UCZENIE SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE ORAZ NAUCZANIE ŁĄCZĄCE TECHNIKI TRADYCYJNE I TECHNIKI ONLINE Z WYKORZYSTANIEM SYSTEMÓW TELECAD I MOODLE NA POLITECHNICE GDAŃSKIEJ.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Gimnazjum nr 3 do klasy językowej DSD
Advertisements

ZSKU Krosno, 22 listopada 2010 r.
„Wszechstronne Wykształcenie – Lepsza Przyszłość”
Projekty systemowe wspierające kierunki zmian w kształceniu zawodowym
VI Konferencja DZB, Głogów - Bądzów, X.2012 r.
Nowe technologie w nowoczesnej uczelni
Dr inż. Anna Grabowska ZNM i KnO, pok. 6B
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
- Mobilność szkolnej kadry edukacyjnej Program
Dr inż. Anna Grabowska ZNM i KnO, pok. 6B
30 listopada listopada DZIAŁANIA NA RZECZ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI AKADEMICKIEJ.
Poradnictwo zawodowe w resorcie edukacji w Polsce
(na podstawie badań ankietowych)
Koordynator Programu Erasmus Wersja skrócona przez S.Salamon – BWZ UW
Sieci Lifelong Learning Pomysł na …? Anna Atłas Gdańsk,
SIEĆ LLL Uniwersytet gdański,
E-learning w kształceniu technicznym
Eugeniusz Gąsior ROKNO/ZSKU, Krosno 6 – 7 grudzień 2007r.
Życiorys mgr inż. Damian Bogdanowicz Katedra Algorytmów i Modelowania Systemów. WETI PG Urodzony: r. Wykształcenie: studium doktoranckie,
Mgr inż. Marcin Kulawiak Katedra Systemów Geoinformatycznych, WETI PG Urodzony: r. Wykształcenie: 2006-studium doktoranckie ETI PG
mgr inż. Krzysztof Kluczek Katedra Inżynierii Wiedzy WETI PG
mgr Anna Domagalska Katedra Inżynierii Wiedzy WETI PG
Technologie informacyjne w kształceniu na Politechnice Gdańskiej Wykład 3 Platformy, narzędzia, zasoby Dr inż. Anna Grabowska
Informatyka w kształceniu zawodowym ICT in vocational training Kształcenie osób dorosłych w sposób użyteczny, ciekawy oraz odpowiadający potrzebom Making.
Przemiany energii w organizmie człowieka - projekt IT for US
Projekt LOG-IN Wspólne działania szkoleniowe z zakresu zastosowania nowych mediów i technologii w nauczaniu języków obcych ukierunkowane na tworzenie innowacyjnych.
„W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych”
Istota i zastosowanie platformy e-learningowej Moodle
Prezentacja wykonana w ramach projektu: Plan rozwoju Politechniki Częstochowskiej Współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu.
Modernizacja Kształcenia Zawodowego Projekty systemowe KOWEZiU Od 2008 roku w KOWEZiU realizowane są projekty systemowe…
Projekty systemowe i konkursowe realizowane przez Ministerstwo Edukacji Narodowej na rzecz kształcenia zawodowego i ustawicznego Katowice, 29 października.
Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sosnowcu ul. Szymanowskiego 3 b
Oferta na rok szkolny 2007/08 Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów.
Konferencja dla beneficjentów realizujących projekty w ramach Priorytetu III PO KL Konferencja dla beneficjentów realizujących projekty w ramach Priorytetu.
Wprowadzenie do stosowania narzędzi Web 2.0 w dydaktyce
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
Zmiany ustawy o systemie oświaty
CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO W SANOKU Oferta edukacyjna.
Projekty dla edukacji w powiecie oleśnickim
UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. TRAINEESHIPS.
ZESPÓŁ SZKÓL SPECJALNYCH nr 8 w TYCHACH
Kompetencje nauczycieli 6 października 2014 r. Caroline Kearney Starszy Kierownik Projektu & Analityk ds. Edukacji.
TIK w pracy nauczyciela
Program Leonardo da Vinci VETPro – Vocational Education and Training for Professionals Projekt realizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej.
teoretyczne podstawy kształcenia 2013/2014
Moodle Case Studies since 2003 MMVC August 2014 Dr Anna Grabowska Wdrożenia Moodle na tradycyjnych.
Zak up współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo.
Era-Entera – e-learning dla młodzieży Projekt realizowany w ramach Działania 3.5 Projekty innowacyjne.
Podstawowe informacje na temat programu
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Wyższa Szkoła Pedagogiczna ZNP w Warszawie Katedra Pedagogiki Pracy dr hab. Henryk Bednarczyk Technologia kształcenia zawodowego Współczesne technologie.
Inicjatywy międzypokoleniowe - Ucz się z babcią Dr inż. Anna Grabowska METROPOLIA SOLIDARNOŚCI
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Monika Wojciechowska, Anna Krajewska, Witold Woźniak „W kierunku e-learningu 2.0. Wykorzystanie.
E-Learning. Co to jest e-learning? E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na.
MOODLE MOOCS – PRZYPADKI UŻYCIA W PROJEKCIE SP4CE (PARTNERSTWO STRATEGICZNE NA RZECZ KREATYWNOŚCI I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI) Anna GRABOWSKA (PRO-MED) Ewa KOZŁOWSKA.
I Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Sanoku
Ostrowiec Świętokrzyski
Zapewnianie wysokiej jakości kształcenia matematycznego
PROJEKTY UNIJNE W ZESPOLE SZKÓŁ W GÓRZE
Harmonogram naborów wniosków o dofinansowanie na 2015 rok w trybie konkursowym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego.
Międzynarodowa klasa;-)
Dr inż. Anna GRABOWSKA Ewa KOZŁOWSKA
Szkolenie w ramach projektu POWERSE
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
PROGRAM Dr Anna Kalinowska (Uniwersytet Warszawski UCBS)
Oferta edukacyjna skierowana do studentów zagranicznych w Bibliotece Politechniki Gdańskiej Urszula Szybowska Koordynator międzynarodowej współpracy.
Projekt: JAK SKUTECZNIE I EFEKTYWNIE UCZYĆ DOROSŁYCH WE WSPÓŁCZESNEJ EUROPIE Nr projektu: PL01-KA mgr Elżbieta Tomaszewska – koordynator.
EFEKTY PROJEKTU „Kompetencje zawodowe kluczem do sukcesu na europejskim rynku pracy”
III KONFERENCJA NORMALIZACJA W SZKOLE „Edukacja na rynek pracy”
Zapis prezentacji:

UCZENIE SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE ORAZ NAUCZANIE ŁĄCZĄCE TECHNIKI TRADYCYJNE I TECHNIKI ONLINE Z WYKORZYSTANIEM SYSTEMÓW TELECAD I MOODLE NA POLITECHNICE GDAŃSKIEJ – PRZYKŁADY UŻYCIA SYSTEMÓW OCENY JAKOŚCI Anna Grabowska Gdańsk

E-learning na PG – jak to się zaczęło... Początek e-learningu na Politechnice Gdańskiej to lata W tym okresie działało Centrum Edukacji Niestacjonarnej Politechniki Gdańskiej (CEN PG), które zostało powołane przez Rektora Politechniki Gdańskiej 30 kwietnia 1997 roku w ramach realizacji projektu Phare Multi-country Programme in Distance Education. Z funduszy Phare Centrum zostało wyposażane w nowoczesny sprzęt komputerowy i niezbędną literaturę. CEN PG było eksperymentalną jednostką dydaktyczną, która realizowała pilotażowe projekty krajowe i międzynarodowe związane z wykorzystaniem sieci komputerowych i technik multimedialnych w procesie kształcenia ustawicznego.

Zestawienie liczbowe wydanych przez CEN PG świadectw ukończenia szkoleń w trybie na odległość KursInstytucja wystawiająca świadectwo/certyfikat Liczba wydanych świadectw AutoCAD, TeleCADAutodesk, ACSA PG113 Environmental Management Helsinki University of Technology, Dipoli, Finlandia 12 Learn about Open Learning Heriot - Watt University, Szkocja 26 Water Environmental Management European Training Foundation, Turyn 1 Public Procurement International Labour Organisation, Turyn 1 Energy& Environment - DE Course Akademia Istropolitana Nova, Słowacja 3 English for Environmental Awarness Helsinki University of Technology, Dipoli, Finlandia 8

Krótki film o projekcieTeleCAD

System ewaluacji online dla uczestników szkoleń autodesk (1)

System ewaluacji online dla uczestników szkoleń autodesk (2)

Liczba uczestników szkoleń kursów AutoCAD 1 i RokAutoCAD 1AutoCAD 2Razem

Kurs pilotażowy MATURE na PG

Projekt MATURE - System ewaluacji online

Zaproszenie do udziału w konferencji projektu MATURE

Ewaluacja w kursach MOOC 14 pytań: 6 – ocena poprzez wybór 1 z 5 opcji, 3 – krótki opis, 5 – statystyka

Dziękuję za uwagę