Zdobądź przewagę nad konkurencją ! Bądź społecznie odpowiedzialny!

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Juan Pablo Concari Anzuola
Advertisements

Współpraca międzysektorowa na rzecz csr na Śląsku Rola instytucji publicznych w upowszechnianiu CSR w regionie. Katowice, 27 czerwca 2012.
Wyzwania w zarządzaniu prawnikami Pokolenia Y
Doświadczenia z budowania relacji między Wydziałem Ekonomiczno-Socjologicznym UŁ a jej otoczeniem – koncepcja Wydziałowej Rady Biznesu Dr Agnieszka Kurczewska,
Zaangażowanie jednostek samorządowych i urzędów pracy w działania na rzecz rozwoju ekonomii społecznej KRZYSZTOF MARGOL.
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne II stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Współpraca międzysektorowa na rzecz CSR: formy, korzyści
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Konferencja Odpowiedzialny Biznes 2005, listopada 2005
Spotkanie inaugurujące działalność Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego Opole, dnia 29 października 2008r.
Zatrudnienie Fair Play Promocja kultury przedsiębiorczości i etyki rynku pracy.
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PHU MAXIMUM
Zakład pracy jako organizacja formalna.
Maciej Bieńkiewicz, 15 marca 2012
Temat wystąpienia Optymalizacja Zarządzania Strukturą Oddziałową w Organizacjach Jolanta Cabaj.
Prof. dr hab.. Małgorzata – Piasecka Szkoła Główna Handlowa Warszawa
PROJEKT 1.19 ZINTEGROWANY SYSTEM WSPARCIA EKONOMII SPOŁECZNEJ POŻYCZKI DLA PRZEDSIĘBIORSTW EKONOMII SPOŁECZNEJ - ROLA DORADCY BIZNESOWEGO OWES W SYSTEMIE.
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Zarządzanie projektami
PRZEWODNIK WDRAŻANIA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI
Projekt „Drogowskaz dla NGO”
Adam Walicki - 30 września 2010
Z Wiekiem na Plus - szkolenia dla przedsiębiorstw
Etyka biznesu Reputacja, społeczna odpowiedzialność biznesu
Wsparcie na wdrożenie CSR
Obszary społecznej odpowiedzialności według ISO
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw
BADANIE RYNKOWE I MARKETINGOWE
Szkolenia, Coaching, PR.
Lewiatan wobec idei społecznej odpowiedzialności biznesu
Biznes Plan – charakterystyka przedsięwzięcia
Kryzys pod kontrolą? Ryzyko jako stały element zarządzania firmą II Kongres Dyrektorów Finansowych Sheraton Warsaw Hotel, 28 kwietnia r.
Różnorodność, polityka równych szans, zarządzanie różnorodnością
Marka Faber Consulting powstała w 1999 roku Firma działa w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością Liczba konsultantów zatrudnionych w Polsce w.
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
Rynek pracy w zakresie Społecznej Odpowiedzialności Biznesu Andrzej Stanisław Barczak Katowice, 4 marzec 2010.
Zamojskie Centrum Dialogu Społecznego
Społeczna Odpowiedzialność Biznesu CSR- Corporate Social Responsibility
Program ramowy na rzecz Konkurencyjności i Innowacji (ang. Competitiveness and Innovation Framework Programme - CIP) ma na celu promowanie konkurencyjności.
Liderzy przedsiębiorczości społecznej. Fundacja Instytut Innowacji FUNDACJA INSTYTUT INNOWACJI została założona w czerwcu 2006 r. Misją Fundacji jest.
Raport z badań CSR w opinii inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych oraz spółek giełdowych Badanie wśród przedstawicieli spółek giełdowych Warszawa,
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
1 Optymalizacja modelu IT do potrzeb biznesowych w firmie Międzyzdroje, Maja 2014r.
Działaj odpowiedzialnie! Promocja społecznej odpowiedzialności biznesu w województwie lubuskim Jarosław Nieradka Organizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej.
PRZEWODNIK DLA FIRMY. Podstawowe korzyści CRM zawiera różne wzorce współpracy między stronami, najbardziej popularną formą jest angażowanie klientów firmy.
Raport z badań CSR w opinii inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych oraz spółek giełdowych Badanie wśród inwestorów instytucjonalnych Warszawa, lipiec.
INNOpomorze INNOwacyjne powiązania IV edycja projektu
Spróbujmy się zrozumieć Inaczej mówimy, tak samo pracujemy Głusi w pracy Korzyści dla pracodawcy – pozafinansowe.
Corporate Social Responsibility
Analiza, testowanie oraz wdrożenie innowacyjnych rozwiązań wspomagających godzenie życia zawodowego i prywatnego w Wielkopolsce, opartych na idei flexicurity.
Na czym polega istota i praktyczna użyteczność w CRM modelu „sześciu rynków” Filip Tadaj
Maria Góreczna Innowacje w budownictwie Poznań, 22 stycznia 2008 r.
Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie wyzwania... ~ … ale jesteśmy Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie wyzwania... ~ … ale jesteśmy.
Zintegrowane systemy informatyczne
Sylwia Badowska Sopot 23/03/2011 Klaster jako narzędzie rozwoju branży w regionie.
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU Wykład 6. Definicja Społeczna odpowiedzialność biznesu (przedsiębiorstw) (z ang. CSR – Corporate Social Responsibility)
Skłonność do angażowania się w działania pro-konsumenckie i pro-społeczne wśród polskich przedsiębiorców Warszawa 6 czerwca 2006 Prezentacja wyników badań.
Plan konsultacji społecznych I część – prezentacja zakresu prac nad Strategią, celów strategicznych I i II rzędu II część – pytania skierowane do uczestników.
Społeczna odpowiedzialność biznesu. Celem prezentacji jest przedstawienie podstawowych założeń koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), coraz.
Informacja, opieka i asysta – wsparcie Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. w ramach projektu Punkt Konsultacyjny KSU Leszno
Etyka biznesu. Implementacja. Instrumenty implementacyjne Projekty edukacyjne Dobrowolne zobowiązania w ramach CSR Komisje etyczne i kodeksy etyczne Audyt.
Dlaczego firmy nie zarządzają procesami i jak to zmienić? Piotr Szynkiewicz Hospital Management, Warszawa, 21 czerwca 2013 r. Delegowanie odpowiedzialności.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
Społeczna odpowiedzialność organizacji Zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji powodują, że ulegają zmianie społeczne oczekiwania wobec.
Zależność ryzyko-dochód wybranych spółek odpowiedzialnych społecznie
Klaster Logistyczno-Transportowy „Północ-Południe”
Konkurs „Biznes z Sercem” - Dlaczego warto
Zarządzanie w biznesie i sektorze publicznym
Specjalność Menedżer finansowy
Zapis prezentacji:

Zdobądź przewagę nad konkurencją ! Bądź społecznie odpowiedzialny! ©NEPCON - NATURE, ECOLOGY AND PEOPLE CONSULT MORE INFO - GO TO WWW.NEPCON.NET

Efekty wprowadzenia systemu CSR w firmie System CSR ma na celu generować większe zyski przedsiębiorstwa ©NEPCON - NATURE, ECOLOGY AND PEOPLE CONSULT MORE INFO - GO TO WWW.NEPCON.NET

Czynniki wpływające na wzrost zysków: Poprawa wizerunku przedsiębiorstwa w oczach klientów, Pozyskanie zaufania i przychylności obecnych i potencjalnych klientów, Jasno określona misja, dzięki której przedsiębiorstwo postrzegane jest jako wiarygodne i godne zaufania, Wzrost konkurencyjności, Większe zainteresowanie inwestorów, ©NEPCON - NATURE, ECOLOGY AND PEOPLE CONSULT MORE INFO - GO TO WWW.NEPCON.NET

Czynniki wpływające na wzrost zysków c.d. Poprawa satysfakcji pracowników, lepsza atmosfera pracy oraz większa identyfikacja pracowników z firmą, Większa pewności partnerów biznesowych podczas współpracy, Maksymalizacja szans na powodzenie firmy w długim okresie funkcjonowania, ©NEPCON - NATURE, ECOLOGY AND PEOPLE CONSULT MORE INFO - GO TO WWW.NEPCON.NET

System CSR To jasno określony plan działania który zawiera takie narzędzia jak: Kodeks dobrych praktyk i etyki biznesu, Plan działań na rzecz interesariuszy i ekologii, Formularz kontroli, Schemat tworzenia raportów. ©NEPCON - NATURE, ECOLOGY AND PEOPLE CONSULT MORE INFO - GO TO WWW.NEPCON.NET

Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (Corporate Social Responsibility) Koncepcja, według której przedsiębiorstwa na etapie budowania strategii dobrowolnie uwzględniają interesy społeczne i ochronę środowiska, a także relacje z różnymi grupami interesariuszy. Według tej koncepcji, bycie odpowiedzialnym nie oznacza tylko spełniania przez przedsiębiorstwa wszystkich wymogów formalnych i prawnych, ale oprócz tego również inwestycje w zasoby ludzkie, relacje z pracownikami, kontrahentami oraz klientami jak również działania na rzecz ochrony środowiska. ©NEPCON - NATURE, ECOLOGY AND PEOPLE CONSULT MORE INFO - GO TO WWW.NEPCON.NET

Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (Corporate Social Responsibility) Kto jest społecznie odpowiedzialny? Danone „Podziel się posiłkiem”, PKN Orlen „Bezpieczne Drogi”, City Handlowy „Tydzień dla Oszczędzania”, GlaxoSmithKline „Mam Haka na Raka”, Tesco Polska „Edukacja interesariuszy w ramach strategii zmniejszania wpływu na środowisko”, Grupa Żywiec „Ciesz się Heinekenem – bądź odpowiedzialny”, ©NEPCON - NATURE, ECOLOGY AND PEOPLE CONSULT MORE INFO - GO TO WWW.NEPCON.NET

Co zawiera nasza usługa? Fachowe doradztwo, Analizę dotychczasowych praktyk zarządzania w firmie, Określenie planu działań proekologicznych i prospołecznych, Stworzenie kodeksu dobrych praktyk i etyki biznesu, Stworzenie narzędzia do kontroli przestrzegania kodeksu, Szkolenie pracowników z zakresu kodeksu i planu działania zgodnie z założeniami CSR. ©NEPCON - NATURE, ECOLOGY AND PEOPLE CONSULT MORE INFO - GO TO WWW.NEPCON.NET

Skontaktuj się z naszym doradcą: mgr inż. Joanna Chodkowska; Tel Skontaktuj się z naszym doradcą: mgr inż. Joanna Chodkowska; Tel. +48 12 2950371; E - mail. jch@nepcon.net NEPCON - NATURE, ECOLOGY AND PEOPLE CONSULT Więcej informacji - WWW.NEPCON.PL