Szkolenia przygotowujące nauczycieli gimnazjów

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Technologie informatyczne w doskonaleniu kwalifikacji zawodowych
Advertisements

E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
„E-podręczniki do kształcenia ogólnego”
Pracownia Komputerowa                                                                                               
Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
REALIZUJĄC PROJEKT, CHCIELIŚMY OSIĄGNĄĆ CELE: ZAKTYWIZOWANIE UCZNIÓW ZAGROŻONYCH NIEUZYSKANIEM PROMOCJI DO NASTĘPNEJ KLASY; STWORZENIE WARUNKÓW DO ROZWOJU.
Projekt ITAAT TIK w systemie edukacji w Polsce 22 października 2010, Ronda.
Konferencja dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego Tworzenie sieci Powiatowych Ośrodków Wspierania Uczniów Zdolnych w województwie małopolskim.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Radomiu
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2011/2012 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Oferta szkoleniowa Ośrodka rok szkolny 2009/10 semestr letni Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów.
Działalność Biblioteki Szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej
PZS 3 w Sobótce Projekt Dolnośląska e-Szkoła (DeS) Sobótka 6 czerwca 2009.
CELE REALIZACJI PROJEKTÓW POWIATOWYCH Pilotaż nowego modelu systemu doskonalenia nauczycieli i zewnętrznego wspomagania szkół/przedszkoli Pomoc dyrektorom.
Cyfrowa Szkoła Rządowy Projekt Ministerstwa Edukacji Narodowej i Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji.
Zajęcia pozalekcyjne oraz dla inicjatyw społeczności lokalnej w szkolnej pracowni informatycznej Szkoła Podstawowa nr 21 im. Królowej Jadwigi w Lublinie.
Podniesienie kompetencji nauczycieli z obszarów wiejskich Dolnego Śląska w zakresie innowacyjnych metod nauczania w obszarze ICT i nauk matematyczno-przyrodniczych.
Debata Szkolna w Gimnazjum Myśliszewice,
„SZKOŁA DOBRYCH PRAKTYK”
Wykorzystanie leasingu w realizacji zadań publicznych -komputery dla szkół w gminie Jarocin Tomasz Hodakowski Intel Warszawa 20/09/2010 r.
Nowoczesne technologie w edukacji Andrzej Matuła
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Rok szkolny 2012/2013 Nasza szkoła rozpoczęła udział w programie Szkoła z klasą 2.0. Jednym.
e-learning – Jak włączyć go w proces dydaktyczny
Co to jest TIK?.
Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Szkolne pracownie komputerowe otwarte dla społeczności lokalnej.
Założenia PROJEKTU
Rozwój kompetencji językowych uczniów z uszkodzonym słuchem Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Przygotowanie nauczycieli do prowadzenia zajęć edukacyjnych w ramach projektu Wstęp – zapoznanie z celami, uwarunkowaniami, realizacją i oczekiwanymi efektami.
Imienia Marii Sk ł odowskiej-Curie.
SCHOLARIS Scholaris, czyli Internetowe Centrum Zasobów Edukacyjnych Ministerstwa Edukacji Narodowej, to dostępny publicznie i bezpłatny portal zawierający.
Publiczne Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Annopolu
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES Od r realizowany jest w szkole projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES w ramach.
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
Projekty systemowe i konkursowe realizowane przez Ministerstwo Edukacji Narodowej na rzecz kształcenia zawodowego i ustawicznego Katowice, 29 października.
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
PROJEKT AKTYWNY W SZKOLE –
Komputery dla uczniów w czytelni służą zaspokajaniu potrzeb edukacyjnych, informacyjnych oraz przygotowaniu do swobodnego funkcjonowania w społeczeństwie.
Wykorzystanie pracowni otrzymanej z funduszy EFS.
Oferta na rok szkolny 2007/08 Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów.
Europejski Przegląd Szkół Technologie Informacyjno-Komunikacyjne w Edukacji. Edukacja informatyczna.
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
KODEKS 2.0 Projekt Szkoła z klasą. 1. TIK – pomoc naukowa w szkole. Dziel się wiedzą i udostępniaj pomocne materiały. 2. Korzystamy tylko z wiarygodnych.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
ZAŁOŻENIA I REZULTATY PROJEKTU „KOMPETENTNY E- NAUCZYCIEL”
Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej w Warszawie będzie prowadził w roku szkolnym 2014/15 na terenie całego kraju bezpłatne szkolenia.
WSPÓŁPRACA KANY Z WOJEWÓDZTWEM MAŁOPOLSKIM W DZIEDZINIE DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Stanisława Klimczak Dyrektor Małopolskiego Ośrodka Szkoleniowego w Krakowie.
Rządowy program rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych Cyfrowa Szkoła - podsumowanie.
 Program prowadzony od 2002 roku  Przeznaczony dla wszystkich poziomów i typów szkół  Zachęcający do lepszego wykorzystania w uczeniu technologii informacyjno.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
Znaczenie doradztwa zawodowego w nowej perspektywie finansowej Kraków, 27 marca 2015 r.
Szkoła z Klasą 2.0 Gimnazjum Miejskie nr 1. Kodeks W naszej szkole w trakcie długich przerw udostępnione są komputery z dostępem do Internetu w.
DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ Diagnoza – Doskonalenie – Rozwój. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli powiatu rypińskiego. Priorytet III Wysoka.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
Piotrkowska platforma e-learningowa Miasto Piotrków Trybunalski Powiat Piotrkowski Piotrków Trybunalski, , opracował: Marcin Góra.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ROZWIJANIE KOMPETENCJI NAUCZYCIELI w zakresie wykorzystywania.
Nadia Stankiewicz Portale edukacyjne. Jeden z lepszych... ● interklasa.pl ● interklasa.pl - największy portal edukacyjny, podzielony na trzy części: dla.
Urząd Miasta Lublin Projekt „MOJA FIRMA. Będę przedsiębiorcą” jest realizowany od 4 sierpnia 2010 r. jest realizowany od 4 sierpnia 2010 r. do 29 lutego.
Cyfrowa szkoła. O wykorzystywaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych w szkołach powszechnych - na przykładzie projektu opracowania i udostępnienia.
na rzecz cyfryzacji szkół
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
Projekt Kim będziesz?.
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Zapis prezentacji:

Doskonalenie warsztatu pracy nauczycieli w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych.

