„Urząd Miasta Zielonka miejscem pracy i dialogu”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
DOBRA WIARA POWSZECHNOŚĆ PRZEJRZYSTOŚĆ
Advertisements

Konsultacje społeczne to dwukierunkowa komunikacja administracji publicznej z partnerami społecznymi prowadzona w celu uzyskania opinii na temat wprowadzanych.
Uniwersytet Warszawski
PROCEDURA OPRACOWANIA I AKTUALIZACJI WIELOLETNIEGO PROGRAMU INWESTYCYJNEGO MIASTA PUŁAWY.
„StrategiA rozwoju sportu i wolontariatu sportowego dla Mrągowa”
Współpraca doradcy zawodowego z pracodawcami w ramach działań publicznych służb zatrudnienia Ewa Bodzińska-Guzik.
Zarządzanie przez cele Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego
USTAWA Z DNIA 29 lipca 2005r. O PRZECIWDZIAŁANIU PRZEMOCY W RODZINIE Cele uregulowań prawnych: rozwój profilaktyki jako formy działań zapobiegających.
Prawo administracyjne
Miasto Gdańsk / Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
URZĄD MIEJSKI W SŁUPSKU
OKRESOWA OCENA PRACOWNICZA DIALOG DLA ROZWOJU
Zestaw narzędzi do budowania relacji partnerskich w organizacji Urząd Miasta w Dzierżoniowie   Warszawa,
WYRÓŻNIENIE PRACOWNIKA URZĘDU MIEJSKIEGO W SŁUPSKU MIASTO SŁUPSK
Wartość czynności doradczych audytu Agata Kumpiałowska
EUROPEJSKIE STANDARDY PROCEDURY ADMINISTRACYJNEJ I SĄDOWEJ
System Zapewnienia i Doskonalenia Jakości Kształcenia w UMB obejmuje: Uczelniany Zespół do Spraw Zapewnienia i Doskonalenia Jakości Kształcenia. Wydziałowe.
Procedura oceny oddziaływania na środowisko przedsięwzięć, dla których sporządzenie raportu o oddziaływaniu na środowisko jest obligatoryjne (tzw. grupa.
Projekt „Drogowskaz dla NGO”
Lubelskie Samorządy na 5 – wzmocnienie i poprawa jakości usług urzędów administracji samorządowej Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZŁONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ Projekt Lubelski.
Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Departament Administracji Publicznej Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji.
AKREDYTACJA LABORATORIUM Czy warto
System zarządzania jakością PN-EN ISO 9001:2001 w Urzędzie Miasta Bielsk Podlaski.
Razem dla Północnego Mazowsza Założenia oraz cele projektu.
Wewnętrzny system zapewniania jakości PJWSTK - główne założenia i kierunki działań w ramach projektu „Kaizen - japońska jakość w PJWSTK” Projekt współfinansowany.
Urząd Miasta w Podkowie Leśnej
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
Wspieranie sektora pozarządowego w powiecie mławskim cel: ROZWÓJ ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH I AKTYWNOŚCI SPOŁECZNEJ MIESZKAŃCÓW POWIATU MŁAWSKIEGO Spotkanie.
STRATEGIA ROZWOJU SYSTEMU TRANSPORTU WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
Urząd Miejski w Modliborzycach
Warszawa, r. Systemy zarządzania jakością w administracji samorządowej – Urząd Miasta w Dzierżoniowie Skuteczny i efektywny samorząd terytorialny.
Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
OD KONTROLI DO AUDITU HACCP
2 Projekt CWDR Rekomendacje dla WKDS Projekt 2011 – 2012 Geneza projektu.
Urząd Miasta Gorzowa Wlkp.
Wspólnie na Zamojszczyźnie Wspólnie na Zamojszczyźnie- projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
WSPÓLNIE NA ZAMOJSZCZYŹNIE KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROJEKCIE WSPÓLNIE NA ZAMOJSZCZYŹNIE KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROJEKCIE Wspólnie na Zamojszczyźnie- projekt.
wynagradzania i nagradzania Urząd Miasta Dzierżoniowa
ograniczyć lub wyłączyć odpowiedzialność pracodawcy?
KONTROLA ZARZĄDCZA - 1 Kontrolę zarządczą stanowi ogół
1 Nowe przepisy unijne Dyrektywa z roku 2014 w sprawie ustawowych badań rocznych sprawozdań finansowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych Maria.
40 TYS. M IESZKAŃCÓW 74 PRACOWNIKÓW Zespołowa metoda pracy oraz skuteczny system przepływu informacji jako elementy kształtujące motywującą atmosferę pracy.
Efektywne i skuteczne komunikowanie się z audytorami jako element wsparcia procesu osiągania celów kierownika jednostki Monika Kos Departament Polityki.
Konsultacje z zasadami w Gorzowie Wielkopolskim I seminarium, r.
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu, 13 lipca Zasada przejrzystości Zasada braku tolerancji dla korupcji Zasada partycypacji społecznej Zasada przewidywalności.
Aktywne słuchanie podstawą dialogu Urząd Gminy w Popielowie Powiat Opolski Województwo Opolskie.
Projekt „Indywidualne ścieżki zatrudnienia” jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt jest realizowany.
ZARZĄDZANIE PORZEZ DOM WARTOŚCI REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W POZNANIU (ROPS)
Polityka personalna w Urzędzie Miejskim w Zabrzu oparta na łączeniu potrzeb pracodawcy i oczekiwań pracowników Urząd Miejski w Zabrzu.
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
KULTURA I ETYKA W PRACY BIUROWEJ
BUDŻET OBYWATELSKI NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE. Co to jest Budżet Obywatelski? Budżet Obywatelski to mechanizm stosowany w wielu samorządach w Polsce, który.
Kontrola zarządcza w jednostce budżetowej
1.  Uchwała KK NSRO nr 4 z 14 kwietnia 2008 r.  Zmiana uchwałą nr 18 z 12 sierpnia 2008 r.  Członkowie Grupy: › 4 z administracji rządowej (Zastępca.
SSA (2) PRAWO PRACY 2 Dr Jacek Borowicz. USTAWA z dnia 7 kwietnia 2006 r. o informowaniu pracowników i przeprowadzaniu z nimi konsultacji.
Plan gospodarki niskoemisyjnej dla miasta Katowice
Efektywność zarządzania w sektorze publicznym Ministerstwo Finansów 16 czerwca 2015 r. Coroczne spotkanie przedstawicieli komitetów audytu.
Metoda weryfikacji zakresu wdrożenia standardu ISO w przedsiębiorstwach Prowadzący: Krzysztof Janicki, Auditor Wiodący PRS Certyfikacja Termin i.
Spotkanie zespołu eksperckiego Konwentu Marszałków RP ds. polityki przestrzennej, Kielce, Struktura organizacyjna i zatrudnienie w jednostkach.
PROCEDURY ODWOŁAWCZE OD DECYZJI URZĘDÓW
Wydział Ekonomii, Zarządzania i Turystyki ul. Nowowiejska Jelenia Góra.
Dyr. Jednostki organizacyjnej Inicjator Postępowania Służby kontrolingowe właściwe organizacyjnie Departament Zakupów Pełnomocnik Kierownika Zamawiającego.
Prowadzący: Władysław Feist - Auditor Wiodący PRS Certyfikacja
Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w badaniu satysfakcji
autorstwa posłów z Klubu poselskiego Prawa i Sprawiedliwości
Krzysztof Szymański, Krzysztof Leja Wydział Zarządzania i Ekonomii
DZIAŁANIA GRUPY ROBOCZEJ ART.29
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W FIRMIE Łatwizna czy wyzwanie?
DLA PRACODAWCÓW I OSÓB KIERUJĄCYCH PRACOWNIKAMI
Zapis prezentacji:

„Urząd Miasta Zielonka miejscem pracy i dialogu” Gmina Zielonka/Urząd Miasta Zielonka

Pracodawca (Burmistrz) winien mieć na uwadze: Wizerunek urzędu: atmosfera w pracy relacje międzyludzkie znajomość przez pracowników zasad obowiązujących w urzędzie Pracodawca (Burmistrz) winien mieć na uwadze: ochronę niezależności wyrażania opinii przez pracownika przy podejmowaniu decyzji nakreślenie zasad postępowania wymaganych u urzędnika stworzenie procedur antymobbingowych Pracownik: znać przyjęte procedury określające zasady postępowania wymagane przez pracodawcę znać procedury antymobbingowe

Po przeprowadzeniu konsultacji z pracownikami w lipcu 2012 r Po przeprowadzeniu konsultacji z pracownikami w lipcu 2012 r. Burmistrz zatwierdził: Kodeks Etyki Wewnętrzną Politykę Antymobbingową W październiku 2012 r. po wskazaniu przez pracowników swoich przedstawicieli została powołana przez Burmistrza Komisja Etyki. Komisja Etyki: przeprowadziła ankietę wśród pracowników w zakresie stosowania Kodeksu Etyki sporządziła raport przekazała raport Burmistrzowi

Adekwatność zgłaszanego rozwiązania: przejrzystość relacji przełożony – pracownik możliwość stworzenia zespołu podwyższenie prestiżu pracownika samorządowego wśród mieszkańców podwyższenie prestiżu wykonywanego zawodu wśród pracowników

Skuteczność zgłaszanego rozwiązania Wiedza pracowników nt. procedur nie tylko obligujących do określonych zachowań, ale także chroniących indywidualnie pracownika zmarginalizowanie tzw. „plotek urzędowych” zwiększenie otwartości pracowników w wyrażaniu opinii i ocenie środowiska wewnętrznego urzędu

Przejrzystość procesu wdrożenia rozwiązania konsultacje z pracownikami treści Kodeksu Etyki oraz Wewnętrznej Polityki Antymobbingowej w Urzędzie Miasta Zielonka wskazanie przez pracowników swoich przedstawicieli do Komisji Etyki raport z przeglądu i monitorowania stosowania postanowień Kodeksu Etyki sporządzony w oparciu o ankietę przeprowadzona wśród pracowników polityka antymobbingowa przewiduje udział w komisji każdej ze stron konfliktu

Trwałość zgłaszanego rozwiązania wewnętrzne procedury organizacyjne element kontroli zarządczej pracownik w chwili nawiązania stosunku pracy jest zapoznawany z procedurami

Możliwość zastosowania w innych jednostkach samorządowych: koszty – brak konieczny współudział pracowników konieczne praktyczne stosowanie w codziennej pracy