Możliwości KRRiT w kształtowaniu jakości reklamy w rtv

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Komunikacja społeczna i media – mgr Katarzyna Paliwoda
Advertisements

Stanowisko Państwowej Inspekcji Sanitarnej wobec używania elektronicznych papierosów w miejscach objętych zakazem palenia wyrobów tytoniowych. Magdalena.
ZE ŚRODKÓW PUBLICZNYCH
Program wychowawczy szkoły i program profilaktyki
SYTUACJE KRYZYSOWE W SZKOLE
Departament Ochrony Środowiska Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego Dostęp do informacji o środowisku Płock, 8 lipca 2004 r.
Zasady wyboru podręczników przez nauczycieli.
Przychodnie/poradnie Pielęgniarki/położne rehabilitant, psycholog)
Zarządzanie finansami w NGO
Organizacja nauczania indywidualnego
Zgoda pacjenta na zabieg, leczenie – zagadnienia prawne i etyczne.
elektronicznego fakturowania
Klasyfikacja product placement w Unii Europejskiej i USA
Zakaz prowadzenia reklamy ukryta problemy z produkt placement
Modele norweskich organów odpowiedzialnych za regulację mediów oraz radiofonii i telewizji Modele norweskich organów odpowiedzialnych za regulację mediów.
Ochrona danych osobowych
NADZÓR PEDAGOGICZNY PODLASKIEGO KURATORA OŚWIATY W ROKU SZKOLNYM 2010/2011.
Kontrole Konsultantów Wojewódzkich w różnych dziedzinach medycyny
Kwalifikacyjne kursy zawodowe.
1 Kwalifikacyjne kursy zawodowe. Podstawy prawne: Kluczowe zagadnienia dotyczące kształcenia w formach pozaszkolnych, w tym na kwalifikacyjnych kursach.
Polskie przepisy dotyczące tworzenia i funkcjonowania EUWT
Edukacja dla bezpieczeństwa
WSPÓŁPRACA W ZAKRESIE NADZORU NAD WYROBAMI MEDYCZNYMI WPROWADZANYMI DO OBROTU I DO UŻYWANIA NA TERYTORIUM POLSKI Zgodnie z art ustawy z dnia 20 kwietnia.
ROLA I ZADANIA POWIATU W SYSTEMIE OPIEKI ZDROWOTNEJ NA PRZYKŁADZIE POWIATU OLKUSKIEGO POWIAT OLKUSKI.
ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW
mgr Małgorzata Cieślak
Edukacja ekologiczna w polskich dokumentach prawnych
Odwrócony łańcuch dystrybucji
PLUS CAMERIMAGE FORUM 2009 „X MUZA A TEMIDA” Lucyna Sas-Swadźba.
PODSTAWY PRAWNE. ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 20 sierpnia 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu oceniania,
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
Przepisy określające wzajemne relacje pomiędzy ustawami na przykładzie art. 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami Projekt jest.
Wykorzystanie dróg w sposób szczególny:
,,Dzieci nie będą dopiero, ale są już ludźmi, tak ludźmi są a nie lalkami, można przemówić do ich rozumu, odpowiedzą nam, przemówimy do serca, odczują.
