SZKOŁY PONADGIMNAZJALNE ROK SZKOLNY 2012/2013. Nr formy FormaOsoba prowadzącaLiczba godzin Cena 212Co młody polonista wiedzieć powinien? M. Acalska15120.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Ocenianie kształtujące na lekcjach języka polskiego
Advertisements

CZASOPISMA POPULARNONAUKOWE –
dydaktyka ogólna WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów i 15 godzin ćwiczeń
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 ,,Elektryk” w Nowej Soli
Praca z pozaliterackim tekstem kultury na lekcjach języka polskiego
JĘZYK POLSKI W KLASIE IV-VI
Kształtowanie kompetencji czytelniczych-
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Oferta edukacyjna dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie SP i G na rok szkolny /201 4.
Gotycki Toruń (wycieczka 1-dniowa) 20 października 2012
UCZNIOWIE, RODZICE, NAUCZYCIELE
Zasady konstruowania programów projakościowych
PODSTAWA PROGRAMOWA KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO - MATEMATYKA
ROK SZKOLNY 2013/2014. Nr for my FormaOsoba prowadzącaLiczba godzin Cena 232Jak pracować w klasie IV na lekcjach języka polskiego? Refleksje nauczyciela.
„Zabawa jest nauką, nauka zabawą. Im więcej zabawy, tym więcej nauki”
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Człowiek – najlepsza inwestycja Uniwersytet im. Adama Mickiewicza.
Centrum Edukacji Nauczycieli w Koszalinie
Praca metodą projektu edukacyjnego
Jak z wykorzystaniem literatury prowadzić ciekawe zajęcia z uczniami realizujące zadania wychowawcze szkoły Bożena Prażmo, maj 2011 r.
SPECJALNOŚĆ NAUCZYCIELSKA NA STUDIACH I i II STOPNIA FILOLOGIA POLSKA OFERTA.
SPOTKANIE Z RODZICAMI 10 WRZEŚNIA 2013 ROK ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM.ORLĄT LWOWSKICH W STOPNICY.
Pracownia Języków Obcych IBE Agata Gajewska-Dyszkiewicz
Metodyka nauczania języka polskiego Wykład 2 Proces planowania w edukacji polonistycznej Dr Krzysztof Koc.
Edward Krawczyński Nowa Podstawa Programowa z informatyki w rzeczywistości szkolnej RODN WOM Katowice 2012.
ANALIZA PODSTAWY PROGRAMOWEJ DLA IV ETAPU EDUKACYJNEGO
Wspomaganie nauczania w klasach I-III
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
„A tu rzeczywistość skrzeczy” jak uczyć, by nie spadła efektywność przygotowania do egzaminu maturalnego 2015 Matura 2015 – jak dobrze już teraz przygotowywać.
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ i PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Poskwitowie
ANALIZA WYNIKÓW EGZAMINU GIMNAZJALNEGO – KWIECIEŃ 2012 HISTORIA.
z Oddziałami Integracyjnymi
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
Obowiązuje od roku szkolnego 2012/2013 © FILOMATA.
POTRZEBY UCZNIA CUDZOZIEMCA
PROJEKT BADAWCZY DYDAKTYKA LITERATURY I JĘZYKA POLSKIEGO W GIMNAZJUM W ŚWIETLE NOWEJ PODSTAWY PROGRAMOWEJ BADANIA ILOŚCIOWE Dr Grzegorz Adamczyk Katolicki.
Cele: 1. poznanie i rozumienie podstaw nowoczesnego procesu kształcenia oraz jego uwarunkowań, 2. wyposażenie studentów w treści teoretyczne, niezbędne.
PROGRAMY NAUCZANIA INNOWACJE PEDAGOGICZNE PROGRAMY AUTORSKIE
CZŁOWIEK NAJLEPSZA INWESTYCJA ! Seminarium podsumowujące projekt Barbara Pietrzak - Koordynator Projektu Małkinia Górna, 28 maja 2014 r.
Efektywne wspieranie indywidualnego rozwoju dziecka od przedszkola
ORGANIZACJA I FUNKCJONOWANIE SYSTEMU OŚWIATY W BAWARII
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ I PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
ROK SZKOLNY 2014/2015. Nr for my FormaOsoba prowadzącaLiczba godzin Cena 250Matura Analiza i interpretacja tekstów kultury I. Rostankowska1080 zł.
Zespół Administracyjny Oświaty ul. Akademicka Słubice Tel
Oferta edukacyjna dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie SP i G na rok szkolny /201 5.
Cele: 1. poznanie i rozumienie podstaw nowoczesnego procesu kształcenia oraz jego uwarunkowań, 2. wyposażenie studentów w treści teoretyczne, niezbędne.
System edukacji w Polsce
Propozycje form szkoleniowych WOM dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie na rok szkolny 2014/2015.
Do wymagającego czytelnika, na wprost wychodzi „Polonistyka”!
NOWY WYMIAR NAUKI Gimnazjum Informatyczne pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej.
dydaktyka WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów
Program IB Middle Years to program edukacyjny dla uczniów w wieku od 11 do 16, który rozwija niezależnych, kreatywnych i otwartych na świat uczniów gotowych.
Kuratorium Oświaty w Opolu Narada z dyrektorami placówek doskonalenia nauczycieli województwa opolskiego Opole, 12 lutego 2013 r.
Planowanie pracy nauczyciela. PODSTAWA PROGRAMOWA  1. Cele ogólne – czego mamy nauczyć  2. Treści programowe – realizując je mamy nauczyć umiejętności.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI. celeprzedmiotu:celeprzedmiotu:
Serwisy Web 2.0 do tworzenia i udostępniania materiałów edukacyjnych (5 godz. szkolenie stacjonarne: 05.11) lub 15 godz. szkolenie.
Motywowanie ucznia do aktywnego uczestniczenia w procesie dydaktycznym 1. Dlaczego należy podjąć trud szukania nowych sposobów na aktywizowanie uczniów?
Praca metodą projektu edukacyjnego
metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI
ZESPÓŁ EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
Przygotowanie do egzaminu gimnazjalnego w 2018 roku
metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI
TRZY KULTURY W TRÓJCE projekt edukacyjny ZSP Nr 3 w Łodzi
Szkoła Podstawowa nr 214 Ul. Fontany 1.
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
Rola oceny na lekcjach wychowania fizycznego
Jak skutecznie realizować podstawę programową?
Realizacja podstawy programowej na II etapie edukacyjnym
Zapis prezentacji:

SZKOŁY PONADGIMNAZJALNE ROK SZKOLNY 2012/2013

Nr formy FormaOsoba prowadzącaLiczba godzin Cena 212Co młody polonista wiedzieć powinien? M. Acalska Uczniowie ze specyficznymi trudnościami w nauce na lekcjach… M. Acalska Kreatywnie i twórczo na lekcjach języka polskiego M. Acalska i A. Nakielska- Kowalska zł 223Miejsce literatury współczesnej w nauczaniu języka polskiego w świetle podstawy programowej A. Nakielska-Kowalska1080 zł 215Ocenianie holistyczne na lekcjach języka polskiego M. Acalska i A. Nakielska- Kowalska 540 zł 216Sposoby aktywizowania ucznia do pracy na lekcji A. Nakielska-Kowalska, M. Acalska 1080 zł 217Motywowanie ucznia na lekcjach języka polskiego A. Nakielska-Kowalska i M. Acalska 1080 zł

218Indywidualizacja pracy z uczniem zdolnym w świetle podstawy programowej A. Nakielska-Kowalska1080 zł 221Jak pracować z uczniem dyslektycznym w szkole ponadgimnazjalnej I. Rostankowska1080 zł 226Jak funkcjonalnie wykorzystać teksty kultury w szkolnej praktyce? I. Rostankowska864 zł 225Analiza i interpretacja tekstu poetyckiego I. Rostankowska1080 zł 224Znane lektury polonistyczne odczytane na nowo I. Rostankowska1080 zł 67Jak uczyć, żeby nauczyć? Nowe metody nauczania w szkolnej praktyce. I. Rostankowska1080 zł

220Jak doskonalić umiejętność czytanie ze zrozumieniem na różnych poziomach edukacyjnych? I. Rostankowska15120 zł 122Warsztaty teatralneI. Rostankowska1080 zł 77Jak dobrze zaplanować zajęcia dydaktyczne? I. Rostankowska15120 zł 219Jak tworzyć program nauczania z języka polskiego w SP i SPG? M.Acalska i A. Nakielska- Kowalska 1080 zł 96Opiekun stażuI. Rostankowska i D. Sitkowski zł 222Reforma programowa w szkole ponadgimnazjalnej I.Rostankowska, A. Nakielska-Kowalska 648 zł

48Edukacja regionalna w szkolnej praktyce W. Kitajgrodzka I. Rostankowska zł 49Wycieczka dydaktyczna jako sposób realizacji treści regionalnych wpisanych w podstawę programową W. Kitajgrodzka i I. Rostankowska 1296 zł 50Edukacja wielokulturowa i jej rola we współczesnej szkole W. Kitajgrodzka I. Rostankowska 1080 zł 51Osobliwości przyrodnicze i kulturowe Bydgoszczy W. Kitajgrodzka I. Rostankowska 6 sobota 80 zł 227Jak interesująco wykorzystać metodę projektu na lekcjach języka polskiego, plastyki…? M. Acalska540 zł