FASCYNUJACY ŚWIAT NAUKI I TECHNOLOGII „Okolice jakich nie znamy” GRUPA PROJEKTOWA NR 8 OPIEKUNOWIE: Barbara Michael-Konarska Iwona Sławska.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
W poszukiwaniu zaginionej Atlantydy…
Advertisements

Informacje o projekcie
BY UNIKNĄĆ ZGUBNEJ NUDY, SPORTU PODEJMIEMY TRUDY..
Zespół Szkół Zawodowych im. Komisji Edukacji Narodowej Głogów
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Wymogi w zakresie planowania i dokumentowania realizacji zajęć
Wirtualny spacer po Białymstoku. Projekt realizują słuchacze CKU w ramach programu Szkoła z Klasą 2.0.
C omenius Partnerskie Projekty Szkół Zadania koordynatora oraz organizacja mobilności Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie.
MOJA GMINA EFEKT KOŃCOWY PROJEKTU
EDUKACJA SKUTECZNA, PRZYJAZNA I NOWOCZESNA Ministerstwo Edukacji Narodowej EDUKACJA SKUTECZNA PRZYJAZNA I NOWOCZESNA Przykłady dobrej praktyki Opracował:
Temat: Cegłów dawniej i dziś
PROJEKT OPRACOWANY PRZEZ
Działania podejmowane w zakresie edukacji ekologicznej w ramach Programu „Szkoły dla Ekorozwoju” przez Zespół Kształcenia Specjalnego nr 1 w Gorzowie.
Projekt: „Poznaj historię swojej Małej Ojczyzny na rowerze”
(Z)agro(sz)turystyka w okolicach Wołowa: pieszo, rowerem, autokarem Projekt zawodoznawczy realizowany przez uczniów klasy 2ht w Zespole Szkół Zawodowych.
KLUB ODKRYWCÓW Ścieżkami Pamięci ZESPÓŁ PLACÓWEK W ŁUKOWIE ZESPÓŁ PLACÓWEK W ŁUKOWIE.
Suszeckie Ślady Przeszłości
w Salezjańskim Gimnazjum Niepublicznym
„Wolno nie być głębokim badaczem, ale pod karą haniebnego wstydu nie godzi się nie znać ziemi, na której się mieszka”.
Oddział Zakładowy PTTK „Huta Andrzej” w Zawadzkiem
OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ
Stowarzyszenie Pomocna Dłoń otrzymało dotację na realizację własnego projektu pn. To moja miłość, to moja mała ojczyzna, w ramach Ogólnopolskiego Konkursu.
Konkurs: Na dobry początek
EDUKACJA CZYTELNICZA W GIMNAZJUM NR 1 W PRZEMYŚLU
,,Ślady przeszłości Projekt kulturowy przeprowadzony przez uczniów PSP nr 1 w Radomiu.
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W PRZEBIECZANACH
Magdalena Florek Warszawa
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Ośrodek Działań Ekologicznych Źródła
Gimnazjum Nr 1 im. Orląt Przemyskich w Przemyślu.
WALORY TURYSTYCZNE POLSKI
Szkoła Podstawowa Nr 15 w Tarnowie
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
SZKOŁA GIMNAZJUM NR 8 BYTOM
KONCEPCJA ŚCIEŻKI PIESZO-ROWEROWEJ WZDŁUŻ DOLINY CYBINY
RADOŚĆ POZNANIA I RADOŚĆ TWORZENIA ZAJĘCIA PLASTYCZNE W ŚWIETLICY.
PROJEKT MŁODY OBYWATEL - BADANIE ZASOBÓW MIASTA Autorzy: Kamila Pazura Beata Boczkowska Michał Tomaszewski.
Realizacja programu rozwojowego
Wymiana polsko-niemiecka
„Włóczykije”. W celu zapewnienia uczniom właściwego zagospodarowania czasu wolnego od nauki oraz rozbudzenia w nich zamiłowania do turystyki pieszej w.
Projekt „ŚCIEŻKAMI NASZEJ MAŁEJ OJCZYZNY”
Innowacja organizacyjna „Klik… i wiem wszystko” z zakresu historii i społeczeństwa oraz technologii informacyjnej Alicja Krupska, Ewa Oleszczak.
 w Gimnazjum nr 2 im. Zdzisława Krzyszkowiaka w Ostródzie 2013/2014.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Odblaskowa szkoła sprawozdanie.
Prezentacja projektu „Zapomniana historia - śladami Bitwy Przasnyskiej” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w Ramach Europejskiego Funduszu.
FASCYNUJĄCY ŚWIAT NAUKI I TECHNOLOGII DZIECIĘCE ZMAGANIA Z TEATREM, CZYLI JAK ZOSTAĆ AKTOREM GRUPA PROJEKTOWA 7 OPIEKUN: IWONA SŁAWSKA, BARBARA MICHAEL-KONARSKA.
FASCYNUJĄCY ŚWIAT NAUKI I TECHNOLOGII „ W CZARODZIEJSKIM ŚWIECIE BAJEK” ścieżka edukacyjna w zakresie przedmiotów humanistycznych grupa projektowa: klasa.
Scenariusz na zajęcia z matematyki i fizyki w oparciu o metodę WebQest Opracowanie: mgr M.Kocman mgr J.Kusy mgr M. Baszczyńska.
„Wyszków – moja mała Ojczyzna” Przedszkole nr 9 „Bajka” w Wyszkowie
IV Konkurs „Aktywni uczniowie”
FASCYNUJĄCY ŚWIAT NAUKI I TECHNOLOGII POSZUKIWANIE WIOSNY POSZUKIWANIE WIOSNY Ścieżka edukacyjna w zakresie przedmiotów humanistycznych Ścieżka edukacyjna.
INTEGRACYJNE KOŁO MIŁOŚNIKÓW KIELC „Razem w mieście”
PROJEKT SZKOŁY Z KLASĄ „RADY NA NASZE ODPADY”.
DZIAŁALNOŚĆ ZIELONEGO PATROLU NR 6 GIMNAZJUM NR 1 W KIELCACH. LIDER MAŁGORZATA SZYMCZYK.
Grodziec jakiego nie znacie Projekt edukacyjny klas III gimnazjum w Miejskim Zespole Szkół nr 3 Będzin.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Poznajemy zawody w miejscu pracy.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Konkurs pn.: „Start w przyszłość” na najciekawsze zajęcia realizowane w ramach projektu systemowego Województwa.
Realizacja ścieżki turystyczno - regionalnej W ramach działań w zakresie realizacji ścieżki turystyczno - regionalnej przygotowaliśmy dla uczniów naszej.
IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach 9.5 Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich Projekt współfinansowany przez Unię Europejską.
Wycieczka rowerowa po Dolinie Baryczy. Dolina Baryczy Uważana jest za Europejską Ostoję Ptaków, chronioną w ramach Europejskiej Sieci Natura Występują.
Czy nasza szkoła jest dobra? Przygotowała: Marta Jankowicz.
Zespół Szkolno – Przedszkolny nr 1 w Wodzisławiu Śląskim.
 Czy zastanawialiście się kiedyś kim jest osoba/osoby, których imieniem i nazwiskiem nazwana jest ulica, na której mieszkamy, przy której znajduje się.
Projekt realizowany przez Gminę Zławieś Wielka w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkoła współpracuje ze społecznością lokalną Fundacja Civis Polonus
Tropem Stanisława Staszica
Zadania Gminy Miasta Koszalin zrealizowane w ramach projektu:
Atrakcyjność turystyczna obszarów popoligonowych na przykładzie Bornego Sulinowa dr Joanna Poczta.
MAŁOPOLSKA – MOJE MIEJSCE NA ZIEMI, MOJA MAŁA OJCZYZNA
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
Zapis prezentacji:

FASCYNUJACY ŚWIAT NAUKI I TECHNOLOGII „Okolice jakich nie znamy” GRUPA PROJEKTOWA NR 8 OPIEKUNOWIE: Barbara Michael-Konarska Iwona Sławska

Tu gdzie mieszkam Uczniowie zapoznają się z historią miasta i okolic poprzez: obejrzenie filmu: Zawadzkie i okolice, Wyszukanie w bibliotece, internecie, czasopismach lokalnych informacji o mieście i jego okolicach

Mapy, broszury, informacje Wykonanie mapy z zaznaczeniem osobliwości miasta wg kategorii: osobliwości kulturowe, osobliwości historyczne, osobliwości architektoniczne, osobliwości przyrodnicze

Wycieczka rowerowa: „Okolice jakich nie znamy” Zapoznanie uczniów ze ścieżkami „Doliny Małej Panwi” – nauka „czytania mapy” Wyznaczenie trasy, ścieżki rowerowej, obliczanie długości trasy do pokonania, Wycieczka, w trakcie której uczniowie zaznaczają na mapie ciekawe miejsca, Na zaproszenie uczniów, w wycieczce bierze udział pracownik naszej szkoły, który opowiada o historii i oprowadza po ciekawych, zapomnianych lub nieznanych miejscach, Obliczanie długości przebytej trasy.

Wycieczka rowerowa: „Okolice jakich nie znamy”

Wycieczka piesza Zabytki miasta Zawadzkie Tu gdzie mieszkam: Wycieczka piesza po mieście. Charakterystyczne obiekty, budynki. Ciekawe miejsca, historia

Zabytki miasta Zawadzkie

Historia, którą warto poznać Absolwent naszej szkoły zapoznaje uczniów z historią miasta i okolic podczas spotkania w Izbie Regionalnej znajdującej się w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Zawadzkiem

Historia, którą warto poznać

Opracowanie dokumentacji – albumu: „Okolica jakiej nie znamy” Uczniowie z zebranych materiałów opracowują album „Okolica jakiej nie znamy”

Opracowanie dokumentacji – albumu: „Okolica jakiej nie znamy”

„Znawca okolicy” Podsumowanie zajęć: Wycieczka rowerowa połączona z konkursem wiedzy o poznanych, ciekawych miejscach miasta i okolic, Wspólne ognisko z rodzicami

„Znawca okolicy”