Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Regionalne Szpitale wielospecjalistyczne bez 105 ze 105.
Advertisements

UBEZPIECZENIE ZDROWOTNE SIGNAL IDUNA
Do Regulaminu Organizacyjnego
ROLA I ZADANIA PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ

Listy oczekujących na świadczenia opieki zdrowotnej
Plany zabezpieczenia opieki zdrowotnej dla Województwa Małopolskiego i ich wpływ na poprawę dostępności do świadczeń zdrowotnych Urszula Sanak.
PARAMETRYZACJA RYNKU ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH
Badanie satysfakcji pacjentów
projekt poprawy jakości 2005
SZPITAL ONKOLOGICZNY COZL MEDYCZNE LABORATORIUM DIAGNOSTYCZNE
System ochrony zdrowia
Przedsiębiorstwa Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im
Wirtualna Klinika WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA
Centrum Zdrowia Tuchów (CZT):
Elektroniczny Rekord Pacjenta = Elektroniczna Dokumentacja Medyczna
Warunki realizacji umów
Małopolski Oddział Wojewódzki NFZ LECZENIE SZPITALNE 2009 LECZENIE SZPITALNE 2009.
Podstawy Medycyny Ratunkowej - zagadnienia prawne dla pielęgniarek
STACJONARNA OPIEKA DŁUGOTERMINOWA W WOJEWÓDZTWIE POMORSKIM
Ocena świadczeń zdrowotnych w Mazowieckim Centrum Leczenia Chorób Płuc i Gruźlicy w Otwocku.
Zarządzenia Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia w sprawie określenia kryteriów oceny ofert w postępowaniu w sprawie zawarcia umowy o udzielanie świadczeń.
PARTNER PROJEKTU PP1.
Nowy Szpital w Olkuszu Bezpieczeństwo i zaufanie Wspieramy zarządzanie.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata Rozbudowa i doposażenie.
Warszawa, grudzień 2013 r. 16 programów 16 programów adresowanych do: 1.Kobiet w ciąży 1.Kobiet w ciąży – Szkoła Rodzenia - blisko odbiorców rocznie.
Małopolski Oddział Wojewódzki NFZ
ANALIZA PORÓWNAWCZA EFEKTYWNOŚCI I KOSZTÓW LECZENIA POMIĘDZY ODDZIAŁAMI CHORÓB WEWNĘTRZNYCH A GERIATRYCZNYMI Jarosław Derejczyk* , Janina.
Rola położnych w upowszechnianiu programów profilaktycznych
Usługa medyczna i jej cechy
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego Lubuska Strategia Ochrony Zdrowia na lata 2010 – 2013.
DOKUMENTACJA MEDYCZNA
„Centrum Medyczne w Łańcucie” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Mgr Justyna Hasij Lek. med. Jerzy Madej
Analiza ekspozycji zawodowych w szpitalu św
im. Marcelego Nenckiego
LUBLIN Stare Miasto - Zamek Lubelski. Udział i rola szpitali niepublicznych na rynku usług medycznych w województwie lubelskim Tomasz Pękalski Dyrektor.
ZARZĄDZENIE Nr 3/2014/DSOZ PREZESA NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA z dnia 23 stycznia 2014 r w sprawie określenia kryteriów oceny ofert w postępowaniu w sprawie.
OPIEKA ONKOLOGICZNA OD 1 STYCZNIA 2015r.
Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie.
Dr n. med. Zbigniew Pawłowicz Dyrektor Centrum Onkologii
Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Warszawie Sp. z o.o.
Szybkość załatwiania formalności związanych z przyjęciem do szpitala – rejestracja, długość oczekiwania.
Nadbudowa bloku dziecięcego H1 na potrzeby Oddziału Onkohematologii dzieci. Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie Rzeszów.
ZMIANY W PAKIECIE ONKOLOGICZNYM
PLAN MONITOROWANIA POZIOMU JAKOŚCI W PODMIOTACH, DLA KTÓRYCH ORGANEM TWORZĄCYM JEST SAMORZĄD WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO.
Jakość w opiece zdrowotnej Jerzy Hennig
Opiekun w domu pomocy społecznej Czas trwania nauki: 2 lata.
Jerzy Hennig Dyrektor Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia.
1 Telemedycyna na przykładzie modelu zabrzańskiego Anna Goławska Departament Infrastruktury i e-Zdrowia Ministerstwo Zdrowia.
Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie w II półroczu 2015 roku.
Zdarzenia niepożądane
Docelowe rozmieszczenie oddziałów i poradni SP ZOZ Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. J. Śniadeckiego w Białymstoku Kwiecień 2012.
Wizyta akredytacyjna listopad 2013r. Małgorzata Tomska r.
Wyniki badania stopnia satysfakcji pacjentów leczonych w całodobowym oddziale psychiatrycznym o wzmocnionym zabezpieczeniu dla młodzieży SP Szpitala dla.
1 Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych
Ochrona zdrowia w województwie podlaskim wybrane zagadnienia
Dr n. o zdrowiu Anna Rybarczyk-Szwajkowska
Szpital Powiatowy w Sławnie
Akredytacja w Szpitalu Uniwersyteckim
Wyniki badania stopnia satysfakcji pacjentów leczonych w Całodobowym Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej SP Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych.
„PRZYCHODNIA PRZYSZPITALNA” Zakład Leczniczy „Szpital”
Badanie satysfakcji pacjentów jest badaniem subiektywnych ocen pacjentów opartych na indywidualnym doświadczeniu, wymaganiach i oczekiwaniach.
Zasady prowadzenia dokumentacji medycznej
Struktura organizacyjna Szpitala
WERSJA II PRZEDSIĘBIORSTWO OPIEKI SZPITALNEJ
Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie w I półroczu 2016 roku.
„Sieć szpitali” – wykonanie ryczałtu w lubuskich szpitalach
D DYREKTOR Rada Naukowa Szpital Przychodnia i Diagnostyka ICZMP
Tryby Obsługi Pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym „TOPSOR”
Zapis prezentacji:

Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie w I półroczu 2014 roku

Badanie satysfakcji pacjentów jest badaniem subiektywnych ocen pacjentów opartych na indywidualnym doświadczeniu, wymaganiach i oczekiwaniach. Wynika z ISO i akredytacji. Dla pacjenta jakość usług medycznych zależy od kwalifikacji lekarzy i pielęgniarek, od przebiegu procesu terapeutycznego oraz od poprawy stanu zdrowia.

Pacjent ocenia: realizację praw pacjenta, dostępność świadczeń, stosunek personelu, proces pielęgnowania, warunki udzielania świadczeń, wygodę korzystania ze świadczeń, sprawność organizacyjną w udzielaniu świadczeń uzyskane efekty zdrowotne.

CEL: Rozpoznanie potrzeb i oczekiwań pacjentów w celu ciągłego podnoszenia jakości świadczonych usług.

Obszary, w których badana jest satysfakcja Pacjenta Oddział Chirurgii Ogólnej+ poradnia specjalistyczna Oddział Chirurgii Urazowo – Ortopedycznej+ poradnia specjalistyczna Oddział Dziecięcy+ poradnia specjalistyczna Oddział Kardiologiczny+ poradnia specjalistyczna Oddział Laryngologiczny+ poradnia specjalistyczna Oddział Rehabilitacji+ Ciechanowskie Centrum Rehabilitacji Oddział Okulistyczny+ poradnia specjalistyczna Oddział Pulmonologiczny+ poradnia specjalistyczna Oddział Specjalistyczny Wewnętrzny+ poradnia specjalistyczna Oddział Wewnętrzny+ poradnia specjalistyczna Oddział Chirurgii Dziecięcej + poradnia specjalistyczna Oddział Obserwacyjno - Zakaźny+ poradnia specjalistyczna Oddział Urologiczny+ poradnia specjalistyczna Oddział Psychiatryczny+ poradnia specjalistyczna Oddział Neurologiczny+ poradnia specjalistyczna Oddział Dermatologiczny+ poradnia specjalistyczna Oddział Neonatologiczny - poradnia specjalistyczna Oddział Położniczo – Ginekologiczny+ poradnia specjalistyczna Zakład Diagnostyki Obrazowej (ZDO)

0cena świadczonych usług podczas przyjęcia do Szpitala

Czy zapoznano z Kartą Praw Pacjenta?

Czy w trakcie leczenia w oddziale szpitalnym informowano Panią/ Pana o stanie zdrowia, stosowanych zabiegach i podawanych lekach?

Jak Pani/Pan ocenia opiekę pielęgniarską?

Jak Pani/Pan ocenia opiekę lekarską?

Czy jest Pani/ Pan zadowolony z żywienia w Szpitalu?

Jak Pani/ Pan ocenia czystość sal chorych i sanitariatów

Czy jest Pani/ Pan zadowolony z pobytu w Szpitalu?

Czy jest Pan/ Pani zadowolony z obsługi podczas rejestracji do poradni Specjalistycznych?

Jak ocenia Pani/ Pan pracę personelu Pracowni Diagnostycznych?

Czy ponownie skorzysta Pani/ Pan z usług Poradni Specjalistycznych?

Czas oczekiwania na badanie w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej był:

Jak ocenia Pani/ Pan pracę personelu pracowni diagnostycznych w ZDO?

Czy ponownie skorzysta Pani/ Pan z usług Pracowni Zakładu Diagnostyki Obrazowej?

Jak ocenia Pani pracę Położnych w zakresie sprawowania opieki w oddziale Położniczym?

Jak ocenia Pani opiekę lekarską w oddziale Położniczym?

Czy w czasie pobytu w oddziale uzyskała Pani każdorazowo pomoc przy dziecku i karmieniu kiedy o to prosiła?

Czy jest Pani/ Pan zadowolony z obsługi podczas rejestracji w Ciechanowskim Centrum Rehabilitacji?

Czas oczekiwania na wizytę/ zabiegi był?

Jak ocenia Pani/ Pan pracę w Ciechanowskim Centrum Rehabilitacji

Czy ponownie skorzysta Pani / Pan z usług Ciechanowskiego Centrum Rehabilitacji?

Uwagi: Od grudnia 2012 roku istnieje możliwość wypełniania ankiet przez pacjentów drogą elektroniczną Pacjenci korzystają z tej formy oceny, uwagi dołączane są do analizy miesięcznej danego oddziału a wnioski przekazywane do komórek organizacyjnych.

Mł. asystent ds. Promocji Zdrowia Z-ca Dyrektora ds. Pielęgniarstwa Sporządził: Zatwierdził: Mł. asystent ds. Promocji Zdrowia Z-ca Dyrektora ds. Pielęgniarstwa Ewa Potępa Agnieszka Kadecka