PROWADZENIE BADAŃ RYNKOWYCH 24-26.02.2009
Pan Rafał Ślusarczyk - kierownik projektu INNOSTART - otwiera szkolenie
Uczestnicy szkolenia podczas prezentacji
Pan Piotr Sylwestrzak - zastępca kierownika projektu
Przedstawienie usług Regionalnego Centrum Innowacji i Transferu Technologii - Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny
Pan Piotr Sylwestrzak prezentuje oferty Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości - współorganizator projektu "Wsparcie przedsiębiorczości akademickiej. INNOSTART"
Pani dr. Marzena Frankowska - praktyk, konsultant w dziedzinie marketingu i wykładowca - oraz Pan Rafał Ślusarczyk
Przedstawienie oferty szkoleniowej projektu INNOSTART
Pani dr. Marzena Frankowska rozpoczyna część merytoryczną szkolenia
Uczestnicy aktywnie słuchają uwagi Pani dr Uczestnicy aktywnie słuchają uwagi Pani dr. Marzeny Frankowskiej odnośnie orientacji rynkowej oraz potrzeby informacji w celu skutecznych działań rynkowych
Interaktywne ćwiczenia poprzez internet
Dzień drugi - omówienie podstaw źródłowych badań
Samodzielny dobór próby do badań przez uczestników szkolenia
Analiza wyników badań pod opieką Pani dr. Marzeny Frankowskiej
Pan Piotr Sylwestrzak przedstawia BEZPŁATNE USŁUGI DORADCZE w ramach projektu INNOSTART
Dystrybucja dokumentów do zapisania się na bezpłatne doradztwo
Dzień trzeci - podstawy projektowania procesu badawczego
Pani dr. Marzena Frankowska omawia zasady budowy kwestionariuszu wywiadu
Samodzielne opracowanie i interpretacja wyników badań przez uczestników szkolenia pod opieką Pani Marzeny Frankowskiej
Zakończenie
Wręczenie zaświadczeń oraz pendrivów
Czas na start! INNOSTART ZAPRASZAMY! Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego