Światowych Dni Młodzieży 2016

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jarosław Komża KOMŻA KONSULTING
Advertisements

ZAPROSZENIE DLA WYSTAWCÓW
Działalność Stowarzyszenia Gmin Polska Sieć „Energie Cités”
POLSKO NIEMIECKA WSPÓŁPRACA MŁODZIEŻY (PNWN) DEUTSCH POLNISCHES JUGENDWERK (DPJW)
Zrealizowane działania w ramach OTK sprawozdanie 2010
Dialog i partnerstwo szansą na rozwój zasobów ludzkich w powiecie kartuskim – edycja II Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII: Promocja integracji.
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
Program Socrates Comenius COMENIUS - komponent programu SOCRATES - stanowi wyzwanie dla 350 tysięcy szkół w Europie i 69 milionów uczniów. Wspiera inicjatywy.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Czy Rezolucja Rady Unii Europejskiej
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka na lata , Oś Priorytetowa 5 Dyfuzja Innowacji Działanie 5.3 Wsparcie ośrodków innowacyjności Utworzenie.
Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach - Wydział Strategii, Rozwoju i Promocji KONFERENCJA OTWIERAJĄCA PROJEKT ZABRZEG, 6 SIERPNIA 2010 R.
Dokonania Bł. Jana Pawła II
Warsztaty ekologiczne Białowieża 2009
Centrum Kariery i Sukcesu przy OSP w Budziszowie Wielkim Społeczeństwem obywatelskim jest społeczeństwo, w którym istnieją aktywni, myślący o interesach.
Projekt „Moje miasto Pionki bez elektrośmieci”
Wadowicki Rynek na miarę XXI wieku
Miasto publiczne – miasto prywatne
MAGAZYN FAMILIA PROPOZYCJA NA MEDIA PLAN O MAGAZYNIE… Katolicki miesięcznik o profilu społeczno-kulturalnym skierowany do kobiet i ich rodzin, Główne.
W ramach projektu III sektor dla wolontariatu Joanna Czabajska Szkolenie jest realizowane w ramach projektu pn.: III sektor dla wolontariatu finansowanego.
Po przeprowadzeniu I etapu projektu znaliśmy sytuację społeczności lokalnej na temat segregacji elektroodpadów, dlatego pierwszym krokiem kampanii było.
POMORSKI PARK NAUKOWO-TECHNOLOGICZNY W GDYNI Stan wdrażania Kierunki rozwoju II Forum Innowacyjne – Gdańsk, r.
MIEJSKIE GIMNAZJUMN NR 4 IM. ZOFII KOSSAK W OŚWIĘCIMIU
INTERNETOWE CENTRA INFORMACJI MULTIMEDIALNEJ W BIBLIOTEKACH SZKOLNYCH I PEDAGOGICZNYCH Najważniejsze cele projektu Wspieranie procesu ustawicznego kształcenia.
Festiwal filmowy DEKADY FILMU OFERTA DLA KONESERÓW KINA I MECENASÓW KULTURY + Copyright by Kultura +
Punkt Informacyjny EUROPE DIRECT - Warszawa Działalność Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT – Warszawa Karolina Iwińska Konsultantka Punktu.
ŚWIATOWE DNI MŁODZIEŻY.
5 lat Obserwatorium Obserwatorium realizuje badania cykliczne oraz badania jednorazowe, odpowiadające na bieżące potrzeby informacyjne. Przygotowuje również
autor: Barbara Bartnik, Wrocław 2005
PRZEMOCY MÓWIMY NIE! KOALICJA NA RZECZ OSÓB ZNAJDUJĄCYCH SIĘ
Współpraca z innymi szkołami Gimnazjum nr 12 w Tychach.
ŚWIATOWE DNI MŁODZIEŻY
Rejs pokolenia JP2 dookoła świata Ku Cywilizacji Miłości
OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI
XXIX ŚWIATOWY DZIEŃ MŁODZIEŻY SPOTKANIE MŁODYCH DIECEZJI ŁOWICKIEJ
Światowe Dni Młodzieży
1 Kierunki pracy pastoralnej na lata 2009 – 2011 w oparciu o orędzia papieskie KTÓRĘDY DO SZKOŁY PROROKÓW NOWEJ ERY? Krajowe Forum Duszpasterstwa Młodzieży.
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
Światowe Dni Młodzieży
„Nieście go na cały świat jako znak miłości Pana Jezusa do ludzkości i głoście wszystkim, że tylko w Chrystusie umarłym i zmartwychwstałym jest zbawienie.
Światowe Dni Młodzieży Kraków 2016
KATECHEZA nr 3 Temat: Następcy św. Piotra mówią do młodych.
ŚWIATOWE DNI MŁODZIEŻY
WOLONTARIAT ŚDM WOLONTARIAT ŚDM 2016 Struktura krajowa Krajowe Biuro ŚDM Komitet Organizacyjny ŚDM Warszawa Centra Diecezjalne Diecezjalni.
KATECHEZA nr 4 Temat: Krzyż Chrystusa - mój krzyż.
30. Pontyfikat Benedykta XVI Joseph Ratzinger, ur. 16 kwietnia 1927 w Marktl 1943–1945 – służba wojskowa 1951 – święcenia prezbiteratu 1951–1977 – kariera.
Temat: Gdzie dwaj, trzej, milion…
ŚWIATOWE DNI MŁODZIEŻY …
. Jak można pomóc ludziom potrzebującym? Czy da się zmienić ich życie na lepsze? Czy można pomóc dzieciom, kształcić się i rozwijać? Myślimy, że dzięki.
dla każdego- przyłącz się, kolego!
JAN PAWEŁ II - krótka historia spotkań z młodzieżą
PORADNIA Oferta doradcy zawodowego Powiatowego Ośrodka Rozwoju Edukacji w Giżycku Marty Knaś.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Biznes przy tablicy. OTWARTA FIRMA Idea programu Otwarta firma – Biznes przy tablicy to program przeznaczony dla uczniów szkół.
„Dotknij Miłosierdzia” – Peregrynacja Symboli Światowych Dni Młodzieży w Diecezji Łowickiej Łowicz, 28 sierpnia 2015r.
Światowe Dni Młodzieży Kraków 2016
ŚWIATOWE DNI MŁODZIEŻY
Co to jest BdB??? Jest to projekt polskich wolontariuszy, którego zadaniem jest utworzenie dzieła pomocy młodym pielgrzymom ze Wschodu, pragnącym przyjechać.
W YKORZYSTANIE PARAFIALNYCH STRON INTERNETOWYCH w promocji Światowych Dni Młodzieży.
Projekt: „Wolontariat wart poznania” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Lider projektuPartner projektu.
Pielgrzymowanie "Kościoła młodych" rozpoczęło się zaproszeniem, jakie w roku 1984 Ojciec Święty Jan Paweł II skierował do różnych stanów Kościoła z okazji.
WOLONTARIAT PRACOWNICZY SZANSA DLA NGO I BIZNESU.
Rejonizacja - diecezja łowicka rejon żyrardowski rejon rawski rejon sochaczewski rejon łęczycki rejon kutnowski rejon łowicki rejon skierniewicki.
Multimedialne Centrum Edukacji Lokalnej. Cel główny projektu „Promocja działań edukacyjnych na obszarach wiejskich pozwalających zdobyć lub rozwinąć umiejętności.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
KOMPETENCJE I PERSPEKTYWY ZAWODOWE
Katowice
Otwarta firma – Biznes przy tablicy
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt?
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt?
Nowoczesna edukacja z wykorzystaniem technologii
Zapis prezentacji:

Światowych Dni Młodzieży 2016 Mobilne Centrum Światowych Dni Młodzieży 2016 Propozycja współpracy

Pięć lokalizacji na południu Polski: Opis projektu Mobilne centrum Światowych Dni Młodzieży (ŚDM) zorganizowane zostanie w namiocie stawianym w różnych miastach południowej Polski na czas kilku miesięcy. Młodzież szkolna zyska możliwość bezpośredniego zetknięcia się z tematem ŚDM oraz przesłaniem dla współczesnego młodego człowieka. Będzie to miejsce integrujące, mające na celu edukację młodych ludzi, wsłuchanie się w ich potrzeby oraz odpowiedź na nie. Aby centrum spełniło swoje cele, musi właściwie korespondować z preferencjami młodego człowieka – być atrakcyjne zarówno w formie, jak i wyrazie. Pięć lokalizacji na południu Polski: Bielsko-Biała, Czechowice-Dziedzice, Oświęcim, Żywiec oraz Cieszyn Mamy świadomość, iż to ludzie tworzą atmosferę danego miejsca, dlatego wolontariusze działający w mobilnym namiocie ŚDM zostaną właściwie przygotowani, by zarażać przechodniów wyjątkową atmosferą, która zostanie stworzona wewnątrz namiotu, a która pozwoli skutecznie dotrzeć do młodych osób zarówno z tematyką chrześcijańską, jak też obyczajową.

każdorazowo na okres minimum 2 miesięcy, Cel przedsięwzięcia Promocja Światowych Dni Młodzieży Ewangelizacja młodzieży Integracja, zbudowanie silnej społeczności Edukacja młodzieży w zakresie kulturalnym, etycznym oraz obyczajowościowym Stworzenie „Centrum wspierania młodych” Realizacja unikalnego w skali kraju projektu, mogącego być doskonałą okazją dla Partnerów na atrakcyjne zaangażowanie CSR Dzięki umiejscowieniu namiotu w centralnych punktach 5 podbeskidzkich miast, każdorazowo na okres minimum 2 miesięcy, projekt pozwoli skutecznie dotrzeć zarówno do miejscowej społeczności, jak i do odwiedzających miasta turystów. Szacuje się, że podczas całego okresu realizacji, z namiotem będzie miało szansę zetknąć się min. 400 000 młodych osób. Przedsięwzięciu będą towarzyszyć działania promocyjne BTL, internetowe oraz w mediach społecznościowych. 400 000 młodych osób

Struktura namiotu Przed namiotem znajdzie się miejsca przyjęcia, gdzie podawane będą gorące napoje i prowadzone pierwsze rozmowy informacyjne, mające na celu zachęcenie młodych ludzi do odwiedzenia wnętrza obiektu. Wnętrze namiotu będzie wielofunkcyjną salą audiowizualną z ekranem, na którym wyświetlane będą filmy, konferencje, koncerty, rekolekcje oraz materiały partnerów. W namiocie będą się odbywać spotkania z ciekawymi gośćmi, rozmowy, wykłady, warsztaty oraz modlitwy w intencji młodych. Część namiotu zostanie zaaranżowana na biuro oraz miejsce do spotkań indywidualnych.

