Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Otwarta droga ku przyszłości. Stworzenie i realizacja innowacyjnych.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt POKL współfinansowany ze środków UE w ramach EFS
Advertisements

„Zajęcia dodatkowe dziś-szansą na lepsze jutro”
Prezentacja na wywiadówkę
Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
KONKURS pt.: „Start w Przyszłość”
Pracownia Komputerowa                                                                                               
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejski ego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Multimedialni uczniowie.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Podstawowe informacje o projekcie.
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
dr Anna Okońska-Walkowicz Warszawa, r.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Możliwości dofinansowania działań edukacyjnych w województwie.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Badanie poziomu wiedzy uczniów gimnazjum klas I-III z podziałem na część humanistyczną i część matematyczno-przyrodniczą wrzesień 2010.
Projekt edukacyjny Siódemka realizowany przez Zespół Szkół nr 2 Szkołę Podstawową nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu ul. Sienkiewicza 5,
Młodzieżowa przedsiębiorczość
Centrum Kariery i Sukcesu przy OSP w Budziszowie Wielkim Społeczeństwem obywatelskim jest społeczeństwo, w którym istnieją aktywni, myślący o interesach.
Szkoła Podstawowa im. R. Wyrzykowskiego w Bełdowie rok szkolny 2009/2010.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - Grupa 6 „Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
„Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”
Uczniowie i nauczyciele wykorzystują TI w projektach realizowanych wspólnie z partnerami w Polsce i za granicą.
SZKOŁA MOJĄ SZANSĄ PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
Termin realizacji – 20 miesięcy
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
Projekt Nasz wspólny sukces był realizowany w Publicznym Gimnazjum nr 21 im. Marii Skłodowskiej – Curie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w.
BEZ BARIER DO KARIER ! Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Rozwój kompetencji językowych uczniów z uszkodzonym słuchem Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
„Mamo, tato mówię po angielsku”
NOWE KOMPETENCJE – NOWE ŻYCIE. PROGRAM AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ I SPOŁECZNEJ OSÓB DŁUGOTRWALE POZOSTAJĄCYCH BEZ PRACY W GMINIE KLUCZBORK KLUB,,LUBIĘ BYĆ MAMĄ
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Szkoła Równych Szans.
Spotkanie z nauczycielami w ramach projektu Szansa na sukces – program zajęć pozalekcyjnych w szkołach gimnazjalnych na terenie Gminy Wieprz Gierałtowice,
1 Program Operacyjny Kapitał Ludzki Projekt "Dziecięca akademia przyszłości – wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia.
„Szkolne Centrum Nauki”
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
NASZA WIEDZA - NASZA PRZYSZŁOŚĆ okres realizacji projektu 01 styczeń 2011r. – 30 grudzień 2012r.
Nowoczesny Uczeń - program aktywizacji edukacyjno – obywatelskiej uczniów rybnickich liceów - realizacja Projektu w I Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami.
Wiedza i umiejętności drogą do kariery uczniów Zespołu Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania w Górowie Iławeckim Górowo Iławeckie 27 października 2013roku.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna 2/4, Warszawa, WIEDZA SPEŁNIA MARZENIA Projekt Unii Europejskiej.
Nauka kluczem do sukcesu program rozwojowy liceów ogólnokształcących Miasta Opola.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Weź stypendium… Zdobądź świat! 1.
Gmina Zwierzyn „RÓWNAJ W GÓRĘ”. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównanie.
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
Szkoły Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Ozorkowie
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
”Otwarta droga ku przyszłości. Stworzenie i realizacja innowacyjnych programów nauczania na zajęciach pozalekcyjnych oraz zarządzania i administrowania.
„WALORY PRZYRODNICZE OZORKOWA I OKOLIC”
Kryterium IX Wyrównanie szans edukacyjnych. Kryterium IX - Wyrównanie szans edukacyjnych Strona internetowa szkoły pełni funkcje nie tylko informacyjne.
„Otwarta droga ku przyszłości
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Innowacyjny program zajęć pozalekcyjnych w ramach kompetencji kluczowych „Świadomość i ekspresja kulturalna” Ty też potrafisz… być aktywny, twórczy,
Projekt współfinansowany ze ś rodków Europejskiego Funduszu Społecznego i krajowych ś rodków finansowych w ramach POKL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia.
Sportowy Okrągły Stół – debata na temat udoskonalania zajęć sportowych w szkole 12 listopada 2015.
IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach 9.5 Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich Projekt współfinansowany przez Unię Europejską.
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 113 W ŁODZI ul. Unicka 6 tel
Czy nasza szkoła jest dobra? Przygotowała: Marta Jankowicz.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego E-podręczniki i e-materiały* do kształcenia ogólnego nie zastąpienie,
Konferencja współfinansowan a ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Babciu, Dziadku masz wiadomość 2 Stowarzyszenie Przyjaciół Szkoły.
Projekt edukacyjny „Kompetencje kluczowe”
Szkoła Podstawowa nr 138 im. Leopolda Staffa w Łodzi
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Zapis prezentacji:

