Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Czerwień Agnieszka Trokowska Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych w modzie i W reklamie
Czerwień ma moc. Może pobudzić, podniecić, ogrzać, podrażnić, rozbudzić w nas namiętność lub wznieść na duchowe wyżyny. W Chinach symbolizuje nowe życie, powodzenie i szczęście. W Europie jest najnowszym trendem w modzie.
Modny jest kolor przez lata zarezerwowany Kto by pomyślał ? Modny jest kolor przez lata zarezerwowany dla sztandarów, płacht na byki, maków pod Monte Cassino kogucich grzebieni, małpich tyłków i WAMPÓW.
Kolory na jęzory W tym roku modna jest czerwień. Flagowa, buraczana, pomidorowa, ognista, od butów po szal. Dodaje pewności siebie i seksapilu.
Coś czerwonego dla każdego Czerwień nie komponuje się z nieśmiałością ani spłoszonym spojrzeniem. Nie należy wiązać jej z polityką, wiekiem ani statusem społecznym.
Kolor podniecenia Czerwoną oprawę wybrał dla nowych perfum dom mody Gucci. Tylko ten kolor komponował się z nazwą zapachu RUSH oznaczającą w amerykańskiej wersji angielskiego uczucie szczególnego podekscytowania.
Czerwień to kolor uosabiający namiętności. Jej fascynującymi odcieniami wyrazisz wszystkie uczucia.
Nawet krwinki są czerwone.