksu
W pierwszym tygodniu pobytu w Wielkiej Brytanii uczestniczyliśmy w kursie komputerowym obejmującym wiadomości z zakresu rachunkowości i księgowości.
co po gimnazjum ? Wybierz swoją przyszłość Przygotowała:
6-latek w naszej szkole Podsumowanie ankiety skierowanej do Rodziców/Opiekunów prawnych dzieci, które w wieku 6 lat rozpoczęły naukę w klasie I Kwiecień.
„Oczekiwania rodziców wobec szkoły”
Analiza ankiety ewaluacyjnej I edycji Konkursu Angielsko – Niemieckiego GIMNAZJALNY POLIGLOTA rok szkolny 2012/2013.
SPOTKANIE Z RODZICAMI OGÓLNE INFORMACJE O SPRAWDZIANIE Data sprawdzianu – 8 kwietnia 2008 roku Czas pracy – 60 minut Liczba punktów do uzyskania.
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ i PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
Biblioteka jako miejsce, które inspiruje.
SZKOLNY OŚRODEK KARIERY (SzOK)
Ewaluacja OBSZAR Losy absolwentów i kontakt z uczniami (rocznik 1993 i 1994)
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, czerwiec 2013 r.
Ankieta C Metryczka Rekrutacja.
Kandydatka do młodzieżowej
GŁÓWNYM CELEM GIMNAZJUM JEST STWORZENIE ODPOWIEDNICH KRYTERIÓW NAUCZANIA UMOŻLIWIAJĄCYCH WSZECHSTRONNY ROZWÓJ KAŻDEGO UCZNIA NA MIARĘ JEGO MOŻLIWOŚCI.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
OPRACOWANIE NA PODSTAWIE MATERIAŁÓW CKE mgr Małgorzata Smul.
Raporty semestralne dotyczące efektywności wdrażanych programów nauczania.
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku Spotkanie otwierające.
Wnioski na temat: Jak jest?. 1.Samorząd nic nie robi. 2.Służy tylko do organizowania kiepskich technicznie apeli. 3.Losowanie szczęśliwego numerka. 4.Nie.
Debata pracowników szkoły
Przedszkolanka.
Grupa 1011 b Nr indeksu  Nazywam się Rafał i moje życie rozpocząłem w roku Mam jednego brata Łukasza, mój tata to Mirosław, a mama nazywa.
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, 26 czerwca 2014 r.
Wywiad z panią Dyrektor Zofią Krawczyk
Termin sprawdzianu: 1 kwietnia 2015 r. (środa), godz
Zespół Szkół Ekonomiczno-Turystyczno-Hotelarskich im
System edukacji w Polsce
OFERTA DLA SZEŚCIOLATKÓW.  nauka odbywa się w salach lekcyjnych dostosowanych do potrzeb młodszych dzieci, podzielonych na części: edukacyjną i rekreacyjną,
Wyniki ankiety przeprowadzonej na III roku FG/SN cykl kształcenia Olsztyn, Listopad 2014.
BADANIE BYŁO CAŁKOWICIE ANONIMOWE. POSŁUŻYŁO NAM DO USTALENIA OCZEKIWANIA RODZICÓW NASZYCH UCZNIÓW W ODNIESIENIU DO NAJWAŻNIEJSZYCH KIERUNKÓW DZIAŁAŃ PLANOWANYCH.
Podsumowanie ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2014/2015, w Szkole Podstawowej nr 1 w Jaworzu Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z r. w.
W czasie nauki w ramach projektu już w pierwszej klasie odbyłem staż zawodowy w profesjonalnym salonie fryzjerskim. Miałem bezpośredni kontakt z klientami,
EGZAMIN POTWIERDZAJĄCY KWALIFIKACJE ZAWODOWE w nowej formie 1 Opracował Tadeusz Gierszewski Opracował Wąbrzeźno 2014.
Rodzic jako doradca zawodowy Większość młodych ludzi pytanych o to kto jest dla nich najważniejszym doradcą przy wyborze drogi edukacji wskazuje rodziców,
SZEŚCIOLATEK W SZKOLE. ZABAWA JEST NAUKĄ, NAUKA ZABAWĄ. IM WIĘCEJ ZABAWY, TYM WIECEJ NAUKI. /Glenn Doman/
Dwa słowa o sobie … Dlaczego ja o tym opowiadam? Jestem nauczycielem- konsultantem WODN w Łodzi już od pand 17 lat i szkoleniami w zakresie stosowania.
,,Moja szkoła’’- oczami uczniów SP w Szczęsnem. Wypowiedzi naszych uczniów na temat naszej fantastycznej szkoły!!
PILOTAŻ KONCEPCJI PRZEDSZKOLA PROMUJĄCEGO ZDROWIE I NARZĘDZI DO AUTOEWALUACJI DZIAŁAŃ W PRZEDSZKOLU NR 7 W ŁOWICZU Łowicz, maj 2017r.
Badanie satysfakcji studentów PWSZ w Skierniewicach 2015
DOBRY ZAWÓD OTWIERA BARDZO WIELE DRZWI
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ W UCIECHOWIE
SZKOLNICTWO PONADGIMNAZJALNE WARSZTATY DLA RODZICÓW
DOBRY ZAWÓD OTWIERA BARDZO WIELE DRZWI
Wolontariusz roku.
FUNDACJA STEFANKA PRZY SP 143
Zapis prezentacji:

POLICEALNE NIEPUBLICZNE STUDIUM EKONOMICZNE W GORLICACH 2013 ANALIZA ANKIETY DOTYCZĄCEJ ZADOWOLENIA Z NAUKI

1. Czy jesteś zadowolony(a) z wyboru szkoły i kierunku kształcenia? TA2 - wątpię czy znajdę pracę po tym kierunku - znajomi po zakończeniu szkoły są bezrobotni - ponieważ mogę się nauczyć nowych rzeczy - brak zainteresowania słuchacza - moi znajomi ukończyli podobne kierunki i nie mają pracy TR2 - ponieważ uczę się tego co mnie interesuje a dobra baza spełnia wszystkie moje wymagania a nawet więcej - raczej nie jestem stworzony do rachunkowości - zawsze interesowała mnie księgowość (raczej tak) - jestem zadowolona, tym się interesuję oraz będzie mi potrzebne w pracy - egzamin próbny z rachunkowości, materiały są dla mnie za trudne do opanowania i za szybki czas na opanowanie materiału

1. Czy jesteś zadowolony(a) z wyboru szkoły i kierunku kształcenia? TA4 - wybrany kierunek idealnie pasuje do mojego długoletniego doświadczenia zawodowego i podniesie moje przygotowanie teoretyczne - ten kierunek bardzo mi pomoże w znalezieniu odpowiedniego stanowiska pracy - będę miała większe kwalifikacje zawodowe - będę miała większe szanse na znalezienie pracy w przyszłości - będę miała na pewno lepsze możliwości w poszukiwaniu pracy - szkoła spełnia moje wymagania - szkoła spełnia moje oczekiwania TR4 - ze względu na większą szansę znalezienia pracy w tym kierunku - interesowała mnie grafika komputerowa, jednak nie utworzono kierunku - dałem odpowiedź raczej tak, ponieważ na dzień dzisiejszy przeraża mnie perspektywa egzaminu zewnętrznego

2. Czy dobrze się czujesz w szkole? TA2 - jest fajna atmosfera i fajnie koledzy i koleżanki - miło i rodzinnie - mam super koleżanki i kolegów - mam fajne koleżanki TR2 - miła atmosfera - w szkole nr 5 jest więcej miejsca - brakuje toalet, są ciągle kolejki - szkoła jest w porządku

2. Czy dobrze się czujesz w szkole? TA4 - atmosfera jest miła, koledzy i koleżanki uprzejmi, nie czuję różnicy wiekowej, wykładowcy wyrozumiali i bardzo dobrze przygotowani - są fajne warunki do nauki i fajni nowi znajomi, nauczyciele też bardzo dobrze wywiązujący się ze swoich obowiązków - miła atmosfera, przyjemne warunki - miła atmosfera, przyjazne otoczenie, mili nauczyciele - miła atmosfera - mam dobre oceny TR4 - wśród grupy panuje niemiła atmosfera, która sprawia, że zajęcia są stresujące (raczej nie) - jeżeli chodzi o szkołę, to jestem zadowolona, niestety gorsza jest atmosfera w grupie (raczej tak)

