PROJEKT PHARE SSG 2002 nr 2002/000-580-06.21 ROZWÓJ MAŁEJ I ŚREDNIEJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W OKOLICACH MIELCA.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KONCEPCJA ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW W SĄSIEDZTWIE DWORCA KOLEJOWEGO WROCŁAW PSIE POLE – PARK&RIDE PSIE POLE.
Advertisements

Obwodnica Ełku jako ważny element
BUDOWA OBWODNICY MIASTA SZCZYTNO W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 53
Podstrefa Siedlce Tarnobrzeskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II wraz
ROZBUDOWA UKŁADU DROGOWEGO ŁĄCZĄCEGO MIELECKIE DZIELNICE PRZEMYSŁOWE Z REGIONEM PROGRAM ZPORR.
PLAN PREZENTACJI Sesja Rady Miasta MIELECKI PARK PRZEMYSŁOWY – stan realizacji PROJEKT: Budowa Inkubatora Nowych Technologii IN- Tech wraz z.
ROZBUDOWA UKŁADU DROGOWEGO ŁĄCZĄCEGO MIELECKIE DZIELNICE PRZEMYSŁOWE Z REGIONEM.
Inwestycje budowlane ze środków publicznych Jerzy Jacek Rybiński 1 Inwestycje budowlane ze środków publicznych Strategia przygotowania inwestycji.
Renowacja poprzemysłowej strefy NOWE GLIWICE Phare SSG 2003
Wsparcie przygotowania terenów inwestycyjnych Wsparcie działań studyjno-koncepcyjnych w ramach przygotowania terenów inwestycyjnych dla projektów inwestycyjnych.
INWESTYCJE DROGOWE W MAŁOPOLSCE PÓŁNOCNEJ.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r.1 INFRASTRUKTURA DROGOWA Szkolenie dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego.
Urząd Marszałkowski Województwa DolnośląskiegoWrocław, 16 marca 2009 r.1 Szkolenie dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa.
Agencja Rozwoju Regionalnego "AGROREG" S.A. w Nowej Rudzie 1 Dolnośląski Regionalny Fundusz Pożyczkowy Nowa Ruda, ul. Kłodzka 27 Nowa Ruda.
SPECJALNA STREFA EKONOMICZNA – PODSTREFA OŚWIĘCIM
- ROZWÓJ i POPRAWA KONKURENCYJNOŚCI REGIONU - realizowane w oparciu o:
Wieloletni Plan Inwestycyjny kluczowe projekty: układ drogowy
Konsultacje Społeczne, 06-07/09/20071 PROJEKT TRASY KRASIŃSKIEGO na odcinku plac Wilsona ul. Budowlana wraz przeprawą mostową i torowiskiem tramwajowym.
Wykorzystanie aktywności środowisk naukowych(rozwój gospodarczy i społeczny województw), Wspieranie działań społecznych i gospodarczych na rzecz integracji.
INFORMACJA dotycząca strategii działań
Koncepcja programowo - przestrzenna terenów położonych przy ulicach: Grudziądzka, Polna, Ugory.
POWIAT GARWOLIŃSKI Przebudowa drogi powiatowej Nr 1330W Garwolin – Oziemkówka – Miastków Kościelny – Zwola Poduchowna – Żelechów – Dudki – Trojanów.
Inwestor: Wykonawca dokumentacji projektowej:
UDOSTĘPNIENIE KOMUNIKACYJNE POWIATOWYCH TERENÓW INWESTYCYJNYCH
Przebudowa ulicy Wojska Polskiego Projekt przebudowy obejmował ul. Wojska Polskiego od skrzyżowania z ul. Młyńską do skrzyżowania z ul. Armii.
Konferencja uzgodnieniowa Indykatywny Wykaz Indywidualnych
Zamawiający / Inwestor:
POMORSKI PARK NAUKOWO-TECHNOLOGICZNY W GDYNI Stan wdrażania Kierunki rozwoju II Forum Innowacyjne – Gdańsk, r.
Dobre praktyki we wdrażaniu funduszy strukturalnych Województwo świętokrzyskie.
inwestycyjnych i remontowych
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych Małopolska
Unijny sukces Będzina Foto Borkowcy. Nie zostaliśmy wpuszczeni w... K A N A Ł
Bogusław Waksmundzki.
Przygotowanie terenów inwestycyjnych pod budowę
Koncepcja programowa przebudowy ul. Marcinkowskiego od ul
