Raport z diagnozy edukacyjnej (na wejście)

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Advertisements

NOWA MATURA Z JĘZYKA ROSYJSKIEGO
Organizacja diagnozy uzupełniającej dla uczniów klas IV szkoły podstawowej w ramach projektu DiAMEnT kwiecień   Projekt współfinansowany przez.
Szanowna Pani Dyrektor, Szanowny Panie Dyrektorze, Pragniemy zaprosić Pani/Pana szkołę do udziału w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym Przekonujemy się
Sprawdzian po klasie szóstej w szkole podstawowej
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
ANALIZA WYNIKÓW PISEMNEGO EGZAMINU MATURALNEGO Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Obowiązkowy Egzamin z Matematyki Obowiązkowy Egzamin z Matematyki 2010.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Diagnoza edukacyjna Znaczenie Rodzaje Narzędzia Analiza.
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2014.
POZIOM PODSTAWOWY POZIOM ROZSZERZONY CZAS TRWANIA120 MIN150 POZIOM TRUDNOŚCI B1B2(+)
i trudności z nimi związane...
Diagnoza edukacyjna pomaga uczyć efektywniej
Wybrane fragmenty. Do analizy wyników egzaminów nauczyciele wykorzystują różnorodne metody analizy wyników: a) EWD, dane w tabelach, wykresy, prezentacje,
1 Egzamin gimnazjalny z języka obcego nowożytnego PUBLICZNE GIMNAZJUM NR 1 IM. JÓZEFA WYBICKIEGO W ZĄBKOWICACH ŚLASKICH.
Raport z wyników egzaminu maturalnego
opracowała: Sławomira Suska
z języka angielskiego – czas Present Simple
Program terapeutyczny
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego Skala staninowa średnich wyników szkół (w %) z egzaminu gimnazjalnego w 2012 r. Stanin Język polski Historia.
EGZAMIN MATURALNY Z WIEDZY O SPOŁECZEŃSTWIE
O próbnym egzaminie maturalnym z matematyki listopad/grudzień 2010 Piotr Ludwikowski.
Konferencja inauguracyjna Wolsztyn 14 listopada 2007.
ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013 GIMNAZJUM IM
NOWA FORMUŁA SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego
Sprawdzian szóstoklasisty
Sprawdzian szóstoklasisty. Sprawdzian w klasie szóstej szkoły podstawowej obejmuje wiadomości i umiejętności ‎ określone w wymaganiach ogólnych i szczegółowych.
Termin sprawdzianu: 1 kwietnia 2015 r. (środa), godz
Raport z ewaluacji wewnętrznej 2014/2015
Sprawdzian w klasie szóstej jest:  powszechny  obowiązkowy  warunkiem ukończenia szkoły podstawowej.
ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2014 GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W BOGUSZYCACH.
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
SPRAWDZIAN W NOWEJ FORMULE SPRAWDZIAN W NOWEJ FORMULE Zasady ogólne Z jakich części się składa ? Ile czasu trwa ? Jakie są rodzaje zadań ? Na co.
W PRACY NAUCZYCIELA- WYCHOWAWCY KLASY
-opis polskiej szkoły nowych czasów..  Podczas lekcji można korzystać z tablicy interaktywnej, komputerów i innych urządzeń elektronicznych tylko w celach.
Przeprowadzona w Gimnazjum nr 2 NOWY S Ą CZ.  Samodzielne decyzje ucznia dotyczące spraw uczniów i szkoły, uczniów  Współdecydowanie w sprawach.
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
KONKURS WIEDZY O UBEZPIECZENIACH SPOŁECZNYCH
18, 19, 20 kwietnia 2016 Podstawę prawną przeprowadzania egzaminu gimnazjalnego stanowią następujące akty prawne: 1. Ustawa z dnia 7 września 1991 r.
Sprawdzian szóstoklasisty
O nowych zadaniach nauczyciela matematyki w kontek ś cie wyboru podr ę czników i programów nauczania.
PRÓBNEGO SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
Odwrócona lekcja w klasie 5 c
Egzamin gimnazjalny w roku szkolnym 2015/2016
SPRAWDZIAN W KLASIE SZÓSTEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ OD ROKU SZKOLNEGO 2014/2015.
Lepszy wynik na egzaminie = wymarzona szkoła (satysfakcja i zadowolenie)
 Matura 2011  Matura nasze oczekiwania? MATEMATYKA ZESPÓŁ SZKÓŁ SPOŻYWCZYCH.
SPRAWDZIAN OD ROKU SZKOLNEGO 2014/15 Odbędzie się 1 kwietnia 2015 roku.
Szkoła Podstawowa w Zofiówce Zofiówka Rozporządzenie MEN w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy.
Sprawdzian został przeprowadzony 1 kwietnia 2015 r. Uczniowie, którzy z przyczyn losowych lub zdrowotnych nie przystąpili do sprawdzianu tego dnia, pisali.
Rok szkolny 2015/2016.  Termin egzaminu gimnazjalnego  ● część humanistyczna ◦ Historia i wosgodz. 9:00 ◦ Język polskigodz. 11:00  ● cześć.
DIAGNOZA POZIOMU WIEDZY Z MATEMATYKI UCZNIÓW KLASY I TECHNIKUM INFORMATYKI WRZESIEŃ, ROK SZKOLNY 2016 / 2017.
Egzamin gimnazjalny w roku szkolnym 2016/2017
Technologia informacyjna
Egzamin gimnazjalny rok szkolny 2016/2017.
RAPORT Z EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
Egzamin gimnazjalny z języka obcego nowożytnego
Wyniki egzaminu gimnazjalnego 2017
Z UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWYCH PO PRAKTYKACH ZAGRANICZNYCH W LIPSKU
Egzamin gimnazjalny rok szkolny 2017/2018.
PROCEDURY PRZEPROWADZANIA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO
MATEMATYKA Egzamin ósmoklaisty
Egzamin ósmoklasisty obejmuje wiadomości i umiejętności określone ‎w podstawie w odniesieniu do wybranych przedmiotów ‎nauczanych w klasach I–VIII. Po.
TERMINARZ EGZAMINU historia i wos – godz. 9:00
Próbny egzamin ÓSMOKLASISTy 2018/2019
MATEMATYKA Opracowała: Martyna Białas
EGZAMIN GIMNAZJALNY Z JĘZYKA NIEMIECKIEGO
Egzamin ósmoklasisty z języka polskiego
Zapis prezentacji:

Raport z diagnozy edukacyjnej (na wejście) Budowa raportu Wstęp Kiedy odbyła się diagnoza z danego przedmiotu (dzień, która godzina lekcyjna)? Ilu uczniów, z danej klasy, wzięło w niej udział? Ilu uczniów było nieobecnych? Kto przeprowadzał diagnozę w poszczególnych klasach? Czy arkusz był z wydawnictwa (jakiego?), czy przygotowany samodzielnie przez nauczycieli?

Raport z diagnozy edukacyjnej (na wejście) 2. Charakterystyka arkusza Ile zadań zawierał arkusz? Jakie typy zadań wystąpiły w arkuszy (np. otwarte, zamknięte; krótkiej odpowiedzi, dłuższej odpowiedzi; na dobieranie, z luką, prawda-fałsz)? Dołączenie arkusza, kartoteki testu, klucza odpowiedzi . Raport w wersji elektronicznej oraz papierowej składamy do wicedyrektrów.

Raport z diagnozy edukacyjnej (na wejście) 3. Analiza ilościowa Obliczamy i podajemy współczynnik łatwości wszystkich zadań oraz wynik indywidualny ucznia.

Raport z diagnozy edukacyjnej (na wejście) 4. Analiza jakościowa Podajemy, co przypuszczalnie było przyczyną niezadowalających wyników (konteksty; informację o kontekstach znajdą Państwo we wcześniejszych prezentacjach zamieszczonych na stronie internetowej szkoły). 5. Wnioski do dalszej pracy (czyli program naprawczy z danego przedmiotu)