Systemy łączności w Powiecie Wejherowskim 2010-12-10 Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Wejherowie Inwentaryzacja.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Bezpieczeństwo publiczne-edukacja dla służb mundurowych.
Advertisements

ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE A KIEROWANIE BEZPIECZEŃSTWEM NARODOWYM
INFRASTRUKTURA KRYTYCZNA
Terytorialny system ratownictwa
ORGANY I INSTYTUCJE WŁAŚCIWE W SPRAWACH EPIDEMII, EPIZOOTI I EPIFITOZ
SZKOLENIE KOMENDANTÓW GMINNYCH ZOSP RP Temat nr 5: Zarządzanie kryzysowe na szczeblu gminy Autor: Eugeniusz Wojciech Roguski.
Partnerstwo jako dobra podstawa do opracowania i wdrażania projektów w ramach PO KL OLSZTYN, 7 MAJA 2008 KRZYSZTOF MARGOL.
Powiatowy Magazyn Przeciwpowodziowy i Obrony Cywilnej
PRZEDMIOT: ZARZĄDZANIE W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH
BEZPIECZEŃSTWO WEWNĘTRZNE W WIELKOPOLSCE
PROJEKT CIVILARCH Jarosław Śliwiński
Zarządzanie kryzysowe w m.st. Warszawie
REJESTR DZIAŁAŃ RATOWNICZYCH
URZĄD MIASTA ZGORZELEC Wydział Zarządzania Kryzysowego
DOLNOŚLĄSKI URZĄD WOJEWÓDZKI
BEZPIECZEŃSTWO Ochrona przeciwpożarowa i ratownictwo – działania Komendy Powiatowej PSP. Stan bezpieczeństwa publicznego – działania Komendy Powiatowej.
„Projekt TERYT2 a rejestr TERYT”
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żarach
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego Lubuska Strategia Ochrony Zdrowia na lata 2010 – 2013.
SZKOLENIE STRAŻAKÓW RATOWNIKÓW OSP TEMAT 1 Organizacja ochotniczych straży pożarnych, ochrony ludności w tym ochrony przeciwpożarowej Autor: Robert.
Powiatowy Zespół Zarządzania Kryzysowgo
SZKOLENIE KOMENDANTÓW GMINNYCH ZOSP RP
edukacji dla bezpieczeństwa w oparciu o ustalenia Powiatowego Planu
Informacja na temat realizacji projektu i udział w nim podmiotów zewnętrznych KONFERENCJA NAUKOWO-TECHNICZNA pt. Bezpieczeństwo i zagrożenia zbiorowego.
SZKOLENIE STRAŻAKÓW RATOWNIKÓW OSP CZĘŚĆ I TEMAT 1 Organizacja ochotniczych straży pożarnych, ochrony ludności w tym ochrony przeciwpożarowej Autor:
KURS STRAŻAKÓW RATOWNIKÓW OSP część II TEMAT 1: Organizacja ochrony ludności, w tym ochrony przeciwpożarowej Autor: Robert Łazaj.
Prezentacja projektu Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Powiatowy Zespół Zarządzania Kryzysowego
PO REFORMIE ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
Starostwo Powiatowe w Radomiu Henryk GwiazdaKierownik Zespołu Projektowego Naczelnik Wydziału Organizacji i Nadzoru Zdzisław DuliasRadny Rady Powiatu.
Starostwo Powiatowe w Radomiu
Starostwo Powiatowe w Radomiu
Starostwo Powiatowe w Radomiu
Remont – odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 1405G Szemud-Karczemki, odcinek Kamień-Kielno Projekt Z/2.22/III/3.1/476/05 Projekt współfinansowany przez.
POWIAT KIELECKI Dane teleadresowe
Zarządzanie Energią i Teleinformatyka ZET 2013 Nałęczów lutego 2013 r.
Wolontariat w Bezpieczeństwie Mieszkańców Powiatu Wejherowskiego Janusz GROTH Prezes Zarządu Wejherowskiego Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego.
Organizacja ochrony przeciwpożarowej
Wydziału Bezpieczeństwa Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego Kazimierz Grubba Naczelnik Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego.
Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Wejherowie Aspekty prawne funkcjonowania Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego.
Konferencja z cyklu „Bezpieczny Powiat” Edycja 2011 pt.: „Wolontariat w bezpieczeństwie mieszkańców powiatu wejherowskiego” Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania.
Zarządzanie kryzysowe w RP na wypadek zagrożeń niemilitarnych
Spotkanie z organami wykonawczymi samorządów gminnych Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Wejherowie Prezentowane.
ORGAN administracji publicznej
Pracownicy wydziału: Naczelnik Wydziału – Kazimierz Grubba Szkolenie - Akademia Pomorska w Słupsku – Pracownicy wydziału: Naczelnik Wydziału.
Wydziału Bezpieczeństwa Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego Kazimierz Grubba Naczelnik Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego.
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE W POWIECIE
System Wczesnego Ostrzegania - aktualne informacje
SYSTEM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO Starostwo Powiatowe w Wągrowcu
Zadania administracji w czasie klęsk żywiołowych
ROLA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ I SAMORZĄDOWEJ W ZAKRESIE OCHRONY LUDNOŚCI Bogdan Piasecki – 2 UAZ-BP.
System zarządzania kryzysowego
WALKA Z POŻARAMI Zadanie określone w artykule 61 I Protokołu Dodatkowego do Konwencji Genewskich z 12 sierpnia 1949 r. WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO.
Warszawa, kwiecień-maj 2016 r.
Prawne i organizacyjne aspekty ochrony ludności, mienia i dóbr kultury w czasie klęsk żywiołowych, katastrof i konfliktów zbrojnych. Tomasz Sobolewski.
Współpraca jednostek LP z samorządami w zakresie SIP i SIT Dariusz Korpetta
Zadania administracji w czasie klęsk żywiołowych
Resume kartkówki. Organ administracji publicznej WOJEWODA URZĄD WOJEWÓDZKI ORGAN JEDNOSTKA POMOCNICZA DLA ORGANU (jednostka organizacyjna „obsługująca”
SZKOLENIE STRAŻAKÓW RATOWNIKÓW OSP CZĘŚĆ I TEMAT 1 Organizacja ochotniczych straży pożarnych, ochrony ludności w tym ochrony przeciwpożarowej Autor:
Podstawy Prawne Funkcjonowania OSP
w Wejherowie Referat Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
WNIOSKI Z REALIZACJI ZADAŃ OBRONY CYWILNEJ W 2017 ROKU
Zapasowe miejsca pracy – zasady wyboru i funkcjonowania.
Szkolenie kierujących działaniem ratowniczym dla członków OSP
SZKOLENIE STRAŻAKÓW RATOWNIKÓW OSP CZĘŚĆ I TEMAT 1 Organizacja ochotniczych straży pożarnych, ochrony ludności w tym ochrony przeciwpożarowej Autor:
KURS STRAŻAKÓW RATOWNIKÓW OSP część II TEMAT 1: Organizacja ochrony ludności, w tym ochrony przeciwpożarowej Autor: Robert Łazaj.
SZKOLENIE STRAŻAKÓW RATOWNIKÓW OSP CZĘŚĆ I TEMAT 1 Struktura i organizacja ochrony przeciwpożarowej, Ochrony Straży oraz ochrony ludności Autor:
Zapis prezentacji:

Systemy łączności w Powiecie Wejherowskim Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Wejherowie Inwentaryzacja istniejących systemów łączności w Powiecie Wejherowskim

Systemy łączności w Powiecie Wejherowskim Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Wejherowie Podstawa Prawna: ustawa z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym Art W skład planów zarządzania kryzysowego wchodzą następujące elementy: 1) plan główny zawierający: (...) 2) zespół przedsięwzięć na wypadek sytuacji kryzysowych, a w tym: (...) 3) załączniki funkcjonalne planu głównego określające: (...) b) organizację łączności, ustawa z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej Art. 21b. Do zadań własnych powiatu w zakresie ochrony przeciwpożarowej należy: (...) 4) organizowanie systemu łączności alarmowania i współdziałania między podmiotami uczestniczącymi w działaniach ratowniczych na obszarze powiatu.

Systemy łączności w Powiecie Wejherowskim Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Wejherowie Zakres istotnych informacji o właściwościach istniejącego systemu łączności wg pisma ZK-5225/07/10: zasięg – lokalizacja punktów łączności (nr, kanały, kryptonimy); odporność na zakłócenia; identyfikacja korespondenta; poufność wymiany informacji; zależność od podmiotów zewnętrznych; czas działania przy braku zasilania; wyposażenie w zapasowe źródła zasilania; łatwość obsługi – przeszkolenie operatorów; możliwości udostępnienia innym podmiotom;

Systemy łączności w Powiecie Wejherowskim Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Wejherowie Uczestnicy systemu łączności zarządzania kryzysowego w powiecie (PCZK): Starostwo Powiatowe - Starosta, PZZK; Powiatowe jednostki organizacyjne; Samorządy gminne – Wójt, GCZK, OSP i straże gminne; Pozostałe społeczne organizacje ratownicze – wolontariat (PCK, WOPR); Państwowa Straż Pożarna - KSRG; Policja; Państwowe Ratownictwo Medyczne; Straż Graniczna; Administracja Lasów Państwowych; Zarządcy dróg; Zarządcy infrastruktury krytycznej (energetyka, gazownictwo, wodociągi, kanalizacja, telekomunikacja, kolej, paliwa); Powiatowy Lekarz Weterynarii; Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny; Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego; Sąsiadujące jednostki samorządowe; Wojewódzkie Centrum Zarządzania Kryzysowego.

Systemy łączności w Powiecie Wejherowskim Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Wejherowie Dziękuję za uwagę Dane adresowe : Lp.Imię i nazwisko FunkcjaTelefon stacjonarny Telefon kom ó rkowy FaxAdres Kazimierz Grubba ( odpowiedzialny za funkcjonowanie PCZK) Naczelnik Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Maria Mocek Inspektor Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego 58/ * Franciszek Konkel Inspektor Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego 58/ * Uwagi: * w godz. pracy Starostwa Powiatowego: poniedziałek 8 00 – 16 00, wtorek – piątek 7 30 – 15 30