Szkolenia przygotowujące nauczycieli gimnazjów Doskonalenie warsztatu pracy nauczycieli w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych. Szkolenia przygotowujące nauczycieli gimnazjów do prowadzenia zajęć edukacyjnych w ramach projektu KPRM: „Komputer dla ucznia”

Doskonalenie warsztatu pracy nauczycieli w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych. Szkoleniami zostaną objęci wszyscy nauczyciele przedmiotów nieinformatycznych w gimnazjach.

Doskonalenie warsztatu pracy nauczycieli w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych. Cel ogólny: przygotowanie nauczycieli do efektywnego wykorzystania komputerów przenośnych (notebooków, laptopów, tablet PC), w tym do wykorzystania zasobów edukacyjnych z internetowych portali edukacyjnych (np. Scholaris, Interkl@sa, Polska Biblioteka Internetowa, itp.), nabycie umiejętności projektowania, przygotowania i prowadzenia zajęć edukacyjnych z wykorzystaniem komputerów przenośnych z dostępem do Internetu.

Doskonalenie warsztatu pracy nauczycieli w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych. Cele szczegółowe: nauczyciele znają konfigurację sprzętową oraz oprogramowanie systemowe, narzędziowe i dydaktyczne, instalowane na komputerach przenośnych, nauczyciele efektywnie udostępniają uczniom materiały dydaktyczne poprzez stanowisko prezentacyjne (komputer, wideoprojektor, tablica interaktywna),

Doskonalenie warsztatu pracy nauczycieli w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych. nauczyciele znają i wykorzystują przykładowe zasoby edukacyjne w Internecie, nauczyciele wykorzystują przydatne zasoby portalu Scholaris (i innych) do edukacji zdalnej, nauczyciele projektują zajęcia, które będą prowadzone z wykorzystaniem programów dydaktycznych.

16 godzin dydaktycznych szkoleń stacjonarnych Doskonalenie warsztatu pracy nauczycieli w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych. Etapy szkoleniowe: I etap 16 godzin dydaktycznych szkoleń stacjonarnych II etap 24 godz. dydaktyczne kursu e-learningowego na zdalnym portalu edukacyjnym.

do 15 grudnia 2008 r. - 2000 nauczycieli, Doskonalenie warsztatu pracy nauczycieli w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych. Termin realizacji: I etap do 15 grudnia 2008 r. - 2000 nauczycieli, w roku 2009 – pozostali nauczyciele (ok. 12000) II etap realizacja rozpocznie się w 2009 r.

popołudniowej – w ciągu min. 3 dni roboczych, Doskonalenie warsztatu pracy nauczycieli w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych. Szkolenia będą prowadzone tak aby nie dezorganizować pracy szkoły w formule: popołudniowej – w ciągu min. 3 dni roboczych, w dniach wolnych od pracy – sobota i niedziela;

Szkolenia będą prowadzone w grupach: Doskonalenie warsztatu pracy nauczycieli w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych. Szkolenia będą prowadzone w grupach: nauczycieli przedmiotów humanistycznych, nauczycieli przedmiotów ścisłych, nauczycieli języków obcych.

Grupy szkoleniowe będą liczyły do 15 osób; Doskonalenie warsztatu pracy nauczycieli w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych. Grupy szkoleniowe będą liczyły do 15 osób; Każdy uczestnik szkolenia będzie miał zagwarantowany samodzielny dostęp do komputera stacjonarnego i przenośnego z dostępem do sieci Internet; W trakcie szkolenia wykorzystywane będą komputery przenośne i projektory multimedialne oraz zestawy wzbogacone o tablicę interaktywną.

Doskonalenie warsztatu pracy nauczycieli w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych. Szkolenia będą prowadzone w siedzibie i z wykorzystaniem zasobów sprzętowych placówki realizującej projekt. Dopuszcza się przeprowadzenie części lub całości szkolenia na terenie gimnazjum z częściowym wykorzystaniem zasobów sprzętowych szkoły.

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma: Doskonalenie warsztatu pracy nauczycieli w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma: materiały szkoleniowe w formie podręcznika; nośnik elektroniczny z multimedialnymi materiałami dydaktycznymi zawierającymi m.in. prezentacje multimedialne, filmy dydaktyczne i testy komputerowe odpowiadające programowi szkolenia;

www.kuratorium.lodz.pl edukacja informatyczna Doskonalenie warsztatu pracy nauczycieli w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych. www.kuratorium.lodz.pl edukacja informatyczna ppatora@kuratorium.lodz.pl

Dziękuję za uwagę Piotr Patora Koordynator Edukacji Informatycznej Doskonalenie warsztatu pracy nauczycieli w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych. Dziękuję za uwagę Piotr Patora Koordynator Edukacji Informatycznej Kuratorium Oświaty w Łodzi