Laboratorium szkolne – sposób na wolny czas

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Rodzic jako doradca zawodowy
Advertisements

Renata Gogulska Doświadczenia tutorskie z moimi uczniami
Zajęcia matematyczne Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Smolniku.
Kształcenie praktyczne
Wspieranie rozwoju indywidualnego ucznia gimnazjum
Doradztwo edukacyjno-zawodowe
Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 4 W SKIERNIEWICACH ul. Podkładowa 2
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Przykłady dobrej.
ECDL.
„ MÓJ WYBÓR – MOJE ŻYCIE ”
„Plant a Future” metoda projektu w bibliotece szkolnej
ZESPÓ Ł SZKÓ Ł PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 W MYS Ł OWICACH ZNAM KONCEPCJĘ PRACY MOJEJ SZKOŁY.
II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM.ZIEMI KOCIEWSKIEJ
Wybrane fragmenty. Do analizy wyników egzaminów nauczyciele wykorzystują różnorodne metody analizy wyników: a) EWD, dane w tabelach, wykresy, prezentacje,
Zadanie konkursowe nr 9 „Przestrzeganie prawa to obowiązek każdego, także ucznia...” Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Żaganiu.
Zarządzanie rozwojem kompetencji zawodowych kadry bibliotek
Realizacja programu edukacyjnego „ŻYJ SMACZNIE I ZDROWO”
Zuzanna Szereniuk Michał Iwan
PROJEKT ZAWODOZNAWCZY SPOTKANIE Z RODZICAMI POD HASŁEM: POKAŻ NA CO CIĘ STAĆ Zespół Szkół Agrotechnicznych im. Batalionów Chłopskich w Bożkowie Bożków.
Okiem i szkiełkiem - przez działanie do sukcesu Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Siedlcach.
Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. K. Gzowskiego
Mały pieniądz – wielka sprawa Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Siedlcach.
Wystawa Starych Zdjęć.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Informacja o programie Zostać przedsiębiorczym.
Ewaluacja OBSZAR Losy absolwentów i kontakt z uczniami (rocznik 1993 i 1994)
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego
Koła informatyczne w szkole Podstawowej nr 95 w Krakowie
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
O programie Szkoła z klasą 2.0 Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą.
MŁODZI BADACZE Gimnazjum nr 1 w Tarnobrzegu
Projekt zawodoznawczy zrealizowany w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego na Dolnym Śląsku.
„Moja szkoła – mój zawód, moja przyszłość”.
POMOC RODZINIE PROGRAM EDUKACYJNY NIE TYLKO DLA RODZICÓW. AUTOR: MGR JOLANTA KURYŚ – SKRZYPCZAK 1.
PROJEKT EDUKACYJNY KLASY II B
„ E-valesco znaczy wzmocnić ” Płock, wrzesień 2013 r.
Kółko chemiczne Szkolne wsparcie kapitału kulturowego.
Public 1. Cele Programu  Zasilenie kadry Skanska młodymi inżynierami i specjalistami  Rozwijanie wiedzy i umiejętności zawodowych studentów uczelni.
Czarodziejskie Mandale
Koło Naukowe „New-Tech” Wydział Inżynierii Mechanicznej i Robotyki Opiekun koła: dr inż. Rafał Mięso.
SZKOLNY PROGRAM PROFILAKTYKI 2014 – 2017 SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 im
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Podziel się z nami swymi marzeniami
Młody Fizyk Eksperymentuje – I Pracownia Fizyczna dla Licealistów
Projekt "Praktyki zagraniczne moją szansą na rozwój zawodowy" realizowany w Zespole Szkół w Gorzowie Śląskim Zmienia życie. Otwiera umysły.
Zmienia życie. Otwiera umysły.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA -PORADNIE PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNE- Podsumowanie nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2014/ ewaluacji problemowych 1.06.
ANALIZA WYNIKÓW NAUCZANIA
Rodzic jako doradca zawodowy Większość młodych ludzi pytanych o to kto jest dla nich najważniejszym doradcą przy wyborze drogi edukacji wskazuje rodziców,
Świadome planowanie – świadomy wybór, czyli zajęcia z doradztwa zawodowego w gimnazjum Dorota Cebulak, Jolanta Wydmuch – doradca zawodowy w Gimnazjum nr.
Zasadnicza Szkoła Zawodowa Kucharz Ź ródło: Prezentacja zawodu Zespół Szkół Gastronomiczno-
W Szkole Podstawowej nr 2 w Kórniku im. Teofili z Działyńskich Szołdrskiej - Potulickiej.
Wychowawczynie: mgr Małgorzata Stążka mgr Małgorzata Zielińska Opracowała: mgr M. Stążka PROGRAM KOMPUTEROWY DOTYCZĄCY WYKORZYSTYWANIA KOMPUTERA DO „ZABAWY”
I stopień Ekonomia Finanse i rachunkowość Międzynarodowe stosunki gospodarcze Zarządzanie Program of Bachelor Studies in International Business II stopień.
DIAGNOZA POZIOMU WIEDZY Z MATEMATYKI UCZNIÓW KLASY I TECHNIKUM INFORMATYKI WRZESIEŃ, ROK SZKOLNY 2016 / 2017.
Zawody nauczane we wrocławskich szkołach
Badanie losów edukacyjnych absolwentów
WYNIKI KLASYFIKACJI ROCZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ NR 46 W WARSZAWIE
P. Świętochowska-Łaziuk, K. Łapa
Eksperymentujemy i odkrywamy – radość wielką z tego mamy.
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Zawody nauczane we wrocławskich szkołach
,,COŚ NA ZĄB,,.
Projekt „Po co. Dlaczego. Jak
NOVOTEL WROCŁAW CITY Staż w dziale sprzedaży
LEKCJE TWÓRCZOŚCI W Szkole podstawowej nr 108
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
BRANŻOWA SZKOŁA I STOPNIA
Zapis prezentacji:

Laboratorium szkolne – sposób na wolny czas Projekt zawodoznawczy

Założenia projektu upowszechnianie wiedzy z zakresu badań laboratoryjnych wykorzystywanych w budownictwie oraz poznanie zasad ich wykonywania; - poznanie własności fizycznych i mechanicznych kruszyw budowlanych; - zdobycie umiejętności i wiedzy potrzebnej do samodzielnego wykonania badań oraz wykonywania analiz wyników; - pogłębienie umiejętności personalnych i społecznych tj. kreatywność, konsekwencja w podejmowaniu działań, umiejętność przewidywania skutków podjętych działań oraz współpraca w zespole

Wyniki badań Krzywa uziarnienia

Wyniki badań Krzywa uziarnienia

Efekty prac Uczniowie potrafią samodzielnie prowadzić badania laboratoryjne w zakresie badań dotyczących kruszyw budowlanych , potrafią wykorzystywać przyrządy podczas prowadzenia badań, Otrzymane wyniki prawidłowo analizują oraz wyciągają wnioski, Doskonale współpracują w zespole, Uczniowie wykształcili umiejętności łączenia wiedzy teoretycznej i praktycznej, Nabyli umiejętności planowania i organizacji pracy, Promowali własne umiejętności, nabytych podczas trwania projektu, Rozwijali swoją kreatywności .