Koncepcja rozwoju Szkoły Podstawowej nr 6 im. W. Chotomskiej w Dzierżoniowie na lata 2008 – 2013.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE „Moja kolorowa szkoła”
Advertisements

FORMY POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ W SZKOLE
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna na terenie Gimnazjum nr 18
Ocena jakości pracy Doradcy zawodowego CEN w Białymstoku.
Edukacja z myślą o przyszłości Idee na nowy rok szkolny 2008/09 … i dalej Tarnobrzeg 26 sierpnia 2008r.
Istnieje coś rzadszego od talentu - talent do tego, by dostrzec talent. … Elbert Hubbart.
Dlaczego 6-latek do szkoły TAK?!
KIERUNKI POLITYKI OŚWIATOWEJ PAŃSTWA
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Organizacja udzielania uczniom pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
Łódź, ul. Łanowa 16. Nasza Szkoła jest wesoła, Każdy uczeń o tym wie. Zośka swoim parasolem Chroni Ciebie oraz mnie.
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 30 kwietnia 2013 r.
Badanie przeprowadzone W październiku 2012
ZESPÓ Ł SZKÓ Ł PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 W MYS Ł OWICACH ZNAM KONCEPCJĘ PRACY MOJEJ SZKOŁY.
Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. F. D. Kniaźnina w Puławach
Wybrane fragmenty. Do analizy wyników egzaminów nauczyciele wykorzystują różnorodne metody analizy wyników: a) EWD, dane w tabelach, wykresy, prezentacje,
SPOTKANIE Z RODZICAMI 10 WRZEŚNIA 2013 ROK ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM.ORLĄT LWOWSKICH W STOPNICY.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 W BYTOMIU.
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 30 kwietnia 2013 r.
Wspomaganie nauczania w klasach I-III
Konferencja 10 października 2012 Organizacja pracy w roku szkolnym 2012/2013.
WSPIERANIE UCZNIÓW W ROZWOJU ZDOLNOŚCI I TALENTÓW
Projekt "Mamo! Tato! Wyrosłem z przedszkola" realizowany jest w ramach zadania publicznego pn. Realizacja szkolnych projektów promujących przyjazną adaptację.
KIM JEST SZKOLNY DORADCA ZAWODOWY?
II.2.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej.
GIMNAZJUM NR 21 we Wrocławiu
Określa wspólny dla całej społeczności szkolnej kierunek działań
Przedszkole nr 5 PLASTUŚ w Koninie ul. Budowlanych 4 tel
Kadra Wykształcona Kreatywna Wyspecjalizowana Dyspozycyjna.
Podsumowanie realizacji Ogólnopolskiej Akcji Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może organizowanej w ramach Roku Szkoły w Ruchu Szkoła Podstawowa.
Patent żabki Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielawie.
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Piwodzie z Filią w Cetuli
NAUCZYCIELE I PRACOWNICY SZKOŁY
Jak zapewnić w szkole kontynuację działań z przedszkola?
ZADANIA Cel podejmowanych działań, określenie na czym polega realizacja zadania Formy realizacji Diagnozowanie dzieci i młodzieży. diagnoza określająca.
Szkolny Ośrodek Kariery prowadzony przez doradcę zawodowego panią Annę Uchman Szkolny Ośrodek Kariery prowadzony przez doradcę zawodowego panią Annę Uchman.
ŁCDNiKP 824/rz Akredytacje Łódzkiego Kuratora Oświaty dla placówki doskonalenia i pozaszkolnych form kształcenia ustawicznego Certyfikat ISO 9001 (od 2002)
WYCHOWANIE DZIECI WSPÓLNYM CELEM RODZINY I SZKOŁY
Organizacja pracy z dziećmi niepełnosprawnymi w Szkole Podstawowej Nr 2 w Parczewie Parczew, r.
Wyniki i wnioski ewaluacji Przedszkola nr 10 w Będzinie
6 powodów, żeby wybrać „SZÓSTKĘ” adres: ul. Wawel 13, Sosnowiec tel/fax:
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
U PROGU EDUKACJI Spotkanie informacyjne Pawłosiów 30 marca 2015 r.
WIZJA Stworzenie dzięki odpowiedniemu programowi, metodom nauczania i środkom dydaktycznym, takich warunków nauczania i uczenia się, które umożliwią.
NOWY WYMIAR NAUKI Gimnazjum Informatyczne pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej.
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
ORGANIZOWANIE I UDZIELANIE UCZNIOM POMOCY PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W ŚWIETLE NOWYCH REGULACJI PRAWNYCH PODNIESIENIE EFEKTYWNOSCI KSZTAŁCENIA UCZNIÓW.
Szkoła Podstawowa nr 172 im. Polskiej Organizacji Wojskowej.
K ONCEPCJA P RACY S ZKOŁY I P RZEDSZKOLA Dokąd zmierzamy?
Proces leczenia i powrotu do zdrowia dziecka, przebiega w naszej placówce pomyślnie, ponieważ w jednym zespole działają:
WITAMY W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 51 z Oddziałami Integracyjnymi im. Fryderyka Chopina w Katowicach.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Marii Kownackiej w Łodzi w Łodzi Rok szkolny 2009/ Łódź, ul. Hufcowa 20A, tel
XLIV Liceum Ogólnokształcące w Łodzi ul. Wacława 22/24 93 – 118 Łódź tel. do sekretariatu
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH NR 6 W ŁODZI. Szkoła mieści się w pięknej, secesyjnej kamienicy w samym sercu miasta. Usytuowanie:
Wizja i misja szkoły Zespół Szkół Specjalnych nr 110 przy Szpitalu Klinicznym im. K. Jonschera Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
ZESPÓŁ SZKOLNO- PRZEDSZKOLNY IM. JANA PAWŁA II W RUDNIKACH
5 i 6-LATEK W ODDZIALE PRZEDSZKOLNYM
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ W UCIECHOWIE
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
Aneta Żurek RODN „WOM” Częstochowa
Kształcenie specjalne
Rola Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w procesie wsparcia ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
5-cio i 6-LATEK W ODDZIALE PRZEDSZKOLNYM
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych – od diagnozy do zaleceń Agnieszka Zielińska-Graf nauczyciel konsultant w zakresie psychologiczno-
KIM JEST SZKOLNY DORADCA ZAWODOWY?
Zapis prezentacji:

Koncepcja rozwoju Szkoły Podstawowej nr 6 im. W. Chotomskiej w Dzierżoniowie na lata 2008 – 2013

S zkoła Podstawowa nr 6 im W.Chotomskiej w Dzierżoniowie jest szkołą kształcącą uczniów klas I-III. Taka organizacja szkoły sprzyja małemu dziecku. Pozwala na otoczenie go miłością, indywidualne traktowanie każdego wychowanka. Odpowiednia aranżacja otoczenia dostosowana do małego ucznia, zgromadzone pomoce, sprzyjają nauczaniu zintegrowanemu. Częste odbywanie się zajęć w terenie, prowadzenie obserwacji, hodowli, doświadczeń, sprzyja wdrażaniu zasad nauczania dziecka w wieku wczesnoszkolnym.

Zadania wiodące Wychowujemy człowieka poszukującego pozytywnych wartości, rozszerzającego swoje zainteresowania, posiadającego wiedzę na najwyższym poziomie, przygotowanego do życia w społeczeństwie

Nasza szkoła Zapewnia uczniom nowoczesne nauczanie nastawione na pobudzanie, aktywizowanie i rozwijanie działalności poznawczej uczniów; Integruje wszystkie zabiegi edukacyjne wokół osoby dziecka i jego rozwoju, we wszystkich sferach; Rozwija uzdolnienia i zainteresowania uczniów; Organizuje różnorodne zajęcia dydaktyczne, wychowawcze, specjalistyczne, zaspakajające potrzeby uczniów o specyficznych potrzebach edukacyjnych;

Realizuje założenia Szkoły Promującej Zdrowie; Otacza opieką uczniów niepełnosprawnych, organizując różnorodne zajęcia dydaktyczno-wychowawcze i specjalistyczne; Realizuje założenia Szkoły Wspierającej Uzdolnienia i Zainteresowania Uczniów.

Nasi uczniowie należycie wyedukowani, to znaczy przygotowani do wejścia na kolejne stopnie edukacji; samodzielnie myśleć i sprawnie działać; realizować swoje talenty i zainteresowania; prowadzić zdrowy i kulturalny styl życia; marzyć i swoje marzenia zmieniać w rzeczywistość. będą:

Kadra Ma satysfakcję ze swojej pracy, Odnosi sukcesy; Wzbogaca swoje kompetencje zawodowe.

Rodzice naszych uczniów włączać się będą w proces kształcenia swoich dzieci; Istotny element procesu edukacyjnego stanowi współpraca rodziny ze szkołą. To właśnie rodzice: dbać będą o rozwój bazy szkolnej; wspierać będą swoje dziecko w karierze szkolnej.