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Otwarta droga ku przyszłości. Stworzenie i realizacja innowacyjnych programów nauczania na zajęciach pozalekcyjnych oraz zarządzania i administrowania szkołami podstawowymi w Ozorkowie”

Innowacyjny program zajęć pozalekcyjnych w ramach kompetencji kluczowych - się w języku ojczystym „OZORKÓW… MOJE MIASTO” Zajęcia prowadzone w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 4 w Ozorkowie Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Założeniami ogólnymi programu wynikającymi z projektu było: Realizowanie form szkolnych ukierunkowanych na rozwój kluczowych kompetencji oraz wzmocnienia uczniów do przyszłego zatrudnienia. Realizowanie form szkolnych ukierunkowanych na rozwój kluczowych kompetencji oraz wzmocnienia uczniów do przyszłego zatrudnienia. Upowszechnianie i wykorzystywanie ICT w edukacji oraz tworzenie społeczeństwa informacyjnego.Upowszechnianie i wykorzystywanie ICT w edukacji oraz tworzenie społeczeństwa informacyjnego. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup z utrudnionym dostępem do edukacji.Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup z utrudnionym dostępem do edukacji. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach.Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Realizacja wytycznych UE dotyczących polityki równych szans, równości płci oraz zrównoważonego rozwoju.Realizacja wytycznych UE dotyczących polityki równych szans, równości płci oraz zrównoważonego rozwoju. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Na zajęciach spotykaliśmy się od lutego 2010 do lutego Najbardziej podobało nam się spotkanie z poetką B. Kaszyńską, spacer po Ozorkowie z przewodnikiem panem S. Frątczakiem, przeprowadzenie przez nas sondy ulicznej i wycieczka do Muzeum Fabryki na terenie Manufaktury w Łodzi.

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Spotykaliśmy się w każdy piątek tygodnia. Uśmiechnięte Panie wprowadzały nas w świat OPE Fronter, co pozwoliło nam rozszerzyć nasze wiadomości i umiejętności w zakresie posługiwania się komputerem.

W październiku 2010 braliśmy udział w konkursie : „ DLACZEGO ŁÓDŹ A NIE OZORKÓW ?” związanym z wycieczką do Muzeum Fabryki i za udział w tym konkursie otrzymaliśmy upominki – pamięci przenośne. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Większość naszych zajęć odbywała się z wykorzystaniem OPE Fronter a wyniki naszych prac zostały zapisywane na platformie lub na naszych pamięciach przenośnych. Wykonaliśmy między innymi wkładkę do gazety, folder jak i również każdy z nas stworzył swoją własną prezentację. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Dużą frajdę sprawiła nam zabawa w aktorów, gdzie wczuwaliśmy się w przydzielone role fragmentów legend o Ozorkowie. Wcześniej przygotowywaliśmy afisze teatralne, zaproszenia na spektakl, a efekty naszej pracy wyeksponowane są w sali polonistycznej.

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Te kilka miesięcy spotkań zacieśniło nasze przyjaźnie – wiemy,że w trudnych sytuacjach możemy na siebie liczyć, jak również możemy liczyć na pomoc naszych Pań prowadzących zajęcia. Poszerzyliśmy swoją wiedzę w zakresie pracy z komputerem, jak również wiedzę teoretyczną która może nam się przydać na sprawdzianie klas szóstych. Bawiliśmy się świetnie.

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Wycieczka po Ozorkowie

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Wycieczka do muzeum fabryki

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Spotkanie z lokalną poetką B. Kaszyńską

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Historia Ozorkowa sięga początku XIV wieku, kiedy to w 1344 roku pojawiła się pierwsza wzmianka o małej wiosce położonej wśród trudno dostępnych lasów i bagien, należącej do rodu Szczawińskich, herbu Prawdzic. W 1807 roku późniejszy właściciel Ozorkowa, Ignacy Starzyński, pragnąc ożywić gospodarczo swoją posiadłość, sprowadza do niej 19 sukienników i farbiarzy z Saksonii. W 1815 roku ilość ich wzrosła już do 117, a liczba mieszkańców wsi do 2.007, podczas gdy miasteczko Łódź zamieszkiwało wówczas zaledwie 331 osób

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Prezentację przygotowali uczniowie klasy V c i VI b Patrycja Iluk Anna Wrońska Magdalena Błocisz Dawid Błocisz Paweł Jurkiewicz Artur Przybylak Koordynatorzy prezentacji: Joanna Krajewska i Grażyna Pierzgalska Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego