Etykieta studenta Tutorial I.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„NAJMNIEJ DZIAŁA SIĘ TYM, CO SIĘ MÓWI, WIĘCEJ TYM, CO SIĘ ROBI, A NAJWIĘCEJ TYM, KIM SIĘ JEST” /Seneka/
Advertisements

Technik hotelarstwa.
ETYKIETA MENEDŻERA cz. I
ETYKIETA MENEDŻERA cz. I
AUTOPREZENTACJA.
Opracowali: Łukasz Wasiak Mateusz Frydrycki
Jak uniknąć większości gaf
ETYKIETA MENEDŻERA cz. I
Robimy zakupy ubrania.
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
Szkolny regulamin by Marysia Zamecka.
im. Kornela Makuszyńskiego
Jak zdobyć wymarzoną pracę
Jak dobrze zaprezentować się pracodawcy ?
Dzień Promocji Zdrowia Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 6
Rzecz o efektywności w biznesie
z zakresu organizacji uroczystości o charakterze ceremonialnym
Wystąpienia publiczne.
Jak budować pozytywny wizerunek placówki?
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA krok po kroku
Etykieta w biznesie.
Ćwiczenia rozluźniające (zalecane przy dłuższej pracy z komputerem
Piotr Michałowski Wrzesień 2012
PODSTAWOWE ZASADY ZACHOWANIA UCZNIÓW VI LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO
Ubrania i ich nazwy.
Dorota Janiszewska Wojewódzki Ośrodek Metodyczny, Gorzów Wlkp.
Podkreślane urody kolorem czyli w jaki sposób dobierać kolory do
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA
Hotelarstwo LUCYNA SANDACZ.
Jak porozumiewać się miedzy sobą by być rozumianym?
Co to są alternatywne i wspomagające metody komunikacji?
„Autoprezentacja” MODUŁ Klasa II.
Komunikacja niewerbalna mowa ciała i nie tylko
Szkolenia z autoprezentacji i savoir vivre’u
Czyli jak zdobyć przyjaciół i nie zrazić do siebie ludzi 
Telefony – Nie? Dlaczego?
- czyli czego nie wolno uczniowi. Gimnazjum z Oddziałami Dwujęzycznymi nr 93 w Warszawie.
Jak Cię widzą, tak Cię piszą.
KODEKS DOBREGO ZACHOWANIA
Normy i zasady zachowania uczniów
Zasady dobrego wychowania czyli savoir vivre na co dzień.
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA
Higiena osobista.
Technik hotelarstwa.
Co to jest komunikacja ? Komunikacja – proces przekazywania (wymiany) informacji między jej uczestnikami. Porozumiewamy się, aby zdobyć informacje, uczyć.
Autoprezentacja eMKa Konsulting.
Komunikacja interpersonalna to wymiana informacji między jej uczestnikami. Mogą to być słowa (komunikacja werbalna), gesty, teksty, obrazy, dźwięki czy.
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA Moje przygotowanie. Mój cel  Przed rozmową istotne jest określenie stanowiska pracy, które chcę zdobyć oraz uświadomienie sobie.
Mowa ciała w pracy Podsumowanie Zygmunt Korzeniewski.
Regionalne zasady i standardy kształtowania ładu przestrzennego w polityce województwa kujawsko-pomorskiego Przy wykorzystaniu środków publicznych w okresie.
Kolorystyczne Typy Urody
TAJNIKI POZYTYWNEJ MOWY CIAŁA
Savoir-vivre czyli s z t u k a ż y c i a Projekt "Dajmy Sobi1e szanse" dofinansowywany z EFS.
Poznajemy stroje ludowe górali oraz ich zajęcia. Plan prezentacji: Stroje ludowe Co robią górale na hali ? Po co górale hodują owce ? Co to są oscypki.
Ubiór 1.Wszystkie części garderoby powinny zawsze być czyste, odprasowane, znajdować się w idealnym porządku (np. przyszyte wszystkie takie same guziki,
 Ubrania weekendowe  Ubranie sportowe koordynowane  Ubranie wyjściowe (zwane spacerowym)  Ubranie wizytowe.
Ukrywanie się za czymś to nasza reakcja obronna
Wczoraj i dziś. Koszula Pończochy Suknia wierzchnia Pasek Obuwie Płaszcz.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
AUTOPREZENTACJA - DEFINICJE, ZASADY, PORADY. Opracowała Alicja Szalewska.
Zespół Szkół w Kłyżowie
KOMUNIKACJA CZYLI POROZUMIEWANIE SIĘ Z LUDŹMI
W wyglądzie zewnętrznym bardzo ważne znaczenie ma ubiór, który, jeśli jest odpowiedni w określonej sytuacji, na pewno przyczyni się do wywarcia korzystnego.
Ich historie.
Uroczystość nadania sztandaru szkołom imienia Hipolita Cegielskiego
Higiena osobista – z czym nam się kojarzy?
Drogi Rodzicu! Podstawowe wyposażenie piórnika to: ołówek, gumka,
STRÓJ GALOWY czyli jak się ubierać, a jak nie podczas uroczystości szkolnych w IV LO – poradnik dla klas pierwszych (i nie tylko)
A ROZMOWA KWALIFIKACYJNA
Savoir vivre – czyli dobre maniery. Zachowanie przy stole.
Zapis prezentacji:

Etykieta studenta Tutorial I

Etykieta studenta relacje z prowadzącym zachowanie na zajęciach ubiór

Każdy strój ma swoje miejsce i czas

Pierwsze wrażenie

Egzamin - Panie - klasyczny kostium, w stonowanych kolorach, np. odcienie szarości czy granatu, „ciepłe” brązy, popielate zielenie, - bluzka biała lub w pastelowym kolorze (unikajmy bluzek przeźroczystych), - rajstopy lub pończochy (nawet latem), - dyskretny makijaż twarzy i paznokci, - pełne obuwie, - staranne uczesanie, - skromna biżuteria, - dyskretny zapach

Egzamin - Panowie - garnitur w stonowanym kolorze, np. odcienie szarości, grafitu, granatu, - koszula biała lub w jednym z pastelowych odcieni, - krawat w klasyczne wzory czy stonowane desenie, - wysoka skarpeta czy podkolanówka (aby nie pokazywać nagiej łydki na skarpetą) w ciemnym kolorze pasującym do koloru garnituru, - obuwie czarne pełne (obowiązkowe przy noszeniu białych koszul) lub brązowe pełne (koszule kolorowe), - staranne uczesanie, - bardzo skromna biżuteria, - dyskretny zapach

ZASADY ZACHOWANIA SIĘ NA ZAJĘCIACH, CZYLI JAK KSZTAŁTOWAĆ SWÓJ POZYTYWNY WIZERUNEK Bądź punktualny/punktualna Pamiętaj o powitaniu Słuchaj aktywnie Używanie akademickiego języka, nie języka wulgarnego Bądź otwarty i tolerancyjny w kontaktach międzyludzkich Używaj zwrotów grzecznościowych Na zajęciach bądź aktywny/aktywna Z telefonów, laptopów, dyktafonów, etc. korzystaj w porozumieniu z wykładowcą Używaj otwartej mowa ciała

Komunikacja niewerbalna, czyli mowa ciała czyni niekiedy cuda (także wyborcze)

NAJCZĘSTSZE WPADKI W KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ Trzymanie rąk w kieszeniach Siedzenie w pozycji półleżącej Zakładanie nogi na nogę i oparcie kostki jednej nogi na kolanie Siedzenie lub stanie w rozkroku Splatanie nóg w pozycji stojącej Żucie gumy, jedzenie na zajęciach Opieranie się (o ścianę, filar, mebel, itd.) Opieranie rąk na biodrach. Wskazywanie kogoś lub czegoś palcem lub wymachiwanie palcem.