WYDZIAŁ KSZTAŁCENIA PRZEDSZKOLNEGO, PODSTAWOWEGO I GIMNAZJALNEGO Gdańsk, dnia 26 sierpnia 2008 r. Kuratorium Oświaty w Gdańsku.
Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w świetle prawa oświatowego
Ustawa z 7 września 1991r. o systemie oświaty
EDUKACJA W ZAKRESIE UDZIELANIA PIERWSZEJ POMOCY W SZKOŁACH
PRAWO AUTORSKIE Co należy wiedzieć? - EDUKACJA
PODSTAWY PRAWNE DZIAŁALNOŚCI SAMORZĄDÓW UCZNIOWSKICH
Kuratorium Oświaty w Warszawie Wydział Zwiększania Szans Edukacyjnych
WNIOSKI O ODZNACZENIA PAŃSTWOWE I RESORTOWE Informacje nt
Przestępstwa i wykroczenia hazardowe
ORGANIZACJE POŻYTKU PUBLICZNEGO w mediach publicznych.
Rynek pracy i ja Oddziaływanie reklam. Rynek pracy i ja Oddziaływanie reklam Reklama to szczególny rodzaj komunikatu, zazwyczaj komercyjnego, mającego.
PAWEŁ SOBOTKO Ponadzakładowy układ zbiorowy pracy w szkolnictwie wyższym. Ewolucja regulacji prawnej.
Zamówienia Publiczne w kontekście realizowania projektów EFS Departament Wdrażania EFS Ministerstwo Gospodarki i Pracy.
Europejskie i lokalne Wyzwania regulacyjne w mediach Tadeusz Kowalski, prof.UW Warszawa, 8 grudnia 2006.
Departament Monitoringu Biura KRRiT Warszawa, lipiec- sierpień 2015
1. Podstawa prawna: ustawa z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji Publiczna radiofonia i telewizja jest odrębna od innych środków masowego.
Wypadki przy pracy Akty prawne Definicje
Regulacje prawne w UE dotyczące promocji. źródła prawa promocja (reklama)
Nadzór nad wyrobami tytoniowymi Jarosław r.
USTAWA z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz ze zmianami)
Sprawozdawczość z realizacji profilaktycznej opieki zdrowotnej nad uczniami w szkołach za rok szkolny 2013/2014.
ZAMYKANIE SKŁADOWISK ODPADÓW NIESPEŁNIAJĄCYCH WYMAGAŃ.
Warszawa, 19 stycznia 2011 roku M I N I S T E R S T W O O B R O N Y N A R O D O W E J DEPARTAMENT WYCHOWANIA I PROMOCJI OBRONNOŚCI Prowadzi: gł. spec.
Podstawa prawna 1)Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t. j.: Dz. U. z 2015 r., poz ze zm.). 2)Ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r.
Zasady zgłaszania innowacji pedagogicznej w kontekście
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października 2009 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora.
Konstytucyjny system źródeł prawa
Praktyczna nauka zawodu (pnz)
Zmiany związane z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) stosowane od dnia r.
Geneza i wybrane źródła prawa mediów
Rola oceny na lekcjach wychowania fizycznego
Radiofonia i telewizja - uregulowania prawne, podstawowe pojęcia, KRRiT, koncesjonowanie działalności .
Lokowanie produktu, sponsorowanie
MENTORING IN CCI SECTOR Unit 4: MENTOR IN MUSIC
Zapis prezentacji:

