Raport z diagnozy edukacyjnej (na wejście) Budowa raportu Wstęp Kiedy odbyła się diagnoza z danego przedmiotu (dzień, która godzina lekcyjna)? Ilu uczniów, z danej klasy, wzięło w niej udział? Ilu uczniów było nieobecnych? Kto przeprowadzał diagnozę w poszczególnych klasach? Czy arkusz był z wydawnictwa (jakiego?), czy przygotowany samodzielnie przez nauczycieli?
Raport z diagnozy edukacyjnej (na wejście) 2. Charakterystyka arkusza Ile zadań zawierał arkusz? Jakie typy zadań wystąpiły w arkuszy (np. otwarte, zamknięte; krótkiej odpowiedzi, dłuższej odpowiedzi; na dobieranie, z luką, prawda-fałsz)? Dołączenie arkusza, kartoteki testu, klucza odpowiedzi . Raport w wersji elektronicznej oraz papierowej składamy do wicedyrektrów.
Raport z diagnozy edukacyjnej (na wejście) 3. Analiza ilościowa Obliczamy i podajemy współczynnik łatwości wszystkich zadań oraz wynik indywidualny ucznia.
Raport z diagnozy edukacyjnej (na wejście) 4. Analiza jakościowa Podajemy, co przypuszczalnie było przyczyną niezadowalających wyników (konteksty; informację o kontekstach znajdą Państwo we wcześniejszych prezentacjach zamieszczonych na stronie internetowej szkoły). 5. Wnioski do dalszej pracy (czyli program naprawczy z danego przedmiotu)