1.MISSION 2. MARKET 3. MONEY 5.MEDIA 4.MESSAGE

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Marketing usług transportowych
Advertisements

Prezentacja firmy Remigiusz Siudziński Warszawa,
Autorzy: Janusz Melaniuk Grzegorz Manowski
1 / 17 Komercyjne aspekty webcastingu z punktu widzenia nadawcy publicznego Warszawa 8 grudnia 2005 r. Warszawa, 8 grudnia 2005 r.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
To ile wydaje się na reklamę?
STRATEGIA WDRAŻANIA PROJEKTU INNOWACYJNEGO TESTUJĄCEGO STRATEGIA WDRAŻANIA PROJEKTU INNOWACYJNEGO TESTUJĄCEGO l istopad 2010 rok Projekt współfinansowany.
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
Staże Ośrodka RENOWATOR.
Katedra Marketingu Usług
Promocja jako element marketingu mix
Zarządzanie projektami
Monitoring Online Mediów Internetowych
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Prawdy oczywiste Plan marketingowy Część 23
IDENTYFIKACJA POTRZEB
Mobile.eu. >> O serwisie Mobile.eu © 2012 Goldbach Audience3 /Internetowy rynek samochodowy /Serwis mobile.eu oferuje klientom niezawodne narzędzie wyszukiwania.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Nowa firma, doświadczeni ludzie
Kampanie reklamowe typu DRA – nowe podejście do badań efektywności kampanii reklamowych.
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
Rynek usług medycznych
Różnicowanie cen na rynku hotelarskim
Promocja oferty przedsiębiorstwa turystycznego
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
Szkolenia, Coaching, PR.
Szkolenie Milena Kuder. Zakładanie konta Google ćwiczenie.
Technik Organizacji Reklamy
Analiza i planowanie startegiczne 3
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Promocja miast – możliwości, korzyści, strategie Dobra Nasza 15 stycznia 2008.
Prezentuje: Ola Żuławińska DotacjaNaStart.pl. 1. Jaką masz wizję swojej firmy?
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
SIEĆ MOBILNYCH BILETOMATÓW W AUTOBUSACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W WARSZAWIE Nowoczesne, zautomatyzowane systemy sprzedaży biletów komunikacji miejskiej i.
Zmiany w wymaganiach normy ISO (w kontekście EMAS)
Ewaluacja konferencja 11 czerwca 2014 RODN „WOM” w Katowicach.
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
PRO MEDIA HOUSE Precyzyjny wybór Lipiec
Aleksandra Popławska Marta Pawłowska
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Rozwijająca się technologia powoduje, że młodzi ludzie prowadzą coraz wygodniejszy tryb życia. W sferze interakcji społecznych ludzie starają ograniczyć.
Oś IV Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa
Adequate | Interactive boutique Interactive boutique 1 PROFIT-DRIVEN MARKETING OPTIMISATION volume vs. efficiency trade-off ILE POWINNIŚMY WYDAWAĆ NA KAMPANIE.
Więcej z emisji reklam internetowych
CENA JAKO ELEMENT MARKETINGU MIX. FUNKCJE CEN DOTYCZĄ REALIZACJI 5 CELÓW Cel w postaci pożądanej wielkości zysku Cel związany ze sprzedażą Cel związany.
1 ĆWICZENIA ANALIZA WRAŻLIWOŚCI. 2 WYKŁAD ANALIZA WRAŻLIWOŚCI Przez analizę wrażliwości rozumie się badanie siły oddziaływania różnych czynników lub ich.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Google AdWords.
1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU.
Decyzje dotyczące cen na rynku UE A.M. Zarzycka. Czynniki wpływające na kształtowanie cen na eurorynku - adaptacja zróżnicowana struktura konkurencji.
Chorzów, 22 września 2012 roku EuCO - atrakcyjnym produktem inwestycyjnym.
Segmentacja rynku.
PROJEKT KOŃCOWY. 1.Marka – Jaka jest historia marki? 2.Produkt – jakie są najistotniejsze cechy produktu? Czym różni się od innych produktów? Jakie są.
NACZELNA RADA ADWOKACKA -kampania informacyjna „Zapytaj adwokata” Warszawa, kwiecień 2016.
Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
HOOP - Dzień Przytulania
Więcej z emisji reklam internetowych
ZKM przypomnienie.
Wizerunek jako forma komunikacji publicznej
Zastosowanie metod statystycznych w obszarze CRM.
SEGMENTACJA RYNKU.
10 Najnowszych Trendów Public Relations
Dominika Muś TiR, grupa 2b
Ustalenie polityki cenowej - przykład
Social media marketing część 2
Marketing w Firmie.
Analiza SWOT Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
MARKETING INTERNETOWY
Zapis prezentacji:

1.MISSION 2. MARKET 3. MONEY 5.MEDIA 4.MESSAGE 6 etapów tworzenia strategii reklamowej 1.MISSION 6.MEASUREMENT 2. MARKET 3. MONEY 5.MEDIA 4.MESSAGE

mission – wybór celów reklamy, market – określenie adresatów reklamy, 6 etapów tworzenia strategii reklamowej mission – wybór celów reklamy, market – określenie adresatów reklamy, money – ustalenie budżetu reklamy, message – dobór treści reklamowych, media – wybór mediów reklamowych, measurement – badanie skuteczności reklamy

Nie zaczynaj pracy zanim nie ustaliłeś CELÓW

Co powinniśmy wiedzieć o grupie docelowej? MARKET – adresatów reklamy Co powinniśmy wiedzieć o grupie docelowej? Kim są demograficznie? jakiej są płci, w jakim są wieku, gdzie mieszkają, jakie mają dochody, etc. Kim są psychograficznie? jakie mają wartości, jaki jest styl ich życia, jak spędzają czas, czym się interesują Jak konsumują media ? zasięgi mediów, czas spędzany z mediami, ulubione media, sposób korzystania z mediów

Im więcej dowiesz się o RYNKU na którym działa marka tym twoja strategia będzie lepsza

MONEY – ustalanie budżetów reklamy Czynniki wpływające na określenie wysokości budżetu reklamy: faza cyklu życia produktu, zakładana skala działań reklamowych, udział w rynku i cele kampanii sezonowość komunikacji, działania konkurencji.

Zawsze dostosuj budżet do celów strategii

MESSAGE – wybór treści reklamowych Polega na ustaleniu: co będziemy komunikować potencjalnym klientom? opracowanie strategii UPC (unique selling proposition), RTB (reason to believe) i innych aspektów komunikacji reklamowej Celu kampanii: wizerunkowa czy sprzedażowa?

Testuj projekty kreacji na grupie celowej

MEDIA – wybór mediów reklamowych Zależy od wielu czynników: sposobu konsumpcji mediów przez grupę celową optymalizacji budżetu i kosztów dotarcia, sezonowości kosztów zakupu mediów, synergii kontaktów reklamowych w różnych mediach.

Optymalizuj kontakty w każdym z mediów Dostosuj media do specyfiki grupy celowej

MEASUREMENT – badanie skuteczności reklamy Często pomijany aspekt, ale niezwykle istotny przy ewaluacji efektów kampanii przeprowadzaj badania pre-test i post-test aby wiedzieć jaki efekt przyniosła kampania weryfikuj wyniki sprzedaży (najlepiej poprzez zaawansowanie modelowanie ekonometryczne)

Analizuj strategie i wyciągaj wnioski do kolejnych strategii

DEKALOG STRATEGA REKLAMY DOBRY STRATEG REKLAMY: (dokończ zdania wykorzystując etapy 6M) Pamięta ………........................ Dba ……………………………… Rozumie Decyduje Konsultuje Dostrzega Koordynuje Optymalizuje Analizuje ………… Media tak postrzegane są cześcią całkowitej komunikacji, pomysłu jak marka bedzie sie komunikowała, co z tym komunikatem będzie się działo. Jakie będzie całkowite doświadczenie marki przez odbiorcę.