Możliwości KRRiT w kształtowaniu jakości reklamy w rtv Często następuje konieczność przedstawienia materiału o problematyce technicznej publiczności nie obeznanej z tematem czy słownictwem. Materiał ten może być skomplikowany i bogaty w szczegóły. W celu efektywnego zaprezentowania problematyki technicznej zastosuj się do wskazówek prezentacji Dale Carnegie Training®.   Rozważ jakim czasem dysponujesz i przygotuj się do organizacji materiału. Zawęź temat. Wyraźnie podziel prezentację na części. Zachowaj logiczny postęp argumentacji i nie odbiegaj od tematu. Zakończ prezentację streszczeniem, powtórzeniem kluczowych punktów lub logicznym wnioskiem. Cały czas pamiętaj o słuchaczach. Na przykład: pamiętaj, żeby dane były jasne, a przekazywane informacje dotyczyły tematu. Dostosuj poziom szczegółów oraz słownictwa do poziomu słuchaczy. Korzystaj z materiałów wizualnych na poparcie kluczowych argumentów czy punktów. Otwierając się na potrzeby słuchaczy, znajdziesz w nich bardziej uważną publiczność. Stanisław Celmer celmer@krrit.gov.pl

Akty prawne USTAWA O RADIOFONII I TELEWIZJI z dnia 29 grudnia 1992 r. ROZPORZĄDZENIA KRAJOWEJ RADY RADIOFONII I TELEWIZJI w sprawie sposobu prowadzenia działalności reklamowej i telesprzedaży w programach radiowych i telewizyjnych w sprawie sposobu sponsorowania audycji lub innych przekazów We wprowadzeniu wyjaśnij słuchaczom znaczenie tematu. Przedstaw krótki przegląd prezentacji oraz zaznacz znaczenie, jakie może ona mieć dla publiczności. Podczas doboru słownictwa, przykładów oraz ilustracji weź pod uwagę zainteresowanie słuchaczy tematem oraz ich znajomość rzeczy. Skoncentruj się na znaczeniu, jakie temat ma dla słuchaczy, a będą oni uważniej słuchali.

Ustawa z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe Art. 36.  4. Wydawca i redaktor mają prawo odmówić zamieszczenia ogłoszenia i reklamy, jeżeli ich treść lub forma jest sprzeczna z linią programową bądź charakterem publikacji. Jeśli omawiasz kilka argumentów, kroków czy problemów kluczowych powtórz procedurę wielokrotnie. Stwierdź, czy słuchacze są w stanie zrozumieć nowy pomysł, nauczyć się metody, czy zagłębić się bardziej w znane już pojęcie. Każdy punkt zaopatruj w odpowiednie wyjaśnienie. Uzupełniaj prezentację stosownymi danymi technicznym na wydrukach, dyskietkach, przez pocztę e-mail lub Internet. Każdy krok rozwijaj odpowiednio, tak aby utrzymać kontakt ze słuchaczami.

Ustawa o ritv reklamą jest każdy przekaz, nie pochodzący od nadawcy, zmierzający do promocji sprzedaży albo innych form korzystania z towarów lub usług, popierania określonych spraw lub idei albo osiągnięcia innego efektu pożądanego przez reklamodawcę, nadawany za opłatą lub inną formą wynagrodzenia Jeśli omawiasz kilka argumentów, kroków czy problemów kluczowych powtórz procedurę wielokrotnie. Stwierdź, czy słuchacze są w stanie zrozumieć nowy pomysł, nauczyć się metody, czy zagłębić się bardziej w znane już pojęcie. Każdy punkt zaopatruj w odpowiednie wyjaśnienie. Uzupełniaj prezentację stosownymi danymi technicznym na wydrukach, dyskietkach, przez pocztę e-mail lub Internet. Każdy krok rozwijaj odpowiednio, tak aby utrzymać kontakt ze słuchaczami.

Konstytucja RP Art. 54.  1. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji. 2. Cenzura prewencyjna środków społecznego przekazu oraz koncesjonowanie prasy są zakazane. Ustawa może wprowadzić obowiązek uprzedniego uzyskania koncesji na prowadzenie stacji radiowej lub telewizyjnej. Jeśli omawiasz kilka argumentów, kroków czy problemów kluczowych powtórz procedurę wielokrotnie. Stwierdź, czy słuchacze są w stanie zrozumieć nowy pomysł, nauczyć się metody, czy zagłębić się bardziej w znane już pojęcie. Każdy punkt zaopatruj w odpowiednie wyjaśnienie. Uzupełniaj prezentację stosownymi danymi technicznym na wydrukach, dyskietkach, przez pocztę e-mail lub Internet. Każdy krok rozwijaj odpowiednio, tak aby utrzymać kontakt ze słuchaczami.

Ustawa o ritv Art. 13.  1. Nadawca kształtuje program samodzielnie w zakresie zadań określonych w art. 1 ust. 1 i ponosi odpowiedzialność za jego treść. 2. Przepis ust. 1 nie narusza przepisów dotyczących odpowiedzialności innych osób za treść poszczególnych audycji, reklam lub innych przekazów Jeśli omawiasz kilka argumentów, kroków czy problemów kluczowych powtórz procedurę wielokrotnie. Stwierdź, czy słuchacze są w stanie zrozumieć nowy pomysł, nauczyć się metody, czy zagłębić się bardziej w znane już pojęcie. Każdy punkt zaopatruj w odpowiednie wyjaśnienie. Uzupełniaj prezentację stosownymi danymi technicznym na wydrukach, dyskietkach, przez pocztę e-mail lub Internet. Każdy krok rozwijaj odpowiednio, tak aby utrzymać kontakt ze słuchaczami.

