PR jako piąta władza 25 - 26 października 2005r. Centrum Konferencyjno Apartamentowe Warszawa Wilanów.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Uniwersytet Łódzki - Start w karierę Październik -Grudzień 2011.
Advertisements

„Na dobry początek – staż”
Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL. Założenia i metodologia walidacji kompetencji.
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
CENTRUM SZKOLEŃ I DORADZTWA ZAWODOWEGO UKSW
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Jak zatrzymać najlepszych pracowników?
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
SPIN Kreowanie informacji jako zasadniczy element procesu nawiązywania i utrzymywania współpracy z mediami.
Działania finansowane ze środków Unii Europejskiej
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
Internetowa Akademia Biznesu
1 Największy projekt edukacyjny w Europie Studia podyplomowe dla kadr zarządzających i pracowników przedsiębiorstw.
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
Łódź, 18 marca 2011 r. Konferencja podsumowująca realizację projektu Kompleksowy program podnoszenia kwalifikacji zawodowych uczniów Technikum Urządzeń
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
CC Group Rola i znaczenie relacji inwestorskich dla spółek giełdowych
Fundacja Polskich Kawalerów Maltańskich w Warszawie "Pomoc Maltańska"
Ryszard Solski, Sigma International
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski.
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Polski system medialny
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
Katedra Marketingu Usług
Reklama jest zjawiskiem ściśle związanym z gospodarką rynkową i stanowi jej integralną część.
WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ UCZELNI – ZAŁÓŻ FIRMĘ OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA NAUKOWA Przedsiębiorczość akademicka. Stan i możliwości rozwoju w woj. opolskim. Opole,
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Konkurs Młodzi w Łodzi – Językowzięci to kolejna inicjatywa programu Młodzi w Łodzi adresowana – oprócz studentów - także do absolwentów.
Od pijaru do Public Relations
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE Instytut Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu SPECJALNOŚĆ: PUBLIC RELATIONS.
Projekt finansowany z budżetu województwa Dolnośląskiego
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
Problem tłumaczy i tłumaczeń migowych
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
Strategia rozwoju SBP na lata Sprawozdanie Maria Burchard ZG SBP.
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Norbert Kubiak Łukasz Łapanowski Aleksandra Nike Bartłomiej Stawski.
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
PROMOCJA TURYSTYKI WIEJSKIEJ W POLSCE DOŚWIADCZENIA I WYZWANIA
ROK SZKOLNY 2011/2012. W klasie realizowany będzie program liceum ogólnokształcącego z przedmiotami rozszerzonymi: język polski wiedza o kulturze język.
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE
COACHING WEEK Zapraszamy na cykl konferencji w ramach które odbędą się
Co się zdarzy w Polskim PR w najbliższych latach?
Media Społecznościowe
Technik Organizacji Reklamy
Dlaczego warto studiować socjologię mediów w APS?
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
PROPOZYCJA WSPÓŁPRACY – audycja telewizyjna
DZIENNIKARSTWO MODOWE
BIURO KARIER Otwieramy drzwi do kariery Kontakt Biuro Karier UAM ul. Zwierzyniecka 7c Poznań
Program „Bezpieczna Chemia” jako element służący poprawie bezpieczeństwa w polskim przemyśle chemicznym 1.
TECHNIK HANDLOWIEC.
Praca rzecznika prasowego i biura promocji Uczelni w odczuciu rektora Ryszard Tadeusiewicz Były rektor…
Chcesz dołączyć do specjalności DZIENNIKARSTWO I PR? Zapisz się już dziś! Kontakt: dr Monika Grzelka lub pokój 303
Katedra Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Łódzkiego Łódź 2015 Informacja – droga do przyszłości.
Slajd nr 1 Strategiczne Zarządzanie Marketingowe Specjalność II stopnia.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
Prodziekan Wydziału Socjologii AH; Pełnione funkcje: W latach 1973 – 1988 Instytut Socjologii U.W. Zakład Socjologii Pracy i Organizacji. Lata 1988 – 89.
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W SOSNOWCU ul. Gen. Grota Roweckiego 64 OFERTA EDUKACYJNA W ROKU SZKOLNYM 2016/2017.
Alicja Ziółek kl. VI B. Dziennikarz: osoba zajmująca się przygotowaniem i prezentowaniem materiałów w środkach masowego przekazu tj. prasa, radio, telewizja,
Deklaracje uczestnictwa w specjalności
MÓJ ZAWÓD.
Deklaracje uczestnictwa w specjalności
10 Najnowszych Trendów Public Relations
kierownik specjalności:
MARKETING INTERNETOWY
Czy wiesz? Jak przygotować dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny)? Gdzie szukać ofert pracy i informacji o miejscach pracy ? Jak przygotować.
Zapis prezentacji:

PR jako piąta władza października 2005r. Centrum Konferencyjno Apartamentowe Warszawa Wilanów

Do Twoich obowiązków należą kontakty z mediami? Do Twoich obowiązków należą kontakty z mediami? TAK NIE

Dlatego wiesz, że: umiejętne kontakty służb PR z mediami mają ogromne znaczenie w kształtowaniu wizerunku firmy i wymagają one stałego podnoszenia kwalifikacji. umiejętne kontakty służb PR z mediami mają ogromne znaczenie w kształtowaniu wizerunku firmy i wymagają one stałego podnoszenia kwalifikacji. TAK

Warto dowiedzieć się, że: umiejętne kontakty służb PR z mediami mają ogromne znaczenie w kształtowaniu wizerunku firmy i wymagają one stałego podnoszenia kwalifikacji. umiejętne kontakty służb PR z mediami mają ogromne znaczenie w kształtowaniu wizerunku firmy i wymagają one stałego podnoszenia kwalifikacji. NIE

Warto, żebyś dowiedział się, że: zmieniają się techniki zdobywania informacji przez dziennikarzy, zmieniają się techniki zdobywania informacji przez dziennikarzy, powstają nowe sposoby przygotowania materiałów do publikacji i emisji, powstają nowe sposoby przygotowania materiałów do publikacji i emisji, coraz ważniejsza jest szybkość reakcji na pojawiające się problemy, coraz ważniejsza jest szybkość reakcji na pojawiające się problemy, następuje ewolucja przepisów prawnych regulujących dostęp do informacji i odpowiedzialność dziennikarską. następuje ewolucja przepisów prawnych regulujących dostęp do informacji i odpowiedzialność dziennikarską. To pierwsze argumenty by wziąć udział w warsztatach Argumenty i dowody Potrzebujesz dowodu? TAK NIE

Jak wykazały badania przeprowadzone w USA, ponad 60 proc. zawartości merytorycznej takich pism jak New York Times czy Washington Post powstaje na podstawie materiałów pochodzących od specjalistów PR. (źródło: Leon V. Sigal, Reporters and Officials, The Organization and Politics of Newsmaking) Autorzy tych badań twierdzą, że w mniej znanych pismach ten procent jest jeszcze wyższy. (źródło: vortal e-pr) Dowody

istotą media relations jest partnerstwo istotą media relations jest partnerstwo nienadążanie za potrzebami mediów przez służby PR, musi prowadzić do konfliktów, a więc negatywnie wpływać na wizerunek firmy nienadążanie za potrzebami mediów przez służby PR, musi prowadzić do konfliktów, a więc negatywnie wpływać na wizerunek firmy (przykładem CONSTAR czy SZTABY WYBORCZE niektórych ugrupowań) Argumenty i dowody To kolejne argumenty by wziąć udział w warsztatach Potrzebujesz dowodu? TAK NIE

Dojrzały rynek środków masowego przekazu, taki jak w USA, czy Wielkiej Brytanii, opiera się na informacjach pochodzących od służb public relations. Media i PR to naturalni partnerzy, nawzajem siebie potrzebujący. Tworzenie barier między nimi prowadzić może jedynie do degeneracji systemu obrotu informacją w Polsce. (źródło: vortal e-pr) Dowody

Specjaliści w zakresie komunikacji społecznej coraz częściej twierdzą, że PR staje się piątą władzą. Nieumiejętność posługiwania się zmieniającymi narzędziami w tej dziedzinie, może doprowadzić firmy do strat, a ich kierownictwu utrudnić karierę zawodową. Argumenty i dowody To ważny argument by wziąć udział w warsztatach Wciąż masz wątpliwość? TAK NIE

