Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Borkowie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SZEŚCIOLATEK W NASZEJ SZKOLE Szkoła Podstawowa Nr 2 im
Advertisements

„PROJEKTOR – wolontariat studencki”
Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy
„Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I – III szkół podstawowych” Projekt realizowany w ramach projektów systemowych MEN i beneficjentów.
FORMY POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ W SZKOLE
Wyrównywanie szans edukacyjnych
PROGRAM ROZWOJU PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR
INFORMACJE DLA SZKÓŁ.
INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA
ZESPÓŁ SZKÓŁ W ZAWOI WILCZNEJ im. Ks. Kardynała Karola Wojtyły
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
ZESPÓŁ SZKÓŁ w WICHOWIE
KONCEPCJA FUNKCJONOWANIA I ROZWOJU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 IM. JANINY MAJKOWSKIEJ W SIERADZU NA LATA KONCEPCJA FUNKCJONOWANIA I ROZWOJU SZKOŁY.
Koncepcja pracy szkoły
„Dajmy dzieciom skrzydła
Sześciolatek w szkole ZESPÓŁ SZKÓŁ W TUŁAWKACH. Zagadnienia: I. Działania organizacyjne związane z przyjęciem sześciolatków do szkoły II. Wzbogacenie.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 W BYTOMIU.
KLUB OPIEKI POZALEKCYJNEJ WSPÓLNA CHATA. Klub Opieki Pozalekcyjnej w naszej szkole istnieje od 1995 r. Jest integralną częścią świetlicy szkolnej. Zajęcia.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Nasza szkoła znajduje się w Olsztynie, stolicy Warmii i Mazur, krainy tysiąca jezior w samym jej sercu – dorzeczu Łyny i Pasłęki – naszej Małej ojczyzny.
Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Poskwitowie
Podsumowanie realizacji projektu Czym skorupka za młodu nasiąknie… Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I, II, III szkół podstawowych w Gminie.
NASZE DZIECI W NASZEJ SZKOLE
DYREKTOR SZKOŁY – RENATA CIEŚLAK. KILKA SŁÓW O NAS Oddział przedszkolny jest grupą przyjazną, przygotowującą dzieci do podjęcia nauki w szkole. Szkoła.
Patent żabki Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielawie.
INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego Projekt.
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
Zespół Administracyjny Oświaty ul. Akademicka Słubice Tel
WYCHOWANIE DZIECI WSPÓLNYM CELEM RODZINY I SZKOŁY
RODZICE CENIĄ:  DOBRY KONTAKT Z NAUCZYCIELAMI  PROMOWANIE ZDROWIA PRZEZ SZKOŁĘ  DUŻA ILOŚĆ ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH  INTERESUJĄCE SPOTKANIA, WARSZTATY.
ZAPRASZAMY 6-LATKI DO NASZEJ SZKOŁY.
Gimnazjum im. Jana Pawła II w Choceniu Klasa Terapeutyczna.