BUDOWA DROGI EKSPRESOWEJ S7
WYKORZYSTANIE ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCH W GMINIE WOLSZTYN Robert Papierowski Wolsztyn, r.
Chojnice, 24 października 2014 Projekt częściowo finansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna Modernizacja.
PROJEKT REALIZOWANY PRZEZ POWIAT RZESZOWSKI W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO ROZWÓJ POLSKI WSCHODNIEJ NA LATA 2007 – 2013 DZIAŁANIE I.3 WSPIERANIE INNOWACJI.
Konferencja podsumowująca projekt: „Budowa tras rowerowych
OPOLE SMART CITY 2020 w Opolu oraz Aglomeracji Opolskiej
Wnioski Rady Osiedla LIPA PIOTROWSKA
Specjalna Strefa Ekonomiczna Pustków - Gmina Dębica
Rozpoczęcie budowy osiedla Nowe Żerniki prezentacja zakresu realizacji
Uwarunkowania Na terenie miasta Zielona istniejący układ komunikacyjny, opiera się głównie na następujących ciągach dróg: droga ekspresowa S3, droga krajowa.
BUD Ż ET SKAR Ż YSKA-KAMIENNEJ NA 2012 ROK Opracowała Magdalena Grzmil.
Kompleksowa modernizacja chodników, miejsc parkingowych i nawierzchni dróg w kwartale ulic: Królowej Jadwigi/Bogusława/ Bohaterów Getta Warszawskiego/Ściegiennego.
Gmina-Miasto Koszalin Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej.
Obwodnica Ostrowa Wielkopolskiego PARTNERSTWO SAMORZĄDOWO - RZĄDOWE Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Powiat Ostrowski.
TRASA SŁOWACKIEGO Odcinek od ul. Potokowej do Al. Rzeczypospolitej GDAŃSK, 17 marzec 2010 r. Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
Związek Gmin Ziemi Kujawskiej powstał w 1991 r. z inicjatywy ówczesnego Burmistrza Aleksandrowa Kujawskiego przy poparciu pozostałych W ójtów i Burmistrzów.
DOPROWADZENIE NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ DO STREF INWESTYCYJNYCH TRZEBUSZA I DUNIKOWA PRZEZNACZONYCH POD FUNKCJE PRZEMYSŁOWO SKŁADOWEJ.
Doprowadzenie niezbędnej infrastruktury technicznej do terenów inwestycyjnych przy ulicy Stołczyńskiej.
Zamknięcie mostu na ul. Pałacowej 4 maja (od godziny 17.00) zamknięcie mostu na ul. Pałacowej maj – grudzień 2015r. zmieniona organizacja ruchu.
Rewitalizacja Dolnego Miasta w Gdańsku Rewitalizacja Dolnego Miasta w Gdańsku.
Projekt proponowany do wpisania na Indykatywną Listę Projektów Indywidualnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata.
„Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych ” Edyta Sznajder, Jagoda Miszewska Warszawa, 27 kwietnia 2010r.
Prezentacja projektu Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Os. Lecha – ul. Piaśnicka – Centrum Handlowe M1- pętla Franowo.
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
Partner współpracujący Partner współpracujący
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
PLANOWANE I ZREALIZOWANE INWESTYCJE NA TERENIE MIASTA SANOKA I POWIATU SANOCKIEGO Lipiec 2017.
Zadania drogowe planowane do realizacji w 2017 r
Inwestor: Gmina Karlino Plac Jana Pawła II 6, Karlino
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
Zakończenie inwestycji modernizacji energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Tymbarku Gmina Tymbark Zadanie modernizacji energetycznej finansowane z.
Poprawa funkcjonowania komunikacji miejskiej w Toruniu
„Modernizacja drogi powiatowej Nr PO 143R Gawłuszowice – Mielec km ÷ w miejscowościach Gawłuszowice i Kliszów” Wartość zrealizowanych robót.
Zapis prezentacji:

PROJEKT PHARE SSG 2002 nr 2002/ ROZWÓJ MAŁEJ I ŚREDNIEJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W OKOLICACH MIELCA

Główne założenia budowy obwodnicy wewnętrznej miasta Mielca 1.Połączenie miasta Mielca a zwłaszcza Specjalnej Strefy Ekonomicznej (SSE) z podstawową siecią układu komunikacyjnego województwa. 2.Zachęcenie inwestorów do dalszego inwestowania w SSE przez zmodernizowanie istniejącego układu komunikacyjnego 3.Bezkolizyjne dotarcie do terenów SSE z kierunków Rzeszowa, Dębicy, Tarnowa (Krakowa) i Tarnobrzega. 4.Maksymalne wykorzystanie istniejącej infrastruktury i dostosowanie jej do aktualnych (unijnych) standardów drogowych, a w przypadku braku takich możliwości dobudowy nowych odcinków dróg. 5.Zadanie inwestycyjne ze względu na koszty realizacji podzielono na dwa etapy.

Historia realizacji projektu 1.Zgłoszenie do programu PHARE 2002 zadania inwestycyjnego pod tytułem: Rozwój malej i średniej przedsiębiorczości w okolicach Mielca – Obwodnica wewnętrzna miasta Mielca – II etap (2001). 2.Zawarcie porozumienia pomiędzy Gminą Miejską Mielec a Zarządem Województwa Podkarpackiego w sprawie finansowania II etapu budowy obwodnicy wewnętrznej (2003). 3.Wybór Menedżera Projektu - Inżynierem Kontraktu jest wyłoniona w drodze przetargu Pracownia Projektowa "PROMOST CONSULTING" z Rzeszowa

Historia realizacji projektu 4.Ogłoszenie przetargu – 17 marca 2004 r. 5.Otwarcie ofert – 17 maja 2004 r. 6.Rozstrzygnięcie przetargu – 20 września 2004 r. 7.Podpisanie 4 października 2004 r. umowy pomiędzy Gminą Miejską Mielec a Przedsiębiorstwem Robót Drogowych w Mielcu Podwykonawcy: - Elektromontaż Rzeszów Sp. z o.o. - EMPiS Mielec Sp. z o.o. - RPM Mielec Sp. z o.o. 8.Rozpoczęcie robót – 15 października 2004 r. 9.Wartość kontraktu w zakresie robót budowlanych – ,17

Cele bezpośrednie projektu (oba etapy łącznie) 1.Rozwój obszarów inwestycyjnych przez udostępnienie 47 ha przeznaczonych pod przemysł i ok. 38 ha pod budownictwo mieszkaniowe. 2.Powstanie ok. 100 nowych podmiotów gospodarczych na terenach inwestycyjnych dostępnych z obwodnicy. 3.Powstanie ok nowych miejsc pracy netto utworzonych na terenach inwestycyjnych dostępnych z obwodnicy. 4.Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego przez zmniejszenie wskaźnika wypadków o 20 %. 5.Zmniejszenie negatywnego oddziaływania drogi na środowisko przez: obniżenie poziomu emisji C0 2 i N0 4 oraz szkodliwych węglowodorów o %; obniżenie poziomu hałasu o dB (A).

Ramy instytucjonalne i prawne realizacji projektu PHARE Beneficjentem projektu i Zamawiającym jest Samorząd Miasta Mielca. 2.Właścicielem majątku powstałego w wyniku realizacji projektu będzie Gmina Miejska Mielec. 3.Menedżerem Projektu / Inżynierem Kontraktu jest wyłoniona w drodze przetargu firma Pracownia Projektowa PROMOST CONSULTING z Rzeszowa. 4.Inwestycja prowadzona będzie zgodnie z zasadami Zdecentralizowanego Systemu Wdrażania (DIS), zgodnie z Praktycznym Przewodnikiem Procedur Kontraktowych dla Phare, Ispa i Sapard (PRAG), zgodnie z procedurami FIDIC oraz zgodnie z obowiązującym polskim Prawem Budowlanym.

