Wyniki sprawdzianu, egzaminu gimnazjalnego i maturalnego w 2009 r. uczni ó w szk ó ł prowadzonych przez Gminę Miejską Mielec
SPRAWDZIAN
Liczba uczniów, którzy przystąpili do sprawdzianu w 2009 r. Nr szkołyLiczba uczniów SP nr 165 SP nr 246 SP nr 3102 SP nr 6151 SP nr 983 SP nr 1183 SP nr 1211 SP nr 1346
Liczba uczniów, którym dostosowano warunki sprawdzianu 8,3 % populacji uczniów, którzy przystąpili do sprawdzianu Nr szkoły Liczba uczniów z lekką niepełnosprawnością umysłową niesłyszącysłabowidzącyniewidomiZ dysleksją SP nr SP nr SP nr SP nr SP nr SP nr SP nr SP nr RAZEM:3---46
Jakie umiejętności uczniów były mierzone podczas sprawdzianu? CZYTANIE PISANIE WYKORZYSTANIE WIEDZY W PRAKTYCE ROZUMOWANIE KORZYSTANIE Z INFORMACJI
CZYTANIE Wskaźnik wojewódzki SPRAWDZIAN – 2009 r.
PISANIE SPRAWDZIAN – 2009 r. Wskaźnik wojewódzki
SPRAWDZIAN – 2009 r. Wskaźnik wojewódzki ROZUMOWANIE
SPRAWDZIAN – 2009 r. Wskaźnik wojewódzki KORZYSTANIE Z INFORMACJI
SPRAWDZIAN – 2009 r. Wskaźnik wojewódzki WYKORZYSTANIE WIEDZY W PRAKTYCE
Procent punktów otrzymanych przez uczniów na sprawdzianie 2009 r.
Stanin Szkoła Podstawowa nr r r r. Szkoła Podstawowa nr r r r. Szkoła Podstawowa nr r r r. Szkoła Podstawowa nr r r r. Wyniki szkół w skali znormalizowanej (staninowej) w latach
Stanin Szkoła Podstawowa nr r r r. Szkoła Podstawowa nr r r r. Szkoła Podstawowa nr r r r. Szkoła Podstawowa nr r r r. Wyniki szkół w skali znormalizowanej (staninowej) w latach
Wyniki egzaminu gimnazjalnego w 2009 r. uczniów szkół Gminy Miejskiej Mielec
Liczba uczniów, którzy przystąpili do egzaminu gimnazjalnego w 2009 r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum nr Gimnazjum nr Gimnazjum nr Gimnazjum nr 4159 Ogółem:719
Liczba uczniów, którym dostosowano warunki egzaminu gimnazjalnego Uczniowie Lekką niepełno- sprawnością umysłowa Niedowidzący NiesłyszącySłabo- słyszący Z dysleksją Gimnazjum Nr Gimnazjum Nr Gimnazjum nr Gimnazjum nr Razem , 8 % populacji uczniów, którzy przystąpili do egzaminu
Jakie umiejętności uczniów sprawdzał egzamin? Czytanie i odbiór tekstów kultury Tworzenie własnego tekstu Umiejętne stosowanie terminów i procedur Wyszukiwanie i stosowanie informacji Wskazywanie i opisywanie faktów, związków i zależności Stosowanie zintegrowanej wiedzy i umiejętności
Poziom osiągnięć uczniów na egzaminie gimnazjalnym w 2009 r. z części humanistycznej.
Poziom osiągnięć uczniów na egzaminie gimnazjalnym w 2009 r. z części matematyczno - przyrodniczej
Jakie umiejętności uczniów z języków obcych sprawdzał egzamin? Odbiór tekstu słuchanego Odbiór tekstu czytanego Redagowanie językowe
Poziom osiągnięć uczniów na egzaminie gimnazjalnym w 2009 r. z języka angielskiego
Edukacyjna wartość dodana (EWD) Pozycja szkoły ze względu na trzyletnie wskaźniki wyniku końcowego edukacyjnej wartości dodanej. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat
EWD Gimnazjum nr 1 – część humanistyczna
EWD Gimnazjum nr 1 – część matematyczno - przyrodnicza
EWD Gimnazjum nr 2 – część humanistyczna
EWD Gimnazjum nr 2 – część matematyczno - przyrodnicza
EWD Gimnazjum nr 3 – cz. humanistyczna
EWD Gimnazjum nr 3 – cz. matematyczno-przyrodnicza
EWD Gimnazjum nr 4 – cz. humanistyczna
EWD Gimnazjum nr 4 – cz. Matematyczno-przyrodnicza
Szkoły neutralne. Gimnazja, w których notujemy zarówno średni w skali kraju poziom wyników egzaminacyjnych, jak i przeciętną efektywność. Szkoły sukcesu. Gimnazja o wysokich wynikach egzaminacyjnych i wysokiej efektywności nauczania. Szkoły wspierające. Gimnazja o niskich wynikach egzaminacyjnych, ale wysokiej efektywności. Szkoły wymagające pomocy. Gimnazja o niskich wynikach egzaminacyjnych i niskiej efektywności nauczania. Szkoły niewykorzystanych możliwości. Gimnazja o wysokich wynikach egzaminacyjnych oraz niskiej efektywności nauczania.
EGZAMIN MATURALNY V LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE MAJ 2009
WYBÓR PRZEDMIOTÓW OBOWIĄZKOWYCH
WYBÓR JĘZYKÓW OBCYCH
LICZBA UCZNIÓW, KTÓRZY PRZYSTĄPILI DO EGZAMINU I ZDALI EGZAMIN
ŚREDNIE WYNIKI EGZAMINU W V LO W PORÓWNANIU ZE ŚREDNIMI WYNIKAMI SZKÓŁ (LO) W WOJEWÓDZTWIE- PP
ŚREDNIE WYNIKI EGZAMINÓW W V LO W PORÓWNANIU ZE ŚREDNIMI WYNIKAMI SZKÓŁ (LO) W WOJEWÓDZTWIE - PR
OPRACOWAŁ: WYDZIAŁ EDUKACJI I SPRAW SPOŁECZNYCH URZĘDU MIEJSKIEGO W MIELCU W OPARCIU O MATERIAŁY: * OKRĘGOWEJ KOMISJI EGZAMINACYJNEJ W KRAKOWIE, * PODKARPACKIEGO KURATORIUM OŚWIATY W RZESZOWIE.
Dziękuję za uwagę