Program wychowawczy Gimnazjum na rok szkolny 2011/2012 UCZĘ SIĘ ODPOWIEDZIALNOSCI ZA SIEBIE I NNNYCH Rozwój ucznia INTELEKTUALNYPSYCHICZNYSPOŁECZNYFIZYCZNY.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Współpraca IV LO ze Specjalnym Ośrodkiem Szkolno-Wychowawczym w Dorohusku.
Advertisements

Generator przyszłości
X Liceum OGÓLNOKSZTAŁCĄCE
Szkoła dla 6-latka 6.
Kształcenie specjalne
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna na terenie Gimnazjum nr 18
Wyrównywanie szans edukacyjnych
SZKOŁA PODSTAWOWA Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 9 im
Rok szkolny 2009 / 2010 PEDAGOG SZKOLNY BOŻENA BOGOJŁO PSYCHOLOG EWA BOGUSZ - DURCZAK.
Istnieje coś rzadszego od talentu - talent do tego, by dostrzec talent. … Elbert Hubbart.
Dlaczego 6-latek do szkoły TAK?!
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Szkoła jako środowisko pracy nauczyciela
„ MÓJ WYBÓR – MOJE ŻYCIE ”
SPOTKANIE Z RODZICAMI 10 WRZEŚNIA 2013 ROK ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM.ORLĄT LWOWSKICH W STOPNICY.
SERDECZNIE WITAMY W GIMNAZJUM NR 1 W LUBONIU
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 3 WE WROCŁAWIU
Gimnazjum Integracyjne w Lubinie
Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom „Bratek” w Barlinku ( Barlinek, ul
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Działać z pasją różnorodne formy oddziaływań edukacyjnych i wychowawczych sprzyjających rozwojowi ucznia. Grażyna Bednarska SP 23 Gdynia Nauczyciel Roku.
KIM JEST SZKOLNY DORADCA ZAWODOWY?
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego (NUMER PROJEKTU: POKL /09) Aktywizacja.
Projekt edukacyjny Realizowany w Zespole Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Leźnie.
Im wcześniej dziecko rozpocznie naukę, tym ma większą szansę na rozwój swoich uzdolnień i umiejętności lub diagnozę i pomoc w problemach rozwojowych. Szkoła.
Współpraca Szkoły Podstawowej nr 43 im
GIMNAZJUM NR 21 we Wrocławiu
PEDAGOGIZACJA RODZICÓW
PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ
Problemy wychowawcze szkoły
Określa wspólny dla całej społeczności szkolnej kierunek działań
Ewaluacja Szkolnego Programu Profilaktyki
Przedszkole nr 5 PLASTUŚ w Koninie ul. Budowlanych 4 tel
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Piwodzie z Filią w Cetuli
ZADANIA Cel podejmowanych działań, określenie na czym polega realizacja zadania Formy realizacji Diagnozowanie dzieci i młodzieży. diagnoza określająca.
Szkoła Podstawowa im. Józefa hr. Skarbka w Woli Skarbkowej www. spwolaskarbkowa.osieciny.pl tel. (0-54)
Szkołabezpieczna i przyjazna dla uczniów.  Zdobywając głosów, zajęliśmy 1.miejsce w plebiscycie zorganizowanym przez portal
Witamy! w Gimnazjum Gminnym im. Janusza Korczaka w Sosnówce. Zapraszamy na prezentację, życzymy miłego odbioru :-)
Talent jest darem uniwersalnym, ale potrzeba wielkiej odwagi, żeby go wykorzystać. Nie bój się być najlepszy.
Działalność Poradni Psychologiczno-pedagogicznej nr 1 w Gdańsku
PROGRAM WYCHOWAWCZY GIMNAZJUM W BIAŁYM KOŚCIELE rok szkolny 2014/2015 Dziecko żyjące w tolerancji nabiera cierpliwości Dziecko zachęcane uczy się wiary.
WYCHOWANIE DZIECI WSPÓLNYM CELEM RODZINY I SZKOŁY
Zdaniem nauczycieli: Ponieważ podstawa programowa jasno definiuje nasze priorytety: „W procesie kształcenia ogólnego szkoła podstawowa kształtuje u uczniów.
Zespół Nauczycieli Przedmiotów Przyrodniczych rok szkolny 2013/2014.
 Dzień Dziecka – WYCIECZKA KLAS IV –VI DO OJCOWA.
Nadanie naszej szkole imienia Stanisława Hadyny sprawiło, że weszliśmy do rodziny szkół noszących imię tego wybitnego Ślązaka. Są wśród nich:  Polska.
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
WITAMY W NASZEJ SZKOLE! Gimnazjum im. ks. Jana Twardowskiego w Białym Kościele.
Konkursy międzyszkolne: a)„Mój kolega z Azji” misyjny konkurs plastyczny, b)Ewangelia św. Mateusza – Czy ją znam?, c)Festiwal Piosenki Religijnej; Festyn-parafialny.
W ankiecie dotyczącej realizacji Szkolnego Programu Wychowawczego wzięło udział 59 rodziców uczniów Punktu Przedszkolnego, Oddziału Przedszkolnego oraz.
Ul. Kaliska 25/ Łódź tel e-mal: nauka wychowanie bezpieczeństwo.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Ogólnopolska Kampania Społeczna UCZEŃ TEŻ CZŁOWIEK TWÓRCZY INDYWIDUALISTA.
Mgr Teresa Żarnowska-Kukuryk Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 4 im. J. Ciesielskiego Zespół Poradni nr 2 w Lublinie.
SZKOŁA PODSTAWOWA nr 51 im. Stefana Linkego ul. Ciołkowskiego 11a tel/fax (042)
Program profilaktyki Szkoły Podstawowej Nr 94 w Warszawie
Program profilaktyki Szkoły Podstawowej Nr 94 w Warszawie
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
Zespół matematyczno- przyrodniczo- informatyczny
Pomoc psychologiczno- pedagogiczna
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W TUSZYNIE
LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE im. Jana Karskiego W WIŚNIOWEJ GÓRZE
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
Gimnazjum nr 1 im. Stanisława Wyspiańskiego
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych – od diagnozy do zaleceń Agnieszka Zielińska-Graf nauczyciel konsultant w zakresie psychologiczno-
ROCZNICA NIEPODLEGŁEJ
Szkoła z pomysłem na uczenie
Zapis prezentacji:

Program wychowawczy Gimnazjum na rok szkolny 2011/2012 UCZĘ SIĘ ODPOWIEDZIALNOSCI ZA SIEBIE I NNNYCH Rozwój ucznia INTELEKTUALNYPSYCHICZNYSPOŁECZNYFIZYCZNY

PROGRAM WYCHOWAWCZY rozwój intelektualny uczniów poszerzanie zainteresowań, wiadomości w ramach kół zainteresowań: (fotograficzne, teatralne, fizyczne) uczestnictwo uczniów w konkursach przedmiotowych: szkolnych, międzyszkolnych organizacja Gminnego Konkursu Recytatorskiego oraz Gminnego Konkursu Piosenki Angielskiej, wprowadzanie systemu oceniania kształtującego

PROGRAM WYCHOWAWCZY rozwój intelektualny uczniów praca metodą projektową, realizacja projektów edukacyjnych Festiwal Nauki, Kraków, Przegląd Talentów, wycieczki do Warszawy (Muzeum nauki), Oświęcimia diagnoza pedagogiczna, pomoc psychologiczno – pedagogiczna dla uczniów z deficytami warsztaty Potrafię się uczyć efektywnie

PROGRAM WYCHOWAWCZY rozwój społeczny uczniów integrowanie młodzieży w obrębie klasy, szkoły –wycieczki do Warszawy, Oświęcimia zajęcia adaptacyjne dla klas I: wyjazd do Ojcowa, warsztaty integracyjne praca z uczniami wokół norm i zasad zachowania, lekcje nt. odpowiedzialności za własne wybory, decyzje lekcje wychowawcze, kształtujące tolerancję, akceptację odmienności, stwarzanie sytuacji wymagających współpracy w grupie – realizacja projektów edukacyjnych

PROGRAM WYCHOWAWCZY rozwój społeczny uczniów rozwijanie tradycji szkoły: ślubowanie klas I konkurs Znam Patrona, obchody Dnia Ziemi, przygotowanie uroczystości o tematyce patriotycznej spotkania uczniów i nauczycieli, wspólne kolędowanie, śpiewanie pieśni patriotycznych preorientacja zawodowa, lekcje wychowawcze dotyczące planów na przyszłość, uzdolnień, zainteresowań

PROGRAM WYCHOWAWCZY rozwój psychiczny uczniów lekcje wychowawcze dotyczące rozpoznawanie uczuć i emocji zajęcia warsztatowe nt. współpracy w grupie, presji grupy, metod rozwiązywania konfliktów stwarzanie na lekcjach sytuacji wymagających wykorzystania umiejętności negocjacji, perswazji, dyskusji ll zajęcia edukacyjne dotyczące umiejetności radzenia sobie ze stresem

PROGRAM WYCHOWAWCZY rozwój fizyczny uczniów rozgrywki: o Puchar Wójta Gminy Wielka Wieś Turniej Coca – Cola Cup Turniej Mikołajkowy wyjazdy na basen, na narty, zajęcia na ściance wspinaczkowej wycieczki do Oświęcimia, Warszawy Krynicy zajęcia nt. zdrowotnych, psychospołecznych, konsekwencji zachowań ryzykownych -alkoholizm, projekt Trzymaj formę, zajęcia edukacyjne nt. profilaktyki chorób nowotworowych, problemów dojrzewania