Budżet projektu PHARE 2002 wg Karty Projektu InwestycjePhare łącznie Współfinansowanie ze środków krajowych Międzynarodow e Instytucje Finansowe (np. banki) Razem Projekt

Podział Projektu na Zadania Zadanie 2.2 Przebudowa skrzyżowania ul. Wojska Polskiego z ul. Cyranowską Przebudowa skrzyżowania wraz z przyległymi odcinkami ul. Cyranowskiej o łącznej długości 464 m Zadanie 2.1. Budowa ul. Padykuły Budowa nowego odcinka o długości 1322 m Zadanie 2 Budowa drogi zbiorczej Z obecnie ul. Padykuły Zadanie 3 Połączenie drogi zbiorczej Z z drogą nr 985 Połączenie ul. Padykuły z drogą wojewódzką nr 985 (rondo na ul. Sienkiewicza) Zadanie 1 Zmiana trasy drogi nr 984 Budowa Al. Jana Pawła II od skrzyżowania z ul. Legionów do skrzyżowania z ul. Kilińskiego o długości 716 m

Ilości głównych robót Jezdnia: 7350 m 2, Drogi zbiorcze: 1900 m 2, Chodniki dla pieszych: 2270 m 2, Ścieżki rowerowe: 2820 m 2. Koszt Zadania 1: ,92 EURO ZADANIE 1 Zmiana trasy drogi nr 984 Budowa Al. Jana Pawła II

Ilości głównych robót Jezdnia: 9500 m 2, Ciąg pieszo-jezdny: 6000 m 2. ZADANIE 2 Budowa drogi zbiorczej Z Zadanie 2.1 Budowa ul. Padykuły Koszt Zadania 2.1: ,76 EURO

Jezdnia: 2800 m 2, Chodniki i zjazdy: 1400 m 2. Koszt Zadania 2.2: ,49 EURO ZADANIE 2 Budowa drogi zbiorczej Z Zadanie 2.2 Przebudowa skrzyżowania ul. Wojska Polskiego z ul. Cyranowską Ilości głównych robót

Jezdnia: 3500 m 2, Chodniki i zjazdy: 2200 m 2. Koszt Zadania 3: ,98 EURO Ilości głównych robót ZADANIE 3 Połączenie drogi zbiorczej Z z drogą nr 985

1.Budowa nowego odcinka drogi wojewódzkiej nr 984 o długości 716 m oraz pozostałych odcinków dróg w obrębie obwodnicy o łącznej długości 1786 m. 2.Budowa drogi o parametrach technicznych w zakresie geometrii i nośności (100 kN/oś, ruch drogowy min. KR3) dostosowanych do standardów krajowych i międzynarodowych. 3.Budowa 2 nowych skrzyżowań obwodnicy z drogami wojewódzkimi nr 985 i 984 (tzw. małe ronda). 4.Budowa dróg zbiorczych, serwisowych, zjazdów, ścieżek rowerowych, nowych chodników, ekranów akustycznych, oświetlenia ulicznego oraz sadzenie zieleni drogowej. Główne rezultaty realizacji projektu PHARE 2002

5. Przebudowa towarzyszącej i kolidującej infrastruktury technicznej (sanitarnej, wodociągowej, gazowej, energetycznej i teletechnicznej). 6.Modernizacja rowu odpływowego do Wisłoki. 7.Budowa skrzyżowania nowoprojektowanej ulicy z linią kolejową Łódź – Dębica (przejazd kolejowy typu A) wraz z zasilaniem elektrycznym, urządzeniami zabezpieczającymi oraz systemem montoringu i lączności. 8.Budowa skrzyżowania z bocznicą kolejową. Główne rezultaty realizacji projektu PHARE 2002 cd.

Koszty całego zadania zamknęły się kwotą – ,78 zł, tj. wykupy gruntów, opracowania projektowe, roboty budowlano-montażowe, koszty menadżera. W tym: Środki PHARE – ,31 zł Środki publiczne – ,47 zł w tym: Gmina Miejska Mielec – ,47 zł samorząd województwa – ,00 zł Rozliczenie PHARE 2002