FIBONACCI Projekt edukacyjny współfinansowany przez Unię Europejską w ramach 7. Programu Ramowego Science in Society Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Prezentacja na wywiadówkę
Advertisements

Procedura zmiany zawodników w rozgrywkach krajowych od sezonu Wydział Sędziowski ŚZPSMąchocice
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżet państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego.
PPTOK Projektowanie Procesów Technologicznych Obróbki Skrawaniem
"Badacz i humanista-wrocławski gimnazjalista - dostosowanie oferty edukacyjnej wrocławskich gimnazjów do potrzeb ich uczniów w kontekście przygotowania.
Koło Naukowe SCR-RTS Wydział EAiIE Kraków, 6 maja 2010 r.
Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki SGGW
JAKOŚĆ PRODUKTU - USŁUGI
Kwerendy –wszystkie typy (usuwające, aktualizujące i inne)
Dane Informacyjne: Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 1 „ELEKTRYK” W NOWEJ SOLI ID grupy: 97/56_MF_G1 Kompetencja: MATEMATYKA I FIZYKA Temat.
Analiza wariancji Analiza wariancji (ANOVA) stanowi rozszerzenie testu t-Studenta w przypadku porównywanie większej liczby grup. Podział na grupy (czyli.
Adam Możdżeń Gr.P1, rok Iv, Imir
Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej
Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej
Budowanie wspólnoty uczących się MODUŁ VIII Sesja 8.1 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROGRAM.
Polskie sieci naukowe Grupa jednostek naukowych posiadających osobowość prawną, podejmujących na podstawie umowy zorganizowaną współpracę związaną z prowadzonymi.
Badanie poziomu wiedzy uczniów gimnazjum klas I-III z podziałem na część humanistyczną i część matematyczno-przyrodniczą wrzesień 2010.
Jak moje miasto jeździ z głową?. Nasze Gimnazjum wzięło udział w nowym projekcie edukacyjnym banku BGŻ pt. Jeżdżę z Głową. W inicjatywie udział wzięły.
LITERATURA ANEKSY. STRUKTURA DZIAŁU TEORETYCZNEGO DEFINICJE WAŻNIEJSZYCH POJĘĆ HISTORIA ROZWOJU ZJAWISKA ANALIZA TEORII NAUKOWYCH PUNKTY WYJŚCIOWE O CELU.
ANALIZA PROBLEMÓW W POCZĄTKOWEJ FAZIE PLANOWANIA I ROZWOJU MAŁEJ FIRMY
KIERUNEK ELEKTROTECHNIKA STUDIA NIESTACJONARNE I-go STOPNIA
LITERATURA ANEKSY. STRUKTURA DZIAŁU TEORETYCZNEGO DEFINICJE WAŻNIEJSZYCH POJĘĆ HISTORIA ROZWOJU ZJAWISKA ANALIZA TEORII NAUKOWYCH PUNKTY WYJŚCIOWE O CELU.
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w gimnazjum Biologia, Chemia, Fizyka, Geografia, Informatyka.
RAZEM BOGACI, czyli zachodniopomorski portal edukacyjny.
Uroczyste Posiedzenie Rady Naukowej związane z Jubileuszem 60-lecia Instytutu Metalurgii i Inżynierii Materiałowej Polskiej Akademii Nauk.
Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA
Katedra Zarządzania Miastem i Regionem
PREZENTACJA - krok po kroku
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Word Tabela.
Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej UMK
Systemy zapewnienia jakości
Uniwersytet Mikołaja Kopernika Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Podyplomowe Studium Programowania i Zastosowań Komputerów Piotr.
Aktywna mapa Puszczy Bydgoskiej
Pytania nie są trudne, więc nie oszukuj patrząc na odpowiedzi.
Platforma Edukacyjna Szkoły Podstawowej nr 67 w Krakowie Z tej krótkiej prezentacji dowiemy się, do czego będzie służyć uczniom platforma edukacyjna, jak.
zadania z synchronizacji
Czego nauczyliśmy się na lekcjach informatyki w XXX LO
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Raporty semestralne dotyczące efektywności wdrażanych programów nauczania.
Institute of Computer Science PAS Warsaw, The Project is co-financed by the European Union from resources of the European Social Found.
Przeliczniki kuchenne
Materiał edukacyjny wytworzony w ramach projektu „Scholaris - portal wiedzy dla nauczycieli” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
„SZKOŁA WSPÓŁPRACY” UCZNIOWIE I RODZICE KAPITAŁEM SPOŁECZNYM NOWOCZESNEJ SZKOŁY Okres trwania projektu: marzec 2013 – luty 2015.
EWALUACJA GŁÓWNE ZADANIA DOTYCZACE SPRAWNEJ EWALUACJI.
Główne zastosowania laserów w mechanice i mikromechanice Znakowanie – główne zastosowanie Cięcie Wypalanie Spawanie Modelowanie kształtu.
Ocenianie kształtujące w edukacji matematycznej i przyrodniczej
Zapis blokowy algorytmów
Systemy informatyczne wprowadzenie
Informatyka Sortowanie, filtrowanie, grupowanie – analiza danych w arkuszu kalkulacyjnym.
Europejska Przestrzeń Badawcza (ERA) Grzegorz Karwasz Zakład Dydaktyki Fizyki UMK Toruń Handel zagraniczny Uniwersytet Gdański 1982.
Nauczanie z pomocą technologii informacyjnej Ewa Kołczyk Instytut Informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego.
Składa się z wielu rysunków, które odtwarzane w odpowiedniej kolejności i z odpowiednią prędkością tworzą wrażenie ruchu.
EKSPERYMENTY I OBSERWACJE NA LEKCJACH BIOLOGII I PRZYRODY
www to zajęcia prowadzone przez wykładowców akademickich Uniwersytetu Śląskiego, Politechniki Śląskiej, Uniwersytetu Ekonomicznego Kursy akademickie.
POWIĄZANIE ANALIZY WIELOKRYTERIALNEJ Z KATEGORIĄ RYZYKA ZAKŁADU I PLANOWANIEM – TABELA RYZYKA Marek Gall Wydział Inspekcji WIOŚ w Warszawie Październik.
Współfinansowany w ramach programu Unii Europejskiej Erasmus+ Zespół Szkół w Górze.
Proces produkcyjny i technologiczny
Senat Uniwersytetu Jagiellońskiego Kraków, Zasady przyznawania dotacji na działalność statutową (na utrzymanie potencjału, tzw. bazową) Rozporządzenie.
Czym zajmuje się fizyka ?
Tytuł projektu Wywiady #1. Które założenia testowaliśmy? Które KONKRETNIE hipotezy z modelu biznesowego (BMC) poddaliście sprawdzeniu?
Prezentacja lekcji przeprowadzonej w klasie IVD w Szkole Podstawowej nr 85 w Warszawie im. Benito Juareza Rośliny Się Rumienią Beata Krysiak.
M – jak motywacja EWALUACJA WEWNĘTRZNA OBSZAR SKUTECZNOŚĆ PLANOWANIA I REALIZOWANIA PROCESÓW EDUKACYJNYCH W SZKOLE DZIAŁANIA NAUCZYCIELI PODEJMOWANE W.
Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
..
Dni otwarte Nazwa szkoły Data.
..
..
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Zapis prezentacji:

FIBONACCI Projekt edukacyjny współfinansowany przez Unię Europejską w ramach 7. Programu Ramowego Science in Society Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska

Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska LEKCJA 1-2

Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska Poprzednie lekcje: bajka o Kopciuszku materiały: metal, drewno, papier, piasek materiały sypkie w domu: kasza, ryż, mąka pszenna i ziemniaczana obróbka materiałów sypkich w kuchni

Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska Kochane Dzieci, …………………. Pomóżcie mi, proszę ………….. Wiedza początkowa

Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska 1.Czego Kopciuszek od nas oczekuje? 2.Jak pomóc Kopciuszkowi? Pytanie badawcze

Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska 1.Podział na grupy. 2.Przydział ról: Pisarz, Badacz, Reporter 3.Wybór narzędzi badawczych. 4.Ustalenie kolejności użycia różnych przyrządów w różnych grupach Planowanie

Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska Tabela przydziału pracy piasek + kasza ryż + podkładki dwa rodzaje fasoli

Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska 1.Jednoczesne badanie tego samego obiektu, różnymi metodami w różnych grupach. 2.Raportowanie na forum klasy. 3.Zmiana ról w grupie przy zmianie obiektu do testowania. Badanie w grupach, prowadzenie notatek, test jednoznaczności, raportowanie

Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska Karta pracy piasek + kasza ryż + podkładki dwa rodzaje fasoli

Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska 1.Porównanie wyników wszystkich grup. 2.Wyciąganie wniosków. Wyciąganie wniosków

Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska Tabela wniosków piasek + kasza ryż + podkładki dwa rodzaje fasoli

Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska 1.Co jeszcze mógł dostać Kopciuszek do rozdzielenia? 2.… Nowe pytania

Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska LEKCJA 3-4

Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska Poprzednie lekcje: w lesie bajka o Królewnie Śnieżce sortowanie liści, szyszek, gałązek łączenie w pary kształtów drzew i liści piętra roślinności

Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska Kochane Dzieci, …………………. Prosimy, pomóżcie nam! ………….. Wiedza początkowa

Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska 1.Czego Krasnoludki od nas oczekują? 2.Jak możemy im pomóc? Pytanie badawcze

Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska 1.Podział na grupy. Nadanie numerów. 2.Przydział ról: Budowniczy Motorniczy, Mierniczy, Sekretarz, Kontroler. 3.Ustalenie kolejności zmienności różnych parametrów. Planowanie

Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska Tabela testu jednoznaczności Co mierzymy?Co wpływa na wynik? Co ustalamy?Czego nie zmieniamy? 1,2,3 ? START

Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska 1.Kilkukrotne badanie wpływu tego samego parametru na zasięg ciężarówek. 2.Procedura powtarzalności – precyzja. 3.Prowadzenie notatek. 4.Zmiana ról w grupie przy zmianie parametru do testowania. Badanie w grupach, prowadzenie notatek, test jednoznaczności

Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska Karta pracy

Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska 1.Porównanie wyników wszystkich grup. 2.Wyciąganie wniosków. Raportowanie na forum klasy Wyciąganie wniosków

Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska Tabela wniosków

Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska 1.Co jeszcze może wpływać na to, jak daleko dojedzie auto? 2.… Nowe pytania