Ustawa o ritv Art. 16.  1. Reklamy powinny być wyraźnie wyodrębnione w programie i oznaczone w sposób niebudzący wątpliwości, że są reklamami i nie pochodzą od nadawcy. Dotyczy to odpowiednio telesprzedaży Jeśli omawiasz kilka argumentów, kroków czy problemów kluczowych powtórz procedurę wielokrotnie. Stwierdź, czy słuchacze są w stanie zrozumieć nowy pomysł, nauczyć się metody, czy zagłębić się bardziej w znane już pojęcie. Każdy punkt zaopatruj w odpowiednie wyjaśnienie. Uzupełniaj prezentację stosownymi danymi technicznym na wydrukach, dyskietkach, przez pocztę e-mail lub Internet. Każdy krok rozwijaj odpowiednio, tak aby utrzymać kontakt ze słuchaczami.

Rozporządzenie „o reklamie” Przy podejmowaniu decyzji o nadaniu reklamy lub telesprzedaży nadawca powinien uwzględnić charakter audycji poprzedzających i następujących po przekazach Jeśli omawiasz kilka argumentów, kroków czy problemów kluczowych powtórz procedurę wielokrotnie. Stwierdź, czy słuchacze są w stanie zrozumieć nowy pomysł, nauczyć się metody, czy zagłębić się bardziej w znane już pojęcie. Każdy punkt zaopatruj w odpowiednie wyjaśnienie. Uzupełniaj prezentację stosownymi danymi technicznym na wydrukach, dyskietkach, przez pocztę e-mail lub Internet. Każdy krok rozwijaj odpowiednio, tak aby utrzymać kontakt ze słuchaczami.

Rozporządzenie „o reklamie” W reklamach zakazane jest wykorzystywanie głosu lub wizerunku osób, które prowadziły audycje informacyjne i publicystyczne lub audycje dla dzieci w programie radiowym lub telewizyjnym w okresie krótszym niż 3 miesiące przed nadaniem reklamy Jeśli omawiasz kilka argumentów, kroków czy problemów kluczowych powtórz procedurę wielokrotnie. Stwierdź, czy słuchacze są w stanie zrozumieć nowy pomysł, nauczyć się metody, czy zagłębić się bardziej w znane już pojęcie. Każdy punkt zaopatruj w odpowiednie wyjaśnienie. Uzupełniaj prezentację stosownymi danymi technicznym na wydrukach, dyskietkach, przez pocztę e-mail lub Internet. Każdy krok rozwijaj odpowiednio, tak aby utrzymać kontakt ze słuchaczami.

Ustawa o ritv Art. 16a.  1. Reklamy i telesprzedaż są nadawane pomiędzy audycjami, z zastrzeżeniem ust. 2-7. 2. Audycję można przerwać w celu nadania reklamy lub telesprzedaży, o ile nie stanowi to uszczerbku dla wartości audycji i nie narusza uprawnień właścicieli praw autorskich Jeśli omawiasz kilka argumentów, kroków czy problemów kluczowych powtórz procedurę wielokrotnie. Stwierdź, czy słuchacze są w stanie zrozumieć nowy pomysł, nauczyć się metody, czy zagłębić się bardziej w znane już pojęcie. Każdy punkt zaopatruj w odpowiednie wyjaśnienie. Uzupełniaj prezentację stosownymi danymi technicznym na wydrukach, dyskietkach, przez pocztę e-mail lub Internet. Każdy krok rozwijaj odpowiednio, tak aby utrzymać kontakt ze słuchaczami.