3. Czy atmosfera zajęć jest przyjemna? TA2 - wszyscy są uśmiechnięci TA4 - wykłady są prowadzone bardzo fachowo i ciekawie, co pozwala mi łatwiejsze przyswajanie wiadomości - atmosfera jest przyjemna i bardzo miła - miłe, odpowiednie warunki do nauki - miła atmosfera przyjazna - mili nauczyciele - wysoki poziom wiedzy nauczycieli - nauczyciele i uczniowie są mili - atmosfera na każdych zajęciach jest przyjemna i dobrze się pracuje w mojej grupie TR4 - wśród grupy panuje niemiła atmosfera, która sprawia, że zajęcia są stresujące (raczej nie) - jeżeli chodzi o szkołę, to jestem zadowolona, niestety gorsza jest atmosfera w grupie (raczej tak) - to zależy, bywa różnie, czasami wychodzi do wymiany zdań między słuchaczami w grupie

4. Czy nauczyciele dbają o przekazanie wiedzy i umiejętności? TA2 - starają się w każdym zagadnieniu coś więcej powiedzieć - tak bo to bardzo dobrzy fachowcy TR2 - niezwykle mili, dobrze przygotowani, super przekazujący wiedzę - dbają, ale za szybko ją przekazują - zależy który wykładowca (raczej tak) - bardzo szybki przekaz niektórych wiadomości, trudno zapamiętać

4. Czy nauczyciele dbają o przekazanie wiedzy i umiejętności? TA4 - wiedza przekazywana jest w formie praktycznej na przykładach, co pozwala na łatwiejsze przyswajanie wiedzy - są bardzo rzetelni, - wysoki poziom wiedzy nauczycieli - tak łatwo, szybko, sprawnie, zrozumiale, - ciekawie prowadzone zajęcia - nauczyciele dbający o przekaz informacji, przygotowują słuchaczom materiały - nauczyciele zawsze dobrze przekazują wiedzę i dbają o to, żeby każdy uczeń miał notatki, ksero, materiały TR4 - starają się nam wiedzę przekazać jak potrafią i za to ich szanujemy (zdecydowanie tak) - nie mam uwag (zdecydowanie tak)

5. Czy jesteś zadowolony (zadowolona) z bazy dydaktycznej szkoły? TA4 - bezpośredni dostęp do komputerów bez ograniczeń, tanie książki - to bardzo dobrze, że taka baza istnieje w szkole - jest odpowiednio urządzona - jest dobrze wyposażona w potrzebny sprzęt - sale są dobrze wyposażone - wszyscy są mili i uczynni

Co chciałbyś (chciałabyś) zmienić w szkole? TA2 -nie sądzę, by zmiany jakiekolwiek w szkole zmieniły sytuację na rynku pracy - nie odpowiada termin płatności, idealny to do 20 dnia, większość osób otrzymuje 10 dnia miesiąca wypłatę - brama wjazdowa często zamknięta - brak herbaty - chcielibyśmy możliwość otrzymywania stypendium - przerwy co 45 minut - część pieniędzy wracanych za dojazd do szkoły (czesnego) - brak papieru w toalecie - brak gąbki do mycia kubków - nie działający Internet

Co chciałbyś (chciałabyś) zmienić w szkole? TR2 - zdecydowanie brak wentylacji - zbyt wysokie temperatury, reszta jest OK. - zmiana daty płatności na 10 lub 15 każdego miesiąca - nic nie chcę zmieniać - zajęcia w szkole nr 5

Co chciałbyś (chciałabyś) zmienić w szkole? TA4 - wcześniejsze pory zajęć np.. od 14:00 - wcześniejsze godziny rozpoczynania zajęć

Co chciałbyś (chciałabyś) zmienić w szkole? TR4 - swoją grupę, w której panuje fałsz i zazdrość oraz bezsensowne i głupie docinki - godziny zajęć - nie mam uwag