Dni Użytkowników Aplikacji QAD 2013 Trzebieszowice 3-4 października 2013
Wspólna historia Wspólna pasja Wspólna przyszłość Piotr Rojek Dyrektor Zarządzający/ Członek Zarządu DSR sp. z o.o.
HISTORIA I ZMIANY
HISTORIA I ZMIANY
HISTORIA I ZMIANY
HISTORIA I ZMIANY
HISTORIA I ZMIANY
QAD obecne jest w Polsce od 1993 roku – mogłoby to być 20-te spotkanie użytkowników Aplikacja wspierająca biznes w różnych obszarach – dystrybucja, produkcja, finanse. Specjalizacja w produkcji. Aplikacja stale wspiera biznes Klientów w około 120 instalacjach w Polsce. Utrzymujemy zespół doświadczonych konsultantów/programistów – średnio ponad 10 lat pracy z QAD HISTORIA
Szanowni Państwo, z przyjemnością informuję o poszerzeniu współpracy z firmą DSR. W jej ramach od 15 marca 2013 DSR będzie odpowiedzialna za działalność QAD w zakresie sprzedaży, marketingu oraz usług zarówno dla obecnych jaki i przyszłych Klientów QAD. QAD zdecydowała się wzmocnić swoją aktywność na dużym i ważnym rynku przemysłowym w Polsce poprzez zmianę biznesowego modelu działania na pośredni ( poprzez firmę partnerską )….. ZMIANA
DSR sp. z o. o. ZMIANA QAD Polska sp. z o.o. Klienci QAD w Polsce Klienci QAD poza Polską
„Informatyka w służbie biznesu vs informatyka generująca nowy biznes” „W jednym miejscu więcej pracy przy wprowadzaniu danych ale w innym efekty przekraczające oczekiwania.” Różne definicje oczekiwań - inne oczekiwane efekty wspólnych działań „Nie tyle oszczędności co możliwość działania elastycznego” WSPÓLNA PASJA
Oczekiwania
Gross domestic productManufacturing Poland Czech Republic Germany 1,886.43, Euro area 6, , $ billions% of GDP World32, , East Asia & Pacific1,720.89, Europe & Central Asia477.31, Latin America & Caribbean1,959.55, Middle East & North Africa434.41, South Asia621.12, Sub-Saharan Africa340.91, Wybór sektora
Połączone zespoły - pełny zakres usług wdrożeniowych uzupełnionych o doradcze Nowe produkty w ofercie DSR – mamy dostęp do większej bazy Klientów Synergia w działaniach Supportu – interfejsy łączą procesy a nie dzielą odpowiedzialność. Możliwość definiowana indywidualnych wymagań – wsparcie techniczne i usługi. Dostęp do doświadczeń użytkowników innych systemów ERP – Klientów DSR Wspólne działania mające na celu zmniejszenie luki pomiędzy funkcjonalnością IT a wymaganiami biznesu WSPÓLNA PRZYSZŁOŚĆ
Dziękuję