Agata Dulska Paulina Zielińska

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Studia podyplomowe MBA z zakresu ZZL
Advertisements

SKUTECZNOŚĆ i EFEKTYWNOŚĆ SYSTEMU
Plan szkoleń i doradztwa
KONTROLA JAKO FUNKCJA ZARZĄDZANIA
system zarządzania zasobami ludzkimi
Wsparcie zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie
Zarządzanie projektami – pojęcia
Plan komunikacji PO KL - założenia. PLAN OCENY Programu Operacyjnego Kapitału Ludzkiego Proces ewaluacji na lata
SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
DOKUMENTOWANIE PROCESU ZINTEGROWANEGO
MINISTERSTWO OBRONY NARODOWEJ POLITYKA KADROWA W SIŁACH ZBROJNYCH RP
SPRAWNOŚĆ SEKTORA PUBLICZNEGO WYKŁAD IV
OUTPLACEMENT – program zwolnień monitorowanych, którego głównym celem jest złagodzenie skutków, jakie niosą ze sobą zwolnienia, zarówno dla pracowników,
Zarządzanie kadrami Human Resources Management HRM
RYZYKO OPERACYJNE Jak przeciwdziałać mu w praktyce?
2. Omówienie wybranych tez „Zarządzania zasobami ludzkimi”
Zarządzanie talentami w czasach kryzysu
Budowanie wizerunku pracodawcy – trzy perspektywy
KOMPUTEROWO ZINTEGROWANE ZARZĄDZANIE wprowadzenie
FUNKCJA PERSONALNA.
Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedra Stosowanych Nauk Społecznych Kierownik Katedry: dr hab. Jacek Rąb, prof. nzw.
Zarządzanie 1. Zarządzanie
Zarządzanie projektami
Gospodarowanie Zasobami Ludzkimi
Koncepcja biznesowa i nowoczesne rozwiązania IT w zarządzaniu potencjałem społecznym dużej organizacji przemysłowej  na przykładzie KGHM Polska Miedź.
Leroy Merlin W Polsce firma Leroy Merlin rozpoczęła działalność w 1994 roku, a w 1996 otworzyła pierwszy market w Piasecznie pod Warszawą. Leroy Merlin.
Doradztwo marketingowe dla właścicieli firm i zarządów
Jako istotny czynnik zwiększający kapitał przedsiębiorstwa.
Strona 1 W treści czas na kluczowy e-tap Emblematy UE.
Problemy rynku pracy..
Szkolenia, Coaching, PR.
Nazwa szkoły: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Świebodzinie ID grupy:97/76_p_G1 Opiekun: Dariusz Wojtala Kompetencja: Przedsiębiorczość Temat projektowy:
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Czym jest doradztwo zawodowe?
Kapitał dla innowacyjnych i ryzykownych Czego oczekują inwestorzy od innowacyjnych przedsiębiorców? Barbara Nowakowska Polskie Stowarzyszenie Inwestorów.
Ekonomia stosowana 1 Czynniki produkcji.
Mechanizm komunikacji wewnętrznej jako integralny element doskonalenia systemu zarządzania jednostką. Doświadczenia Urzędu Miejskiego w Gliwicach Warszawa,
Operacyjne sterowanie produkcją
Analiza kluczowych czynników sukcesu
Wdrożenie zintegrowanego systemu Zarządzania Zasobami Ludzkimi
INŻYNIERIA ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA
Specjalność: Gospodarowanie kapitałem ludzkim Katedra Zarządzania Organizacjami Kontakt: Katowice, 2015 r.
Wprowadzenie teoretyczne
1. 2 Wynagrodzenia w sektorze energetycznym - uwarunkowania kulturowe Adam Cichocki Zbigniew Dudziński Warszawa
Ocena projektów inwestycyjnych
Ministerstwo Finansów
Współczesne metody zarządzania organizacją
Z A R Z Ą D Z A Ć Potrafię PRAKTYCZNIE WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ PRACY W KATOWICACH.
System ocen pracowników
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Sprawy organizacyjne 1.Wzajemne przedstawienie się 2.Wytłumaczenie dlaczego w programie studiów znalazł się przedmiot „Finanse przedsiębiorstwa” 3.Omówienie.
ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI
Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi
WYKŁAD dr Krystyna Kmiotek
ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W ORGANIZACJI
PAŹDZIERNIK  INDYWIDUALNY – samodzielna lub zaprojektowana dla pracownika ścieżka rozwoju kompetencji  ZESPOŁOWY – inicjowana przez menedżera.
Strategie wejścia na rynki zagraniczne
Człowiek - najlepsza inwestycja Projekt "Rola bezpośrednich inwestycji zagranicznych w kształtowaniu aktualnego i przyszłego profilu gospodarczego województwa.
Identyfikacja potrzeb rozwojowych w organizacji
Zarządzanie strategiczne 7
Proces kontroli w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Funkcja planowania.
Zarządzanie międzynarodowe
Sprawy organizacyjne Wzajemne przedstawienie się
Kompetencje HR Business Partnera
PSYCHOLOGIA Wykład 6 STRES.
KOMPUTEROWO ZINTEGROWANE ZARZĄDZANIE wprowadzenie
MARKETING INTERNETOWY
Paradygmat efektywności w praktyce HR Business Partnera
Ewaluacja projektu SIMS
Zapis prezentacji:

Agata Dulska Paulina Zielińska Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. Zachowania organizacyjne: Motywacja Agata Dulska Paulina Zielińska

Zasoby Ludzkie Indywidualni pracownicy, dział firmy (HR). Praca jako jeden z 3 środków produkcji Indywidualni pracownicy, dział firmy (HR). Zasoby Ludzkie

Poglądy, przekonania kierowników Konkurencyjna Organizacja Strategiczne myślenie Poglądy, przekonania kierowników Rekrutacja, selekcja Kompetencje pracowników (szkolenia)

Zarządzanie operacyjne Główne składniki ZL Funkcja Personalna Polityka Personalna Strategia Personalna Zarządzanie operacyjne Planowanie Ocenianie Motywowanie Kontrolowanie Proces kadrowy: Rekrutacja Ocenianie Szkolenie i rozwój Wynagradzanie Zwalnianie Etapy rozwoju funkcji personalnej : Faza operacyjna Faza taktyczna Faza strategiczna Warunki skutecznej budowy Zorientowanie na wejście Rozwoju i aktywizowania Zorientowanie na wyjście Harmonizacja ze strategią ogólną i marketingową.

Filozofie zarządzania Zarządzania personelem Zasobów ludzkich Potencjału społecznego Władzy Kapitału ludzkiego

Filozofia władzy Mądrzy i dbający o interesy firmy kierownicy Nieinteligentni wykonawcy

Filozofia zarządzania personelem organizacja pracownik

Filozofia zasobów ludzkich pracownik Efektywność firmy

Filozofia zarządzania potencjałem społecznym organizacji pracownik potencjał

Filozofia kapitału ludzkiego pracownik Rodzaj aktywów ROI- wskaźnik zwrotu z inwestycji w kapitał ludzki.

Role działu personalnego Profesjonalisty Inspiratora Partnera biznesowego Agenta zmian Partnera strategicznego

Deficyty Kompetencyjne Organizacji Pracowników Kompetencje Deficyty Kompetencyjne Portfel Kompetencji Talent Luki kompetencyjne

Zachowania organizacyjne Do analizy procesów zachowania się uczestnika w organizacji konieczne jest uwzględnienie całej jego sytuacji, na którą składają się czynniki: indywidualne, charakteryzujące uczestnika organizacji organiacyjne, wynikające z jego uczestnictwa

Czynniki indywidualne 1) Sposób życia 2) Czynniki aktywizujące (motywacje i emocje) 3) Wydolność

Czynniki organizacyjne ( czyli jak otoczenie organizacji wpływa na uczestnika) Pośredni Bezpośredni

Dynamika zachowania się człowieka Fazy procesu: Przygotowawcza Wykonawcza Ocena : - natychmiastowa - odroczona

Napięcia motywacyjne bezpośrednie następcze odroczne

MOTYWACJA

Więc mówisz, że….. ciężko jest wstać na pierwszy wykład?