Seminarium Dyplomowe Prezentacja pracy

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Praca dyplomowa inżynierska
Advertisements

Platformy e-learningowe Krzysztof Andrelczyk IS, WIMiIP, III rok
ZSKU Krosno, 22 listopada 2010 r.
Video DR-S Cyfrowy rejestrator wideo
Katarzyna Szypuła-Sajon
Projekt TESTNET – połączenie testu wyboru i zasobów dydaktycznych WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność
Pracownia Komputerowa                                                                                               
Pracownie informatyczne
Politechnika Gdańska WYDZIAŁ ELEKTRONIKI TELEKOMUNIKACJI I INFORMATYKI
Politechnika Gdańska WYDZIAŁ ELEKTRONIKI TELEKOMUNIKACJI I INFORMATYKI
Platforma .Net i Vs.Net.
Generyczne Repozytorium Dokumentów w XML
Benefity dla Nauczycieli. Partners in Learning ( PIL ) Globalna inicjatywa Microsoft, obecna w 115 krajach, w 36 językach. Portal Partners in Learning.
Życiorys mgr inż. Michał Lech Katedra Systemów Multimedialnych WETI PG
Wprowadzenie do prezentacji multimedialnych
Seminarium Dyplomowe Prezentacja pracy
Seminarium Dyplomowe Prezentacja pracy
System eksploracji danych z wykorzystaniem dokumentów XML
Internetowy System Informacyjny POZ
Temat : Części komputera
Projekt i implementacja aplikacji do zasilania bazy danych testowymi danymi Jacek Lis Promotor: prof. dr hab. inż. Włodzimierz KASPRZAK.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Człowiek – najlepsza inwestycja Uniwersytet im. Adama Mickiewicza.
Analiza, projekt i częściowa implementacja systemu obsługi kina
Praca dyplomowa magisterska
Projekt i implementacja aplikacji wspomagającej testowanie
Projekt i implementacja aplikacji wspomagającej testowanie
Panel sterowania.
Budowa platformy do rejestracji i odtwarzania wykładów akademickich
Projekt LOG-IN Wspólne działania szkoleniowe z zakresu zastosowania nowych mediów i technologii w nauczaniu języków obcych ukierunkowane na tworzenie innowacyjnych.
Instytut Tele- i Radiotechniczny WARSZAWA
Co to jest TIK?.
Architektura Systemu Źródło:
Microsoft Expression Studio
Mobilny system sprzedaży z wykorzystaniem sieci telefonii komórkowej
WebQuest wykonane w ramach projektu BelferOnLine
CDN OPT!MA integracja z Systemem Microsoft Office 2003.
Poznajemy pulpit.
Fundacja Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne Optoland S.A Biuro Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego w.
UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Piotr Karpiński 0,5 min. “Dzień dobry, nazywam się Piotr Karpiński
Platforma MOODLE jako narzędzie zdalnej edukacji
Mobilny system sprzedaży z wykorzystaniem sieci telefonii komórkowej
Komputery dla uczniów w czytelni służą zaspokajaniu potrzeb edukacyjnych, informacyjnych oraz przygotowaniu do swobodnego funkcjonowania w społeczeństwie.
H.E.R. System Elektroniczny system do obsługi sesji []
Kochański Karol Informatyka Stosowana, SIP WIMiIP
Programowanie obiektowe – zastosowanie języka Java SE
eDeklaracje – dla podatnika
SPECJALNOŚĆ: Oprogramowanie Systemowe
Praca naukowa wykonana w ramach realizacji Programu Strategicznego pn. „Innowacyjne systemy wspomagania technicznego zrównoważonego rozwoju gospodarki”
 Program prowadzony od 2002 roku  Przeznaczony dla wszystkich poziomów i typów szkół  Zachęcający do lepszego wykorzystania w uczeniu technologii informacyjno.
P ROGRAMOWANIE KART ELEKTRONICZNYCH Praca magisterska Mateusz Leszner.
System operacyjny Windows
1 Analiza możliwości języka C# w aspekcie oprogramowania dla myszy Łukasz Łysyganicz Nr indeksu Praca napisana pod kierunkiem: Prof. nzw. Dr hab.
Informatyka – szkoła podstawowa – Scholaris - © DC Edukacja OnetSkype, czyli komunikator Internetowy Informatyka.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Podstawy programowania
Temat: Porównanie technologii php,c# oraz javascript na przykładzie webaplikacji typu społecznościowy agregator treści Autor: Wojciech Ślawski.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" PIOTR TKACZ Studium e-Learningu Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
E-Learning. Co to jest e-learning? E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na.
1. Promotor i skład zespołu menedżerskiego 2. Rozwiązywany problem 3. Wymagania 4. Wybór zespołu programistów 5. Narzędzia / Technologie 6. Przypadki.
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI i ZARZĄDZANIA W BIELSKU - BIAŁEJ Dyplomant: Damian Bajerowski Promotor: Doc. dr inż. Aleksander M. Simon.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Programowanie strukturalne i obiektowe Klasa I. Podstawowe pojęcia dotyczące programowania 1. Problem 2. Algorytm 3. Komputer 4. Program komputerowy 5.
Kompilator eBook w technologii Java Dyplomant: Maciej Bagrowski Promotor: dr inż. Walery Susłow Politechnika Koszalińska Wydział Elektroniki i Informatyki.
Edytor wzorów matematycznych dla platformy e-learningowej Moodle
TECHNOLOGIE MULTIMEDIALNE
IEEE SPMP Autor : Tomasz Czwarno
Zapis prezentacji:

Seminarium Dyplomowe Prezentacja pracy Temat: Kreator multimedialnego materiału dydaktycznego dla potrzeb edukacji na odległość. Promotor: dr inż. Jacek Rumiński Dyplomant: Tomasz Zatorski

Cel pracy. Celem pracy jest opracowanie, implementacja i ocena kreatora multimedialnego materiału dydaktycznego dla potrzeb edukacji na odległość.

Wykorzystywane języki. Java XML Inne.

Założenie projektowe. studia literaturowe dotyczące metod przechwytywania sygnałów audio (mikrofony) /wideo (kamery internetowe), śledzenia i kopiowania treści monitora systemu komputerowego, systemów wspomagających edukację na odległość.

Założenia projektowe. opracowanie projektu (zakładającego m.in. umożliwienie nauczycielowi utworzenie materiału dydaktycznego poprzez zapis jego działania: głosu (mikrofon), postaci (kamera), operacji wykonywanych na ekranie monitora (kopiowanie treści ekranu); umożliwienie nauczycielowi sterowanie rodzajem wykonywanej akcji, np. kopiowanie ekranu lub nagrywanie jego postaci kamerą internetową),

Założenia projektowe. przygotowanie elementów testowania systemu (odpowiednie urządzenia i stanowiska), opracowanie oprogramowania testowania i walidacja sformułowanie wniosków

Postęp prac Napisany wstęp i pierwszy rozdział Drugi rozdział w trakcie pisania Edukacja z zakresu programowania w środowisku Java

Harmonogram prac Na dzień dzisiejszy szkole się z zakresu języka Java. Od lipca do września - pisanie programu Do końca września - oddanie pracy magisterskiej

Spis treści Wstęp Kontekst pracy Cel pracy Założenia Przegląd pracy

Spis treści Przegląd stanu wiedzy Istniejące rozwiązania Dostępne technologie Podsumowanie

Spis treści Analiza wymagań i Projekt Implementacja Wymagania projektu Specyfikacja funkcjonalna Specyfikacja nie funkcjonalna Podsumowanie Implementacja Ważne części kodu źródłowego projektu Instrukcja obsługi projekty

Spis treści Testowanie i ocena systemu Scenariusze testowania Walidacja Wymagania Ocena Podsumowanie

Spis treści Wnioski Podsumowanie Literatura

Przegląd stanu wiedzy Istniejące rozwiązania CamStudio 2.0 HyperCam 2.13.00 WinCAM 2000 3.0 AviScreen Classic 1.3 Camtasi Studio 3.1 RoboDemo 5 Platforma Leo Lotus Moodle

Dostępne technologie C i C++ Java

Interfejs

Budowa systemu Komputer z systemem operacyjnym Windows XP Kamera internetowa Mikrofon Głośniki Aplikacja przeze mnie napisana

Opis działania Po zainstalowaniu mojej aplikacji i uruchomieniu jej na danym stanowisku. Program po wyborze trybu nagrywania i przyciśnięciu przycisku Nagrywaj, zacznie swoją pracę. W trakcie nagrania będzie można zmieniać tryb nagrywania. Zakończenie nagrywania po naciśnięciu odpowiedniego przycisku.

Opis działania Tryby: Nagrywanie dźwięku z mikrofonu i obrazu z kamery Nagrywanie dźwięku z mikrofonu i obrazu z pulpitu Możliwość nagrywania określonej części pulpitu bądź okienka

Literatura. Ling Guan, Sun-Yuan Kung, Jan Larsen: Multimedia Image and Video Processing, CRC Press, Boca Raton, 2003 2. Czasopisma dostępne w czytelni oraz Internecie, IEEE Trans. on Knowledge and Data Engineering;itd. Rekomendacje W3C: XML i inne (j.w.). Bielawski, D. Metcalf: Blended eLearning Intergrating Knowledge, Performance Support, and Online Learning, HRD Press, 2003. 5. Zasoby Internetu.