DOBRE SPOTKANIE z edukacji finansowej 3. edycja. CO? krótka notatka komunikat o projekcie wypowiedzi uczestników GDZIE? strona Biblioteki strona Urzędu.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
INTERNET OKNEM NA ŚWIAT MIESZKAŃCÓW GMINY ŚWIESZYNO
Advertisements

Norweski Mechanizm Finansowy
Rozwój postaw obywatelskich na obszarach wiejskich
Akademia nauczyciela -
Dialog i partnerstwo szansą na rozwój zasobów ludzkich w powiecie kartuskim – edycja II Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII: Promocja integracji.
Metoda projektu Opracowała: Katarzyna Otorowska.
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
Jak promować projekty współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich.
Koszty kwalifikowalne marzec 2010 r. Wydział Leader DROW Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w ramach działania Funkcjonowanie lokalnej grupy działania,
Realizacja praktyk pedagogicznych. Zadanie obejmuje: 30 godzin dydaktycznych zajęć edukacyjnych w przedszkolu i 30 godzin dydaktycznych zajęć edukacyjnych.
1 Dokumentowanie działań w programach rozwojowych w ramach projektu "Przyspieszenie edukacyjne w szkole wiejskiej". Projekt dofinansowany ze środków Unii.
Tytuł Projektu: Polną drogą do celu. Działanie 1.6 Integracja i reintegracja zawodowa kobiet w ramach SPO RZL.
NOWA SZANSA Projekt umożliwiający powrót na rynek pracy osób długotrwale bezrobotnych o niskich kwalifikacjach z terenu Bydgoszczy i Powiatu Bydgoskiego.
Tytuł Projektu: Do pracy – marsz!. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Działanie: 1.3 w ramach Ogólnopolskiego Programu Integracji i Aktywizacji Zawodowej.
Blog HGW Watch – przykład monitoringu władz lokalnych.
Debata Szkolna w Gimnazjum Myśliszewice,
Szkoła Podstawowa w Gostkowie w programie szkoła z klasą 2013/2014
Oprac. - M. Rostkowska 1 Warsztaty Komputery w edukacji COMPUTERS IN EDUCATION.
Centrum Edukacji Obywatelskiej Młody Obywatel Ścieżka III-WOLONTARIAT Projekt III-KAMPANIA NA RZECZ ZAANGAŻOWANIA SPOŁECZNEGO.
Dokumentacja pracy nauczyciela przedszkola
Punkt Informacyjny EUROPE DIRECT - Warszawa Działalność Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT – Warszawa Karolina Iwińska Konsultantka Punktu.
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
Budowa struktur dla właściwego przekazu i odbioru informacji
KODEKS 2.0 Szkoły Podstawowej w Licheniu Starym
Program szkolenia: Wstęp – po co szkole promocja?
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Szkolny Kodeks 2.0.
Projekt „Mam las – wiem co robić!” Priorytet: IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.5 Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach.
PROMOCJA PROJEKTU 3. edycja. ODBIORCY: media o różnym zasięgu społeczność lokalna i ponadlokalna liderzy i animatorzy kultury decydenci i władze lokalne.
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
To znowu my Grupa projektowa Gimnazjum z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Jana Dałkowskiego w Strzelnie.
KODEKS 2.0 Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Program Szkoła z klasą 2.0. W roku szkolnym 2012/2013 nasza szkoła po raz drugi zgłosiła swój udział w programie Szkoła z klasą 2.0.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
Ergonomia na stanowisku pracy biurowej
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Biznes przy tablicy. OTWARTA FIRMA Idea programu Otwarta firma – Biznes przy tablicy to program przeznaczony dla uczniów szkół.
KODEKS 2.0 TECHNIKI INFORMACYJNO KOMUNIKACYJNE. KOMUNIKACJA Z RODZICAMI I UCZNIAMI ZA POMOCĄ TELEFONU KOMÓRKOWEGO I POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2016 rok Mariusz Frankowski Dyrektor Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
E-Learning. Co to jest e-learning? E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na.
Czy uczniowie czują się w szkole bezpieczni?
Informacja i promocja Agnieszka Srokosz, WST PWT PL-SK.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
REMONT BIBLIOTEKI MIEJSKIEJ W MRĄGOWIE FUNKCJONUJĄCEJ W CKIT.
Wojewódzka Konferencja promująca produkt projektu Platforma Flexicurity dla MSP Świnoujście, Andrzej Stępnikowski Projekt współfinansowany.
Końcowy raport z postępu realizacji projektu. 2 Wzór raportu końcowego formularz zgodny ze wzorem na stronie na początku należy zaznaczyć OS kokres sprawozdawczy.
Fundusz Wsparcia Inicjatyw Lokalnych, Międzyregionalnych i Transgranicznych w Euroregionie Niemen Szkolenie dla beneficjentów w zakresie promocji i informacji.
Projekt Comenius Are we green enough Czy jesteśmy wystarczająco ekologiczni?
Działania informacyjno – promocyjne w Programie Wiedza Edukacja Rozwój Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia Ministerstwo Zdrowia Warszawa,
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
Oznaczanie i promocja projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata Regionalny Program.
Konferencja operatorów programu JuniorSport Warszawa, 11 października 2016 r. 11:00 – 11:15 Powitanie gości Dyrektor Instytutu Sportu - PIB dr Bartosz.
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt?
Nauka to wielka przygoda! Przeżyj ją z nami!
NARZĘDZIA INFORMATYCZNE WSPOMAGAJĄCE WSZYSTKIE ETAPY PROJEKTU
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Fundusz AKUMULATOR SPOŁECZNY jest współfinansowany
Sopocka Akademia Tenisowa
TIK w szkole.
Bezpieczeństwo w sieci
Otwarta firma – Biznes przy tablicy
EWALUACJA BUDŻETU OBYWATELSKIEGO
SIEĆ DYREKTORSKA maj-grudzień 2017 r.
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt?
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt?
Realizacja projektów, dofinansowanych w ramach Funduszu AKUMULATOR SPOŁECZNY Zadanie jest współfinansowane w ramach Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich.
Realizacja projektów, dofinansowanych w ramach Funduszu AKUMULATOR SPOŁECZNY Zadanie jest współfinansowane w ramach Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich.
Zapis prezentacji:

DOBRE SPOTKANIE z edukacji finansowej 3. edycja

CO? krótka notatka komunikat o projekcie wypowiedzi uczestników GDZIE? strona Biblioteki strona Urzędu Gminy lokalna prasa 1 Promocja spotkania Do wykorzystania w materiałach w tym webinarium:  informacja prasowa zapraszająca  informacja prasowa podsumowująca

Formuła spotkania O CZYM PAMIĘTAĆ? Ustalamy zasady spotkania edukacyjnego Zawieramy umowę/ kontrakt z uczestnikami Przygotowujemy identyfikatory/ wizytówki dla uczestników CO JEST WAŻNE? Zapewniamy o możliwości zadawania pytań Stwarzamy uczestnikom poczucie bezpieczeństwa Uwzględniamy w sposobie prowadzenia spotkania możliwości i potrzeby uczestników 2

Czas/ Miejsce/ Sprzęt ustalamy harmonogram spotkań: daty i godziny, które nie kolidują z ważnymi wydarzeniami (mecze, uroczystości, festyny) dostosowujemy terminy spotkań do potrzeb zgłaszanych przez uczestników dostosowujemy pomieszczenie do liczby osób dbamy o odpowiednie oznakowanie sali zapewniamy dostęp do świeżego powietrza wydzielamy osobne miejsce na poczęstunek sprawdzamy oświetlenie w pomieszczeniu informujemy uczestników, gdzie jest toaleta sprawdzamy sprzęt komputerowy dla uczestników zapewniamy dodatkowe laptopy, przedłużacze 3

4 Dokumentacja i relacja Robimy „dobre zdjęcia” – takie, które pokazują uczestników „w działaniu”, podczas dyskusji, przy komputerach Notujemy ciekawe wypowiedzi uczestników Nagrywamy krótkie wywiady z uczestnikami Na bieżąco gromadzimy materiał promocyjny projektu – plakaty, ulotki, artykuły w prasie lokalnej, itp.  Dokumentujmy nasze spotkania! Te materiały będzie można wykorzystać podczas ewaluacji projektu.

5 KODEKS ETYCZNY dla osób prowadzących spotkania edukacyjne o tematyce finansowej w bibliotekach. Do wykorzystania w materiałach do tego webinarium:  Kodeks etyczny dla prowadzących spotkania „O finansach… w bibliotece”