Ustawa o ritv Art. 16a.  3. W transmisjach zawodów sportowych zawierających przerwy wynikające z przepisów ich rozgrywania, transmisjach innych wydarzeń zawierających przerwy oraz w audycjach składających się z autonomicznych części, reklamy lub telesprzedaż mogą być nadawane wyłącznie w tych przerwach lub pomiędzy poszczególnymi częściami Jeśli omawiasz kilka argumentów, kroków czy problemów kluczowych powtórz procedurę wielokrotnie. Stwierdź, czy słuchacze są w stanie zrozumieć nowy pomysł, nauczyć się metody, czy zagłębić się bardziej w znane już pojęcie. Każdy punkt zaopatruj w odpowiednie wyjaśnienie. Uzupełniaj prezentację stosownymi danymi technicznym na wydrukach, dyskietkach, przez pocztę e-mail lub Internet. Każdy krok rozwijaj odpowiednio, tak aby utrzymać kontakt ze słuchaczami.

Ustawa o ritv Art. 16a.  4. Filmy fabularne i filmy telewizyjne, z wyłączeniem serii, seriali i audycji dokumentalnych, trwające ponad 45 minut, mogą być przerwane, w celu nadania reklam lub telesprzedaży, wyłącznie jeden raz podczas każdego okresu pełnych 45 minut. Kolejne przerwy w celu nadania reklam lub telesprzedaży są dopuszczalne, jeżeli film trwa co najmniej 20 minut dłużej niż dwa lub więcej okresów pełnych 45 minut. Jeśli omawiasz kilka argumentów, kroków czy problemów kluczowych powtórz procedurę wielokrotnie. Stwierdź, czy słuchacze są w stanie zrozumieć nowy pomysł, nauczyć się metody, czy zagłębić się bardziej w znane już pojęcie. Każdy punkt zaopatruj w odpowiednie wyjaśnienie. Uzupełniaj prezentację stosownymi danymi technicznym na wydrukach, dyskietkach, przez pocztę e-mail lub Internet. Każdy krok rozwijaj odpowiednio, tak aby utrzymać kontakt ze słuchaczami.

Ustawa o ritv Art. 16a.  5. Audycje inne niż określone w ust. 3 mogą być przerywane w celu nadania reklam lub telesprzedaży, jeżeli okres pomiędzy kolejnymi przerwami w danej audycji wynosi w programie telewizyjnym co najmniej 20 minut, a w programie radiowym co najmniej 10 minut

Ustawa o ritv Art. 16a.  6. Nie można przerywać w celu nadania reklam lub telesprzedaży: 1) serwisów informacyjnych i magazynów na temat aktualnych wydarzeń, 2) audycji o treści religijnej, Jeśli omawiasz kilka argumentów, kroków czy problemów kluczowych powtórz procedurę wielokrotnie. Stwierdź, czy słuchacze są w stanie zrozumieć nowy pomysł, nauczyć się metody, czy zagłębić się bardziej w znane już pojęcie. Każdy punkt zaopatruj w odpowiednie wyjaśnienie. Uzupełniaj prezentację stosownymi danymi technicznym na wydrukach, dyskietkach, przez pocztę e-mail lub Internet. Każdy krok rozwijaj odpowiednio, tak aby utrzymać kontakt ze słuchaczami.

Ustawa o ritv Art. 16a.  6. Nie można przerywać w celu nadania reklam lub telesprzedaży: 3) audycji publicystycznych i dokumentalnych o czasie krótszym niż 30 minut; jeżeli czas ich emisji wynosi co najmniej 30 minut, stosuje się przepisy ust. 2-5; 4) audycji przeznaczonych dla dzieci.

Ustawa o ritv Art. 16a.  7. Nie można przerywać w celu nadania reklam lub telesprzedaży audycji w programach publicznej radiofonii i telewizji, z wyjątkiem audycji, o których mowa w ust. 3 Jeśli omawiasz kilka argumentów, kroków czy problemów kluczowych powtórz procedurę wielokrotnie. Stwierdź, czy słuchacze są w stanie zrozumieć nowy pomysł, nauczyć się metody, czy zagłębić się bardziej w znane już pojęcie. Każdy punkt zaopatruj w odpowiednie wyjaśnienie. Uzupełniaj prezentację stosownymi danymi technicznym na wydrukach, dyskietkach, przez pocztę e-mail lub Internet. Każdy krok rozwijaj odpowiednio, tak aby utrzymać kontakt ze słuchaczami.