Ten test, pozwoli Ci ostatecznie podjąć decyzję. Odpowiedz sobie lub Masz doświadczenie w kontaktach z mediami. Masz doświadczenie w kontaktach z mediami. Znasz wielu dziennikarzy. Znasz wielu dziennikarzy. Potrafisz zorganizować konferencję prasową. Potrafisz zorganizować konferencję prasową. Codziennie czytasz gazety - regularnie czytasz też czasopisma. Codziennie czytasz gazety - regularnie czytasz też czasopisma. Regularnie oglądasz dzienniki i publicystykę w TV. Słuchasz radia. Regularnie oglądasz dzienniki i publicystykę w TV. Słuchasz radia. Znasz prawo prasowe. Znasz prawo prasowe. Potrafisz samodzielnie napisać publikację prasową. Potrafisz samodzielnie napisać publikację prasową. Sprostowania pisane przez Ciebie przynoszą oczekiwane efekty. Sprostowania pisane przez Ciebie przynoszą oczekiwane efekty. Wiesz na jakie rzeczy zwracać uwagę przy autoryzacji materiału dziennikarskiego. Wiesz na jakie rzeczy zwracać uwagę przy autoryzacji materiału dziennikarskiego. Wiesz jak postępować z mediami w sytuacjach kryzysowych. Wiesz jak postępować z mediami w sytuacjach kryzysowych. Potrafisz opracować plan działań media relations. Potrafisz opracować plan działań media relations. Potrafisz zinterpretować wskaźniki rynku mediów. Potrafisz zinterpretować wskaźniki rynku mediów. Biegle posługujesz się wszystkimi narzędziami media relations. Biegle posługujesz się wszystkimi narzędziami media relations. Test TTTT NNNN Pojawiły się odpowiedzi NIE? Zapraszamy na warsztaty

jak dzięki mediom kreować wizerunek, jak dzięki mediom kreować wizerunek, jak umiejętnie wykorzystać media do osiągnięcia założonych celów, jak umiejętnie wykorzystać media do osiągnięcia założonych celów, jak zainteresować dziennikarza tematem, jak zainteresować dziennikarza tematem, jak skutecznie pisać sprostowania i odpowiedzi, jak skutecznie pisać sprostowania i odpowiedzi, jak postępować z mediami w sytuacjach kryzysowych, jak postępować z mediami w sytuacjach kryzysowych, poznasz mechanizmy manipulacji medialnej, poznasz mechanizmy manipulacji medialnej, czarny PR – czy warto go stosować? czarny PR – czy warto go stosować? Dzięki tym warsztatom, dowiesz się: Kto Ci pomoże lepiej to zrozumieć?

Joanna Bastrzyk - Ceniony dydaktyk. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Katowicach, specjalista w zakresie public relations. Przez blisko dwa lata związana z Telewizją TVN jako spec. ds. public relations. Zarządza wizerunkiem artystów, m.in. Cezarego Pazury. Pracownik Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie – specjalizuje się w marketingu medialnym i public relations. Joanna Bastrzyk - Ceniony dydaktyk. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Katowicach, specjalista w zakresie public relations. Przez blisko dwa lata związana z Telewizją TVN jako spec. ds. public relations. Zarządza wizerunkiem artystów, m.in. Cezarego Pazury. Pracownik Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie – specjalizuje się w marketingu medialnym i public relations. Ona

Wiesław Gałązka - dziennikarz i publicysta, wieloletni dyrektor kreatywny w agencjach reklamowych, ekspert w zakresie etyki i prawa reklamy, mediów i public relations. Doradca medialny w sztabach wyborczych różnych ugrupowań politycznych latach 2000, 2001 i Prowadzi zajęcia w Podyplomowym Studium Komunikowania i Kreacji Wizerunku Publicznego w Instytucie Politologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Specjalista ds. marketingu politycznego. Wiesław Gałązka - dziennikarz i publicysta, wieloletni dyrektor kreatywny w agencjach reklamowych, ekspert w zakresie etyki i prawa reklamy, mediów i public relations. Doradca medialny w sztabach wyborczych różnych ugrupowań politycznych latach 2000, 2001 i Prowadzi zajęcia w Podyplomowym Studium Komunikowania i Kreacji Wizerunku Publicznego w Instytucie Politologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Specjalista ds. marketingu politycznego. On

Koszt uczestnictwa, który obejmuje – udział w dwóch dniach warsztatów w godz. 9.oo – 17.oo, materiały szkoleniowe, książka autorstwa Wiesława Gałązki Nie wystarczy być,... czyli od zera do lidera, serwis kawowy, lunch (każdego dnia), konsultacje z wykładowcami, również po warsztatach, ankieta poszkoleniowa, imienny certyfikat uczestnictwa. zgłoszenia do – zniżka 10% zgłoszenia do – zniżka 10% klienci PredomexRelations – zniżka 15% klienci PredomexRelations – zniżka 15% zgłoszenie 2 osób – zniżka 10% zgłoszenie 2 osób – zniżka 10% To nie jest koszt. To inwestycja! Pobierz formularz zgłoszeniowy pobierz.doc pobierz.pdf

Predomex Sp. z o.o tel/fax: Kontakt