OPERON ZST MATURA PRÓBNA 2013. Język polski Średni wynik i zdawalność.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WYNIKI PRÓBNEGO EGZAMINU GIMNAZJALNEGO
Advertisements

KONFERENCJA INFORMACYJNO – PROMOCYJNA BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE INNOWACYJNY PROGRAM NAUCZANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W SZKOŁACH PONADGIMNAZJALNYCH.
Nowa” Matura 2015 Języki obce
Poziom rozszerzony Na podstawie standardów wymagań Centralnej Komisji Egzaminacyjnej w Warszawie Opracowała Anna Horodelska.
Wyniki egzaminu maturalnego z języka polskiego 2013
Wyniki egzaminu maturalnego 2012
Program Międzynarodowej Oceny Umiejętności Uczniów OECD PISA
WYNIKI MATUR 2009 Wydział Edukacji UM w Koszalinie.
Bibliotekarz – odkrywca. Agenda Proces tworzenia informacji Indeksy wyszukiwawcze Budowa rekordu w Promaxie Zapytania.
SPRAWDZIAN PO KLASIE SZÓSTEJ
POZIOM PODSTAWOWY POZIOM ROZSZERZONY CZAS TRWANIA120 MIN150 POZIOM TRUDNOŚCI B1B2(+)
Wyniki egzaminu gimnazjalnego. CZĘŚĆ HUMANISTYCZNA Średni wynik szkoły znajduje się w 7 przedziale skali staninowej.
Świat domysłów, plotek i projektów – jakich zmian możemy się spodziewać do/ i 2015 roku? Stan na marzec 2013 roku Mariusz Domański.
Analiza wyników próbnego egzaminu gimnazjalnego
z języka angielskiego – czas Present Simple
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego Skala staninowa średnich wyników szkół (w %) z egzaminu gimnazjalnego w 2012 r. Stanin Język polski Historia.
Analiza wyników sprawdzianu ‘2013
Maksymalnie za część humanistyczną testu można było uzyskać 20 punktów.
ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013 GIMNAZJUM IM
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego z języka angielskiego 2012
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego w części humanistycznej
w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Łodzi
Modyfikacja egzaminu maturalnego
NOWA FORMUŁA SPRAWDZIANU W SZKOLE PODSTAWOWEJ
Sprawozdanie z testu kompetencji klas szóstych październik 2012r.
Informacja o maturze w 2015 roku. Matura od 2015 roku Lista przedmiotów obowiązkowych nie ulega zmianie w porównaniu do obecnie obowiązujących: język.
Termin sprawdzianu: 1 kwietnia 2015 r. (środa), godz
Zestaw egzaminacyjny Zestaw egzaminacyjny zawierał zestaw 28zadań (80min), z podziałem na część humanistyczną oraz matematyczną: - j polski13 zadań21.
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego z języków obcych 2008.
Egzamin próbny w gimnazjum
PODSUMOWANIE EGZAMINU GIMNAZJALNEGO IV 2012 Wiedza o społeczeństwie.
ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2014 GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W BOGUSZYCACH.
Informacje na temat matury z języka polskiego od 2015 roku.
Metody pracy samokształceniowej ucznia
NOWA MATURA, czyli nie taki diabeł straszny jak go maluj ą …
Poziom rozszerzony Opracowała Anna Horodelska Na podstawie standardów wymagań Centralnej Komisji Egzaminacyjnej w Warszawie.
INFORMACJE O SPRAWDZIANIE SZÓSTOKLASISTY. Sprawdzian szóstoklasisty jest egzaminem powszechnym i obowiązkowym. W roku 2015 sprawdzian w klasie VI szkoły.
Informator dla rodziców
Wyniki egzaminów zewnętrznych w szkołach województwa kujawsko-pomorskiego Rok szkolny 2014/2015.
Sprawdzian po klasie szóstej Informacje w pigułce Sprawdzian odbył się 4 kwietnia 2013r. Do sprawdzianu przystąpiło 42 uczniów Test składał się.
18, 19, 20 kwietnia 2016 Podstawę prawną przeprowadzania egzaminu gimnazjalnego stanowią następujące akty prawne: 1. Ustawa z dnia 7 września 1991 r.
S PRAWDZIAN KLASY VI 1 KWIETNIA 2015 R.. Lp. PrzedmiotIlość pkt. max. Ilość pkt. % 1j. polski matematyka j. angielski
PRÓBNY EGZAMIN GIMNAZJALNY 2015
Analiza wyników sprawdzianu uczniów klas szóstych Szkoły Podstawowej nr 6 w Ostrowie Wielkopolskim 2015.
ANALIZA WYNIKÓW MATUR 2014 Liceum Ogólnokształcące w Krościenku n. D.
PRÓBNEGO SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
Sprawdzian został przeprowadzony 1 kwietnia 2015 r. Uczniowie, którzy z przyczyn losowych lub zdrowotnych nie przystąpili do sprawdzianu tego dnia, pisali.
Wyniki ZS Egzamin gimnazjalny, matura, egzaminy zawodowe.
Kształtowanie kompetencji komunikacyjnych wiedza o języku w szkole podstawowej i gimnazjum.
Organizacja zajęć w zakresie rozszerzonym w latach szkolnych 2016/17 klasa I 2017/18 klasa II 2018/19 klasa III MATURA.
Matura 2016 Analiza wyników.
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Podstawowe informacje o egzaminie ósmoklasisty
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
P. Świętochowska-Łaziuk, K. Łapa
RAPORT Z EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
OFERTA EDUKACYJNA. OFERTA EDUKACYJNA Przedmiot rozszerzony od klasy I Klasa I A Przedmiot rozszerzony od klasy I MATEMATYKA OD KLASY II WYBIERZESZ.
Z UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWYCH PO PRAKTYKACH ZAGRANICZNYCH W LIPSKU
Cel lekcji dla ucznia Na dzisiejszej lekcji, pracując indywidualnie i w parze, nauczysz się redagować ogłoszenie, by wykorzystać tę umiejętność.
Raport po ocenie 360° - fragment
Próbny egzamin ÓSMOKLASISTy 2018/2019
Próbny Egzamin Ósmoklasisty
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego – język obcy nowożytny.
Wyniki egzaminu próbnego
EGZAMIN GIMNAZJALNY Z JĘZYKA NIEMIECKIEGO
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego
uczniów klas 8a i 8b oraz IIIa i IIIb
Opracowanie wyników egzaminów maturalnych 2019
Zapis prezentacji:

OPERON ZST MATURA PRÓBNA 2013

Język polski

Średni wynik i zdawalność

WNIOSKI Uczniowie dobrze potrafią: Określać problem zawarty we wskazanym fragmencie tekstu. Umiejętnie określać i uzasadnić własne stanowisko. Rozpoznać i zacytować elementy stylu potocznego. Wyjaśnić zastosowane w tekście powiedzenia i związki frazeologiczne. Formułować tezy. Wybierać właściwą odpowiedź w zadaniach zamkniętych.

WNIOSKI Trudności sprawiły zadania, w których należało: Wskazać formy zapisu zdania wtrąconego. Wyjaśnić funkcję zmiany liczby pojedynczej na mnogą w wypowiedzi autora. Precyzyjnie określić różnice między wielozadaniowością „zwyczajną” a medialną. Zdefiniować znaczenia wyrazów symultaniczny i kondensować. Odróżnić czynniki od następstw.

najlepsze wyniki uzyskała klasa 4Tm, zaś najsłabsze 4Tb, w której 8 uczniów nie podjęło tematu wypracowania lub rozwinęło go poniżej 200 słów, co stanowi 20%. Wnioski do dalszej pracy: Ćwiczyć umiejętność tworzenia planu wypowiedzi oraz planu dekompozycyjnego. Zwrócić uwagę na precyzyjność wypowiedzi uczniów. W dalszym ciągu kształtować świadomość językową uczniów. Zwrócić uwagę na składnię wypowiedzi.

MATEMATYKA

Średni wynik i zdawalność

MATEMATYKA

Średni wynik