Trochę historii Idea ustanowienia ŚDM zrodziła się w 1985 r. podczas spotkania Papieża Błogosławionego Jana Pawła II z młodymi całego świata na placu przed bazyliką św. Jana na Lateranie. To właśnie Papież był pomysłodawcą i gospodarzem pierwszych ŚDM w 1985 r. w Rzymie w których uczestniczyło ok 300 tys.  młodych, a odbyły się one z okazji ogłoszenia przez Organizację Narodów Zjednoczonych Międzynarodowego roku młodzieży. Jednak pierwsze spotkanie Papieża z młodymi miało miejsce rok wcześniej w 1984 r. z okazji Nadzwyczajnego Jubileuszu Odkupienia. W 1986 r. w Niedzielę Palmową Papież oficjalnie ogłosił Niedzielę Palmową Światowym Dniem Młodzieży. Światowe dni młodzieży odbyły się w Rzymie (1984, 1985, 2000), Buenos Aires (1987), Santiago de Compostela (1989), Częstochowie (1991), Denver (1993), Manili (1995), Paryżu (1997) i Toronto (2002). Po śmierci Jana Pawła II, papież Benedykt XVI przewodniczył spotkaniom w Kolonii (2005), Sydney (2008) i Madrycie (2011). W lipcu 2013 r. miało miejsce ostatnie spotkanie międzynarodowe w Rio de Janeiro, gdzie z młodzieżą spotkał się papież Franciszek. On także ogłosił, że następne spotkanie młodych odbędzie się w 2016 roku w Krakowie.

Propozycja współpracy Mecenas Projektu Logotyp nadrukowany na zewnętrznej powierzchni namiotu – 4 ściany, format duży Możliwość przeprowadzenia dwóch spotkań z przedstawicielami Partnera Możliwość prezentowania swoich materiałów promocyjnych wewnątrz namiotu (na ekranie multimedialnym oraz dedykowanym standzie Obecność logotypu na 2 500 plakatów Promocja Partnerstwa na stronie internetowej www.mlodzi.diecezja.bielsko.pl oraz na profilach społecznościowych na facebooku Koszt partnerstwa: dotacja 39 000 zł Partner Projektu Logotyp nadrukowany na zewnętrznej powierzchni namiotu – 2 ściany, format średni Możliwość przeprowadzenia jednego spotkania z przedstawicielami Partnera Możliwość prezentowania swoich materiałów promocyjnych wewnątrz namiotu (na dedykowanym standzie) Obecność logotypu na 2 500 plakatów Promocja Partnerstwa na stronie internetowej www.mlodzi.diecezja.bielsko.pl oraz na profilach społecznościowych na facebooku Koszt partnerstwa: dotacja 19 000 zł

Propozycja współpracy barterowej Przyjaciel Namiotu Logotyp nadrukowany na zewnętrznej powierzchni namiotu – 2 ściany, format średni Możliwość prezentowania swoich materiałów promocyjnych wewnątrz namiotu (na dedykowanym standzie Obecność logotypu na 2 500 plakatów Promocja Partnerstwa na stronie internetowej www.mlodzi.diecezja.bielsko.pl oraz na profilach społecznościowych na facebooku Potrzeby barterowe to m.in. : Wynajęcie lub zakup namiotu Multimedia: Rzutnik wraz z elektrycznie podnoszonym ekranem, laptop Oświetlenie wewnętrzne oraz zewnętrzne namiotu Umeblowanie namiotu – meble biurowe, stoły, krzesła Podłoga namiotu Nasz projekt może wydawać się śmiałym pomysłem, jednak jego realizacja przyniesie niewspółmierne korzyści tak w sferze edukacyjnej, duchowej, jak i formacyjnej. Stanie się on również wspaniałą wizytówką naszej diecezji, wychodzącej naprzeciw młodym pokoleniom. Mobilny namiot o tak zaaranżowanej w niecodzienny sposób przestrzeni po zakończeniu ŚDM mógłby cały czas służyć duszpasterstwu młodzieży w edukacji i ewangelizacji młodych.

Zapraszamy do współpracy Kontakt ks. dr Mirosław Szewieczek Koordynator Projektu 602 334 317 Zapraszamy do współpracy Diecezjalne Centrum ŚDM Bielsko-Biała Ul. Wita Stwosza 35 43-300 Bielsko-Biała www.mlodzi.diecezja.bielsko.pl