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
Publiczne Gimnazjum nr 2 to szkoła nowoczesna: a korytarze przestronne i słoneczne. sale lekcyjne są jasne i kolorowe.
Tel./fax (0 42)
Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 4 w Knurowie
SZEŚCIOLATEK W SZKOLE. ZABAWA JEST NAUKĄ, NAUKA ZABAWĄ. IM WIĘCEJ ZABAWY, TYM WIECEJ NAUKI. /Glenn Doman/
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY NR 4 (dla Dzieci Niesłyszących) Łódź ul. Krzywickiego 20
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 170 UL. MIEDZIANA 1/3 90 – 038 ŁÓDŹ telefon: mail:
Tel
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 28 im. Adama Mickiewicza w Radomiu Publiczna Szkoła Podstawowa nr 28 im. Adama Mickiewicza w Radomiu położona jest w cichym.
Nasz adres: Łódź ul. Elsnera 8.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr ul. Jaracza 44/ Łódź
Publiczna Szko ł a Podstawowa nr 6 z Oddzia ł ami Integracyjnym im. Or ł a Bia ł ego ul. Paderewskiego 36 tel –
Szkoła Podstawowa nr 203 w Łodzi Łódź Pomorska 437 Tel:
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 31 IM. KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W RADOMIU.
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 111 w Łodzi ul. Jaracza 44/ Łódź
Szkoła Podstawowa Nr Kraków ul. Bolesława Śmiałego 6 tel: (12) im Św. Benedykta z Nursji w Krakowie.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 170 UL. MIEDZIANA 1/3 90 – 038 ŁÓDŹ telefon: mail:
W bieżącym roku nasza Szkoła obchodzi 70-lecie powstania placówki i 10-lecie nadania imienia Księdza Jana Twardowskiego.
SP 160 ul.A.Struga24A Tel
Publiczna Szkoła Podstawowa „Mileszki” ul.Pomorska Łódź
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH NR 6 W ŁODZI. Szkoła mieści się w pięknej, secesyjnej kamienicy w samym sercu miasta. Usytuowanie:
Szkoła Podstawowa w Wytomyślu. Szkoła Podstawowa w Wytomyślu zaprasza do zapoznania się z ofertą edukacyjną placówki i zachęca rodziców dzieci w wieku.
ZESPÓŁ SZKOLNO- PRZEDSZKOLNY IM. JANA PAWŁA II W RUDNIKACH
5 i 6-LATEK W ODDZIALE PRZEDSZKOLNYM
Szkoła Podstawowa nr 214 Ul. Fontany 1.
„ Kiedy śmieje się dziecko,. śmieje się cały świat”
Szkoła Podstawowa Integracyjna Nr 317
Realizacja podstawy programowej na II etapie edukacyjnym
Szkoła Podstawowa nr 225 im. Józefa Gardeckiego w Warszawie
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
5-cio i 6-LATEK W ODDZIALE PRZEDSZKOLNYM
Szkoła Podstawowa nr 236 z Oddziałami Integracyjnymi im
Szkoła Podstawowa nr 225 im. Józefa Gardeckiego w Warszawie
„Kiedy śmieje się dziecko,. śmieje się cały świat”
Koncepcja funkcjonowania i rozwoju Zespołu Szkół im
Zapis prezentacji:

Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Borkowie

O szkole… Ilość oddziałów: 8 Ilość dzieci: 158 Ilość nauczycieli: 14 – 10 dyplomowanych, 2 mianowanych, 2 kontraktowych 13 nauczycieli posiada kwalifikacje do nauczania dwóch lub więcej przedmiotów

Działania szkoły, które umożliwiają osiąganie wysokich wyników przez uczniów: udział w ciekawych programach i projektach, oferta zajęć pozalekcyjnych dostosowana do potrzeb uczniów, systematycznie wzbogacana baza dydaktyczna, współpraca ze środowiskiem.

Programy i projekty: Socrates – Comenius W projekcie "Muzyka, sztuka i literatura w życiu europejskich dzieci„ brały udział szkoły z Belgii, Niemiec i Wielkiej Brytanii Projekt stworzył uczniom i nauczycielom możliwość wspólnej pracy nad wybranymi tematami w ramach zajęć szkolnych, wymiany doświadczeń, badania aspektów europejskiej różnorodności kulturowej i środowiskowej. Efektem pracy nad projektem były prace pisemne, plastyczne, wiersze, płyty CD. W projekcie wykorzystano nowoczesne technologie.

London Eye

Zwiedzanie szkoły w Brentwood

W Brukseli

Podczas zajęć w szkole belgijskiej

Podczas nagrań w studiu Radia Gdańsk

Program wyrównywania szans Program „Wiedzieć więcej, umieć lepiej, zrobić dokładniej” był skierowany do uczniów, którzy przejawiają zainteresowania teatrem, sztuką, nauką języka angielskiego, informatyką oraz dla uczniów, którzy z powodu swoich dysfunkcji mają problemy z przyswojeniem sobie tych obszarów wiedzy. Program umożliwił zagospodarowanie czasu wolnego poprzez udział w zajęciach pozalekcyjnych z zakresu informatyki, zajęć teatralnych, języka angielskiego, terapii pedagogicznej oraz logopedii. Program również zapewnił dzieciom kontakt z nowoczesnymi pomocami dydaktycznymi oraz przybliżył świat teatru („Piękna i Bestia”).

Opowieść Wigilijna

"PROJEKTOR - wolontariat studencki" jest programem Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności realizowanym w Polsce przez Fundację Rozwoju Wolontariatu. Celem projektu jest dotarcie do dzieci i młodzieży z małych miejscowości z aktywnością i wiedzą studentów, którzy przekazują pozytywne wzorce osobowe i swoją postawą zachęcają uczniów do dalszego rozwoju.

Korzyści dla szkoły zainspirowanie dzieci do nauki i twórczego rozwoju wzbogacenie oferty edukacyjnej szkoły poprzez zajęcia dydaktyczne prowadzone przez studentów – bez ponoszenia dodatkowych kosztów zachęcenie dzieci do aktywnego, twórczego i niekonwencjonalnego spędzania czasu wolnego stymulacja uczniów do rozwoju osobistego oraz wzmocnienia ich dążeń do uzyskania wyższego wykształcenia przekształcenie szkoły w atrakcyjne centrum kulturalne nawiązanie współpracy z uczelniami

Zabawy integracyjne

Projekt „Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III…” zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji; zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych; zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.

Współpraca z CARITAS Archidiecezji Gdańskiej Udział w zajęciach świetlicy opiekuńczo-wychowawczej: zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci (warsztaty fotograficzne, zajęcia artystyczne), cykl zajęć związanych z poznawaniem regionu (wycieczki, nauka tańca), organizowanie wypoczynku letniego (obozy, kolonie).

Program ABC XXI - Cała Polska czyta dzieciom Istotą programu jest codzienne głośne czytanie dzieciom dla przyjemności. Bibliotekarz i wychowawcy świetlicy czytają klasykę literatury dziecięcej oraz książki, które niedawno ukazały się na rynku wydawniczym. Celem programu jest doskonalenie umiejętności językowych, poprawienie wzajemnych relacji między uczniami. Dzięki codziennym, dobrym praktykom wzrasta poziom wypowiedzi pisemnych i ustnych. Uczniowie rozwijają swoją wyobraźnię i pamięć oraz kształtują inteligencję emocjonalną.

Zajęcia pozalekcyjne terapia pedagogiczna, terapia logopedyczna, zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, zajęcia dla uczniów zdolnych, dodatkowe zajęcia dla uczniów klasy VI, przygotowujące do sprawdzianu, kółko matematyczne, kółko teatralne, kółko muzyczne, SKS, nauka języka angielskiego w oddziale przedszkolnym.

Wzbogacanie bazy dydaktycznej 6 zestawów multimedialnych (tablice, projektory, laptopy, nagłośnienie, drukarki…), bogate wyposażenie gabinetów terapii pedagogicznej i logopedycznej w sprzęt komputerowy i oprogramowanie specjalistyczne, Wykorzystywanie multibooków podczas zajęć lekcyjnych

Podsumowanie Realizacja przedstawionych działań możliwa jest dzięki: efektywnej współpracy z organem prowadzącym i nadzorującym, radami sołeckimi, rodzicami pozyskiwaniu sponsorów wykwalifikowanej, stałej kadrze nauczycielskiej, przyjaznej atmosferze.

„Nauka w szkołach powinna być prowadzona w taki sposób, aby uczniowie uważali ją za cenny dar, a nie za ciężki obowiązek.” /Albert Einstein/ „Troska o dziecko jest pierwszym i podstawowym sprawdzianem stosunku człowieka do człowieka.” /Jan Paweł II/