WYKORZYSTANIE PROGRAMU MS PUBLISHER W PRACY BIBLIOTEKI SZKOLNEJ
MICROSOFT PUBLISHER jest programem firmy Microsoft służącym do tworzenia materiałów marketingowych, pozwalającym na ich drukowanie, zamieszczanie w sieci Web oraz przesyłanie pocztą elektroniczną.
MICROSOFT PUBLISHER jest elementem pakietu Microsoft Office. Służy do przygotowywania dokumentów przeznaczonych do druku (DTP). Program ten pozwala na bardzo szybkie przygotowywanie, wizytówek, folderów, gazetek itp.
MICROSOFT PUBLISHER W swoim działaniu program ten jest bardzo podobny do Microsoft Word i posiada większość elementów i funkcji spotykanych w innych modułach oprogramowania MS Office. Podstawową różnicą działania tego programu jest to, że wszystkie elementy takie jak tekst, grafika, schematy są umieszczane w odpowiednich ramkach, których rozmiar można modyfikować, a położenie zmieniać w zależności od naszych potrzeb.
MICROSOFT PUBLISHER W programie Publisher można tworzyć materiały służące promocji biblioteki szkolnej. Są to: dyplomy, zaproszenia, ulotki, gazetki biblioteczne, plakaty, foldery, kalendarze, wizytówki, kartki z życzeniami.
MICROSOFT PUBLISHER DYPLOMY
MICROSOFT PUBLISHER BROSZURA
MICROSOFT PUBLISHER ZAPROSZENIE
MICROSOFT PUBLISHER ULOTKA
MICROSOFT PUBLISHER GAZETKA
MICROSOFT PUBLISHER WIZYTÓWKA