Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

SIEĆ MOBILNYCH BILETOMATÓW W AUTOBUSACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W WARSZAWIE Nowoczesne, zautomatyzowane systemy sprzedaży biletów komunikacji miejskiej i.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "SIEĆ MOBILNYCH BILETOMATÓW W AUTOBUSACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W WARSZAWIE Nowoczesne, zautomatyzowane systemy sprzedaży biletów komunikacji miejskiej i."— Zapis prezentacji:

1 SIEĆ MOBILNYCH BILETOMATÓW W AUTOBUSACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W WARSZAWIE Nowoczesne, zautomatyzowane systemy sprzedaży biletów komunikacji miejskiej i doładowań telefonów komórkowych na kartę

2 Najważniejsze fakty, dotyczące liczby pasażerów przewożonych autobusami Około 60% mieszkańców Warszawy korzysta z autobusów komunikacji miejskiej Codziennie autobusy przewożą w Warszawie 1 310 660 pasażerów W przeciągu roku autobusy przewożą 439 071 580 pasażerów Średnio na 1 autobus, przypada 21 151 pasażerów miesięcznie Według niezależnych badań statystycznych, obserwowany jest stały, coroczny wzrost liczby pasażerów komunikacji miejskiej w Warszawie

3 Przyczyny zwiększenia ilości pasażerów w komunikacji miejskiej w Warszawie Rozwój infrastruktury: coraz nowocześniejszy tabor wyznaczenie bus - pasów budowa parkingów P+R Utrudnienia dla transportu indywidualnego: większa liczba pojazdów na drogach rozszerzenie stref płatnego parkowania wzrost cen paliwa o ponad 30% w przeciągu ostatniego roku

4 Rozwój infrastruktury, obsługującej sprzedaż biletów i doładowań Karty Miejskiej, a także oferującej pasażerom komunikacji miejskiej w Warszawie dodatkowe usługi, jest oczywistą potrzebą, przy zwiększającym się stale potoku pasażerów Wzrost liczby pasażerów, w tym również pasażerów z większymi dochodami, wymaga zaoferowania klientom nowych rozwiązań i możliwości związanych ze sposobem zakupu biletów komunikacji miejskiej, a także podniesienia jakości usług, asortymentu i sposobu zapłaty

5 Sieć Na dzień dzisiejszy działa sieć składająca się z 860 mobilnych biletomatów wyprodukowanych przez MERA-SYSTEMY, które są zainstalowane w autobusach MZA Warszawa W najbliższej przyszłości sieć biletomatów zostanie powiększona do 1 200 sztuk

6 Usługi sieci Jednorazowy bilet na przejazd autobusem Doładowanie Warszawskiej Karty Miejskiej Doładowanie telefonów komórkowych na kartę Ponadto w biletomatach można: Zakodować Warszawską Kartę Miejską, przy doładowaniu zakupionym na portalu internetowym Szybko i prosto, korzystając z dowolnej karty płatniczej: - zbliżeniowej PayPass i payWave, - z klasycznej stykowej z użyciem PIN kodu, można zakupić:

7 Jakość usług Analiza danych statystycznej płatności, pokazuje, że większość klientów opłacających doładowanie Warszawskiej Karty Miejskiej w naszej sieci mobilnych biletomatów, powtórnie lub wielokrotnie korzysta z usług sieci Zakup i kodowanie Karty Miejskiej zajmuje ok. 30 - 60 sekund! Kupujący bilet nie ponosi kosztów żadnej dodatkowej prowizji. Transakcja płatnicza spełnia wszelkie najnowocześniejsze wymogi bezpieczeństwa.

8 Usługi prepaid Doładowanie telefonów komórkowych na kartę (pre-paid)

9 Biletomat w Internecie W niedalekiej przyszłości planujemy uruchomić portal internetowy, na którym będzie można zakupić doładowania Warszawskiej Karty Miejskiej Portal zorientowany jest na sprzedaż na sprzedaż doładowań Karty Miejskiej osobom prowadzącym działalność gospodarczą, spółkom prawa handlowego, organizacjom, stowarzyszeniom etc., które pokrywają koszty swoich pracowników związane z przejazdem środkami komunikacji miejskiej, a także przeznaczony jest jako alternatywa, dla tych osób, które już obecnie kupują doładowania Karty Miejskiej przez Internet

10 Biletomat w komórce W najbliższym czasie zaplanowaliśmy uruchomienie mobilnej aplikacji dla zakupu biletów komunikacji miejskiej za pomocą telefonów komórkowych

11 Nowa marka Zaplanowaliśmy wprowadzenie nowej marki, pod którą będą występować: sieć mobilnych biletomatów portal internetowy aplikacja na telefony komórkowe W ramach pracy nad promocją nowej marki, będziemy przeprowadzać zakrojoną na szeroką skalę kampanię PR z wykorzystaniem wszystkich mediów, w tym Internetu. Kampania będzie miała charakter nie tylko reklamowy, ale również edukacyjny. Równolegle z tym, będzie zaplanowana i realizowana kampania promocyjna na nośnikach komunikacji miejskiej oraz prowadzone będą konkursy w formacie non-stop

12 Nasza polityka, nasze wartości Lubimy pasażerów i robimy wszystko, aby korzystanie z autobusów, było dla nich bezstresowe i wygodne. Pracujemy nad tym, aby komunikacja miejska stała się lepszą i bardziej przyjazną dla pasażerów. Jesteśmy nowoczesną firmą. Dodatkowe serwisy – portal internetowy, czy aplikacja na telefony komórkowe – dla nas to – „must have”, gdyż działamy Dziś. Jesteśmy firmą odpowiedzialną. Troszczymy się o to, żeby nasza działalność nie szkodziła środowisku naturalnemu. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą. Nowe zadania i nowe rozwiązania – to kolejne stopnie dla naszego rozwoju. Jesteśmy otwarci na współpracę.

13 JESTEŚMY ZAINTERESOWANI WSPÓŁPRACĄ Z PAŃSTWEM!


Pobierz ppt "SIEĆ MOBILNYCH BILETOMATÓW W AUTOBUSACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W WARSZAWIE Nowoczesne, zautomatyzowane systemy sprzedaży biletów komunikacji miejskiej i."

Podobne prezentacje


Reklamy Google