Prezentację przygotowali:

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
MŁODY REPORTER WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Advertisements

Zasady tworzenia prezentacji multimedialnej
w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Sokółce
-Microsoft PowerPoint -Microsoft Word -Microsoft Excel
KOMPUTER JAKO ŚRODEK TECHNIKI BIUROWEJ
Biblioteka w Szkole Podstawowej Nr 9 Dzierżoniów
DZIAŁANIA NA UŁAMKACH ZWYKŁYCH
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
CZYLI PO CO JA SIĘ TEGO UCZĘ?
Pracownia komputerowa wykorzystana została do elektronicznego logowania się uczniów do szkół ponadgimnazjalnych, po wcześniejszym zapoznaniu się z ofertą
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 W Opolu
Zajęcia pozalekcyjne oraz dla inicjatyw społeczności lokalnej w szkolnej pracowni informatycznej Szkoła Podstawowa nr 21 im. Królowej Jadwigi w Lublinie.
Co to jest TIK?.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
15 czerwca 2012 r. Gimnazjum nr 132 z Oddziałami Integracyjnymi
Biblioteka przy Gimnazjum w Okonku 2007 Biblioteka.
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Pozyskujemy Fundusze z Unii Europejskiej w projektach edukacyjnych.
Wprowadzenie do obsługi programu PowerPoint
Podstawy tworzenia stron WWW
Publiczne Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Annopolu
Autor: Justyna Radomska
„LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ – RAZ JESZCZE”
Wykorzystanie pracowni otrzymanej z funduszy EFS.
Edukacja informatyczna w naszej szkole Beata Skowrońska.
Koła informatyczne w szkole Podstawowej nr 95 w Krakowie
Aktywny udział w zajęciach, w których była wykorzystana TIK Opracowanie projektu kodeksu 2.0 Prowadzenie blogów 2.0 Realizacja mini projektu uczniowski.
Metody pracy w ICIM Bezpośrednie Pośrednie.
Opis zawodu ( łac. informare, -atum: obrazowo opisać) – osoba, która wykształciła się na specjalistę w dziedzinie nowych technologii, posiadającego wiedzę
Tworzenie prezentacji
KOŁO PLASTYCZNE.
Na lekcjach informatyki w gimnazjum
Tworzenie stron internetowych www World Wide Web
Ucz z zapałem dzieci swoje,.... bo, Ja chętnie Cię wyręczę ;)
Program kursu zakłada:
Jak wykorzystujemy technologię informacyjną w procesie dydaktyczno – wychowawczym w kształceniu zintegrowanym?
Sprawozdanie z realizacji obchodów DBI 2014
Na wysokościach myślenia jest sfera,
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Zapraszamy na nowy kierunek
Logomocja - podstawowe polecenia języka Logo
Temat 14: HTML - przykłady praktyczne
Komputerowe malowanki
Kodeks szkolny 2.0 Szkoły Podstawowej im. majora Henryka Sucharskiego w Drawsku Pomorskim.
Katarzyna Półtorak przedstawia prezentację pt.
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez: - Centrum Edukacji Obywatelskiej - i „Gazetę Wyborczą”. Od początku.
Lekcje z komputerem, 2006.
FrontPage Co i jak ???. FrontPage Tworzenie stron internetowych z wykorzystaniem prostych edytorów tekstu (np. Notatnik) jest dość trudne i bardzo pracochłonne.
Informatyka – szkoła gimnazjalna – Scholaris - © DC Edukacja Tworzenie stron WWW w programie Microsoft FrontPage Informatyka.
KOMPUTER JAKO ŚRODEK TECHNIKI BIUROWEJ
Temat: Edytor tekstu Word – redagowanie tekstu. Szukanie i zamiana tekstu Znajdowanie tekstu w dokumencie Znajdowanie tekstu i jego zamiany dokonujemy.
Kodeks szkolny 2.0 Szkoły Podstawowej im. majora Henryka Sucharskiego w Drawsku Pomorskim Rok szkolny 2013/2014.
Technik cyfrowych procesów graficznych
Debata szkolna Zestawienie Odpowiedzi na pytania udzielone przez uczniów klas I-VI (SP7 Głogów)
Klasa matematyczno- informatyczna w Świętej Katarzynie.
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
Nasza szkoła, istnieje w Częstochowie od przeszło 10 lat. Wielu jej absolwentów zajmuje dziś wysokie stanowiska kierownicze, co stawia nas i naszą ofertę.
Konkursy i seminaria metodyczne dla nauczycieli informatyki.
Programowanie dla każdego
INSPIRACJE UCZNIA W WIRTUALNYM ŚWIECIE
Innowacja z programowania realizowana w klasach 1-3
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
Hipertekst HTML WWW.
Procedury własne to procedury tworzone przez użytkownika, składające się z nagłówka, który zawiera słowa oto i nazwę procedury z parametrem, treści procedury.
Tworzenie stron WWW w programie Microsoft FrontPage
MOJE INFORMATYCZNE OSIĄGNIĘCIA
Zapis prezentacji:

Prezentację przygotowali: D. Krężołek A. Wójtowicz Program Pivot Prezentacja multimedialna P. Ciszewski P. Witek Biuletyn szkolny Prezentacja multimedialna A. Śliwa J. Litewka Program CrossWord 2.0 Projektant 3D Wybrane prace uczniów

Zaczynamy naszą prezentację „Komputer bez tajemnic III’’ w programie PowerPoint, wstawiamy slajdy, tło, sortujemy tematykę zagadnień

Projektujemy logo zajęć ,,Więcej lepiej ciekawiej…2” do tematu ,,Technika komputerowa w życiu człowieka” Przemysł Handel Bankowość Transport Medycyna Komunikacja Meteorologia Kinematografia Muzyka Edukacja Rozrywka

Poznajemy zastosowanie grafiki komputerowej w małej poligrafii: kalendarze, plakaty, etykiety, karty okolicznościowe

Uruchamiamy i obsługujemy programy dydaktyczne ze środków EFS-u ,Mistrz klawiatury" Szybka nauka pisania

Tworzymy własne kompozycje graficzno- tekstowe do szkolnej encyklopedii pojęć informatycznych Bios - zbiór programów i procedur odpowiedzialnych za konfigurację i uruchomienie systemu operacyjnego. Touchpad - panel dotykowy reagujący na przesuwanie i nacisk palca. Interfejs użytkownika {UI}- części oprogramowania odpowiedzialnego za komunikację z użytkownikiem. GNU- Powszechna Licencja Publiczna.

Opracowujemy projekt w edytorze MS Word pt Opracowujemy projekt w edytorze MS Word pt. „Rozwój techniki i komputeryzacji’’, wstawiamy kolumny, nagłówki, stopki i symbole Po komputerach tzw. czwartej generacji, tj. komputerach posiadających układy scalone wielkiej skali integracji, przyszedł czas na komputery piątej generacji. Są to komputery do budowy których wykorzystano niekonwencjonalne rozwiązania. Takimi komputerami są m.in. komputery optyczne i kwantowe.

Obrabiamy zdjęcia do projektu w programie Photo Paint, umieszczamy je w polu tekstowym i na slajdach

Korzystamy z zasobów Internetu z uwzględnieniem zagrożeń i praw autorskich, pozyskujemy teksty i grafikę

Prezentujemy możliwości wykorzystania grafiki i animacji w grach komputerowych

Wykorzystujemy programy dydaktyczne do testowania swoich osiągnięć z innych przedmiotów

Uczymy się eliminować z użycia gier powodujących nerwowość i agresję

elementy, teksty, ozdoby Tworzymy w płaskiej grafice komputerowej gadżety okazjonalne, dobieramy gotowe elementy, teksty, ozdoby

Korzystamy z dostępnych programów użytkowych do redagowania szkolnej encyklopedii informatycznej

Poznajemy podstawy tworzenia grafiki trójwymiarowej w programie Autodesk 3ds max

Rozwiązujemy zadania testowe na gimnazjalny konkurs informatyczny z wykorzystaniem komputerowego abecadła

Obsługujemy programy użytkowe ze środków EFS-u i darmowe ze stron internetowych

Opracowujemy trasę wycieczki po kontynentach w lokalizatorze Zumi Opracowujemy trasę wycieczki po kontynentach w lokalizatorze Zumi.pl, posługujemy się przyciskami i legendą

Rozrywka z komputerem- korzystamy z ciekawych gier rozwijających myślenie i wyobraźnię

Wykonujemy efektowne napisy w programie GIMP i wstawiamy je do obrazu

Pracujemy nad projektami w programie Logomocja, uczymy się podawać komendy

Pracujemy nad materiałami do użytku szkolnego- piszemy teksty na gazetkę klasową Oto przykładowy kawałek naszej gazetki szkolnej 9 grudnia Gminny Ośrodek Kultury i Sportu, wraz ze Szkołą Podstawową w Bęble, zorganizował Międzyszkolny Turniej w Tenisie Stołowym Szkół Podstawowych Gminy Wielka Wieś. Celem imprezy było rozbudzenie zainteresowania tenisem stołowym uczniów szkół podstawowych. W zawodach wzięły udział 4 szkoły: SP Modlnica, SP Bębło, SP Wielka Wieś i SP Będkowice. Turniej rozpoczął mecz Pani Dyrektor SP Bębło – Lucyny Kurek z jednym z zawodników. Po zaciętym turnieju reprezentacja naszej szkoły ostatecznie zajęła III miejsce.

Poznajemy zasady pisania programu komputerowego na przykładzie języka Logo PIERWSZE KROKI Z LOGO  OPIS ŚRODOWISKA KOMENIUSZ   KRESKI, KWADRATY I KOŁA  DEFINIOWANIE WŁASNYCH PROCEDUR  PROCEDURY BEZ PARAMETRÓW   PROCEDURY Z PARAMETRAMI  Tryb tekstowy - łączy w sobie tryb graficzny i tekstowy. Tryb graficzno-tekstowy - obszar, w którym wpisujemy polecenia w języku Logo. Tryb graficzny - obszar, w którym żółw wykonuje rysunki. Tryb graficzny - obszar, w którym żółw wykonuje rysunki. Logo

Rozwiązujemy zadania z ogólnopolskich konkursów informatycznych

Redagujemy stronę www w notatniku, uzupełniamy odnośniki i zakładki

Projektujemy własną grę wg Projektujemy własną grę wg. instrukcji w programie Scratch planujemy akcję gry, wyznaczamy etap i czas

Korzystamy z gotowych narzędzi wspomagających tworzenie strony www, dobieramy grafikę Przykłady użycia znaczników HTML. Przykład działania Znacznik otwierający Tekst Znacznik zamykający tekst pogrubiony <B> tekst </B> tekst pochylony <I> </I> tekst podkreślony <U> </U> wszystko razem <B><I><U> </U></I></B> http://www. . . . . .pl/

Traktujemy strony www jako bogate źródło informacji, szukamy wiadomości i dobrej rozrywki http://encyklopedia.wp.pl/ http://dobreprogramy.pl/ http://www.komputerswiat.pl/

Rozwijamy umiejętności i zainteresowania z wykorzystaniem programów użytkowych – programów w języku Logo ZAINTERESOWANIA

Oglądamy mapy i zdjęcia satelitarne na stronie http://mapy. google Oglądamy mapy i zdjęcia satelitarne na stronie http://mapy.google.pl/ i korzystamy ze słowników internetowych do tłumaczenia Zdjęcie satelitarne

Prezentację przygotowali: P. Witek P. Ciszewski Język HTML R. Wojtal M. Kulesza W. Żurek Projektant 3D Animacja - Pivot A. Wójtowicz Program Gimp2 Wybrane prace uczniów T. Baran Mistrz Klawiatury Program Scratch