Wdrażanie Technologii eLearningowej

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Platformy e-learningowe Krzysztof Andrelczyk IS, WIMiIP, III rok
Advertisements

ZSKU Krosno, 22 listopada 2010 r.
Jerzy Jarosz Instytut Fizyki, Uniwersytet Śląski w Katowicach
Katarzyna Szypuła-Sajon
VI Konferencja DZB, Głogów - Bądzów, X.2012 r.
1 ICT in the assessment of speaking and writing Autorka: Małgorzata Rzeźnik Automatyczne ocenianie umiejętności pisania i mówienia.
Nowe technologie w nowoczesnej uczelni
Katedra Informatyki SGGW Centrum Edukacji Multimedialnej SGGW
Stanisław Waberski, CKU Siedlce Kowno, 30 Marca 2011
7 punktów Kodeksu 2.0.
(na podstawie badań ankietowych)
dr Dariusz Kajewski Instytut Fizyki Uniwersytet Śląski w Katowicach
Piękna pracownia Wchodzę do pięknej pracowni, w której od tej pory będziemy mieć ćwiczenia z sieci. Jestem pod wrażeniem! Prowadzący mówi coś o adresach.
Ćwiczenie 7 Czyli moje emocje.
Technologie informacyjno-komunikacyjne w kształceniu ustawicznym
E-learning jako element warsztatu informacyjnego współczesnej biblioteki Joanna Rudna Biblioteka WydziałuTechniki Morskiej ZUT.
Zajęcia pozalekcyjne oraz dla inicjatyw społeczności lokalnej w szkolnej pracowni informatycznej Szkoła Podstawowa nr 21 im. Królowej Jadwigi w Lublinie.
E-Uczelnia ATH Moodle dr inż. Jarosław Janusz.
Autor:Ada Turek klasa 6a SP 6 w Sosnowcu
INNOWACJA W LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM
Tylko w naszej szkole otrzymujecie Państwo 2 x więcej!
e-learning – Jak włączyć go w proces dydaktyczny
Oprac. - M. Rostkowska 1 Warsztaty Komputery w edukacji COMPUTERS IN EDUCATION.
Autor prezentacji: Grażyna Bochenkiewicz RODN „WOM” w Częstochowie
OCENIANIE PREDYSPOZYCJI DO NAUKI PRZEZ INTERNET
Istota i zastosowanie platformy e-learningowej Moodle
Platforma MOODLE jako narzędzie zdalnej edukacji
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Platforma e-learningowa
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
POLSKA AKADEMIA OTWARTA Rozpoczęcie roku akademickiego 2007/2008.
Opis udziału szkoły w innowacji pedagogicznej polegającej na wdrażaniu kształcenia otwartego (e-learning).
Platforma Edukacyjna Szkoły Podstawowej nr 67 w Krakowie Z tej krótkiej prezentacji dowiemy się, do czego będzie służyć uczniom platforma edukacyjna, jak.
Gimnazjum Publiczne nr 2 Szkoła jutra już dziś. Sala 55 MULTIMEDIALNA.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Debata szkolna
Rodzaje kursów e-learningowych 12 stycznia 2011 dr Magdalena Jasińska Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
Wprowadzenie o obsługi platformy e-learningowej
Autorzy: BEZPIECZEŃSTWO W SIECI Karolina Bielecka
E-learning (kurs dla uczniów)
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja.
Nauczanie na odległość na platformie „moodle”
Wprowadzenie do spisów treści j a następnie naciśnij klawisz F5 lub kliknij pozycję Pokaz slajdów > Od początku, aby rozpocząć kurs. Na pasku komunikatów.
PRZYSPOSOBIENIE BIBLIOTECZNE ON-LINE Z doświadczeń e-learningu na Uniwersytecie Warszawskim Maria Wilkin, Marcin Skład Centrum Otwartej i Multimedialnej.
Dr inż. Ilona Pawełoszek Katedra Informatyki Ekonomicznej Konsultacje: Wtorek – 12.00Budynek DS4 pok. 25 Piątek –
Wydział Rolnictwa i Biologii Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki Centrum Informatyczne Centrum Edukacji Multimedialnej Szkoły Głównej Gospodarstwa.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
Multimedialny podręcznik prezentujący narzędzia zarządzania wymaganiami Rational RequistePro i Rational SoDa Tomasz Dąbrowski Krzysztof Szczech.
Andrzej Wodecki Polski Uniwersytet Wirtualny Ogólnopolska Konferencja
PROJEKT EDUKACYJNY – blog Pomoce z języka angielskiego Opracowanie: Agnieszka Osińska.
-opis polskiej szkoły nowych czasów..  Podczas lekcji można korzystać z tablicy interaktywnej, komputerów i innych urządzeń elektronicznych tylko w celach.
Główne zagadnienia KODEKSU Ucz i ucz się z TIK. Jak prowadzić lekcje w sieci – online i offline? Jak korzystać z Internetu, gdy lekcja nie odbywa.
AutoPrezentacja Tomasz Jeznach.
‘Wish’ życzenia, żal.
Jak stworzyć kodeks 2.0? Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
BAMBO.
Dobre praktyki w Internecie. Ucz i ucz się z TIK:  korzystaj ze sprawdzonych źródeł;  korzystaj z multimedialnej bazy dydaktycznej szkoły na zajęciach.
Zaawansowane metody wykorzystania platformy e-learningowej w prowadzeniu szkoleń on-line PODSUMOWANIE.
Planowanie pracy nauczyciela. PODSTAWA PROGRAMOWA  1. Cele ogólne – czego mamy nauczyć  2. Treści programowe – realizując je mamy nauczyć umiejętności.
Dominik Benduski Michał Mandecki Podstawy Visual Basic w Excelu.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Monika Wojciechowska, Anna Krajewska, Witold Woźniak „W kierunku e-learningu 2.0. Wykorzystanie.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
TIK na lekcjach – od czego rozpocząć ? Projekt pt. „Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
DEBATA SZKOLNA 20 grudnia 2010 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu.
Przykłady dobrych praktyk WEBQUEST Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Modelowy program praktyk.
Edytor wzorów matematycznych dla platformy e-learningowej Moodle
Dr inż. Ilona Pawełoszek Katedra Informatyki Ekonomicznej
Wprowadzenie do e-learningu
Projekt Kim będziesz?.
Testowanie baz danych - fakty i mity
Zapis prezentacji:

Wdrażanie Technologii eLearningowej Arkadiusz Orłowski & Marian Rusek Centrum Edukacji Multimedialnej SGGW

Od czego zacząć? ‘Begin at the beginning, and go on till you come to the end: then stop.‘ The King to the White Rabbit Lewis Carroll, Alice’s Adventures in Wonderland

„Żądamy ściśle określonych granic niepewności i nieprzewidywalności!” Motto na przyszłość „Żądamy ściśle określonych granic niepewności i nieprzewidywalności!”

Plan referatu Kto? Co? Dlaczego? Gdzie? Kiedy? Z kim?

Motto

Początki są zawsze trudne - marzec 2003 Na SGGW wystarczy pisać samo pancake. Każdy może oglądać listę dostępnych na serwerze kursów. Książka życzeń i zażaleń (czekam na uwagi). Dostęp do poczty squirrelmail (dla osób, które mają konto na pancake).

Dwa lata później

Motto

Czym jest Moodle? Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment System nauczania przez Internet Wspiera metodologię Social-Constructivism Projekt Open Source Autorzy: Martin Dougiamas z Curtin University w Perth (Australia) Wielu zarejestrowanych developerów na sourceforge Martin twierdzi, że Moodle jest słowem w języku angielskim, ale nie udało mi się go znaleźć w żadnym słowniku. Pewnie jest to dialekt australijski... Martin jest ekspertem od distance learning, bo już w latach szkolnych mieszkał na pustyni i kontaktował się z nauczycielem przez CB radio po pół godziny dziennie. Martin zna się też na e-learning, bo internetem zaczął zajmować się w roku 1986.

Co można robić w Moodle? Samodzielne rozwiązywanie zadań Wiele dostępnych typów testów Oceniane automatycznie Wysyłanie plików z rozwiązaniami Oceniane przez prowadzącego Narzędzia ułatwiające pracę w grupie Fora dyskusyjne Elektroniczne głosowanie Krytyczna refleksja Pisanie wypracowań Wbudowany edytor tekstu

Program z otwartym kodem Każdy może Używać Moodle Zmieniać Moodle Rozpowszechniać Moodle Sprzedawać Moodle Każdy musi Zachować oryginalną licencję (GPL) Udostępniać innym swoje zmiany w kodzie

Elementy kursu blended learning Wykładowca. Kreda i tablica. Prezentacja multimedialna. Kurs e-learningowy. Słuchacz.

Motto

Motto

Motto

Dokąd zmierzamy?

Motto

Etap pośredni? Xerte eXe

Współpracować? TO NIE JEST PYTANIE! TO KONIECZNOŚĆ!

Zamiast podsumowania Usłyszałem i zapomniałem, Zobaczyłem i zapamiętałem, Zrobiłem i zrozumiałem. Konfucjusz

Take-Home Messages Nie bój się e-learningu. Korzystaj z e-learningu. Rozpowszechniaj e-learning. Don’t worry. Be happy.

Dziękujemy za uwagę arkadiusz_orlowski@sggw.pl marian_rusek@sggw.pl

"I have made this letter longer than usual because I lack the time to make it shorter." „Uczyniłem ten list dłuższym niż zwykle, ponieważ nie miałem czasu aby go skrócić.” Blaise Pascal