OD ZABAWY DO KLASOWEJ OFICYNY WYDAWNICZEJ.  POZNANIE CIEKAWYCH SPOSOBÓW UCZENIA SIĘ ORTOGRAFII ICH UPOWSZECHNIANIE  ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI POPRAWNEGO.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
XX Jubileuszowy Tydzień Kultury Języka
Advertisements

Ortografia na 5 ! Co robić, aby ortografia nie sprawiała problemu?
CZYLI PO CO JA SIĘ TEGO UCZĘ?
UCZYMY SIĘ UCZYĆ Nauka języków obcych nieodłącznie związana jest z systematycznym zapamiętywaniem wielu informacji. Wiadomo, że zrobienie notatek w zeszycie.
Pracują w grupach 2,3,4,5 osobowych.
Z zajęć korzystają uczniowie klas I – III ze specyficznymi trudnościami w nauce. Pracują w grupach 2,3,4,5 osobowych. Część zajęć prowadzona jest w sali.
Uczymy się właściwie korzystać z encyklopedii i słowników.
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
Laboratorium szkolne – sposób na wolny czas
SŁOWNIKI.
Szkoła Podstawowa w Restarzewie
Biblioteka Miejskiego Zespołu Szkół nr 4 im
Wydawnictwo STENTOR prezentuje
Akademia Zdrowego Przedszkolaka
Kodeks 2.0 Zespół Szkół im. Aleksandra Fredry w Odrzykoniu.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
Podsumowanie z realizacji projektu
Nie sztuka nie mieć trudności, sztuka je pokonać
Licz i baw się – gry z tabliczką mnożenia
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Praktyka obejmowała przeprowadzenie 48 sesji z programu Klucz do uczenia się. Podczas praktyk realizowałam z dziećmi zajęcia z modułów: Gry Rozwijające.
Nasza praca Podczas projektu ntue!. W czasie projektu mieliśmy do dyspozycji urządzenie zwane dalmierzem. Dzięki niemu mogliśmy zmierzyć każde miejsce.
GMINNY KONKURS ORTOGRAFICZNY
Utrwalenie pisowni „ż”
Nauczanie zintegrowane
Utrwalenie pisowni „em”, „en”, „om”, „on”
Encyklopedie i słowniki w bibliotece szkolnej
Utrwalenie pisowni „ch”
Opracowanie: Barbara Benisz SP nr 20 w Rybniku
Zadania w ramach projektu Czysta Małopolska
Realizacja podstawy programowej poprzez różne formy aktywności w klasach I-III, cz.2 Aleksandra Klimza
wst ę p Potrzeba uczenia się nie jest jedyną potrzebą z jaką uczniowie przychodzą do szkoły.Przychodzą też z potrzebą przynależności, wolności, zabawy,
„Ortograffiti w mojej szkole”
Realizacja programu rozwojowego
Formy pracy z książką (lekturą)
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
PROJEKT EDUKACYJNY ORTOFRAJDA.
STRUKTURA KSIĄŻKI.
Konkurs „Małe ważne książeczki”.  „Był gdzieś haj taki kraj, była gdzieś taka wieś” Themersonów to książeczka zachęcająca do kreatywnej zabawy.
Ortografia w edukacji wczesnoszkolnej
Zdaniem nauczycieli: Ponieważ podstawa programowa jasno definiuje nasze priorytety: „W procesie kształcenia ogólnego szkoła podstawowa kształtuje u uczniów.
Utrwalenie pisowni „u”
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
Zabawy edukacyjne o zwierzętach
ZABAWY ORTOGRAFICZNE „ RZ”.
Pogoda – Das Wetter Zajęcia przeprowadzono r. w klasie II a
PRZYGOTOWANIA D0 DEBATY „ JAK WYKORZYSTYWAĆ MOŻLIWOŚCI KTÓRE DAJE NAM UNIA EUROPEJSKA” Uczniowie z Publicznego Gimnazjum nr 2 w Łomży im. Jana Pawła II.
Lekcje z komputerem, 2006.
Utrwalenie pisowni „h”
Zadaliśmy sobie pytanie: Jak wykorzystać tablet do nauki liczenia i pisania? Okazało się, że jest wiele ciekawych programów edukacyjnych do wykorzystania.
SZKOŁA Z KLASĄ SZKOLNA GAZETKA „MAŁY ODKRYWCA” SZKOŁA Z KLASĄ.
Co zyska sześciolatek rozpoczynając naukę w szkole?
Utrwalenie pisowni wyrazów z „j”
Planowanie pracy nauczyciela. PODSTAWA PROGRAMOWA  1. Cele ogólne – czego mamy nauczyć  2. Treści programowe – realizując je mamy nauczyć umiejętności.
W Szkole Podstawowej nr 2 w Kórniku im. Teofili z Działyńskich Szołdrskiej - Potulickiej.
SZEŚCIOLATEK W SZKOLE. ZABAWA JEST NAUKĄ, NAUKA ZABAWĄ. IM WIĘCEJ ZABAWY, TYM WIECEJ NAUKI. /Glenn Doman/
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Projekt „Dziecko – mały uczeń w świecie współczesnym”
Prawa dziecka w Przedszkolu Nr 1 w Łapach
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne
Nie tylko wynik matematyka gimnazjum kl. 1
Czytanie wspiera rozwój dziecka
Utrwalenie pisowni „ó”
OBRAZKOWY SŁOWNIK ORTOGRAFICZNY
Weronika D. , Natalia H. , Agnieszka W. - uczennice klasy VI
Struktura książki i czasopisma
Szkoła z pomysłem na uczenie
Zapis prezentacji:

OD ZABAWY DO KLASOWEJ OFICYNY WYDAWNICZEJ

 POZNANIE CIEKAWYCH SPOSOBÓW UCZENIA SIĘ ORTOGRAFII ICH UPOWSZECHNIANIE  ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI POPRAWNEGO PISANIA ORAZ CZUJNOŚCI I ODPOWIEDZIALNOŚCI ORTOGRAFICZNEJ

Każdy uczeń został autorem i ilustratorem książeczki pt.”Podróż do Ortolandii”. Podczas kolejnych zajęć uczniowie zapełniali kartki powstającej książki ilustracjami, kartami pracy, na których znajdowały się krzyżówki, rebusy, zagadki. W czasie pracy uczniowie korzystali ze słowników ortograficznych oraz tworzyli swój mały, ilustrowany słowniczek ortograficzny, który został umieszczony na końcu uczniowskich książeczek.

Realizując temat : „Przeskakując z piętra na piętro” uczniowie podzieleni na grupy tworzyli plakaty ortograficznych pięter lasu, które miały pomóc dzieciom zapamiętać i utrwalić pisownię wyrazów z trudnościami ortograficznymi odnoszącymi się do tematu „las"

Uczniowie wykorzystując różne materiały plastyczne wykonywali plansze gier ortograficznych i opracowali zasady gry.