Ustawa o ritv Art. 16b. 1. Zakazane jest nadawanie reklamy: 1) wyrobów tytoniowych, rekwizytów tytoniowych, produktów imitujących wyroby tytoniowe lub rekwizyty tytoniowe oraz symboli związanych z używaniem tytoniu, w zakresie regulowanym przez ustawę z dnia 9 listopada 1995 r. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych Jeśli omawiasz kilka argumentów, kroków czy problemów kluczowych powtórz procedurę wielokrotnie. Stwierdź, czy słuchacze są w stanie zrozumieć nowy pomysł, nauczyć się metody, czy zagłębić się bardziej w znane już pojęcie. Każdy punkt zaopatruj w odpowiednie wyjaśnienie. Uzupełniaj prezentację stosownymi danymi technicznym na wydrukach, dyskietkach, przez pocztę e-mail lub Internet. Każdy krok rozwijaj odpowiednio, tak aby utrzymać kontakt ze słuchaczami.

Ustawa o ritv Art. 16b. 1. Zakazane jest nadawanie reklamy: 2) napojów alkoholowych, w zakresie regulowanym przez ustawę z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi Jeśli omawiasz kilka argumentów, kroków czy problemów kluczowych powtórz procedurę wielokrotnie. Stwierdź, czy słuchacze są w stanie zrozumieć nowy pomysł, nauczyć się metody, czy zagłębić się bardziej w znane już pojęcie. Każdy punkt zaopatruj w odpowiednie wyjaśnienie. Uzupełniaj prezentację stosownymi danymi technicznym na wydrukach, dyskietkach, przez pocztę e-mail lub Internet. Każdy krok rozwijaj odpowiednio, tak aby utrzymać kontakt ze słuchaczami.

Ustawa o ritv Art. 16b. 1. Zakazane jest nadawanie reklamy: 3) usług medycznych, w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 91, poz. 408, z późn. zm.3)), świadczonych wyłącznie na podstawie skierowania lekarza Jeśli omawiasz kilka argumentów, kroków czy problemów kluczowych powtórz procedurę wielokrotnie. Stwierdź, czy słuchacze są w stanie zrozumieć nowy pomysł, nauczyć się metody, czy zagłębić się bardziej w znane już pojęcie. Każdy punkt zaopatruj w odpowiednie wyjaśnienie. Uzupełniaj prezentację stosownymi danymi technicznym na wydrukach, dyskietkach, przez pocztę e-mail lub Internet. Każdy krok rozwijaj odpowiednio, tak aby utrzymać kontakt ze słuchaczami.

Ustawa o ritv Art. 16b. 1. Zakazane jest nadawanie reklamy: 4) produktów leczniczych, w zakresie regulowanym przez ustawę z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne Jeśli omawiasz kilka argumentów, kroków czy problemów kluczowych powtórz procedurę wielokrotnie. Stwierdź, czy słuchacze są w stanie zrozumieć nowy pomysł, nauczyć się metody, czy zagłębić się bardziej w znane już pojęcie. Każdy punkt zaopatruj w odpowiednie wyjaśnienie. Uzupełniaj prezentację stosownymi danymi technicznym na wydrukach, dyskietkach, przez pocztę e-mail lub Internet. Każdy krok rozwijaj odpowiednio, tak aby utrzymać kontakt ze słuchaczami.

Ustawa o ritv Art. 16b. 1. Zakazane jest nadawanie reklamy: 5) wideoloterii, gier cylindrycznych, gier w karty, gier w kości, zakładów wzajemnych, gier na automatach, w zakresie regulowanym ustawą z dnia 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych Jeśli omawiasz kilka argumentów, kroków czy problemów kluczowych powtórz procedurę wielokrotnie. Stwierdź, czy słuchacze są w stanie zrozumieć nowy pomysł, nauczyć się metody, czy zagłębić się bardziej w znane już pojęcie. Każdy punkt zaopatruj w odpowiednie wyjaśnienie. Uzupełniaj prezentację stosownymi danymi technicznym na wydrukach, dyskietkach, przez pocztę e-mail lub Internet. Każdy krok rozwijaj odpowiednio, tak aby utrzymać kontakt ze słuchaczami.

Ustawa o ritv Art. 16b. 2. Zakazane jest nadawanie reklam: 1) nawołujących bezpośrednio małoletnich do nabywania produktów lub usług, 2) zachęcających małoletnich do wywierania presji na rodziców lub inne osoby w celu skłonienia ich do zakupu reklamowanych produktów lub usług Jeśli omawiasz kilka argumentów, kroków czy problemów kluczowych powtórz procedurę wielokrotnie. Stwierdź, czy słuchacze są w stanie zrozumieć nowy pomysł, nauczyć się metody, czy zagłębić się bardziej w znane już pojęcie. Każdy punkt zaopatruj w odpowiednie wyjaśnienie. Uzupełniaj prezentację stosownymi danymi technicznym na wydrukach, dyskietkach, przez pocztę e-mail lub Internet. Każdy krok rozwijaj odpowiednio, tak aby utrzymać kontakt ze słuchaczami.

Ustawa o ritv Art. 16b. 2. Zakazane jest nadawanie reklam: 3) wykorzystujących zaufanie małoletnich, jakie pokładają oni w rodzicach, nauczycielach i innych osobach, 4) w nieuzasadniony sposób ukazujących małoletnich w niebezpiecznych sytuacjach, 5) oddziałujących w sposób ukryty na podświadomość Jeśli omawiasz kilka argumentów, kroków czy problemów kluczowych powtórz procedurę wielokrotnie. Stwierdź, czy słuchacze są w stanie zrozumieć nowy pomysł, nauczyć się metody, czy zagłębić się bardziej w znane już pojęcie. Każdy punkt zaopatruj w odpowiednie wyjaśnienie. Uzupełniaj prezentację stosownymi danymi technicznym na wydrukach, dyskietkach, przez pocztę e-mail lub Internet. Każdy krok rozwijaj odpowiednio, tak aby utrzymać kontakt ze słuchaczami.

Peugeot

Rama znak

Ustawa o ritv Art. 16b. 3. Reklama nie może: 1) naruszać godności ludzkiej, 2) zawierać treści dyskryminujących ze względu na rasę, płeć lub narodowość, 3) ranić przekonań religijnych lub politycznych, 4) zagrażać fizycznemu, psychicznemu lub moralnemu rozwojowi niepełnoletnich, 5) sprzyjać zachowaniom zagrażającym zdrowiu, bezpieczeństwu lub ochronie środowiska. Jeśli omawiasz kilka argumentów, kroków czy problemów kluczowych powtórz procedurę wielokrotnie. Stwierdź, czy słuchacze są w stanie zrozumieć nowy pomysł, nauczyć się metody, czy zagłębić się bardziej w znane już pojęcie. Każdy punkt zaopatruj w odpowiednie wyjaśnienie. Uzupełniaj prezentację stosownymi danymi technicznym na wydrukach, dyskietkach, przez pocztę e-mail lub Internet. Każdy krok rozwijaj odpowiednio, tak aby utrzymać kontakt ze słuchaczami.

Tymbark

Winiary

Dziękuję za uwagę celmer@krrit.gov.pl Ustal zakończenie prezentacji najlepsze dla publiczności i dla prezentacji. Zakończ streszczeniem; zaoferuj alternatywy; zaproponuj strategię; zasugeruj plan; ustanów cel. Trzymaj się tematu podczas całej prezentacji, a łatwiej osiągniesz swój cel.